רונית מינקר
צילום: מתוך דף הפייסבוק
פרסום ראשון

אחרי 3 מלחמות בדרום: דוברת מועצת אשכול רונית מינקר פורשת מתפקידה

לאחר 7 שנים בתפקיד כשהיא צריכה לדברר את הרשות תחת רקטות ופצמ"רים, הודיעה מינקר לראש המועצה חיים ילין על החלטתה "להתאוורר"
אלכסנדר כץ | (8)

רונית מינקר, דוברת המועצה האזורית אשכול התפטרה והיא צפויה לסיים את תפקידה בנובמבר - כך נודע לאייס. מינקר הודיעה אתמול (יום א') לראש המועצה חיים ילין על החלטתה, וכעת המועצה צפויה לצאת בהליך מכרזי לבחירת דובר חדש.

מינקר שימשה כיועצת התקשורת ודוברת המועצה הדרומית ב-7 השנים האחרונות, כשהיא חווה בעבודתה 3 מבצעים - עופרת יצוקה בסוף 2008 ותחילת 2009, עמוד ענן ב-2011 וצוק איתן ב-2014, וכשהמועצה בה עבדה ספגה את מרבית נפילות הפצמ"רים והרקטות, והיא נאלצה לעבוד תחת מתיחות ביטחונית בשעת חירום. לדברי גורם המכיר את הפרטים, טוען כי היא חשה צורך להתאוורר מהתפקיד.

בין היתר הובילה מינקר מאבקים תקשורתיים של מועצת אשכול, המרכזי שבהם היה השלב האחרון לבניית ממ"דים לתושבי עוטף עזה, שהחל בשנת 2009 והסתיים לפני שנתיים, כאשר ראש הממשלה נתניהו הודיע על החלטתו למגן את כל ישובי העוטף.

במהלך צוק איתן פורסם באייס כי מינקר, יחד עם דוברת מועצת שער הנגב מיכל שבן קוצר, פנו למערכות התקשורת השונות, לכתבים הצבאיים וכתבי הדרום, בבקשה כי יימנעו מפרסום שמות היישובים בהם ישנן אירועים ביטחוניים כגון גילוי מנהרות חמאס. המכתב הועבר לכתבים הצבאיים גם באמצעות דובר צה"ל. במכתב כתבו השתיים: "אנחנו מודעים לצורך של צה"ל וגם לכם הכתבים להמחיש את גודל הסכנה וחשיבות חשיפת המנהרה. אבל החיבור לשם של ישוב ספציפי מעלה את סף החרדה בקרב התושבים וסביבתם הקרובה".

מינקר אישרה את הפרטים לאייס.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    חיים.ק 28/10/2014 12:09
    הגב לתגובה זו
    גדלה אצלי :)
  • 7.
    כל הכבוד רונית, ובהצלחה בהמשך! (ל"ת)
    אודליה 21/10/2014 11:16
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    יפה מאוד, עשתה עבודה טובה. (ל"ת)
    נ 20/10/2014 22:16
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    עוזי, תושב אשכול 20/10/2014 19:02
    הגב לתגובה זו
    לצערי התקשורת קובעת סדרי עדיפויות בישראל. לולא רונית היינו נותרים בערפל והמדינה לא הייתה נדרשת לסוגיה הבטחונית בעוטף עזה כפי שנדרשה. הרי מבחינתם שימשיך לטפטף על הקיבוצניקים באשכול רק לא בתל אביב. רונית הפכה את דין עוטף עזה כדין תל אביב.
  • 4.
    גקי 20/10/2014 18:18
    הגב לתגובה זו
    לא מאמין שהרבה דוברים היו מחזיקים מעמד כמוה ופועלים בצורה כל כך מקצועית בתקופה קשה ומורכבת. רונית הוכיחה שהיא דוברת מהמעלה הראשונה ובן אדם נפלא ולבבי. בהצלחה
  • 3.
    מהולל 20/10/2014 15:34
    הגב לתגובה זו
    את מדהימה !!!
  • 2.
    תותחית !!!! (ל"ת)
    נופר 20/10/2014 15:01
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בחורה מוכשרת שללא ספק עוד נשמע אודותיה (ל"ת)
    אריאל 20/10/2014 15:00
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.