כנען מדיה מגדילה פריסה: חברת שילוט החוצות תחל לעבוד בשרון ובבאר שבע

מחודש מארס החברה תחל לשווק פרסום על גבי 130 אוטובוסים של חברת 'מטרודן' בב"ש סמוך לה. בנוסף תצרף לפריסה 50 קווים באזור השרון
משה בנימין | (2)

חברת שילוט החוצות 'כנען מדיה' המתמחה בפרסום על גבי אוטובוסים, מגדילה את הפריסה הארצית עם התחזקות באזור השרון וכניסה ראשונה לאזור העיר באר שבע והיישובים הסמוכים לה.

החל מחודש מרץ, תשווק 'כנען' חבילות פרסום על גבי 130 האוטובוסים של חברת מטרודן בבאר שבע ובישובים הסמוכים. לדברי 'כנען' נכון להיום, היצע השילוט בבאר שבע מוגבל מאוד מאחר ואין פוסטרים ומכוונים באזור (בעיר לא פועל זכיין) ופעילות הבילבורדס משווקת רק ע"י חברה אחת - חברת הפורום. בנוסף, החברה תחל לעבוד עם 'מטרופולין' שמפעילה את הקווים הפנימיים באזור השרון וקווים נוספים הנוסעים מהשרון למרכז ת"א.

כנען מדיה שהוקמה בשנת 2001 על ידי קובי כנען, ועל בעליה נמנה גם ג'ייסון גליק, היא השחקן המוביל בישראל בגזרת הפרסום על גבי אוטובוסים עירוניים. נכון להיום עומדים לרשותה כ-2000 אוטובוסים עירוניים בפריסה ארצית, החל מק. שמונה ועד אילת (הצפון, השרון, המרכז, ירושלים והסביבה, השפלה והדרום).

אוהד גבלי מנכ"ל החברה: "אנו שמחים להרחיב את אזורי הכיסוי שמציעה החברה. לאור מגבלות הפרסום בשילוט החוצות בבאר שבע ובשרון, אין לי ספק שהיום יותר מתמיד, הפרסום בכנען נותן מענה מצוין".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    כוסות רוח למת (ל"ת)
    רם 24/02/2014 22:42
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    איתי 20/02/2014 17:15
    הגב לתגובה זו
    תמשיך להפציץ אוהד ותכלס... כלום לא משנה ב 20/3 דבששש :-)
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.