לאחר 4 שנים ב-teenk: סמנכ"ל האסטרטגיה טל חן עובר ל'ליאו ברנט'
לאחר 4 שנים בהן שימש כסמנכ"ל האסטרטגיה והקריאייטיב במשרד הפרסום teenk, פורש טל חן מהמשרד ומצטרף למשרד הפרסום ליאו ברנט, המדורג בין עשרת המשרדים המובילים בישראל. חן ימונה למנהל האסטרטגיה וישמש תחת מידד בר-לב סמנכ"ל האסטרטגיה שהגיע למשרד לפני כשנה וחצי מגיתם BBDO.
עם מינויו של חן (35), מחלקת האסטרטגיה של ליאו ברנט תעמוד על 4 עובדים: בר לב המשמש כסמנכ"ל, פלנר, מידענית וחן. הרזומה של חן כולל 9 שנים בענף הפרסום, בהן עבד באריאלי, פובליסיס וב-JWT. כאמור ב-4 השנים האחרונות הוא שימש כסמנכ"ל אסטרטגיה ב"טינק (teenk) פתרונות שיווק לנוער" המתמחה בשיווק לקהל צעיר.
מטבע הדברים, חן שמגיע ממשרד שהתמחה בשיווק ופרסום לבני נוער מביא עימו נסיון רב בעולמות הדיגיטל. הדגש על בני הנוער הוא ערך מוסף שיעמוד לזכות ליאו ברנט.
טל חן אמר לאייס: "אני חושב שהשנים האחרונות בהן התמחתי בקהל צעיר הביאו אותי לחשוב הרבה על האופן שבו יראה הפרסום בעתיד. ענף הפרסום עובר בתקופה זו הרבה שינויים ואני מאמין שהצוות שאני חובר אליו בליאו ברנט ישראל, הנסיון המצטבר של המשרד, והידע הבינלאומי שלרשותו הופכים אותו בדיוק למשרד שיכול לעמוד בחזית השינויים האלו. אני מתרגש ומלא בהתלהבות להיות חלק מהקבוצה הזו בתקופה הנוכחית".
גיא קלנר מנכ"ל ליאו ברנט: "טל מביא איתו התמחות מובהקת בתחום הדיגיטל ועולם הצעירים. התמחויות חשובות להמשך הדרך שלנו. אני שמח מאוד על הצטרפותו למשפחת ליאו ברנט ובטוח שיתרום תרומה משמעותית ללקוחותינו.
- 16.יניב 05/12/2013 11:49הגב לתגובה זואחלה משרד ואחלה גיוס. יופי.
- 15.בוזו 05/12/2013 08:38הגב לתגובה זושניהם צמחו באותו התא הפוליטי באגודת הסטודנטים של אוניברסיטת ת"א, משמע הוא מביא אותו כחבר ולא כאיש מקצוע. מינויי קרובים תמיד הורסים עסקים, בייחוד כשאלו כבר במצוקה....
- 14.ירון 05/12/2013 00:11הגב לתגובה זומידד היה פלנר חביב בגיתם עכשיו הוא סמנכ״ל...wtf
- 13.אחד שחושב שהוא יודע 04/12/2013 14:35הגב לתגובה זותחלס, קומבינה. לקחו פלנר מידען ועשו ממנו מנהל. מנהל שבא ממשרד שלא עושה שום אסטרטגיה. זה כמו לקחת מהנדס מחברה שלא מהנדסת כלום. ועוד קראו לו מנהל. בפועל הוא לא מנהל ולא שוש בננה. בקושי פלנר. לא משמעותי ולא חשוב. אם אתה לא סמנכ"ל, אתה לא קיים.
- 12.ת'אמת הוא חתיכת פוץ (ל"ת)גם פוץ 04/12/2013 11:12הגב לתגובה זו
- 11.מכיר היטב 04/12/2013 09:51הגב לתגובה זוטל חן - אחד המוכשרים בענף, ויחד עם מידד מדובר בצמד אקדוחנים חזק ביותר. בהצלחה!
- אחלה תגובה הדר (ל"ת)אחת שיודעת 04/12/2013 10:55הגב לתגובה זו
- 10.בהצלחה! (ל"ת)עמית 04/12/2013 09:02הגב לתגובה זו
- 9.ליאו ב 04/12/2013 08:59הגב לתגובה זוסמנכ"ל שמנהל מנהל שמנהל פלנר שמנהל מידענית... מרוב מנהלים לא רואים את היער
- 8.בחיאת 04/12/2013 02:23הגב לתגובה זומסכנה המידענית...מעליה פלנר..מעליו מנהל פלנינג שמעליו סמנכ״ל פלנינג... בקיצור 3 מנהלים ועובדת אחת מגוחך
- 7.ידיעה חשובה! תודה!!! (ל"ת)ביג'ו 04/12/2013 00:10הגב לתגובה זו
- 6.שרשרת פיקוד 03/12/2013 22:52הגב לתגובה זומרוב מנהלים לא רואים את היער
- ואן דאם 04/12/2013 10:54הגב לתגובה זוממש כמו בפובליסיס גם בליאו ברנט אוהבים סמנכלים ומנהלים.מעניין מי עושה שם את העבודה המלוכלכת ?
- 5.מזל טוב :-) בהצלחה! (ל"ת)רז 03/12/2013 21:32הגב לתגובה זו
- 4.ליאו ברנט 03/12/2013 20:33הגב לתגובה זוקלנר זה ארי מלמוד טייק 2 - הרבה דיבורים יפים ו- 0 הבנה והערכה
- 3.אלון 03/12/2013 18:22הגב לתגובה זושיהיה להם בהצלחה לא לאבד את הלקוח הזה.
- 2.מוקי 03/12/2013 18:05הגב לתגובה זובאסטרטגיה וקריאייטיב
- אחד שגונח 05/12/2013 11:57הגב לתגובה זואם הוא היה אחראי על האסטרטגיה והקריאייטיב והמשרד לא מתעלה בתחומים האלה (שהוא היה האחראי עליהם) אז איך העזיבה שלו היא בדיוק מכה למשרד?
- 1.בוב הבנאי האמיתי 03/12/2013 16:55הגב לתגובה זוזאת לא ההיא???

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.