לאחר 4 שנים ב-teenk: סמנכ"ל האסטרטגיה טל חן עובר ל'ליאו ברנט'

פרסום ראשון: חן יצטרף למחלקת האסטרטגיה בליאו ברנט וימונה למנהל האסטרטגיה תחת מידד בר לב. "מתרגש להיות חלק מהקבוצה הזו"
משה בנימין | (19)

לאחר 4 שנים בהן שימש כסמנכ"ל האסטרטגיה והקריאייטיב במשרד הפרסום teenk, פורש טל חן מהמשרד ומצטרף למשרד הפרסום ליאו ברנט, המדורג בין עשרת המשרדים המובילים בישראל. חן ימונה למנהל האסטרטגיה וישמש תחת מידד בר-לב סמנכ"ל האסטרטגיה שהגיע למשרד לפני כשנה וחצי מגיתם BBDO.

עם מינויו של חן (35), מחלקת האסטרטגיה של ליאו ברנט תעמוד על 4 עובדים: בר לב המשמש כסמנכ"ל, פלנר, מידענית וחן. הרזומה של חן כולל 9 שנים בענף הפרסום, בהן עבד באריאלי, פובליסיס וב-JWT. כאמור ב-4 השנים האחרונות הוא שימש כסמנכ"ל אסטרטגיה ב"טינק (teenk) פתרונות שיווק לנוער" המתמחה בשיווק לקהל צעיר.

מטבע הדברים, חן שמגיע ממשרד שהתמחה בשיווק ופרסום לבני נוער מביא עימו נסיון רב בעולמות הדיגיטל. הדגש על בני הנוער הוא ערך מוסף שיעמוד לזכות ליאו ברנט.

טל חן אמר לאייס: "אני חושב שהשנים האחרונות בהן התמחתי בקהל צעיר הביאו אותי לחשוב הרבה על האופן שבו יראה הפרסום בעתיד. ענף הפרסום עובר בתקופה זו הרבה שינויים ואני מאמין שהצוות שאני חובר אליו בליאו ברנט ישראל, הנסיון המצטבר של המשרד, והידע הבינלאומי שלרשותו הופכים אותו בדיוק למשרד שיכול לעמוד בחזית השינויים האלו. אני מתרגש ומלא בהתלהבות להיות חלק מהקבוצה הזו בתקופה הנוכחית".

גיא קלנר מנכ"ל ליאו ברנט: "טל מביא איתו התמחות מובהקת בתחום הדיגיטל ועולם הצעירים. התמחויות חשובות להמשך הדרך שלנו. אני שמח מאוד על הצטרפותו למשפחת ליאו ברנט ובטוח שיתרום תרומה משמעותית ללקוחותינו.

תגובות לכתבה(19):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 16.
    יניב 05/12/2013 11:49
    הגב לתגובה זו
    אחלה משרד ואחלה גיוס. יופי.
  • 15.
    בוזו 05/12/2013 08:38
    הגב לתגובה זו
    שניהם צמחו באותו התא הפוליטי באגודת הסטודנטים של אוניברסיטת ת"א, משמע הוא מביא אותו כחבר ולא כאיש מקצוע. מינויי קרובים תמיד הורסים עסקים, בייחוד כשאלו כבר במצוקה....
  • 14.
    ירון 05/12/2013 00:11
    הגב לתגובה זו
    מידד היה פלנר חביב בגיתם עכשיו הוא סמנכ״ל...wtf
  • 13.
    אחד שחושב שהוא יודע 04/12/2013 14:35
    הגב לתגובה זו
    תחלס, קומבינה. לקחו פלנר מידען ועשו ממנו מנהל. מנהל שבא ממשרד שלא עושה שום אסטרטגיה. זה כמו לקחת מהנדס מחברה שלא מהנדסת כלום. ועוד קראו לו מנהל. בפועל הוא לא מנהל ולא שוש בננה. בקושי פלנר. לא משמעותי ולא חשוב. אם אתה לא סמנכ"ל, אתה לא קיים.
  • 12.
    ת'אמת הוא חתיכת פוץ (ל"ת)
    גם פוץ 04/12/2013 11:12
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    מכיר היטב 04/12/2013 09:51
    הגב לתגובה זו
    טל חן - אחד המוכשרים בענף, ויחד עם מידד מדובר בצמד אקדוחנים חזק ביותר. בהצלחה!
  • אחלה תגובה הדר (ל"ת)
    אחת שיודעת 04/12/2013 10:55
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    בהצלחה! (ל"ת)
    עמית 04/12/2013 09:02
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    ליאו ב 04/12/2013 08:59
    הגב לתגובה זו
    סמנכ"ל שמנהל מנהל שמנהל פלנר שמנהל מידענית... מרוב מנהלים לא רואים את היער
  • 8.
    בחיאת 04/12/2013 02:23
    הגב לתגובה זו
    מסכנה המידענית...מעליה פלנר..מעליו מנהל פלנינג שמעליו סמנכ״ל פלנינג... בקיצור 3 מנהלים ועובדת אחת מגוחך
  • 7.
    ידיעה חשובה! תודה!!! (ל"ת)
    ביג'ו 04/12/2013 00:10
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    שרשרת פיקוד 03/12/2013 22:52
    הגב לתגובה זו
    מרוב מנהלים לא רואים את היער
  • ואן דאם 04/12/2013 10:54
    הגב לתגובה זו
    ממש כמו בפובליסיס גם בליאו ברנט אוהבים סמנכלים ומנהלים.מעניין מי עושה שם את העבודה המלוכלכת ?
  • 5.
    מזל טוב :-) בהצלחה! (ל"ת)
    רז 03/12/2013 21:32
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    ליאו ברנט 03/12/2013 20:33
    הגב לתגובה זו
    קלנר זה ארי מלמוד טייק 2 - הרבה דיבורים יפים ו- 0 הבנה והערכה
  • 3.
    אלון 03/12/2013 18:22
    הגב לתגובה זו
    שיהיה להם בהצלחה לא לאבד את הלקוח הזה.
  • 2.
    מוקי 03/12/2013 18:05
    הגב לתגובה זו
    באסטרטגיה וקריאייטיב
  • אחד שגונח 05/12/2013 11:57
    הגב לתגובה זו
    אם הוא היה אחראי על האסטרטגיה והקריאייטיב והמשרד לא מתעלה בתחומים האלה (שהוא היה האחראי עליהם) אז איך העזיבה שלו היא בדיוק מכה למשרד?
  • 1.
    בוב הבנאי האמיתי 03/12/2013 16:55
    הגב לתגובה זו
    זאת לא ההיא???
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.