לאחר 4 שנים ב-teenk: סמנכ"ל האסטרטגיה טל חן עובר ל'ליאו ברנט'

פרסום ראשון: חן יצטרף למחלקת האסטרטגיה בליאו ברנט וימונה למנהל האסטרטגיה תחת מידד בר לב. "מתרגש להיות חלק מהקבוצה הזו"
משה בנימין | (19)

לאחר 4 שנים בהן שימש כסמנכ"ל האסטרטגיה והקריאייטיב במשרד הפרסום teenk, פורש טל חן מהמשרד ומצטרף למשרד הפרסום ליאו ברנט, המדורג בין עשרת המשרדים המובילים בישראל. חן ימונה למנהל האסטרטגיה וישמש תחת מידד בר-לב סמנכ"ל האסטרטגיה שהגיע למשרד לפני כשנה וחצי מגיתם BBDO.

עם מינויו של חן (35), מחלקת האסטרטגיה של ליאו ברנט תעמוד על 4 עובדים: בר לב המשמש כסמנכ"ל, פלנר, מידענית וחן. הרזומה של חן כולל 9 שנים בענף הפרסום, בהן עבד באריאלי, פובליסיס וב-JWT. כאמור ב-4 השנים האחרונות הוא שימש כסמנכ"ל אסטרטגיה ב"טינק (teenk) פתרונות שיווק לנוער" המתמחה בשיווק לקהל צעיר.

מטבע הדברים, חן שמגיע ממשרד שהתמחה בשיווק ופרסום לבני נוער מביא עימו נסיון רב בעולמות הדיגיטל. הדגש על בני הנוער הוא ערך מוסף שיעמוד לזכות ליאו ברנט.

טל חן אמר לאייס: "אני חושב שהשנים האחרונות בהן התמחתי בקהל צעיר הביאו אותי לחשוב הרבה על האופן שבו יראה הפרסום בעתיד. ענף הפרסום עובר בתקופה זו הרבה שינויים ואני מאמין שהצוות שאני חובר אליו בליאו ברנט ישראל, הנסיון המצטבר של המשרד, והידע הבינלאומי שלרשותו הופכים אותו בדיוק למשרד שיכול לעמוד בחזית השינויים האלו. אני מתרגש ומלא בהתלהבות להיות חלק מהקבוצה הזו בתקופה הנוכחית".

גיא קלנר מנכ"ל ליאו ברנט: "טל מביא איתו התמחות מובהקת בתחום הדיגיטל ועולם הצעירים. התמחויות חשובות להמשך הדרך שלנו. אני שמח מאוד על הצטרפותו למשפחת ליאו ברנט ובטוח שיתרום תרומה משמעותית ללקוחותינו.

תגובות לכתבה(19):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 16.
    יניב 05/12/2013 11:49
    הגב לתגובה זו
    אחלה משרד ואחלה גיוס. יופי.
  • 15.
    בוזו 05/12/2013 08:38
    הגב לתגובה זו
    שניהם צמחו באותו התא הפוליטי באגודת הסטודנטים של אוניברסיטת ת"א, משמע הוא מביא אותו כחבר ולא כאיש מקצוע. מינויי קרובים תמיד הורסים עסקים, בייחוד כשאלו כבר במצוקה....
  • 14.
    ירון 05/12/2013 00:11
    הגב לתגובה זו
    מידד היה פלנר חביב בגיתם עכשיו הוא סמנכ״ל...wtf
  • 13.
    אחד שחושב שהוא יודע 04/12/2013 14:35
    הגב לתגובה זו
    תחלס, קומבינה. לקחו פלנר מידען ועשו ממנו מנהל. מנהל שבא ממשרד שלא עושה שום אסטרטגיה. זה כמו לקחת מהנדס מחברה שלא מהנדסת כלום. ועוד קראו לו מנהל. בפועל הוא לא מנהל ולא שוש בננה. בקושי פלנר. לא משמעותי ולא חשוב. אם אתה לא סמנכ"ל, אתה לא קיים.
  • 12.
    ת'אמת הוא חתיכת פוץ (ל"ת)
    גם פוץ 04/12/2013 11:12
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    מכיר היטב 04/12/2013 09:51
    הגב לתגובה זו
    טל חן - אחד המוכשרים בענף, ויחד עם מידד מדובר בצמד אקדוחנים חזק ביותר. בהצלחה!
  • אחלה תגובה הדר (ל"ת)
    אחת שיודעת 04/12/2013 10:55
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    בהצלחה! (ל"ת)
    עמית 04/12/2013 09:02
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    ליאו ב 04/12/2013 08:59
    הגב לתגובה זו
    סמנכ"ל שמנהל מנהל שמנהל פלנר שמנהל מידענית... מרוב מנהלים לא רואים את היער
  • 8.
    בחיאת 04/12/2013 02:23
    הגב לתגובה זו
    מסכנה המידענית...מעליה פלנר..מעליו מנהל פלנינג שמעליו סמנכ״ל פלנינג... בקיצור 3 מנהלים ועובדת אחת מגוחך
  • 7.
    ידיעה חשובה! תודה!!! (ל"ת)
    ביג'ו 04/12/2013 00:10
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    שרשרת פיקוד 03/12/2013 22:52
    הגב לתגובה זו
    מרוב מנהלים לא רואים את היער
  • ואן דאם 04/12/2013 10:54
    הגב לתגובה זו
    ממש כמו בפובליסיס גם בליאו ברנט אוהבים סמנכלים ומנהלים.מעניין מי עושה שם את העבודה המלוכלכת ?
  • 5.
    מזל טוב :-) בהצלחה! (ל"ת)
    רז 03/12/2013 21:32
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    ליאו ברנט 03/12/2013 20:33
    הגב לתגובה זו
    קלנר זה ארי מלמוד טייק 2 - הרבה דיבורים יפים ו- 0 הבנה והערכה
  • 3.
    אלון 03/12/2013 18:22
    הגב לתגובה זו
    שיהיה להם בהצלחה לא לאבד את הלקוח הזה.
  • 2.
    מוקי 03/12/2013 18:05
    הגב לתגובה זו
    באסטרטגיה וקריאייטיב
  • אחד שגונח 05/12/2013 11:57
    הגב לתגובה זו
    אם הוא היה אחראי על האסטרטגיה והקריאייטיב והמשרד לא מתעלה בתחומים האלה (שהוא היה האחראי עליהם) אז איך העזיבה שלו היא בדיוק מכה למשרד?
  • 1.
    בוב הבנאי האמיתי 03/12/2013 16:55
    הגב לתגובה זו
    זאת לא ההיא???
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.