הכפר ערוץ 10
צילום: יח"צ
רייטינג

גם שידור חוזר אצל המתחרים לא עוזר: 'הכפר' מדשדשת - עם 8.8% בלבד

שידור חוזר של 'אבודים' בהגשת צופית גרנט, רשם 24.2%, והניב 17.1% לתכנית לקידום הריאליטי 'X פקטור'. וכמה עשו ריאל מדריד-יובנטוס?
אלכסנדר כץ | (3)

גם הבחירה של רשת לשדר אתמול (יום ד') את תכניתה של צופית גרנט בשידור חוזר, לא תרמה להכפר של ערוץ 10, שממשיכה לדשדש.

על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 'הכפר' (ערוץ 10) רשמה 8.8%, בדומה למוצ"ש עם 8.7%, אבל גבוה מרביעי שעבר אז קיבלה התכנית בהגשתו של בוקי נאה 6.6% בלבד. מנגד, שידור חוזר של אבודים (רשת, ערוץ 2) קיבל 24.2%. משחק ליגת האלופות בין ריאל מדריד ליובנטוס (ערוץ הספורט) רשם נתון נאה מאד של 7.5%.

עוד תכנית קידום ל-'X פקטור' - 'רגע לפני הדבר האמיתי' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 17.1%, שידור חוזר של 'גיל ריבה' (רשת, ערוץ 2) הניב 9.4%, 'פינס בלילה' (ערוץ 10) רשמה 4.5%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ב-7%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) קיבלה 6.3%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 4.6%.

ראש בראש בפרה-פריים: תכנית מקדימה ל-'X פקטור' (רשת, ערוץ 2) רשמה 10.3%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 14.2%. 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הניבה 9.5%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' חזקה עם 25.7%, מול 9.5% ל'חדשות 10', ו-5% ל'מבט' (ערוץ 1).

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    קמי 28/10/2013 11:00
    הגב לתגובה זו
    וכולבוטק - פשוט זוועה. נקודת האור היחידה היא לונדון את קירשנבאום.
  • 2.
    pix37 24/10/2013 16:00
    הגב לתגובה זו
    הנסיון המטופש לייצר פרובוקציה בכח הוביל להחרמה של הפרק הראשון - ומי שלא רואה בריאלטי את הפרק הראשון קטנים הסיכויים לצרף אותו בהמשך לעניין. בגלל השתתפות העבריין - הסדרה נהפכה לסדרה שלא נעים לדבר עליה למחרת והיא לא מצליחה לייצר שום רעש מעבר לשעות השידור שלה (עדיף לראות קרובים קרובים בשידור חוזר מספר 200 בערוץ 23) וחבל כי סה"כ הרעיון לא היה רע - פשוט הליהוק המזעזע והנסיון להפוך לרשת (אנחנו יודעים שזה זבל אבל נשדר את זה בכל מקרה כי זה מה שהמטומטמים אוהבים) פשוט יחסלו את הערוץ הזה.
  • 1.
    כול יום שערוץ 10 פועל הוא יום אחד יותר מדי . (ל"ת)
    בא 24/10/2013 12:12
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.