DELETE
צילום: צילום: אלכסנדר כץ

גלי ישראל תחזק את הקשר עם ynet; מחלקת האקטואליה צפויה להצטמצם

המנכ"ל ישראל פריד יפגוש ביום ד' אישית את עובדיו, אז יוחלט על המשך שילובם בתחנה. במקביל, 'גלי ישראל' תחל לשדר 3 רצועות יומיות חדשות
Sigal | (1)

תחנת הרדיו האזורית למגזר חובי הכיפות ויהודה ושומרון 'גלי ישראל', תחזק את הקשר עם ynet, ותשדר 8 מהדורות חדשות יומיות של האתר, במקום 2 שמשודרות כעת. במסגרת זו, צפויה חטיבת החדשות של התחנה, להצטמצם, כאשר חלק מעובדיה צפויים להשתלב בתפקידים אחרים ברדיו, ובודדים עשויים לעזוב אותה.

ביום רביעי הקרוב יקיים מנכ"ל התחנה ישראל פריד פגישות אישיות עם עובדי מחלקת החדשות, בהן יוחלט על המשך דרכם של העובדים. במחלקת האקטואליה עובדים מספר כתבים, יחד עם עורכים ומפיקים, והערכה היא כי מרביתם ימשיכו בתחנה.

במקביל, התחנה החליטה להוסיף 3 תכניות לתחנה: תכנית בוקר אקטואלית בהגשת מנהל החדשות בתחנה אלעד קינסט שתשודר מידי בוקר ב-7.00; תכנית תרבות ולייף-סטייל בשם 'חיים בטוב' בין 16:00 ל-18:00 בהגשת טובי שפיגל; והסיכום היומי 'סורגים יום' מדי ערב ב-19:00.

לגבי המצב בחטיבת החדשות, אמר פריד בשיחה עם אייס כי "יהיו שינויים בחטיבה, וביום רביעי יוחלט באופן אישי מול כל עובד מה יקרה". בנוסף מסר פריד כי "אחת לכמה זמן חשוב לרענן ולהוסיף. אנחנו גאים בלוח השידורים המשודרג שיעלה בשבועות הקרובים ומאמינים שכל אחד יוכל למצוא את עצמו בתוכן המשודר בתחנה. הרחבת שיתוף הפעולה עם מערכת חדשות הרדיו של ynet שהוכיחה עצמה בשנתיים אמינות ומקצועיות משלימה את השדרוג הנוכחי".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    גלעד 05/05/2013 16:49
    הגב לתגובה זו
    רק אל תפגעו לי בה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.