TOP5

מי עבר את מתיחת הפנים הכי טובה בעיר ופרסומות 'אולימפיות' בטוויסט מקורי

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכי פרסום מסביב לעולם. עוד במדור: ההיפסטרים הרוסים חוברים לצבא האדום כדי להילחם בערסים המקומיים

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם חמשת מהלכי הפרסום הבולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: אורנג', צבא רוסיה וההיפסטרים, BMW, סמארט ואולימפיאדה.

* לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן * להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן * להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק - לחצו כאן

כמה פעמים ספרת עד עשר ושום דבר לא קרה? כמה פעמים יצא לכם לנהל ויכוח סוער או לחשוב על שאלה מטרידה הדורשת חיפוש זריז באינטרנט, אבל הסמארטפון - פשוט לא זריז מספיק...? מהירות הגלישה באמצעות הסמארטפון נהיית אחד הפרמטרים המשמעותיים ביותר בבחירת מכשיר/מפעיל. גם באורנג' הבינו את זה, ועלו בקמפיין חדש (ולא אופייני למותג) תחת השורה המתארת בדיוק את הצורך שלנו כגולשים - "Surf as fast as you think"

היפסטרים וצבא רוסיה איך מתמודדים עם קרבות רחוב ברוסיה בין היפסטרים ו"ערסים" מקומיים? חיבור מקסים של אירוע שנתי של הצבא הרוסי, על ערכו הלאומי וחוזקו, ובין סיטואציה אזרחית יומיומית ומטרידה, הביא לפיצוח חזק - שתוף פעולה (ללא הסכמה) בין צבא רוסיה וצבא ההיפסטרים הרוסים. נראה מי ערס עכשיו.

דברים שרואים משם.. איך מדגימים פיצ'ר חדש ברכב מבלי ליפול שוב לאותם קלישאות ופרסומים טכנולוגיים משעממים? ב-BMW מצאו פתרון עדכני וצעיר להדגמת הפיצ'ר החדש - מצלמת רוורס.

ניתוחים קוסמטיים - לא מה שחשבנו מתיחות פנים וניתוחים פלסטיים עלולים להראות מגוכחים ומעוררי סלידה. בדיוק על התובנה הזו בנו ב-Smart את הפרסומת שלהם - Facelift, לא כמו שהכרת..

ספורט או לא להיות על מנת לשבור את שגרת הפרסום ה"רגילה" ולייצר פרסומות רלוונטיות ובולטות מנסים פרסומאים לא מעט "להתלבש" על ארועים עדכניים ולהתאים את פרסום המוצר - לתקופה. כך היה עם גל הפרסומות בעקבות חתונת הנסיך וויליאם, כך היה בגל הפרסומות שעלה בעקבות היורוליג וכך קורה גם עכשיו, עם המשחקים האולימפיים בלונדון. בשלושת השבועות האחרונים היינו מוצפים בפרסומות "ספורטיביות" המשתמשות בתוצרי האולימפיאדה כבסיס להצגת מרכולתם. המון פרסומות, אבל אחת תפסה את עינינו במיוחד:

כל הכותרות

המדור בעריכת אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה