TOP5

מי עבר את מתיחת הפנים הכי טובה בעיר ופרסומות 'אולימפיות' בטוויסט מקורי

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכי פרסום מסביב לעולם. עוד במדור: ההיפסטרים הרוסים חוברים לצבא האדום כדי להילחם בערסים המקומיים

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם חמשת מהלכי הפרסום הבולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: אורנג', צבא רוסיה וההיפסטרים, BMW, סמארט ואולימפיאדה.

* לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן

* להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן

* להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק - לחצו כאן

כמה פעמים ספרת עד עשר ושום דבר לא קרה?

כמה פעמים יצא לכם לנהל ויכוח סוער או לחשוב על שאלה מטרידה הדורשת חיפוש זריז באינטרנט, אבל הסמארטפון - פשוט לא זריז מספיק...? מהירות הגלישה באמצעות הסמארטפון נהיית אחד הפרמטרים המשמעותיים ביותר בבחירת מכשיר/מפעיל. גם באורנג' הבינו את זה, ועלו בקמפיין חדש (ולא אופייני למותג) תחת השורה המתארת בדיוק את הצורך שלנו כגולשים - "Surf as fast as you think"

היפסטרים וצבא רוסיה

איך מתמודדים עם קרבות רחוב ברוסיה בין היפסטרים ו"ערסים" מקומיים? חיבור מקסים של אירוע שנתי של הצבא הרוסי, על ערכו הלאומי וחוזקו, ובין סיטואציה אזרחית יומיומית ומטרידה, הביא לפיצוח חזק - שתוף פעולה (ללא הסכמה) בין צבא רוסיה וצבא ההיפסטרים הרוסים. נראה מי ערס עכשיו.

דברים שרואים משם..

איך מדגימים פיצ'ר חדש ברכב מבלי ליפול שוב לאותם קלישאות ופרסומים טכנולוגיים משעממים? ב-BMW מצאו פתרון עדכני וצעיר להדגמת הפיצ'ר החדש - מצלמת רוורס.

ניתוחים קוסמטיים - לא מה שחשבנו

מתיחות פנים וניתוחים פלסטיים עלולים להראות מגוכחים ומעוררי סלידה. בדיוק על התובנה הזו בנו ב-Smart את הפרסומת שלהם - Facelift, לא כמו שהכרת..

ספורט או לא להיות

על מנת לשבור את שגרת הפרסום ה"רגילה" ולייצר פרסומות רלוונטיות ובולטות מנסים פרסומאים לא מעט "להתלבש" על ארועים עדכניים ולהתאים את פרסום המוצר - לתקופה. כך היה עם גל הפרסומות בעקבות חתונת הנסיך וויליאם, כך היה בגל הפרסומות שעלה בעקבות היורוליג וכך קורה גם עכשיו, עם המשחקים האולימפיים בלונדון. בשלושת השבועות האחרונים היינו מוצפים בפרסומות "ספורטיביות" המשתמשות בתוצרי האולימפיאדה כבסיס להצגת מרכולתם. המון פרסומות, אבל אחת תפסה את עינינו במיוחד:

המדור בעריכת אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.