דעה
סלולרי בשירות המחאה: ה-TV איטי, הפייסבוק תחנת שידור
רונה בן דוד, מנכ"לית onthemob על מהפכת הסמארטפונים ואירועי השעה. "הצרכן מדווח במקום; המותגים בישראל עדיין לא מוכנים למהפכה"
- 7.הצינור 27/06/2012 09:36הגב לתגובה זוכולם פה יודעים בדיוק מי מגיב ומה שמו והנגיעה שלו לחברה הזאת. אני מתפוצץ פה מצחוק! קורע! :))))
- המפטי חומסקי 28/06/2012 00:11הגב לתגובה זומי היה לנו כאן שטיין, מובליל ואולי כמה משרדי פרסום אחרים שחוששים לתחת שלהם כשתקציבים עוברים למובייל
- 6.כל כך הרבה תגובות. כתבה מעניינית (ל"ת)מאיר 26/06/2012 22:43הגב לתגובה זו
- אביב 27/06/2012 00:23הגב לתגובה זויאללה! תן בתגובות הממומנות, אחי, ותסגור ת'חודש יפה.
- 5.יוסף בובליל 26/06/2012 22:42הגב לתגובה זומי חשב על השם גאון. איזה באסה למובליל, קשה קשה שוק מתרסקת ארגמן משועמם אין אבודה יושב כותב תגובות שם בדוי מה צחי שטיין. זנבות בשועלים אספסיבה בלאט
- 4.אוקיי... (ל"ת)טוב... 26/06/2012 18:18הגב לתגובה זו
- 3.שוקי 26/06/2012 18:17הגב לתגובה זוידוע שהגישה בארץ היא של version 1.0 גם אם היום אנחנו כבר מעבר לאופנת ה 2.0V, בישראל כולם עדיין ימכרו לך את הבנק של המדינה, הקוטג' של המדינה, והכל בעטיפה מתקתקה ומרגשת שפונה למכנה המשותף ההדיוט ביותר. גם לא סומכים על האינטיליגנציה של הצופהצרכן בארץ. מגישים תוכן מעאפן, ואפילו כשזה לא בטלוויזיהמיינסטרים, אלא גם כשזה באינטרנט! לדוגמא, הפרסומת החדשה של אל-על לתיירים+ שלהם, עם עברי לידר. פרסומת נ-ו-ר-א-י-ת . מזעזעת! הופקה לאינטרנט בלבד. בקיצור, רונה בן-דוד. אין צורך לכתוב מאמרים כאלו, שבתכלס הם סוג של 1.0: להציג את הבעיהסוגיה- ואז את הפתרון=החברה שלך. אז, מה הלחץ שלכם לשנורר מהחברות בארץ בעזרת מאמרים כאלו? שהחברה שלך בינתיים תעשה פרוייקטים לחברות מחו"ל..ארה"ב..גם תקבלו יותר כסף מהחברות הקמצניות בארץ, וגם תעבדו על פרוייקטים מעניינים יותר. יום טוב.
- מי זה שוקי הכלב של ארז טל? (ל"ת)אורנה בנאי 26/06/2012 22:14הגב לתגובה זו
- כתבה עניינית מאשת מקצוע. לא ממומן ולא בטיח (ל"ת)נחמן ממומן 26/06/2012 22:13הגב לתגובה זו
- תגובה ממומנת! :) (ל"ת)מיכל 27/06/2012 00:18
- נחמן ממומן זה חזק (ל"ת)רוברט הבנאי 26/06/2012 23:04
- 2.ליאון 26/06/2012 17:16הגב לתגובה זוהמותגים אכן לא מוכנים לקבל את השינוי, אך ניתן לראות שכמה מהם הקדימו וה"רוח " נושבת חזק לכיוון. המובייל מאפשר פניה אישית וצרכן זמין 24/7 - בעידן ה"מחאות" בהחלט ניתן להגיע אל הצרכן דרך הפרסום במובייל בתקציבים קטנים ממדיות אחרות ,להשיג תוצאות מעולות ועדיין לפעול מתחת ל"רדאר" המחאה.
- כוסאומו ל"ג בעומר אני מסתפר (ל"ת)פרינט 26/06/2012 22:45הגב לתגובה זו
- 1.כתבת סטייטינג דה אובייס..למה זה טוב לי? (ל"ת)ג'יזס 26/06/2012 16:26הגב לתגובה זו
- ד"ר לק 26/06/2012 22:15הגב לתגובה זוהייתי ממליץ לך על עוד כמה דברים שממש יעשו לך טוב, בהתחשב בנסיבות.
- hahaha .......ah (ל"ת)good one 26/06/2012 23:03