אינטל משיקה 3 פתרונות להטמעת AI בתשתיות
יצרנית השבבים חשפה שלושה פתרונות חדשים שנועדו להקל על ארגונים המעוניינים להוסיף יכולות בינה מלאכותית (AI) לתשתיות הקיימות שלהם, מבלי להחליף
מערכות קיימות או להשקיע בתשתיות יקרות
יצרנית השבבים אינטל חשפה שלושה פתרונות חדשים שנועדו להקל על ארגונים המעוניינים להוסיף יכולות בינה מלאכותית (AI) לתשתיות הקיימות שלהם: Intel AI Edge Systems, Edge AI Suites ו-Open Edge Platform. הפתרונות החדשים מספקים שילוב של בינה מלאכותית במפעלים, חנויות, ערים חכמות, מדיה ובידור – בלי הצורך להחליף מערכות קיימות או להשקיע בתשתיות יקרות.
הפתרון הראשון אותו השיקה אינטל, Intel AI Edge Systems, הוא למעשה שורה של מערכות חומרה מוכנות לשימוש, שנבנו במיוחד עבור בינה מלאכותית בקצה. הן מאפשרות ליצרני ציוד ומפתחים להוסיף בינה מלאכותית למערכות קיימות, בלי לשנות את כל התשתית. המערכות הללו מגיעות בגדלים שונים, עם טווחי ביצועים מגוונים, כך שאפשר להתאים אותן בדיוק לדרישות של יישומים כמו מצלמות חכמות, אנליטיקת וידאו או פתרונות אוטומציה.
הפתרון השני, Edge AI Suites, הוא מגוון ערכות תוכנה מוכנות לשימוש, המיועדות לפיתוח מהיר של יישומי AI לתעשיות שונות. כל חבילה כוללת מודלים מוכנים, קוד לדוגמה וכלי בדיקה, כך שמפתחים יכולים להתמקד בשיפור הפתרונות שלהם במקום לבנות אותם מאפס. כרגע, אינטל מציעה ערכות ייעודיות לקמעונאות, תעשייה, ערים חכמות ומדיה.
לבסוף, הפתרון השלישי, Open Edge Platform, מציע פלטפורמת תוכנה מודולרית בקוד פתוח, שמאפשרת ניהול קל של יישומי AI בקצה – כולל פריסה מרחוק ועדכונים ללא צורך להגיע פיזית לכל מכשיר. במקום פתרונות מורכבים הדורשים התאמות ידניות, המערכת של אינטל מאפשרת לפרוס, לנהל ולעדכן את יישומי הבינה המלאכותית בלחיצת כפתור, בדומה לניהול שירותי ענן.
- חברת הנפט משלמת קנס עתק על דליפה בים והמעבד המסחרי הראשון יוצא לדרך
- המסחר ננעל במגמה מעורבת; ג'יי פרוג טסה 27%, טסלה ירדה 3.5%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
דן רודריגז, סגן נשיא בכיר ומנהל קבוצת המחשוב בקצה באינטל: "ארגונים רוצים להטמיע בינה מלאכותית בצורה חלקה בתוך הסביבה הקיימת שלהם, תוך שמירה על עלויות נמוכות והשגת ביצועים אופטימליים. עם עשרות שנים של ניסיון בהטמעת טכנולוגיות בקצה, אינטל משיקה פתרונות חדשים שמסייעים לשותפים שלנו לשלב בינה מלאכותית מהר יותר ובקלות רבה יותר".
- 1.אנונימי 20/03/2025 17:11הגב לתגובה זוהבזבזנות והבונוסים היקרים מנעו פיתוח חכם.אינטל חשבו נשתה היום ונתפכח מחר.חחח.רה ארגון פטורי כל הדירקטוריון השקעה במכונות חדשות.
DOTI (עומר הכהן)כמה מרוויחים היזמים והעובדים באקזיט? דוגמה מהאקזיט של דוטי
פי 4 ב-11 חודשים - סיילספורס רוכשת את הסטארטאפ הישראלי דוטי ב-100 מיליון דולר; יוצאי Wix הקימו את דוטי וגייסו כ-7 מיליון דולר; המשקיעים מורווחים פי 4, המייסדים הרוויחו על פי ההערכות כ-30 מיליון דולר לכל אחד; העובדים הרוויחו בממוצע מאות אלפי דולרים
סיילספורס ממשיכה להרחיב את אחיזתה בתחום הבינה המלאכותית, והפעם עם רכישה מקומית: החברה הודיעה כי תרכוש את דוטי, סטארטאפ ישראלי, תמורת סכום שמוערך בכ־100 מיליון דולר. מדובר באקזיט משמעותי במיוחד לחברה שהוקמה לפני פחות משנה, על ידי יוצאי Wix מתן כהן ועופר חופשי, ופעלה עד כה מתחת לרדאר, עם מימון ראשוני בהיקף כולל של כ־7 מיליון דולר בלבד.
הטכנולוגיה שפיתחה דוטי מתמקדת ביצירת "מוח ארגוני" - פלטפורמה מבוססת AI שמחברת בין מערכות פנימיות שונות בארגון, מאחדת נתונים ומנגישה אותם לעובדים באופן מיידי ובהתאמה להקשר. כלומר, במקום לעבור בין מערכות ולחפש מידע באופן ידני, העובדים יכולים לשאול שאלות בפשטות ולקבל תשובות ממוקדות שמבוססות על מכלול הידע הארגוני.
שילוב טכנולוגי לתוך Slack וחיזוק מרכז הפיתוח המקומי
לפי סיילספורס, הרכישה נועדה בין השאר לחזק את מרכז המו"פ של החברה בישראל, בדגש על טכנולוגיות בינה מלאכותית. המתכנתים והמנהלים מדוטי צפויים להשתלב בתוך סלאק, פלטפורמת התקשורת הארגונית שנרכשה אף היא על ידי סיילספורס בשנת 2020. כהן וחופשי יובילו את פעילות סלאק בישראל לאחר הרכישה.
הטכנולוגיה של דוטי תשולב בפיתוח "שכבת חיפוש חכמה", Agentic Search, שתהיה חלק מהיכולות העתידיות של מוצרי סיילספורס, ותפעל דרך ממשק השיחה של סלאק. מטרת העל: לאפשר לעובדים ולסוכני ה־AI בארגון לאתר מידע ולבצע פעולות ביעילות, תוך שילוב בין חוויית משתמש חלקה ויכולות ניתוח מתקדמות.
- אקזיט: אורביט נמכרת לקראטוס תמורת 356 מיליון דולר
- אקזיט ישראלי: DigitalOwl נמכרת לפי שווי של כ-200 מיליון דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
דוטי מעסיקה כיום כ־20 עובדים, ורובם יצטרפו רשמית לצוות סלאק המקומי. לדברי מתן כהן, מנכ"ל דוטי, הרכישה תאפשר להפיץ את הטכנולוגיה בקנה מידה עולמי, ולהגשים את החזון של הנגשת מידע ארגוני בצורה אינטואיטיבית ומהירה. דניז דרסר, מנכ"לית סלאק, הוסיפה כי "המומחיות של דוטי מאיצה את החזון שלנו להמציא מחדש את החיפוש הארגוני בכל מוצרי סיילספורס".
DOTI (עומר הכהן)כמה מרוויחים היזמים והעובדים באקזיט? דוגמה מהאקזיט של דוטי
פי 4 ב-11 חודשים - סיילספורס רוכשת את הסטארטאפ הישראלי דוטי ב-100 מיליון דולר; יוצאי Wix הקימו את דוטי וגייסו כ-7 מיליון דולר; המשקיעים מורווחים פי 4, המייסדים הרוויחו על פי ההערכות כ-30 מיליון דולר לכל אחד; העובדים הרוויחו בממוצע מאות אלפי דולרים
סיילספורס ממשיכה להרחיב את אחיזתה בתחום הבינה המלאכותית, והפעם עם רכישה מקומית: החברה הודיעה כי תרכוש את דוטי, סטארטאפ ישראלי, תמורת סכום שמוערך בכ־100 מיליון דולר. מדובר באקזיט משמעותי במיוחד לחברה שהוקמה לפני פחות משנה, על ידי יוצאי Wix מתן כהן ועופר חופשי, ופעלה עד כה מתחת לרדאר, עם מימון ראשוני בהיקף כולל של כ־7 מיליון דולר בלבד.
הטכנולוגיה שפיתחה דוטי מתמקדת ביצירת "מוח ארגוני" - פלטפורמה מבוססת AI שמחברת בין מערכות פנימיות שונות בארגון, מאחדת נתונים ומנגישה אותם לעובדים באופן מיידי ובהתאמה להקשר. כלומר, במקום לעבור בין מערכות ולחפש מידע באופן ידני, העובדים יכולים לשאול שאלות בפשטות ולקבל תשובות ממוקדות שמבוססות על מכלול הידע הארגוני.
שילוב טכנולוגי לתוך Slack וחיזוק מרכז הפיתוח המקומי
לפי סיילספורס, הרכישה נועדה בין השאר לחזק את מרכז המו"פ של החברה בישראל, בדגש על טכנולוגיות בינה מלאכותית. המתכנתים והמנהלים מדוטי צפויים להשתלב בתוך סלאק, פלטפורמת התקשורת הארגונית שנרכשה אף היא על ידי סיילספורס בשנת 2020. כהן וחופשי יובילו את פעילות סלאק בישראל לאחר הרכישה.
הטכנולוגיה של דוטי תשולב בפיתוח "שכבת חיפוש חכמה", Agentic Search, שתהיה חלק מהיכולות העתידיות של מוצרי סיילספורס, ותפעל דרך ממשק השיחה של סלאק. מטרת העל: לאפשר לעובדים ולסוכני ה־AI בארגון לאתר מידע ולבצע פעולות ביעילות, תוך שילוב בין חוויית משתמש חלקה ויכולות ניתוח מתקדמות.
- אקזיט: אורביט נמכרת לקראטוס תמורת 356 מיליון דולר
- אקזיט ישראלי: DigitalOwl נמכרת לפי שווי של כ-200 מיליון דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
דוטי מעסיקה כיום כ־20 עובדים, ורובם יצטרפו רשמית לצוות סלאק המקומי. לדברי מתן כהן, מנכ"ל דוטי, הרכישה תאפשר להפיץ את הטכנולוגיה בקנה מידה עולמי, ולהגשים את החזון של הנגשת מידע ארגוני בצורה אינטואיטיבית ומהירה. דניז דרסר, מנכ"לית סלאק, הוסיפה כי "המומחיות של דוטי מאיצה את החזון שלנו להמציא מחדש את החיפוש הארגוני בכל מוצרי סיילספורס".
