אינטל משיקה 3 פתרונות להטמעת AI בתשתיות
יצרנית השבבים חשפה שלושה פתרונות חדשים שנועדו להקל על ארגונים המעוניינים להוסיף יכולות בינה מלאכותית (AI) לתשתיות הקיימות שלהם, מבלי להחליף
מערכות קיימות או להשקיע בתשתיות יקרות
יצרנית השבבים אינטל חשפה שלושה פתרונות חדשים שנועדו להקל על ארגונים המעוניינים להוסיף יכולות בינה מלאכותית (AI) לתשתיות הקיימות שלהם: Intel AI Edge Systems, Edge AI Suites ו-Open Edge Platform. הפתרונות החדשים מספקים שילוב של בינה מלאכותית במפעלים, חנויות, ערים חכמות, מדיה ובידור – בלי הצורך להחליף מערכות קיימות או להשקיע בתשתיות יקרות.
הפתרון הראשון אותו השיקה אינטל, Intel AI Edge Systems, הוא למעשה שורה של מערכות חומרה מוכנות לשימוש, שנבנו במיוחד עבור בינה מלאכותית בקצה. הן מאפשרות ליצרני ציוד ומפתחים להוסיף בינה מלאכותית למערכות קיימות, בלי לשנות את כל התשתית. המערכות הללו מגיעות בגדלים שונים, עם טווחי ביצועים מגוונים, כך שאפשר להתאים אותן בדיוק לדרישות של יישומים כמו מצלמות חכמות, אנליטיקת וידאו או פתרונות אוטומציה.
הפתרון השני, Edge AI Suites, הוא מגוון ערכות תוכנה מוכנות לשימוש, המיועדות לפיתוח מהיר של יישומי AI לתעשיות שונות. כל חבילה כוללת מודלים מוכנים, קוד לדוגמה וכלי בדיקה, כך שמפתחים יכולים להתמקד בשיפור הפתרונות שלהם במקום לבנות אותם מאפס. כרגע, אינטל מציעה ערכות ייעודיות לקמעונאות, תעשייה, ערים חכמות ומדיה.
לבסוף, הפתרון השלישי, Open Edge Platform, מציע פלטפורמת תוכנה מודולרית בקוד פתוח, שמאפשרת ניהול קל של יישומי AI בקצה – כולל פריסה מרחוק ועדכונים ללא צורך להגיע פיזית לכל מכשיר. במקום פתרונות מורכבים הדורשים התאמות ידניות, המערכת של אינטל מאפשרת לפרוס, לנהל ולעדכן את יישומי הבינה המלאכותית בלחיצת כפתור, בדומה לניהול שירותי ענן.
- אנבידיה מתחרטת - לא רוצה את אינטל כשותפה בתהליך הייצור
- אינטל עלתה יותר מ-80% - אך המבחן האמיתי עוד לפניה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
דן רודריגז, סגן נשיא בכיר ומנהל קבוצת המחשוב בקצה באינטל: "ארגונים רוצים להטמיע בינה מלאכותית בצורה חלקה בתוך הסביבה הקיימת שלהם, תוך שמירה על עלויות נמוכות והשגת ביצועים אופטימליים. עם עשרות שנים של ניסיון בהטמעת טכנולוגיות בקצה, אינטל משיקה פתרונות חדשים שמסייעים לשותפים שלנו לשלב בינה מלאכותית מהר יותר ובקלות רבה יותר".
- 1.אנונימי 20/03/2025 17:11הגב לתגובה זוהבזבזנות והבונוסים היקרים מנעו פיתוח חכם.אינטל חשבו נשתה היום ונתפכח מחר.חחח.רה ארגון פטורי כל הדירקטוריון השקעה במכונות חדשות.
יואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטיאין לנו מתחרים- הדרך להתחרות זה אם הלקוחות יתחילו לפתח את המוצר בעצמם
שיחה עם יואב שפרינגר- המנכ"ל ושותף מייסד של Apptor.ai
ספר בקצרה על עצמך:
אני במקור מבית חנן בצפון. בצבא שירתי ב-8200, שם גם פגשתי את השותף שלי, גלעד עזרא, ובזמן השירות, עבדנו על פיתוח מודלים של פרדיקציה לצבא כדי לזהות התנהגויות, אבל הרעיון זה להתעסק ב-predictable AI. אחרי הצבא הייתי בפלייטיקה בעולמות ה-AI retention. את הסטארטאפ הקמנו במהלך המלחמה, והתחלנו לרוץ איתו ממש תוך כדי המילואים.
ספר על החברה ומניין בא הרעיון?
אלו דברים דומים שעשינו בצבא. חיפשנו איפה אפשר למקסם את מה שעשינו בצבא ולהשליך על שוק, שהוא ממש בלו אושן עבורנו ואין חברה שעושה משהו דומה. תעשיית ה- direct sales, שהיא מאוד אמריקאית ואנחנו בנינו כמה מודלים של פרדיקציה שעוזרים לחברות direct sales לייצר תקשורת טובה יותר עם הלקוחות שלהן. המודלים מזהים טוב יותר מה הלקוח רוצה לקנות, מה המוצר שכדאי להציע לו ומתי יספיק לקנות, כאשר המטרה היא לטרגט בצורה טובה יותר את הלקוחות דרך המודלים שאנחנו מריצים. זה דומה לאי קומרס אבל יש הבדלים כי דרך המכירה בחברות direct sales היא שונה מעט, ואותן חברות רואות את עצמן כתעשייה נפרדת. למשל הרבהלייף היא לקוחה שלנו, ואם ספורה מבחינים שאני עובד איתם, הם יחשבו "מעולה, חברה דומה לנו." לעומת זאת, אם הרבהלייף היו רואים שאני עובד עם ספורה הם היו חושבים שזה אי קומרס. בשנה אחת הגענו ללקוחות וחברות כמו הרבהלייף, שופ דוט קום, It works! Global ו-Immunotec.
אופן המכירה ב-direct sales זה דרך מפיצים שהם המשווקים את המוצרים של החברה. עד שאנחנו הופענו, כל החברות הללו היו בונות על המפיצים לעשות את עבודת השיווק והמכירות והכל היה קורה דרכם בלי ערוצים נוספים. המפיצים מביאים לקוחות והם מדברים עם לקוחות וכדומה. מה שקורה בפועל זה שמאחר וכיום יש עוד הרבה אלטרנטיבות לעשות הכנסה מ-gig economy ובגלל התחרות הרבה בשוק, אז המודל לפיו הם בונים רק על המפיצים כבר לא עובד. מה שאנחנו מביאים לשולחן זה שאנחנו מייצרים מודלים של פרדיקציה שעושים את הכל באופן אוטומטי, את ה-retention, ההמלצות על מוצרים כאשר אנחנו יודעים לזהות מה כל לקוח יקנה ומתי והחברות כבר לא צריכות לבנות על המפיצים אלא אנחנו עושים את זה בשבילם, הכל כבר הופך לאוטומטי.
מתי הוקמה וכמה עובדים?
קמנו ביולי 2024, אנחנו 10 עובדים, הרוב בישראל ואחת ביוטה.
- חברת הסייבר Echo גייסה 50 מיליון דולר תוך 10 חודשים מאז הקמתה
- Dux נחשפת עם סבב סיד של 9 מיליון דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מי המשקיעים?
זוהר גילון, יובל בר-גיל, ניר גרינברג, רן שריג, אפי כהן ועוד
בינה מלאכותית ארצות הבריתקוקטיילים על יאכטות וחרדה בחדרים הסגורים: מה באמת חושבים המומחים שבונים את ה-AI?
המרוץ לסופר-בינה
"קוד אדום" וחשש מריגול זר
השפעת הכסף הגדול ניכרת גם בשינוי פני כוח האדם. חוקרים באוניברסיטאות מתלוננים שהעולם העסקי "בלע" את האקדמיה. חברות מסחר בוול סטריט הפכו לנותנות חסות מרכזיות בכנסים, במטרה לצוד מוחות שיעניקו להן יתרון בשוק ההון. חוקרים צעירים ומבריקים עומדים בפני פיתויים של חבילות שכר דמיוניות, מה שמעלה את השאלה: האם בעתיד יישאר מחקר מדעי שאינו מונע רק משיקולי רווח מהירים?
