20:06 Equifax נסחרת בירידות שערים, מנכ"ל החברה התפטר >>

19:00 מדד קייס שילר: מחירי הבתים בארה"ב ממשיכים לעלות >>

16:10 אילת: רוכב אופניים בן 32 נפצע באורח בינוני מפגיעת רכב

16:18 איש העסקים גרשון זלקינד הלך לעולמו בגיל 87 >>

14:50 נתניהו למרקל: "היחסים המיוחדים בין גרמניה לישראל ימשיכו לשגשג"

13:09 הקלת מס למשקיע הישראלי: מסלול חדש לביצוע השקעות בחו"ל >>

11:20 אינטק פארמה עולה 3.6% ומשלימה עלייה של 67% מתחילת השנה

10:42 בולטות בת"א: דלק קבוצה עולה 1%, אופקו הלת' עולה 1.3%

09:56 הדולר מוסיף 0.3% ונסחר ברמה של 3.523 שקלים

08:09 טבע הודיעה על השקת הגרסה הגנרית של DEPO-PROVERA בארה"ב >>

08:05 טרור בהר הדר: מחבל פתח בירי - שלושה הרוגים ישראלים

07:56 בורסות אסיה: הניקיי יורד 0.4%, שנחאי עולה 0.1%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

מפולת בוול סטריט: הנאסד"ק צנח מעל ל-2.7%, מתחילת השנה איבד יותר מ-10%

ברוך הבא לשנת 2016: הדאו ג'ונס איבד השבוע 2.3% ומדד ה-S&P 500 נגע בשפל של 15 חודשים
 |  57
סכין נופלת
Share
נסגר שבוע נוסף שמאופיין בירידות חדות בבורסת ניו יורק. לאור מחיר הנפט ועונת דו"חות מאכזבת (פרטים בהמשך), נרשם לחץ מוכרים עצבני לאורך כל יום המסחר הנוכחי בוול סטריט. אחרי שבועיים של מסחר בשנת 2016 ומדובר בפתיחת השנה הגרועה ביותר שנרשמה אי פעם בוול סטריט. הבעיה שכרגע לא נראה מומנטום של שינוי באופק.


נתחיל עם כמה מספרים לשם המחשה: הדאו ג'ונס איבד השבוע 2.3%, ה-S&P 500 צנח 2.4%, הנאסד"ק צלל 3.5% באותה התקופה. מתחילת השנה הדאו ג'ונס ירד 8.25%, הנאסד"ק צלל 10.4% וה-S&P 500 השיל 8%. המדד האחרון הגיע היום באמצע המסחר לשפל של 15 חודשים כאשר הגיע ל-1880 נק'. 

הסיבה העיקרית לירידות היתה המשך ירידת המחירים של הנפט. הזהב השחור איבד היום 5.5% ושבר מחסום פסיכולוגי של 30 דולר. גם בגזרת המאקרו כבר אין נחמה בארה"ב: לפני פתיחת המסחר התפרסמו המכירות הקמעונאיות לחודש דצמבר בארה"ב ואששו את החששות על ירידה בפעילות הכלכלית במדינה.

גם מדד המחירים ליצרן לא עמד בצפי והצביע על המשך ירידות מחירים במדינה. שני הנתונים האחרונים מצטרפים לפרסום ספר הבז' של הבנק המרכזי מאמצע השבוע שגם הוא בתורו גם לצלילה בשווקים. 
מדדי ניו יורק  נאסד"ק (+0.24%) נאסד"ק 6,386.05 +0.24% 22:45 26/09/2017 הוסף לתיק האישי נאסד"ק סגירה:6,370.59 פתיחה:6,391.85 גבוה:6,405 נמוך:6,364.57 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים

דאו ג'ונס (+0.02%) דאו ג'ונס 22,300.35 +0.02% 22:45 26/09/2017 הוסף לתיק האישי דאו ג´ונס סגירה:22,296.09 פתיחה:22,322.03 גבוה:22,369.35 נמוך:22,289.03 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים

S&P 500 (+0.08%) S&P 500 2,498.76 +0.08% 22:45 26/09/2017 הוסף לתיק האישי S&P 500 סגירה:2,496.66 פתיחה:2,501.04 גבוה:2,503.51 נמוך:2,495.12 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים


אינטל (סימול: INTC) ברקע לתחזית המאכזבת שסיפקה אינטל אתמול לאחר שפרסמה את דוחותיה לרבעון האחרון לשנת 2015, המנייה צונחת במסחר ודוחפת גם את הנאסד"ק מטה. 

ג'י פי מורגן (סימול: GPM) פרסם את הדו"חות הפיננסיים שלו לרבעון האחרון של שנת 2015 והציג רווח של 1.32 דולר למניה. 7 סנט מעל לצפי של  השוק. גם הההכנסות היו גבוהות מהצפוי. 

גם גופרו (סימול: GPRO) פרסמה את הדוחות הפיננסיים לרבעון האחרון. החברה הציגה דו"ח חלש וטענה כי תקצץ 7% מכוח העבודה של החברה. 

בתוך כך עולה הלחץ על הבנק המרכזי בארה"ב (הפד') בנוגע להמשך העלאות הריבית במדינה. עד כה הפד' נכשל בהצגת
חזית אחידה בנוגע להמשך הההתפתחויות בריבית לשנה הקרובה. 


מניית טאואר שצללה אתמול 10% במחזור עצום ברקע לסקירה העוינת מצד קרן הגידור שמתמחה בפוזיציית שורט ריכזה עניין לאורך המסחר. בסיום  ה
מנייה עלתה כנגד המגמה 2.6%.

נציין גם את יבשת אסיה שתרמה את חלקה לסנטימנט השלילי היום כאשר בורסת שנחאי צללה 3.5% ונכנסה רשמית לטריטוריה דובית לאחר שהמדד הסיני התרסק ביותר מ-20% מאז השיא האחרון שלו בחודש דצמבר 2015.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

57 תגובות ב-29 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
29 משקיע לטווח רחוק 16/01/2016 18:55 המון משקיעים המתינו לירידות האלה אפשר לאסוף סחורה בזול!
אני אוסף ויושב חצי שנה הדאקס יטוס וגם הנאסדק יטוס וגם הסנופי יעבור את ה 2000. בהשקעות צריך לנצל הזדמנויות. כמו לקנות בית שהמחירים בשפל ולמכור אותו אחרי שנה למשל. אני לא יועץ השקעות ולא ממליץ רק רשמתי את דעתי!
28 שחקן מטח 16/01/2016 14:42 דולר 3.977, הארביטרז 0.8 ולא 0.65 (ל"ת)
27 משקיע 16/01/2016 14:26 מעוף סוגר אחוז למעלה מחר (ל"ת)
26 ארביטראז 16/01/2016 12:46 ארביטראז
ארביטראז 0.64 למעלה כל המניות הכבדות במעוף חיוביות פריגוטבענייס כיל אופקו הלות מיילן
25 שחקן מעוף 16/01/2016 12:32 ארביטראז 0.65, מעוף מחר עולה באחוז
מוכר פוטים על הבוקר
24 אחד שמבין 16/01/2016 12:30 צפון קוריאה הודיעה שהיא מוכנה לשים קץ לתוכנית הגרעין
חוזים ואירופה עפים ביום ביום ב
23 עוקב אחרי הזקן חכם 16/01/2016 12:02 ואיפה שלמה גרינברג שהתווכח עם הזקן חכם באוגוסט
לא אשכח איך כל המשקיעים כאן תמכו בטענותיו של שלמה גרינברג שבארה"ב יש צמיחה והשוק ימשיך להיות שוורי, ובחילופי טוקבק עם הזקן החכם פסל את דברי הזקן חכם שארה"ב נכנסת לשוק דובי כבר באוגוסט 2015. כמו שאמרתי אסור לשמוע ל"מומחים". עם כל הכבוד לשלמה שיודע לעשות סטוק פיקינג עדיין יש לו ללמוד הרבה מזקן חכם. עכשיו שמתפרסמים תוצאות הרבעון האחרון בארה"ב ברור מי צדק ומי טעה. הצלחות לכולם
22 גיל 16/01/2016 09:46 האם זה זמן טוב להיכנס על המדדים בחול עכשיו?
כוונתי לאירופה וארה"ב ומעוף. השערים נמצאים בשפל או שנראה שיש עוד לאן לרדת? תכלס אי אפשר לדעת מתי זה יעצור.
יוסף פותר החלמות 16/01/2016 19:53 זה לא רק טוב זה מהנדרש .....
להתחיל להכנס למדדים במנות קטנות לאורך כל ירידה דרסטית . זה הדרך להרוויח לטווח הארוך לא להתרגש מההפסדים שאתה עלול עוד לספוג להמשיך להכנס במנות קטנות . אני משקיע כבר 13 שנה בבורסה כבר ספגתי את כל המפלות מאז כולל את מפולת 2007-2008 ותמיד יצאתי מרווח בסוף .הסיבה להכנס במנות קטנות היא מהסיבה שאף אחד לא יכול לחזות נקודת תחתית . כל המשקעים שנכנסים בעליות ובורחים בירידות סופם להפסיד הרבה כסף . הסבלנות טעמה מר אבל לבסוף פרותיה מתוקים יש לך פו חלון הזדמנויות פז תנצל אותו גם עם בהתחלה אתה תספוג עוד הפסדים .
רם 17/01/2016 11:26 זה מה שאני עושה וככה מרוויח
כרגע התיק שלי מופסד אבל בהסתכלות קדימה לאמצע השנה הוא יעלה! שבוע טוב.
יוסף פותר החלומות 17/01/2016 15:41 מכוון שזה האסטרטגיה שלך ....
אתה תרוויח בגדול בטווח הארוך רק חבל שהרבה אנשים הופחים את הבורסה לקזינו שבו הבית תמיד מרוויח .סטטיסטיקה מראה שלאורך זמן של שנים ועשרות שנים שוק ההון נמצאת בספקטרום החיובי 60 -70 אחוז מהזמן זה הסיבה המרכזית שההשקעה תהיה מבוזרת יותר גאוגרפית וסקטוראילית ההסתברות להרוויח גדלה והמחקרים מראים שכניסה ויציאה זה הדרך בהסתברות הגדולה ביותר להפסיד .
21 זיפו 16/01/2016 09:06 מי שהוא ראה את הארביטראז? אני בטוח שתשפשפו את העיניים
כל הירידות של ערב שבת לא פגעו במאום בארביטראז של שישי. כמעט אחוז למעלה. האם הביו הולך להיות המצנח של המדדים בעולם ?
20 אחד שמבין 16/01/2016 09:05 עליות אצלנו ביום א, מניות ארביטרז בפער חיובי יפה (ל"ת)
19 זיו 16/01/2016 07:01 בניגוד למגמה מיום שלישי עליות בארהב
השבוע כל העולם היה בלחץ. עכשיו כולם חטפו בראש ולא ימכרו סחורה במחירים האלה. הריבית הנמוכה והרצון לא לפספס את גל העליות הקרוב יגרום לעליות . אז כולם רושמים ירידות ונראה שהכל על הפנים. תיכף תראו איך הסינים מזרימים דולרים מורידים ריבית דראגי ירחיב כמותית הפד ידחה את העלאות הריבית . אצלנו יחס הון חוב ירד נפט נמוך מעולה לכל השאר אבל גם כאן יש מכירת יצר והוא יעלה בחזרה ל 40 . אז לחגור חגורות ולהתכונן להמראה מתחילה הספירה לאחור 10.....1 בבוםםםםם
משקיע קטן 16/01/2016 15:18 אני נוטה להסכים איתך, נקווה ששננו לא טועים:)
מקסימום נמתין כמה חודשים לעליות שחייבות להגיע .
עוקב אחרי הזקן חכם 16/01/2016 12:39 בהחלט יתכן אבל טכנית מציע לך
להמתין שהסנופי לא יורד מתחת 1860 אם יחזיק מעמד בהחלט יתכן תיקון טכני מעלה בחזרה ל- 1920 ואולי 2000 עד סוף פברואר, אבל אחרי זה נחזור לגלי ירידות שוב. כמו שכתב הזקן חכם אנחנו בשוק דובי וכל גל עולה הוא זמני. הצלחות לכולם
יוסף פותר החלמות 16/01/2016 19:55 טכנית זה קריאה בכוכבים נכון שהשוק דובי .....
בשביל זה לא צריך אסטרולוגיה טכנית אבל זה ההזדמנות להרוויח כסף לטווח הארוך
זיו 16/01/2016 18:48 שוק דובי זה בלוף השוק לעולם שורי
הבורסה לעולם תעלה כולם יודעים את זה לכן אין משמעות לשוק דובי זה שטויות ......
עוקב אחרי הזקן חכם 16/01/2016 21:29 רשום לפניך השוק הדובי איליו נכנסנו יארך מספר שנים
אם אתה בחור צעיר ומשקיע לפנסיה אז אולי אפשר להבין את השאננות שלך אחרת הייתי מציע לך להיות יותר סקפטי. אבל אנחנו הסוחרים מנסים להרוויח בעליות ובירידות. הצלחות לכולם
יוסף פותר החלומות 17/01/2016 15:46 אסטרטגיה של רווח לפי תזמון השוק ....
זה מתקון להפסד בהסתברות כמעט ודאית זה שיטת הקזינו שהבית תמיד מרוויח . אתה יכול לנצח את האקראיות בשוק ההון רק בהשקעה לטווח הארוך
משקיע קטן 16/01/2016 21:19 שוק דובי הוא זמני שוק שורי הוא המגמה לטווח הרחוק
אפילו ההיסטוריה מלמדת שהשוק רק עולה,אם נביט 100 שנה אחורה השוק רק עלה ועלה וימשיך לעלות.. (כוונתי למדדים ולא למניות ספציפיות). ותמיד יש תקופות של משברים ונפילות(וצריך לדעת לנצל את הנפילות ) זה חלק מהמסחר אין דבר כזה שוק רק עולה.
18 איך אנחנו בארביטראז 16/01/2016 06:53 חיובי של 0.41 אחוז ? איך ?
בסוף ראשון עוד נעלה איךךךךךך
17 דודו 16/01/2016 00:26 יום ראשון עליות
ביום ראשון יעלו כדי להוריד את השומן מפוטים. תזכרו מה אמרתי..
16 שחקן מעוף 15/01/2016 23:27 ארביטראז 0.65% למעלה, שוק עף שבוע הבא
מוכר פוטים על הבוקר וקונה קולים
15 קולים 15/01/2016 23:19 אופציות מעוף
יום ראשון בתל אביב עליותהפער שנתפח סך הכל 0.4 וארביטראז 0.62 למעלה ולא ממניות פח אלה ממניות כגון כילטבעמיילןפריגונייסאופקו הלות
14 אלכס 15/01/2016 20:58 אל על
משהו יודעה מה זה אומר לגבי מניית אל על?
יוסף פותר החלמות 16/01/2016 19:58 מניית אל על זה סוס מת ......
כאשר כולם מדברים על מניה וכולם רוחבים עליה זה הסימן המובהק לברוח ממנה מכוון שהיא מנייה בועתית .תבדוק את ההיסטורי של כל מנייה בועתית שהיתה בשנים האחרונות כולם התרסקו לבסוף .
אל על 15/01/2016 21:44 קולים
אנשים זרקו בגלל שהנפט תיקן קח מחר 4 עם פתיחה ותוך 15 דק 8 %
כני 15/01/2016 21:36 אל על חעלה בגלל שהנפט יורד.דעתי בלבד (ל"ת)
מאל על .. 15/01/2016 21:13 ראשון ביום תטוס אל על מניית..תקרא הפוך שמאל לימין..כ
כתבתנו לך הפוך ככה מ.. (אל על ) בכדי לספק לך רמז ליום ראשון לגבי הכיוון בלי לעורר מהומות כאן . ב ה צ ל ח ה .
13 לא לקנות מניות 15/01/2016 18:39 כשמדדים נופלים חדות , מתקנים טיפה ושוב נופלים זו מפולת (ל"ת)
יוסף פותר החלמות 16/01/2016 20:02 זה הזמן לקנות מניות ..............
נכון שהיו עוד עליות למעלה וירידות למטה אבל כל ירידה זה נקודת כניסה במנות כסף קטנות כל עוד השוק דובי. השוק לא יורד לעולם בדיוק כפי שהוא לא עולה לעולם והמגמה תתהפך באיזה שהוא נקודה בזמן ולכן רצוי שהיה לך סכום כסף בתיק "לבשר" לעליות שיבואו בעתיד .
12 דוד מ 15/01/2016 17:45 ביז כדאי שמיד תשנו את הכותרת , טאואר עולה 1,7 אחוז (ל"ת)
11 אייל 15/01/2016 17:03 טאואר יורדת 1 אחוז (ל"ת)
10 משקיע ותיק 15/01/2016 16:59 כל ירידה לצורך עליה
כבעל ניסיון שגם מפסיד לפעמים אבל לרוב מרוויח . עברתי את 2008 ותקופות גרועות יותר. מי שנכנס לפאניקה ובורח לבסוף מפספס את העליות. אני לא אומר להיות שאננים,אין ספר שצריכים להיות דרוכים ועוקבים. כל ירידה צריך לאסוף כמויות נאות לעליה הבא שתגיע. זה יקח זמן ,וצריך סבלנות,ושתגיע העליה היא תהיה חזקה! שבת שלום לכולם.
יוסף פותר החלמות 16/01/2016 20:03 לפחות צדיק אחד בסדום שמבין בהשקעות .... (ל"ת)
צודק 16/01/2016 08:48 צודק
צודק
9 בר 70 שנה בבורסה 15/01/2016 16:37 חלום מתגשם יאללה מפולתתתתתת (ל"ת)
בר בר 15/01/2016 16:44 תיזהר שהתקרה לא תפול לך על הראש (ל"ת)
8 אזרח 15/01/2016 16:07 ל 4 אתה צודק.בסוף יהיה נתק מהאנרגיה. וזה....
יעשה רק טוב לכלכלה העולמית. מה שקורה עכשו זה נקודתי. כנראה שיש הרבה שורטים והשראים שצריך לסגור.
7 צחי 15/01/2016 15:55 נופל כשהנפט נופל כי זה ספקולציה וסיבה למסיבה (ל"ת)
6 משה 15/01/2016 15:54 תשובה
המניות נופלות כי חברות אנרגיה ענקיות שצריכות מחיר נפט גבוה כדי למקסם רווח מתרסקות בגלל ירידה במחירי הנפט. הירידה בשווי חברות האנרגיה היא הסיבה לירידה בבורסות בעולם
5 משה 15/01/2016 15:46 תשובה
המניות נופלות כי חברות אנרגיה ענקיות שצריכות מחיר נפט גבוה כדי למקסם רווח מתרסקות בגלל ירידה במחירי הנפט. הירידה בשווי חברות האנרגיה היא הסיבה לירידה בבורסות בעולם
4 שלומי 15/01/2016 13:52 מישהו יכול להסביר למה מניות נופלות כשהנפט יורד
זה לא אמור להוזיל יצור ?
מישהו 15/01/2016 19:28 להלן ההסבר
חברות שמרוויחות מנפט (זיקוק, מכירה, חיפושי נפט, וכד') הן מהלווים הגדולים בשווקים הבינילאומיים. הן לוו מבנקים גדולים, וכמובן הנפיקו אג"חים לרוב. אם הנפט יורד, הן עלולות להגיע לחדלות פירעון, מה שעלול להביא לקריסה של המלווים (הבנקים ומחזיקי האג"ח), וכך להביא לתגובת שרשרת של קריסות בכל העולם.
שר האוצר 15/01/2016 16:24 הסבר פשוט
כשהנפט יורד עלויות היצור הגולמי יורדות ועל מנת למנוע ירידה גלובלית זה יחיב את השוק להעלות את שער הדולר כאשר הדולר עולה המניות מגיבות ביחס שלילי ולכן זאת התוצאה מתחילת השנה
מר חרטה 15/01/2016 17:17 מה שתית?
השווקים נופלים כי הם יקרים וחברות האנרגיה נסחרות גם בבורסה.למרות זאת נתוני הכלכלה טובים לכן מניות טובות שירדו כדאי לקנות
סקטור הנפט 15/01/2016 16:16 וכח מי שמושפע ממנו
וכל המדינות שלא יכולות עכשיו להרשות לעצמם אייפון ומותרות, ואפילו דברים שהם פחות מזה
סטודנט 15/01/2016 16:00 האטה
אחת ההשפעות על ירידת מחיר הנפט זה ירידה בביקוש המצביעה על האטה בצמיחה הגלובלית. מצד אחד ירידת מחירי הנפט זה טוב לצרכנים במבט על הדלק ומצד שני לא טוב ליצואנים. חוץ מזה בטוח יש עוד הרבה סיבות
עמית 15/01/2016 15:13 צודק זה מוזל
אבל קיים חשש של האטה ומיתון בכול העולם. המחיר גם יורד מסיבות נוספות. (ארגון טרור, עודף יצור וכו')
מישהו 15/01/2016 15:06 פשוט מאוד. כשהן יורדות זה מוזיל עלויות
כשהן מתרסקות, משהו במכונה הכלכלית חולה מאוד. והמניות הן רק אינדיקטור למצב כלכלי קשה
3 אלי 15/01/2016 12:52 תמיד פיללנו שיגמר הנפט הערבי כדי שממשלות בעולם תהינה
פחות מוטות בגלל הנפט הערבי ויותר הוגנות כלפי ישראל והנה זה קרה אבל בצורה אחרת והעולם אפילו פחות הוגן לישראל וגם מליוני ערבים רעבים מתפרסים בעולם ומפזרים שנאה אנטישמית. צריך להזהר עם הבקשות שלנו לריבונו של עולם.
2 אוהב את הפאניקה שלכם 15/01/2016 12:28 כל דבר טראומטי אצלכם
הכל קורס המדינה העולם מזג האוויר כייף לקרוא אותכם ולהכניס למקלט.
ביזפורל 15/01/2016 16:21 לחברים 1+2
אוהבים אותכם הרבה.
1 דון 15/01/2016 12:09 Bizportal
מתעסקים בלייצר כותרות דרמטיות,פשוט לא יאמן...
אמיר 15/01/2016 15:48 ירידות חדות
יום ראשון תתכננו לפחות 2% למטה עד עכשיו המחזיקו הגנבים את השוק עם השיניים .חחחחחחחחח.......
שי 15/01/2016 19:58 מה לעשות לברוח או להפסיד הכל
מישהוא יכול להגיד מה לעשותjQuery203014411248150281608_1452880368025?נפסיד הכל או לברוח????
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש