20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

22:18 ברקע לזינוק בתשואות: הזהב ממשיך לאבד גובה ויורד 1.2%

21:20 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להעיק על הצרכן האמריקני, האם אנחנו בדרך... >>

18:05 התשואות בשוקי האג"ח ממשיכות לטפס הערב >>

15:36 לב לבייב ושאול אלוביץ נפלטו מרשמית העשירים של 'פורבס' >>

15:35 בולטות בת"א: פרוטרום קופצת 2% במחזור הגבוה בבורסה

12:49 רוסאריו על מניית סינאל: שווי ראוי של 44 שקל לעומת שווי נוכחי של 32...

12:41 פורסייט השלימה בהצלחה פיילוט נוסף בסין - המניה עולה 3.3% >>

10:56 באירופה - הדאקס מטפס 0.6%, הקאק עולה 0.4%

10:55 מניית מנדלסון תשתיות בולטת בעלייה של 3.4% במחזור חריג

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

לא יאמן - תסתכלו על השינוי במחירי הדירות בחודש האחרון לפי הלמ"ס

 |  60
האטה בשוק הדיור?
Share
קטר הנדל"ן ממשיך לדהור. אמנם באוצר מדווחים כבר חודשים על ירידה בקצב העסקאות (ועל היעלמות המשקיעים) וגם בלמ"ס עדכנו על ירידה משמעותית בקצב מכירת הדירות החדשות, אבל נתון הלמ"ס מהיום בעניין מחירי הדירות מראה שאולי יש פחות עסקאות, אבל המחירים עדיין מטפסים.


לפי הלמ"ס, מחירי הדירות רשמו בנובמבר עלייה של עוד 0.4%. נזכיר כי בחודש הקודם נרשמה עלייה של 0.9% במחירי הדירות. נראה שמדובר בהאצה מדאיגה מאוד בעליית מחירי הדירות וכל זאת ברקע להעברת חוק המיסוי על דירה שלישית.

בהסתכלות שנתית רשם מדד מחירי הדירות של הלמ"ס עלייה של 8.1%. כלומר כחלון יכול לסמן לעצמו כישלון בסיכום 2016 בניסיון לרסן את עליית מחירי הדירות, כאשר לפי שעה המצב הוא רק של האצה בעליית המחירים.נציין כי מחירי השכירות דווקא התמתנו עם עלייה של 1.4% בלבד ב-12 החודשים האחרונים, זאת לעומת קצב עלייה של 1.9% לפני חודש.נזכיר כי רק לפני מספר ימים דיווחה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה כי בחודשים ינואר-נובמבר, נרשמה ירידה של 7% במספר הדירות החדשות (מקבלן) שנמכרו וזאת בהשוואה לתקופה המקביל אשתקד. עוד דיווחה הלמ"ס כי מלאי הדירות ממשיך לטפס וכבר מגיע למעל 31 אלף דירות. יום קודם לכן דיווח הכלכלה הראשי באוצר כי בחודשיים אוקטובר-נובמבר 2016 מסתמנת האטה משמעותית בפעילות בשוק הנדל"ן, ונרשמו הרמות הנמוכות ביותר, עד כה, של עסקאות בשנת 2016. לטענתו הגורם המרכזי לרמה הנמוכה של העסקאות בחודשים אוקטובר-נובמבר הינו הירידה החדה ברכישות המשקיעים. משקלם בסך העסקאות הוסיף לרדת לשיעורים של בין 17%-18%. הירידה החדה ברכישות המשקיעים והמתנת הזוגות הצעירים למכרזי מחיר למשתכן הביאו לירידה חדה ברכישת דירות חדשות . כאמור, על מחירי הדירות, לפי שעה, לא רואה כל השפעה.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

60 תגובות ב-41 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
41 כחלון הביתה 20/01/2017 14:06 כחלון עושה הכל לייקר את הדירות בישראל
פעולותיו של כחלון יגרמו גם להכפלת שכ"ד באזור תל אביב
מהנדס 22/01/2017 09:36 ראיה רחבה
בעוד שנתיים תבין הכל.. ענף הנדל"ן מגיב לאט אך בבטחה לכל השינויים שנעשו
40 דויד שם טוב 17/01/2017 19:34 כחלון הביתה
הגיע הזמן לפנות את התפקיד , אולי ממשלה אחרת שמסוגלת להזיז דברים
39 א 17/01/2017 11:01 קחלו עדיין עם תוכנית למשתפן (ל"ת)
38 עוד מאוכזב כחלון 16/01/2017 16:12 לא להאמין איך באוצר עובדים על זוגות צעירים וגורמים להם
להיות באשליות שנים על שנים, ובינתיים המחירים עולים, שכ"ד עולה, וכדי שלא ישימו לב, קונסים בעלי דירות ומנהלים נגדם מערכת הסתה תקשורתית פרועה. הרי ברור לכולם שהמשק לקראת דפלציה ושהכנסות המדינה ירדו, והאוצר רק מעוניין להעלות עוד ועוד את מחירי הדירות והוא היחידי שמספסר בקרקעות. אז זוגות צעירים תצאו מהסרט שמאכילים אתכם, כחלון הוא האחרון שאכפת לו, הוא עסוק בלסדר את בני משפחתו וחברים במשרות מושחתות והגרלות מכורות.
37 שששששש... 16/01/2017 15:28 שכונה לחילים משוחררים בברלין
חיליים משוחררים. תרמתם רבות למדינה. מי ששירת שירות ביחידה לוחמת שלוש שנים כנראה יצא לו להיות במבצע שחלק מחבריו נהרגו. עכשיו זקני המדינה בעלי ההון בחסות השלטון נותנת לכם דירה במחיר שפוי בברלין. אל תפספסו את ההזדמנות קחו את ההזדמנות הזאת בשתי ידיים כי היא לא תחזור . ובקשר לארץ תמיד ניתן לבקר את ההורים. טיסה נעימה ובהצלחה בחיים החדשים
המוכיח 17/01/2017 13:22 במקום לקנות ברובע פשע בברלין, שיקנו בפריפריה. מפונקים. (ל"ת)
36 משקיע מקריח 16/01/2017 11:11 ,
א. שכר דירה מדשדש כבר 3 שנים ברצף =ירידה, אפילו בהשוואה לשכר מינימום, קל וחומר בהשוואה לשכר הממוצע... ב. מלאי דירות להשכרה- הכפיל את עצמו תוך שנה ו8 חודשים (מקור: יד 2) ג. מלאי דירות בנויות למכירה- שיא של 18 שנים- 31 אלף יחי"ד מוכנות עם מפתח. ד. מלאי דירות ב ב נ י ה פעילה- 109 אלף, שיא היצע היסטורי. והרי מתכון מושלם ובשל לשינוי מגמה ב12 חודשים הבאים.. היכונו....
35 יוסף 16/01/2017 11:05 .
א. שכר דירה מדשדש כבר 3 שנים ברצף =ירידה, אפילו בהשוואה לשכר מינימום, קל וחומר בהשוואה לשכר הממוצע... ב. מלאי דירות להשכרה- הכפיל את עצמו תוך שנה ו8 חודשים (מקור: יד 2) ג. מלאי דירות בנויות למכירה- שיא של 18 שנים- 31 אלף יחי"ד מוכנות עם מפתח. ד. מלאי דירות ב ב נ י ה פעילה- 109 אלף, שיא היצע היסטורי. והרי מתכון מושלם ובשל לשינוי מגמה ב12 חודשים הבאים.. היכונו....
34 קובי 16/01/2017 10:30 כי אני לא טועה לעולם, רק בזק ,בי קום,רציו אלוני חץ,טאוא (ל"ת)
33 קובי 16/01/2017 10:30 כמו שאמרתי אלוני חץ עולה,כיל יורדת-לא לגעת,סלקום ניקרעת (ל"ת)
32 קארין 16/01/2017 10:30 כמשקיעה, מעציבה אותי החזירות של משקיעי הנדלן
אותם אלו שבאים משפע ולא מספיק להם. ילדים צעירים מסתכלים על עתידם ולא יכולים להגשים את המובן מאליו - בית. אני כמשקיעה מסכימה עם חוק דירה שלישית לחלוטין!מקומם הבכיינות של המשקיעים שבאים עם הכיסים העמוקים ומבקרים את הנסיון של כחלון לעזור למי שצריך זאת...
מנחם 16/01/2017 12:21 את משקיעה בתגובות לא בדירות
לכי לעבוד
31 קובי 16/01/2017 10:20 להתחיל לאסוף דלק רכב חזק,לא סלקום,לא כיל, בזק חזק (ל"ת)
30 קובי 16/01/2017 10:19 לא לגעת בסלקום -סיימה , לא כיל, לא פרוטרום,לא אל על (ל"ת)
29 קובי 16/01/2017 10:18 בזק לקנות חזק, בי קום גם,טאאור ,אלוני חץ, זה כן, (ל"ת)
28 קובי 16/01/2017 10:18 לא לפחד לקנות ,אפשר קצת טבע,לא כילל א אל על לא פרוטרום (ל"ת)
אני עם המכירה ממתין 16/01/2017 16:03 קובי=קארין, לא חילקו היום ריטאלין??????????? (ל"ת)
27 כמו מניה 16/01/2017 09:59 מתחיל בירידה בנפח
עם המשך עליות מחירים ואז מגיע הנפילה במחיר, לא מאמינים? תבדקו אותי.
קארין 16/01/2017 10:16 מסכימה איתך!! (ל"ת)
26 בן אהרון 16/01/2017 08:34 שיתוק השוק והמלחמה במשקיעים-הטעות הגדולה של שר האוצר (ל"ת)
25 shafik 16/01/2017 08:19 מי שחיכה שנה האחרונה אכל אותה גם בריבית וגם במחיר הדיר
בריבית אכל אותה באיזה 100 אלף שקל למשכנתא של 600 אלף ל 25 שנה (הקבועה לא צמודה עלתה לאזור 5% מ- 3.8%) והדירות כמובן עלו 10%. אבל מצויין, תמשיכו לחכות על הגדר, פראיירים.
24 חכו קצת וחשבו מיום ה 16/01/2017 08:05 טראמפ נבחר הבורסה לא נפלה וחוק מיסוי, מקלטי מס דירות,עו
מיום החלת החוק.
23 מיקי 16/01/2017 06:25 כחלון הורג את שוק הנדלן.
הכל מכוונות טובות. כישלון טוטאלי. מחיר למשתכן נכשל והופך לסלמס. קבלנים מתרסקים. מס בלתי צודק על מעמד הביניים. ולסיום עליית מחירים מטורפת! כחלון אני מקווה שהציבור שבחר בך יבוא איתך חשבון בקלפי, אני למזלי לא בחרתי בך
רמי 16/01/2017 08:43 אני לא בחרתי בו
אבל בבחירות הבאות הוא יקבל את הקול שלי ושל כל האנשים שאצליח לשכנע. בזכותו קניתי דירה במחיר למשתכן. אתם יכולים להשתעשע עם שברי אחוזים, מבחינתי המחירים ירדו השנה ב-30%.
קארין 16/01/2017 10:19 רמי, תבורך. החזירים שמדברים מפוזיציה יאכלו כובע
ומשכנתאות גבוהות יותר...עדר.
משלם המיסים 16/01/2017 09:37 יופי כחלון קנה את הקול שלך במאות אלפי שקלים מכספי המס
שמח בשבילך שזכית אבל אתה אחד ממעטים והמחיר שמדינה משלמת בשביל לסבסבד לך ולעוד אלפים בודדים את המחיר הזה הוא עצום. בנוסף, האבסורד הוא שכל מי שלא זכה ישלם יותר על הדירות כי אין יותר בניה שהיא לא במחיר למשתכן והמחירים למי שלא זכה רק עולים.
רמי 16/01/2017 10:32 ל"משלם המיסים"
אם אתה חסר דיור, גם אתה תזכה. יש מספיק דירות. רק בימים האחרונים של 2016 התפרסמו עשרות אלפי דירות במכרז לקבלנים ובאזורים טובים. קצת סבלנות, יש יותר דירות בתהליך של מחיר למשתכן מאשר זכאים. אם אתה משקיע שמחפש עוד דירה - הלוואי שתפשוט רגל.
לרמי 16/01/2017 11:15 למה עינך צרה?
כל אחד מדבר מהפוזיציה ,זה שיש לו רוצה עוד,וזה שאין לו רוצה גם שזה סבבה אבל בלי להרוג את זה שיש לו .
22 אריק / 16/01/2017 00:05 בלי משקעים לא יבנו דירות חדשות ולא יהיה דירות לזוגות
בלי משקעים לא לזוגות צעירים ועולים חדשים יהיה היכן לגור
21 נגר 15/01/2017 22:26 הבנו, נפגשים במחשכים מחליטים על כתבה משלמים
והופס פימפום להמונים
20 יש היצע 15/01/2017 22:04 שירותי דיור בירידה, שכר דירה עלה 1.29% בשנה, שזה כלום (ל"ת)
19 g 15/01/2017 21:36 בשנים האחרונות קנו דירה הרבה צעירים ירידת מחירים תהרוס
את הפרחים החברה הצעירים שחלמו על בית ולקחו משכנתא גדולה לכל החיים זה אסון למדינה. בטל מהר את מס דירה שלישית ותציל את הקרירה הפוליטית שלך כחלון משקיעים חכמים לעולם לא יחזרו ביגלל אנשים כמוך שמזגזגים ולא אמינים ישקיעו כספם בחול
אין מה לדאוג 16/01/2017 09:39 המחירים לא ירדו כל עוד לא בונים (ל"ת)
18 דודו 15/01/2017 21:34 הרגתם אותנו עם מחירי הדיור (ל"ת)
17 g 15/01/2017 21:26 כחלון הברחת משקיעים הורדת את הכנסות המדינה והרסת תכלכלה (ל"ת)
קארין 16/01/2017 10:21 אדון g, לא הכל כסף. יש פה אנשים. אנשים שרוצים בית! (ל"ת)
16 אחג שמאמין 15/01/2017 21:25 סבלנות
אתה בכיוון הנכון כחלון ההבדל בין פוליטיקאי לשר שאכפת לו זה להאמין בדרך נגד כל האינטסנטים וכאחד שזכה במכרז יודע להעריך שאתה בכיוון הנכון תזכור כחלון שרים אוכלי חינם יש הרבה ואנשים שמאמינים בדרכם מול כל קודמיו שנכשלו אין הרבה ובבחירות הבאות אתה תקצור את הפירות כי יש גם מעמד הבניים שעדין מאמינים בפוליטיקאים מזן שונה בהצלחה ובלי פחד אנו אחריך
15 יש ר א לי 15/01/2017 21:17 כחלון=כשלון. לך הביתה עם אביגדור ותאסוף את ביבי ולהקתו
חזן, רגב, ביטן, וכו', מפלגת השלטון, ביזיון
14 תמיר 15/01/2017 21:11 לא נכון. רשום שמחירי הדיור ירדו ב0.1% (ל"ת)
13 אלכס 15/01/2017 20:37 מי שרוצה לעבוד , עובד!!!
כחלון, אמרת שאתה יודע מה לעשות, אמרת שאתה יודע איך המנגנון עובד, דרשת את כל המשרדים הקשורים לנושא וקיבלת. איזה תירוצים יש לך כעבור שנתיים? מה אתה בדיוק מנסה לעשות? אינטרסים של מי אתה מייצג? כמה זמן אתה מתכוון לעבוד עלינו?
12 אזרח 15/01/2017 20:36 הנתונים על עליה שקריים.אנטריסנטים בוחשים בכתבות. (ל"ת)
11 בן אהרון 15/01/2017 20:10 אדם חסר הבנה מבצע מהלכים שגויים אז מה הפלא???
והוא עוד בטוח שהוא יודע יותר טוב מכולם. את המחיר היוהרה שלו כל הציבור משלם. כל הציבור, ללא יוצא מהכלל.
10 אבי 15/01/2017 20:03 אשמח לראות בעתיד את הפרצופים המתנשאים
מתחלפים בפרצופים מודאגים אחרי שערך הדירה איבד 40%. שהדירות יעלו עוד שנתיים עוד שלוש.. הבועה קרובה לשיא הקיבןלת.. לשקר אין רגלים!!
קארין 16/01/2017 10:23 אבי גם אני אשמח. (ל"ת)
9 ר.ב 15/01/2017 19:58 עד לרגע זה כחלון נ כ ש ל (ל"ת)
8 שוכר שנדפק 15/01/2017 19:50 השכירות דופקת... עד מתי אזרוק כסף לפח !!!
השכירות עלתה ב-1.3% השנה. באיזורי הביקוש כנראה אפילו יותר, לכיוון ה-2%. בשנים הקרובות השכירות צפוייה לעלות עוד יותר בגלל התמעטות הדירות להשכרה (בגלל המלחמה במשקיעים), עליית ריביות המשכנתא (שיביאו את בעלי הדירות לדרוש פיצוי), מס דירה שלישית, מחסור כללי בדירות באיזורי הביקוש וגידול באוכלוסייה. במשך שנים הקשבתי לדמגוגים שאמרו אל תקנה כי אוטוטו הבועה מתפוצצת. בינתיים הפסדתי מאות אלפים על שכירויות, עליית מחירי הדירות והתייקרות הריביות. אני לא רואה ברירה אחרת מלבד קניית דירה ולעזאזל כל הסיפורים על הבועה. המחירים לא ירדו, נקודה
אופס 16/01/2017 11:08 ,
א. שכר דירה מדשדש כבר 3 שנים ברצף =ירידה, אפילו בהשוואה לשכר מינימום, קל וחומר בהשוואה לשכר הממוצע... ב. מלאי דירות להשכרה- הכפיל את עצמו תוך שנה ו8 חודשים (מקור: יד 2) ג. מלאי דירות בנויות למכירה- שיא של 18 שנים- 31 אלף יחי"ד מוכנות עם מפתח. ד. מלאי דירות ב ב נ י ה פעילה- 109 אלף, שיא היצע היסטורי. והרי מתכון מושלם ובשל לשינוי מגמה ב12 חודשים הבאים.. היכונו....
7 yud 15/01/2017 19:39 מה לזה בינינו
אני מתאר לעצמי את הישיבות של בכירי האוצר כשבראש הישיבה יושב הצעצוע הזה.כל אחד מהם מומחה בתחומו ברמות הכי גבוהות. והוא מרצה בפניהם בעברית עילגת על התובנות שלו שאין לו כל מושג בהם והם מתאפקים לא לפרוץ בצחוק מרושע.אבל הם מתאפקים כבר הרבה זמן.כמה בין אדם יכול ?.בסוף יצחקו לו בפנים עד שגם אנחנו נשמע.כחלון! זה גדול עליך.תרכז שבט צופים
מיואש 29/01/2017 11:37 אל תשמיץ.היתה לו. חנות חלקי חילוף בחיפה.ח י פ ה!!!! (ל"ת)
6 יויו 15/01/2017 19:34 בקרוב יהיה מס על בן משפחה שגר אצל ההורים (ל"ת)
5 אזרח 15/01/2017 19:31 מישהו כאן משקר.כמות עסקאות ניתן לבדוק.מחיר אפשר לשחק. (ל"ת)
4 מזרחי 15/01/2017 19:29 מחירי דירות
לא יעזור לכחלון אנחנו מבקשים שתתפטר כי שמת את ראשך מול בעלי דירות עם מס נבזי ומרושע שדחפת בבריונות ובכוחניות לחוק ההסדרים ושילמת שוחד כדי להעביר אותו שים את המפתחות ותתפטר כי עשרות אלפי מבוגרים שדפקת לא ישכחו לא לך ולא לליכוד שאיפשר את העברת החוק
דודו 15/01/2017 21:13 אל תדאג , בבחירות הבאות הוא יהיה בליכוד (ל"ת)
משקיע המום 15/01/2017 20:41 השר הראשון בהיסטוריה שנלחם באזרחים שומרי חוק ומשלמי
מיסים, שהם אלו שמניעים את גלגלי המשק. אם זה לא טמטום אליפות אז מה????
קארין 16/01/2017 10:26 למשקיע ההמום. גם אני משקיעה ובכל זאת עם כחלון
אתה ואני באים משפע. לא חוכמה להתלונן !זוג צעיר שמתחתן מגיע לו גם ועכשיו התור שלהם. אני ואתה נהננו מספיק. תשמח על מה שיש לך ולא על מה ש׳לקחו׳ לך.
3 צחי 15/01/2017 19:23 נתונים לא נכונים
העלייה של 1.3 אחוז עודכנה ל0.9 אחוז, למה לא להיות מקצועיים?
2 משפר דיור שמחפש דירה 15/01/2017 19:15 זה בגלל שכל השיווקים הם במחיר למשתכן ואין שיווקים ברגיל (ל"ת)
1 פחלון האפס!!!!! 15/01/2017 19:13 פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
אופס 16/01/2017 11:07 ,
א. שכר דירה מדשדש כבר 3 שנים ברצף =ירידה, אפילו בהשוואה לשכר מינימום, קל וחומר בהשוואה לשכר הממוצע... ב. מלאי דירות להשכרה- הכפיל את עצמו תוך שנה ו8 חודשים (מקור: יד 2) ג. מלאי דירות בנויות למכירה- שיא של 18 שנים- 31 אלף יחי"ד מוכנות עם מפתח. ד. מלאי דירות ב ב נ י ה פעילה- 109 אלף, שיא היצע היסטורי. והרי מתכון מושלם ובשל לשינוי מגמה ב12 חודשים הבאים.. היכונו....
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש