מניית דלק נפלה ב-20% ותיקנה ביום חמישי - האם ההתאוששות תימשך?

המנתח הטכני של Bizportal מסמן את כיוון המדדים המובילים, הנפט אחרי ההיחלשות, הביטקוין ושתי מניות מקומיות

 | 
(29)

עונת הדוחות בשיא והשווקים האמריקאים ברצף עליות שני-שלישי-רביעי. אייל גורביץ' מנתח את ה-S&P, את הדאקס ואת שנחאי. בנוסף - האם הנפט יתייקר בקרוב, מה הרמה הקריטית של הביטקוין ולסיום שתי מניות מקומיות - קבוצת דלק שעלתה אחרי שתשובה הרגיע במעט את החששות מעסקת שברון וגזית גלוב שזינקה בשלישי בעקבות ההחלטה למחיקת אטריום מהמסחר. צפו בניתוח המלא - 

צולם ביום חמישי 25.7.19

(ייתכנו קשיים בצפייה בדפדפן עם חוסם פרסומות)


הירשמו לקורס של גורביץ' ומצאו את העסקה הבאה שלכם - להרשמה לחץ כאן

תגובות לכתבה(29):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 20.
    אפשר לקבל ניתוח טכני על מניית ביוטיים (ל"ת)
    רוני 28/07/2019 10:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    אפשר לקבל ניתוח טכני על מנית ביוטיים (ל"ת)
    רוני 28/07/2019 10:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    ניתוח טכני זה אסון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    אלין 26/07/2019 21:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    פול סחורה תקולה (ל"ת)
    וסרמן קונה 26/07/2019 19:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    זו התשובה
    רציונלי 26/07/2019 18:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עזבו ניתוחים..גרפים..הכל תיאוריה..אני מאמין ש העוצמה של תשובה היא התשובה קבוצת דלק ירוקה.....לשמור...עןד נדבר
    סגור
  • 15.
    שטויות
    עמוס 26/07/2019 15:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כרטטן.השוק ימישיך לעלות ולאחר מיכן ירד .נו בחייכם
    סגור
  • שטויות (ל"ת)
    לכרטטן ימישיך 26/07/2019 16:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    מה עם הדולר.גורביץ
    ישראל ישראלי 26/07/2019 15:50
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מתי הוא יהיה לדבריך ב 3.80 המלצות בערבון מוגבל.חבל
    סגור
  • 13.
    יעלה עד 7% או יירד עד 95%?>>>>>יתכן גם וגם>>>>>>>>
    איצ 26/07/2019 15:33
    הגב לתגובה זו
    30 0
    ערוכים 24/7 לכל תרחיש. מקווה שכולם מוכנים !!!!!!
    סגור
  • תפסיק בבקשה להפחיד ולהשוויץ הכל בונבון (ל"ת)
    לאיצ 26/07/2019 17:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    תיקון קל. מנית דלק צנחה בשלישי עלתה ברביעי ושוב ירדה
    גרשון 26/07/2019 14:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביום חמישי אבל את מי מעניינת האמת בכלל
    סגור
  • 11.
    זה גם היום ובכלל במלוא העוצמה. אזלה כמות הסחי שנישפכה :
    המשך לתגובה: 26/07/2019 14:30
    הגב לתגובה זו
    14 0
    לעולם. עת לנקות..לכבד..להלל ולשבח..דיי למפטר והמדיח הסידרתי ששיכלו נמצא בקצה זנבו. הוא יודח בבושות תוך 5 חדשים מהיום. רישמו את הדברים. גם באנגליה התמנה אמש משוגע עם רעמת שחער מגעילה כמו לזה האמריקאי..אבל הבריטי חכם וחמוד וצוחק ואוהב וייקח את אנגליה רחוק רחוק לעומת זה האמריקאי שעומד להפיל ולהשפיל את אמריקה של ארצות הברית.
    סגור
  • תפסיק להפחיד בבקשה אדוני הכל טוב ומצויין ומעולה (ל"ת)
    לאיצ 26/07/2019 17:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    גורביץ הימורים זה לא דרך להרוויח בטווח הארוך מפסידים. (ל"ת)
    אלין 26/07/2019 13:28
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • אז הבנתי שאת מהמרת רק לזמן קצר וביינוני נכון? (ל"ת)
    לאלין 26/07/2019 16:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 9.
    לוקחים שרטוט גרף עבר
    באיזו רצינות תהומית 26/07/2019 12:34
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ומסיקים לגבי העתיד! זה תמיד מדהים אותי מחדש,אין נבואה אין טפשים רק רצינות תהומית ל"גרפים" שוב ושוב ,איך זה שהמשתמשים בזה אינם מיליונרים ובאים לעבוד????
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    לנביא החוזה את העתיד
    מסתכל מלמעלה 26/07/2019 12:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה מלא בנבואות שלא התגשמו (אמונות שווא), אולי יש בעייה בהבנת המפה שאתה קורא. פעם שהים היה מלא הדגים כל ילד יכול היה לדוג דגים היום גם הדייגים הטובים חוזרים עם דג קטן - מה קרה האם הדגים נהיו יותר בררנים... כדי לעשות ניתוח צריך לדעת להסתכל על התמונה מלמעלה, ומכמה זוויות - ולא על הרעש המקומי שהוא עושה, הוא יוצר "מחשבות שווא" שמתעתעות כל "סופר סתם".
    סגור
  • 7.
    הוא לא מבין בשוק ההון למה הוא מלמד? (ל"ת)
    אלין 26/07/2019 12:13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • פחות חשוב להבין בשוק ההון. צריך להבין בכלכלה וראיית :
    מריו 26/07/2019 17:01
    הגב לתגובה זו
    22 0
    חשבון..מה את מבינה..אני בטוח שכלום ושום דבר.
    סגור
  • אני מבינה בכלכלה וגם בראיית חשבון. (ל"ת)
    אלין 26/07/2019 21:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    הוא אופטימי על הדקס וS^P או שאני טועה.... (ל"ת)
    הדוב נשבר? 26/07/2019 12:08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 5.
    פשוט גניבת דעת!!! (ל"ת)
    יוני 26/07/2019 12:07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • פנה לאינטרופול יעזרו לך (ל"ת)
    ליוני 26/07/2019 17:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    גורביץ יש לך דש מטבע חחח... (ל"ת)
    אלין 26/07/2019 11:36
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • יש לך דש מפוקס ב15 אחוז יותר מהיום וקסטרו 60 אחוז יותר:
    לאלין 26/07/2019 17:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וצירון
    סגור
  • 3.
    שהעולם עומד להיות מוצף בטריליוני % של אג"ח(זבל) של :
    נר(א)ה 26/07/2019 11:12
    הגב לתגובה זו
    11 0
    ממשלת ארצות הברית. אין בקיים מדפסת מספיק מהירה שתוכל להדפיס כמויות $ כדי לקלוט את כל ההיצע שיגיע מכל הכיוונים. כמובן שיזרקו לשוק כל "סחורה משובחת" של ארה"ב במניות וכדומה. נראה בעליל שהגולם קם ומחסל את יוצרו.
    סגור
  • תפסיק להפחיד בבקשה (ל"ת)
    לאיצ 26/07/2019 17:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    9 חודשים אמרתה ש S&P יפול ועכשיו חודשיים גימגום (ל"ת)
    ככה לא בונים תיק 26/07/2019 11:04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    טווח של 25% יכול להיחשב דשדוש