בלם טוטנהאם יחתום בבאיירן מינכן - בכמה נמכר? רמז: פחות משחשבתם
מצאה את הבלם שלה: באיירן מינכן על סף החתמתו של שחקן טוטנהאם אריק דייר, שיגיע לגרמניה כגיבוי למרכז ההגנה. באיירן חיפשה זמן מה בלם שיחזק לה את החוליה האחורית, ולאחר סירובו של ראדו דראגושין החליטו הבווארים ללכת על דייר בן ה-29.
אלופת גרמניה החתימה שני בלמי על בשנה וחצי האחרונות. בקיץ 2022 הצטרף לקבוצה מתיאס דה ליכט מיובנטוס, בסכום העברה שעמד על 67 מיליון אירו, כששוויו מוערך כיום ב-65 מיליון אירו. ההולנדי בן ה-24 שימש כבלם הבכיר של הקבוצה ביחד עם דאיוט אופמקאנו, עד שבקיץ האחרון חתם הבלם הקוריאני קים מין-ג'יי (25) בקבוצה, שבעונה שעברה זכה בתואר שחקן ההגנה של העונה בסרייה א'.
קים מין-ג'יי (באיירן מינכן טוויטר)
אותה עונה הייתה גם עונת הפריצה שלו, בה החזיר לנאפולי את הסקודטו לאחר 30 שנות בצורת. אלופת איטליה קנתה אותו בקיץ 2022 ב-18 מיליון אירו מפנרבחצ'ה, וכעת הוא נמכר בסכום מרשים של 50 מיליון אירו, רווח מרשים בפרק זמן קצר. הבלם שווה כיום כ-60 מיליון אירו, ורשם 22 הופעות מאז מעמד החתימה, כשכעת הוא נמצא עם נבחרת דרום קוריאה באליפות אסיה.
- המספרים של באיירן מינכן הופכים אותה למפלצת. זה מה שראינו אתמול
- לא תאמינו: כמה היו שוות ריאל מדריד והסיטי לפני עשור וכמה היום?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 1.מנור סולומון (ל"ת)שמוזי 13/01/2024 23:05הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
