יעל תוכנה: מערכת לביפר בפרויקט שהיקפו כמיליון שקל
יעל תכנה ומערכות הודיעה היום (ראשון), כי ביפר תקשורת, מקבוצת מוטורולה, בחרה במערכת ה-Mega Center שלה, אשר תחליף את המערכות הקיימות ב-Call Center של החברה. היקף הפרוייקט קצת למעלה ממיליון שקל. היישום וההטמעה יבוצעו אף הם על ידי יעל תכנה ומערכות.
מערכת ה-Mega Center, פרי פיתוחה של יעל תכנה ומערכות, מספקת לביפר את כל המודולים לניהול המוקד: טלמרקטינג וניהול קמפיינים, שרות לקוחות ומודול סקרים.
מנכ"ל ביפר, אילן פרידלנד, אמר, כי "כנדרש מחברה דינאמית כשלנו, יש צורך ברענון ובשימוש במערכות טכנולוגיות מן השורה הראשונה, הכל במטרה לקיים קשרים יעילים עם חוג לקוחותינו ולאפשר לנו לצאת עבורם בקמפיינים שונים. האלמנט החשוב ביותר היה להחליף את המערכות בפרק זמן הקצר ביותר, מבלי להשבית את העבודה. יעל תכנה ביצעה זאת עבורינו בהתאם לנדרש, עם מערכת מתקדמת שעונה לצרכים המתקדמים שלנו".

מנכ״ל משרד התחבורה על איך משיגים תקציבים מהאוצר, רכבים אוטונומיים ואובר
משה בן זקן מדבר על השיח מול האוצר, על התחב״צ, על רכבת מהירה לחיפה ועל זה שחייבים להשקיע בתשתיות אפילו אם הרובוטקסי בדרך לפה כי ״גם טסלות יכולות להיתקע בפקקים״; הוא משוכנע שישראל בדרך למהפכה תחבורתית אבל מזהיר שלא יקרה
כלום בלי תקציבים, ביצוע והרבה מרפקים
משרד התחבורה טוען שהוא סוף סוף "שם גז". בועידת התשתיות של ביזפורטל, מנכ"ל המשרד משה בן זקן נשמע אופטימי, אבל לא מתכחש למציאות הקשה שפוגשת את כולנו כל בוקר על הכביש. לדבריו, תקציבי עתק כבר ממומשים בשטח, פרויקטים של רכבות מהירות מתקדמים, וגם על מהפכת התחבורה האוטונומית הוא אומר "אנחנו שם".
בראיון על הבמה, בן זקן מדבר בגובה העיניים, הוא לא חושש להשתמש בביטויים כמו "צריך להיות ערס מול האוצר" כדי להזרים תקציבים, מצהיר על התנגדות לאגרת גודש "לפני שתהיה אלטרנטיבה אמיתית", ומסמן מטרות: הקלה בעומסים, מאבק בתאונות, קישוריות לפריפריה וקידום תחבורה ציבורית גם בתקצוב וגם בשירות.
אבל לא רק רכבות כבדות על הפרק גם רכבים ללא נהג. בן זקן מגלה שמשרד התחבורה כבר בשיח מתקדם עם טסלה, כדי לאפשר לישראלים להפעיל את הרכב האוטונומי שלהם כשאטל פרטי. "מי שיש לו טסלה יוכל להגדיר בתוכנה שהרכב יצא לעבוד כשאתה לא נוהג בו", הוא אומר. ומה עם Uber? גם בדרך פה. בן-זקן אומר שהם חידשו את הקשרים מול החברה והם מנסים למצוא את הנוסחה שתאפשר את ההפעלה בישראל בלי לפגוע בנהגי המוניות.
לצפיה בועידה -
- משרד התחבורה מגביר היערכות לרעידת אדמה הרסנית
- מהומה בועדת הכלכלה: "מחירי התחבורה הציבורית יעלו ב-18% בשנת 2024"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ועידת התשתיות של ביזפורטל שיחה עם משה בן זקן, מנכ"ל משרד התחבורה
איך הגעת לכאן היום? המשתתפים בפאנלים האחרים נסעו אפילו יותר משלוש שעות כדי להגיע בזמן לועידה
האמת שהגעתי מפגישה כאן בסמוך, הייתי כבר במרכז.
לא נתקעת בפקקים?