יעל תוכנה: מערכת לביפר בפרויקט שהיקפו כמיליון שקל

ביפר תקשורת, מקבוצת מוטורולה, בחרה במערכת ה-Mega Center שלה, אשר תחליף את המערכות הקיימות ב-Call Center של החברה. היישום וההטמעה יבוצעו אף הם על ידי יעל תכנה ומערכות
שרון שפורר |

יעל תכנה ומערכות הודיעה היום (ראשון), כי ביפר תקשורת, מקבוצת מוטורולה, בחרה במערכת ה-Mega Center שלה, אשר תחליף את המערכות הקיימות ב-Call Center של החברה. היקף הפרוייקט קצת למעלה ממיליון שקל. היישום וההטמעה יבוצעו אף הם על ידי יעל תכנה ומערכות.

מערכת ה-Mega Center, פרי פיתוחה של יעל תכנה ומערכות, מספקת לביפר את כל המודולים לניהול המוקד: טלמרקטינג וניהול קמפיינים, שרות לקוחות ומודול סקרים.

מנכ"ל ביפר, אילן פרידלנד, אמר, כי "כנדרש מחברה דינאמית כשלנו, יש צורך ברענון ובשימוש במערכות טכנולוגיות מן השורה הראשונה, הכל במטרה לקיים קשרים יעילים עם חוג לקוחותינו ולאפשר לנו לצאת עבורם בקמפיינים שונים. האלמנט החשוב ביותר היה להחליף את המערכות בפרק זמן הקצר ביותר, מבלי להשבית את העבודה. יעל תכנה ביצעה זאת עבורינו בהתאם לנדרש, עם מערכת מתקדמת שעונה לצרכים המתקדמים שלנו".

מנכ"ל יעל תכנה ומערכות, נתי אברהמי מסר, כי "מערכת ה-Mega Center תאפשר לביפר תקשורת לקלוט לקוחות נוספים ולתת מענה למספר רב של קמפיינים בו זמנית, מבלי להגדיל את מצבת כח-האדם במרכז הפעילות".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה