הקמפיין: באיזה קמפיין משתתפת בוהדנה? ולמי שר גדסי?
מידי שבוע עולים קמפיינים רבים בכלי המדיה השונים, חלקם בתקציבים נמוכים וחלקם בכסף גדול. אתר Bizportal מביא לכם את רשימת הקמפיינים הבולטים שעלו בשבוע החולף. לקמפיינים של השבוע שעבר
תלמה בקמפיין למותג שוגי
מותג דגני הילדים, 'שוגי', מבית תלמה יוצא בקמפיין רחב היקף, באמצעות משרד הפרסום 'באומן, בר, ריבנאי', בהשקעה כוללת של כ-4 מיליון שקל.
מטרת הקמפיין היא קידום פעילות המותג במהלך חופשת החנוכה הילדים יוכלו לעבור בין התחנות השונות ולהתנסות במגוון הפעילויות. בנוסף לקמפיין, הטלוויזיה ייתמך המהלך בפעילות אינטרנט ושת"פ עם ערוץ הילדים.
לדברי עירית שחר, מנהלת תחום דגני הילדים ביוניליוור ישראל, "החלטנו השנה להרחיב את המפגש שלנו עם הילדים ולקיים אירוע שיעמיק את הקשר בין הילדים למותג וערכיו".
קליק בקמפיין חדש בכיכובו של דודו ארז
מותג השוקולד, 'קליק', מבית יוניליוור, יוצא במהלך רחב היקף, באמצעות משרד 'ראובני פרידן IPG', תחת המסר 'קליק פרוטקציה', ויכלול מבצע הפונה לבני נוער.
במסגרת הקמפיין משיקה החברה חטיף בר חדש - קליק כדורים. את קמפיין הפרסום, יוביל הבדרן, דודו ארז, בהשקעה של כ-5 מיליון שקל. הקמפיין יעלה הקמפיין יעלה בערוצים 2 ,10 ,24.
קרין טיסונה-יבנאי, מנהלת קטגוריית חטיפים מתוקים ושוקולד ביוניליוור ישראל, ציינה "בחרנו להוביל את הקמפיין באמצעות דודו ארז, המשתלב בדרכו יוצאת הדופן בשפה התקשורתית ורוחו של המותג. אנו בטוחים שהמפגש של קליק עם בני הנוער בחורף הנוכחי ייזכר בקרבם כחוויה ייחודית ויעמיק את הקשר שלהם עם המותג".
על פי נתוני יוניליוור, שוק החטיפים המתוקים מוערך ב-212 מיליון שקל. את הקטגוריה מוביל מותג קליק עם נתח שוק של 19.4% (נילסן, מצטבר שנתי, אוקטובר 09). בשנה האחרונה צמח קליק ב-4% (לעומת צמיחה שלילית של השוק העומדת על-4.6%).
AIG בקמפין המציג את שינוי מדיניות התמחור של החברה
חברת הביטוח AIG ישראל, עולה השבוע עם קמפיין פרסום חדש באמצעי התקשורת השונים. קמפיין הפרסום המלווה בסלוגן 'הורדנו את מחירי הביטוח המקיף לרכב ואתם מרוויחים', מציג את שינוי מדיניות התמחור של AIG לביטוח מקיף במגוון רחב של רכבים. היקפו הכספי של הקמפיין נאמד בכ-2.5 מיליון שקל.
סרטון הפרסומת שיעלה בטלוויזיה יציג סיטואציה נוספת בה נתקל הפרזנטור של החברה אבי קושניר ומצטרף אליו מוני מושונוב מוני מושונוב שכיכב גם בקמפיין האחרון של החברה. קמפיין הפרסום יעלה בטלוויזיה וברדיו באמצעות משרד הפרסום 'זרמון גולדמן DDB'.
אורי קליין, סמנכ"ל שיווק ומכירות של AIG ישראל, מציין, "פיתחנו שירותים שונים שמאפשרים ללקוח, אשר ביניהם צעד זה של הורדת מחירים, המתאפשר הן בשל יחס תביעות-פרמיות חיובי, והן הודות לתהליך התייעלות שמתבצע בחברה במהלך השנתיים האחרונות".
ביטוח ישיר בקמפיין המשך: גדסי מחליף את ברוזה
חבר 'ביטוח ישיר' בפרסומת חדשה בסדרת הקמפיינים בהם מופיעים מוזיקאים בסיטואציות ביטוחיות קומיות. הקמפיין באמצעות 'שלמור אבנון עמיחי Y&R' ומוערך בכ-2 מיליון שקל.
הסרטון הראשון בסדרה, היה בכיכובו של זמר והיוצר, דיויד ברוזה, עם השיר 'יהיה טוב'. בפרסומות החדשה, שעולה לאוויר בימים הקרובים, מככב אבנר גדסי עם השיר 'נפרדנו כך'.
רשת נעליTO GO בקמפיין טלוויזיה מכירתי בכיכובה של מירי בוהדנה
רשת הנעלים, TO GO, עולה בקמפיין טלוויזיוני מכירתי לעונת סתיו-חורף 2010, בכיכובה של הפרזנטורית החדשה מירי בוהדנה, בהשקעה כוללת של כ-חצי מיליון שקל.
הקמפיין החדש של רשת נעלי TO GO, שעולה ביום שלישי בערוצים 2 ו-24, ובאוטובוסים - בפריסה ארצית, יימשך 7 ימים וכולל פרסום של מבצע החורף. במסגרת הקמפיין בוהדנה, הפרזנטורית של הרשת, מככבת בדמותה של הזמרת הידועה ביונסה, זאת בשילוב דגמי הנעליים של הרשת.
מאיר נג'יבי, מנכ"ל רשת TO GO מוסר: "כרשת הפועלת בשוק האופנה כבר קרוב ל-7 שנים חשוב לנו לשים דגש על אופנתיות וטרנדיות, לצד נגישות הלקוחות לדגמים הרבים שלנו".
בית השנטי בקמפיין גיוס תרומות
עמותת 'בית השנטי' משיקה בימים אלו קמפיין רדיו ואינטרנט להעלאת המודעות לנושא בני הנוער בסיכון ולגיוס תרומות לבית השנטי. במסגרת הקמפיין, קוראת העמותה לציבור לתרום מדי חודש 8 שקלים ו-25 אגורות (בסך הכל 100 שקל בשנה), זאת במטרה להבטיח את המשך קיומו של בית השנטי המציל עשרות אלפי בני נוער במצוקה.
קמפיין זה עולה על רקע פתיחתו של פרויקט 'שנטי במדבר', כפר נוער שנפתח בדרום הארץ עבור נוער בסכנת חיים. הכפר משתרע על פני 540 דונם ועלות הקמתו היתה 6.5 מיליון דולר.
בתשדיר הרדיו מככב אליאסף - נער שמצא בבית השנטי בית חם. את הקריינות בתשדיר מגיש טל ברמן והתשדיר הופק על ידי רדיו ת"א FM102 כשעל הקריאייטיב אחראי משרד הפרסום 'ראובני פרידן' - כל העוסקים בקמפיין נרתמו למען המטרה החשובה בהתנדבות.
הקמפיין יימשך כשבועיים וישודר בתחנות הרדיו האיזורי רדיו תל אביב FM102, FM103, רדיו דרום ועוד. קמפיין האינטרנט, שנעשה בהתנדבות על ידי Twisted, יעלה במקביל באתרים WALLA, NANA10, MSN, תפוז, MAKO, START, ואחרים.

הנקמה הכלכלית של קטאר - ונקודת החולשה של ישראל
הנשק של קטאר הוא הכסף, הכוח וההשפעה העולמית והיא עלולה לכוון אותו נגדנו; היא גם יכולה במישרין או דרך פרוקסי לקנות נכסים וחברות ישראליות - לא כדאי לזלזל בפגיעה בכבודה וברצון שלה בנקמה; וגם - על הנהגת חמאס, על ארגונים נוספים בעזה שאולי יתחזקו, ועל כך שאי אפשר לחסל רעיון
מוחמד בן עבד א-רחמן בן ג'אסם אאל ת'אני, ראש ממשלת קטאר, לצד המנהיגים הקטארים משקיעים הון גדול בעשור האחרון כדי למרק את התדמית שלהם - לא טרור, לא איסלאם קיצוני, לא רק נפט. אנחנו הקטארים יודעים לחיות את החיים - כדורגל, מונדיאל, תיירות, והשקעות ענק סביב הגלובוס בנדל"ן, קבוצות כדורגל, מותגי על, תקשורת, וטכנולוגיה, הרבה טכנולוגיה, בעיקר AI. קטאר מחלחלת את הכסף שלה, גם באופן מושחת וקונה פקידים ופוליטיקאים וגם בהשקעות, כדי להפוך למותג מוכר ומקובל. המטרה שהשם קטאר יתחבר לתיירות, עושר גדול, ספורט, רק לא טרור, עולם חשוך ופחד.
היא מצליחה. היא מנקה את השם שלה והיא התרחקה בעיני רוב הציבור המערבי מטרור. כבר מזהים אותה עם כדורגל עולמי, תיירות, עושר, השקעות. אבל קטאר היא הבית של חמאס. קטאר סייעה ובנתה את חמאס, ובקטאר יש תמיכה גדולה וקשר עמוק גם לאיסלאם הקיצוני.
ולכן, ההתקפה של ישראל בקטאר היא מכה גדולה לקטאר. לא רק בגלל הריבונות, לא בגלל שאכפת לה מה עלה בגורל מטרות החיסול, מניגי חמאס,, אלא בגלל שהעולם קורא שישראל תקפה מטרות טרור בקטאר. למה ואיך יש מטרות טרור בקטאר? רבים אפילו לא יודעים ולא מקשרים. הרסנו להם. הבאנו את המלחמה אליהם הביתה. אחרי שנים רבות והשקעות גדולות ומאמץ להתנקות, באה ישראל ועושה את החיבור בין קטאר לטרור. קטאר לא תשתוק, ואנחנו לא צריכים לזלזל בה. היא לא צפויה לשלוח מטוסים, היא לא צפויה להגיב צבאית, אבל פגענו בדבר הכי חשוב לה - בתדמית, והיא תחפש אותנו בסיבוב. יש לה הרבה כסף כדי לפגוע בנו, יש לה זמן, ויש לה השפעה כלכלית-עסקית על גופים רבים. ישראל יכולה להיפגע מכך. לא שזה לא מצדיק התקפה, אבל זו סוגיה שצריך להבין ולהיערך לה כדי למזער אותה.
לקטאר יש השקעות של מאות מיליוני דולרים ברחבי העולם, וזה יעלה תוך 3 שנים על טריליון דולר, זה אומר שיש לה כוח והשפעה בגופים רבים. וזה יגדל. אנחנו לא רוצים להגיע למצב שגופי השקעה שנשלטים על ידי הקטארים לא ישקיעו כאן. אנחנו לא רוצים שגופים תעשייתיים לא יקנו סחורה מישראל כי קטארים מחזיקים בהם, ואנחנו לא רוצים שגופי טכנולוגיה ו-AI שמוחזקים על ידי קטארים, יסתכלו עלינו אחרת, לא ישקיעו בחברות טכנולוגיה ישראליות ועוד.
- ההשקעה הגדולה של קטאר והאם היא יכולה להפוך ממעצמת אנרגיה למעצמה טכנולוגית
- קטאר 2036: אחרי המונדיאל קטאר מסמנת את האולימפיאדה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קטאר גם יכולה לפעול בהפוך על הפוך - היא יכולה לבלוע חברות ישראליות דרך הגופים שהיא שולטת בהם. מה יקרה אם גוף ענק ירכוש את צ'ק פוינט ולקטאר יש בו החזקה מסוימת? או שגוף גדול יקנה את טבע ואותו גוף יירכש על ידי הקרן הקטארית או אנשי עסקים קטארים? לכסף יש משמעות גדולה, ובמלחמה של קטאר מול ישראל, הכסף הוא נשק משמעותי.

הישראלים אוהבים להמר: הטוטו עם מעל 2 מיליארד שקל הכנסות במחצית הראשונה של 2025
למרות שלא התקיים טורניר בינלאומי גדול במהלך החצי הראשון של 2025, הכנסות הטוטו זינקו ב-4% לעומת התקופה המקבילה ב-2024; הרווחים למדינה עמדו על 462 מיליון שקל, וערוץ האונליין כבר מהווה מעל רבע מהפעילות
דירקטוריון הטוטו אישר את הדוחות הכספיים לחציון הראשון של 2025, שהראו שיא חדש בהיקף ההכנסות, כ־2.073 מיליארד שקל. זוהי עלייה של כ-4% לעומת החציון המקביל אשתקד, שבו נכלל גם טורניר היורו, ובגידול של כ-300 מיליון שקל מעל היעדים התקציביים שנקבעו מראש. הרווחים שהועברו לקופת המדינה הסתכמו ב-462 מיליון שקל,עלייה של כ-3% לעומת החציון הראשון של 2024, שגם הוא נחשב עד כה לחציון שיא. במקביל, חולקו לציבור מהמרים פרסים בהיקף של יותר מ-1.4 מיליארד שקל.
מגמה נוספת שניתן לראות היא שערוץ האונליין של הטוטו הולך וגדל, וייצר הכנסה של 569 מיליון שקל בחציון הראשון, שהם כ-27% מכלל ההכנסות. מדובר בעלייה של כ-45 מיליון שקל לעומת התקופה המקבילה אשתקד. בפילוח לפי ליגות, ליגת ווינר בכדורגל הישראלית מייצרת רק כ-119 מיליון שקל, לעומת ליגת האלופות, שמובילה עם הכנסות של כ-150 מיליון שקל. אחריה נמצאת ליגת ה-NBA עם כ-147 מיליון שקל והליגה הספרדית עם כ-123 מיליון שקל.
בזירת המשחקים הבודדים, גמר ליגת האלופות בין פריז סן-ז'רמן לאינטר היה המשחק המכניס ביותר בחציון עם כ-10 מיליון שקל. המשחק המקומי הבולט היה גמר גביע המדינה בין בית"ר ירושלים להפועל באר שבע, שהכניס 5.3 מיליון שקל.
יו"ר הטוטו, שבתאי צור: " החציון הראשון בשנת 2025 ממשיך להתנהל כשברקע הלחימה של ישראל במספר חזיתות והוא הסתיים כידוע במערכה מול איראן. אף על פי כן הטוטו בזכות שורת מהלכים שהוביל בשנים האחרונות הצליח גם בחציון הזה להמשיך לשפר את חווית הלקוח ולהגדיל את הרווחים שהוא מעביר למדינה, וכה חיוניים לה דווקא על רקע האתגרים הרבים שניצבים בפניה בימים אלה".
- סכום שיא: הטוטו יעניק חסות לליגת העל ויעביר 40 מיליון שקל
- מיהי "אשת השיווק" של חודש דצמבר ולמה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מנכ"ל הטוטו, מאיר ברדוגו:
" אני גאה בעובדי הטוטו שעל אף המורכבות ברמה הלאומית הצליחו לשמור על רצף תפקודי מלא בחציון הראשון, שהוביל לתוצאות העסקיות הטובות בתולדות החברה גם בהכנסות וגם בכספים המועברים לציבור. צריך לזכור שמדובר בשנה ללא אירוע ספורט גדול, ואף על פיכן הצלחנו לעקוף בחציון
הראשון את ההכנסות שהיו בחציון של 2024 אשר כלל גם את היורו בגרמניה ונחשב ל