דוקטור בייבי מרחיבה פעילות ופותחת רשת למוצרי תינוקות מתקדמים

החברה מתכוונת להתחרות ברשת שילב ותפתח ברחבי הארץ 12 סניפים חדשים
משה בנימין |

בי קמעונאות מקבוצת אלון, פותחת רשת חנויות לתינוקות תחת

המותג דוקטור בייבי. דוקטור בייבי - הוקמה בשנת 1997 ומתמחה ביבוא ושיווק של מוצרים מתקדמים לתינוקות החל מעגלות ומושבי בטיחות דרך צעצועים התפתחותיים וכלה במוצרי האכלה וטואלטיקה חדשניים.

בכוונת החברה לפתוח עד סוף השנה 12 סניפים נוספים ולהתחרות ברשת שילב. לדברי אריק איילון מנכ"ל דוקטור בייבי: "הבידול מרשתות אחרות, מתבטא, בין השאר, בכיסאות בטיחות עם תו תקן".

ברשת החדשה יימכרו מעל 26 דגמים שונים של עגלות עם טווח מחירים שנע בין 499 שקל ל-4,000 שקל, לצד ציוד כולל לתינוקות, לרבות מיטות תינוק, שידות, כסאות בטיחות, צעצועים, ביגוד לתינוקות, מוצרי טיפוח וטואלטיקה. כלל המוצרים שיימכרו ברשת הם של המותג דוקטור בייבי והמותג המוביל באירופה TIGEX .

המותג דוקטור בייבי הוא חלק מיישום האסטרטגיה של יו"ר קבוצת אלון, דודי וייסמן, בדבר הרחבת העסקים הקמעונאיים של הקבוצה. בשנה האחרונה רכשה קבוצת אלון את השליטה בחברות ורדינון ונעמן פורצלן. בנוסף לרבוע הכחול, חולשת הקבוצה על כפר השעשועים, ששת, הכל בדולר, רב קט, נעמן פורצלן ו-ורדינון, שכוללות יחדיו 235 חנויות קמעונאיות.

כיום משווקת בי קמעונאות את מוצרי דוקטור בייבי לכ- 150 נקודות מכירה ומחזור מכירות המותג עומד על 72 מיליון שקל בשנה. אריק איילון, מנכ"ל דוקטור בייבי, טוען כי: "למרות הקמת הרשת החדשה, אין לחברה כל כוונה לסגור את רשת רב קט או להפסיק את מכירת מוצריה לחנויות פרטיות, יתרה מכך, יש לנו כוונה לחזק הן את רשת רב קט והן את המכירות בחנויות הפרטיות שתופסות נתח לא קטן מהשוק".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
חשבון חשמל (X)חשבון חשמל (X)

חשבון החשמל יעלה ב-1.5% בינואר - איך תוכלו להוריד אותו ב-6%?

איך אפשר לחסוך 300-400 שקלים בשנה, מה קורה בשוק החשמל, ואיך לקבל הנחות גדולות יותר?

אדיר בן עמי |
נושאים בכתבה חשבון חשמל

חשבון החשמל שלכם יעלה בינואר. התעריף יעלה ב-1.5% ומדובר בכ-6 שקלים לחודש לצרכן ממוצע. מדובר על עלייה שנתית של כ-70 שקל בשנה. אולי לא סכם גדול, אבל כשעולים המחירים והתעריפים מכל הכיוונים זה מצטבר. אבל יש דרכים להוזיל את עלויות החשמל. חשבון ממוצע עשוי לרדת ב-300 שקלים בערך, אם תעברו לספקים החדשים. 

כ-350 אלף משקי בית ועסקים עברו לספקים החדשים ים, מדובר על פחות מ-10% ממשקי הבית והעסקים. הרוב ממשיך לשלם את התעריף של חברת החשמל, למרות שהוא יקר יותר. האפשרות לעבור לספקים החדשים קיימת כבר שנה וחצי, אבל אי אפשר להכתיר אותה כהצלחה. אין גם פרסום משמעותי, ומעבר להכל - אין תמריץ מספיק גדול (כ-25 שקל בחודש) ויש חשש לעבור מחברת החשמל. אנשים שרגילים לחברת החשמל ומרגישים בטוחים איתה, יסכימו וירצו לעבור, אבל התמריץ צריך להיות גדול יותר וצריך להסביר להם שאין שום שינוי בתשתיות.  

הספקים ממשיכים עם אותה אספקה ותשתית, שנותרת בבעלות חברת החשמל. ולמרות זאת המעבר איטי, אם כי בקצב הזה, נגיע למעל 500-520 אלף משפחות עוד שנה. מהפכות לא נעשות תוך יום, אולי זה הקצב שהשינויים האלו מחלחלים לציבור. בכל מקרה, המעבר פשוט: הזנת פרטי חשבון באתר הספק, אישור תוך יום-יומיים, ללא ניתוק או שינוי טכני.

הנחות של עד 400 שקלים בשנה

ההנחה נעה בין 5% ל-7% על רכיב האנרגיה. לצרכן ממוצע שמשלם 400 שקלים חודשיים (4,800 שקלים שנתיים), החיסכון השנתי עומד על 240-336 שקלים. במשקי בית עם צריכה גבוהה יותר החיסכון מגיע בקלות ל-400 שקל בשנה.

מעבר לכך, המסלולים המבוססים על שעות שיא (12:00-17:00) ושפל (23:00-7:00), מציעים פוטנציאל גבוה יותר: הנחות של 15% בשעות היום ו-20% בלילה, שיכולות להגיע ל-15-20% חיסכון כולל. ד