לראשונה בישראל -תנובה תשווק בשר טחון ארוז טרי
שנה וארבע חודשים לאחר שהשיקה את מותג הבשר - אדום אדום, נכנסת יצרנית המזון - תנובה, לתחום חדש, ותשווק לראשונה בישראל בשר טחון טרי ארוז. עד היום לא התיר החוק שיווק בשר טחון ארוז וזאת עקב חוסר תשתיות מתאימות. חברת תנובה קיבלה היתר מסוג זה לייצור במפעלה החדש בבית שאן על פי סטנדרטים האירופאים ועל פי הנחיות משרד הבריאות בצו המיוחד שפרסם בנושא. צווי משרד הבריאות נכנסו לתוקף לאחר שאושרו גם בוועדת העבודה והרווחה של הכנסת.
הבשר הטרי נטחן ונארז ללא מגע יד אדם במפעל. בתנובה צופים כי הבשר הטחון טרי ארוז יהווה כ-45% מסך המכירות של בשר בקר "אדום אדום". המוצר החדש יתרום לביסוס המותג כולו ולגידול משמעותי במכירת מוצרי בשר בקר טרי באריזת נוחות בשירות עצמי.
הבשר הטחון יימכר בנקודת המכירה במקררי שרות עצמי יעודיים המבטיחים את הטמפרטורה הנדרשת. לצורך שיווק הבשר בנקודות המכירה, הקימה תנובה מערך הפצה ייחודי, בהשקעה של כ-2 מליון דולר. כחלק מההיערכות בהתאם לדרישות משרד הבריאות, קיימה החברה הדרכות בנושא ההובלה ודרכי הטיפול בבשר בקר טחון לכלל בעלי התפקידים במערך ההפצה והמכירות, בכללם הקצבים בנקודות המכירה ומובילי המוצרים.
לדברי מנכ"ל בקר תנובה, יורם קרין, "הצרכן הישראלי ייהנה לראשונה ממוצר המוצע ברמת הסניטציה וההיגיינה הגבוהות ביותר, כשהוא יכול לדעת את מקורו של הבשר הטחון ולהיות בטוח באיכותו, באחידותו ובטריותו. בקר תנובה מפקחת ואחראית באופן הדוק על כל התהליך – משלב גידול העגלים ועד למכירה לצרכן, לרבות הקפדה על שרשרת הקירור".
סמנכ"ל שיווק בבקר תנובה, רמי לוי, אמר כי "השקת הבשר הבקר הטחון הטרי "אדום אדום" הינה בשורה לציבור הצרכנים בישראל, אשר יוכלו ליהנות מבשר טחון, טרי, איכותי באריזת נוחות, הנמכר ישירות מן המדף והעומד בתקנים המחמירים ביותר. האיכויות הגבוהות נמצאות ברף העליון שממנו נהנים הצרכנים במדינות המתקדמות בעולם זה שנים". לוי מדגיש כי "מדובר באחד המהלכים המורכבים ביותר, מבחינת הייצור ההפצה והשיווק, שבוצעו עד כה בישראל בתחום המזון. אין ספק כי המהלך יוביל לשינוי מהותי בהרגלי הצריכה של בשר טרי בישראל: החל בעבודת הקצב, ובאופן עבודתו ובסיגול הרגלי קנייה וצריכה חדשים בקרב הצרכנים".