ג'נסיס GV70 עדכנית - החל מ 400.0 אש"ח
כלמוביל יבואנית דגמי ג'נסיס לישראל החלה בשיווק מתיחת הפנים של הג'נסיס GV70, קרוסאובר ספורטיבי בסגמנט D-SUV של מותג הפרימיום הקוריאני. החל מ - 400.0 אש"ח ועד ל - 540 אש"ח.
כלמוביל, יבואנית דגמי ג'נסיס לישראל השיקה את מתיחת הפנים של ה GV70, הקרוסאובר פרימיום של היצרנית.
| תעודת חובה: | |
| קטגוריה | קרוסאובר פרימיום – D-SUV |
| מימדים (מטר) | אורך 4.715 /רוחב 1.91 /גובה 1.63 /בסיס גלגלים 2.875 |
| מספר מושבים | חמישה |
| הנעה | 2.5 ליטר טורבו בנזין / 3.5 טורבו בנזין V6. הנעה כפולה. תיבת הילוכים אוטומטית 8 הילוכים |
| הספק ומומנט | 300 כ"ס ו 43 קג"מ / 375 כ"ס ו 54 קג"מ |
| צריכת דלק | 9.8 ק"מ לליטר ב – 2.5 ליטר / 8.9 ק"מ לליטר ב – 3.5 ליטר |
| בטיחות | ציון איבזור בטיחות 8. |
| מחיר | 400.0 אש"ח / 460.0 אש"ח / 540.0 אש"ח |
מתיחת הפנים של ה GV70 הוצגה בעולם בסוף אפריל השנה, החלה להימכר בדרום קוריאה ב 8.5.25, ומהר מאוד היא מגיעה לישראל. הדגם עבר מתיחת פנים חיצונית קלה, חישוקים חדשים, עידכון קל ליחידות התאורה ועוד. העיצוב הפנימי העדכני כבר מורגש יותר עם מסך OLED בגודל ''27 שחלקו לוח המחוונים של הרכב, וחלקו מולטימדיה. מערכת השמע מבית Bang & Olufsen (בדגמי הלקשרי והספורט) ועוד.
ל - GV70 שני מנועים לבחירה, מנוע טורבו בנזין בנפח 2.5 ליטר המפיק 300 כ"ס ומומנט של 43 קג"מ. התאוצה מ – 0 ל – 100 אורכת 6.2 שניות והמהירות המירבית 240 קמ"ש. התצורה השניה היא עם מנוע טורבו בנזין בתצורת V6 בנפח 3.5 ליטר המפיק 375 כ"ס ומומנט של 54 קג"מ. התאוצה מ – 0 ל – 100 אורכת 5.2 שניות, והמהירות המירבית 250 קמ"ש.
- ג'נסיס G90 החדשה - החל מ 850,000 ש"ח
- ג'נסיס GV70 ספורט - קרוסאובר פרימיום מפנק ומחבק
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
דגמי הפרימיום והלקשרי מצויידים במנוע ה – 2.5 ליטר, ואילו דגם הספורט מקבל את מנוע ה – 3.5 ליטר V6 .
רשימת האבזור ארוכה ונדיבה כבר מדגם הפרימיום הכוללת תאורת welcome עם לוגו, מושבים קדמיים חשמליים מחוממים ומאווררים, כיוונון הגה חשמלי, בקרת אקלים מפוצלת, גג פנורמי נפתח, תא מטען חשמלי ועוד ראישמת איבזור ארוכה. דגם הלקשרי מוסיף דיפון פנימי מאלומיניום, מסאג' המושב הנהג, ריפודי עור, מערכת שמע משודרגת מבית B&O ועוד. דגם הספורט כולל בנוסף חישוקי ''21, מתלים אדפטיביים ועוד.
בתחום הבטיחות מצויידים כל דגמי ה GV70 החדשים במרבית מערכות הבטיחות האקטיביות הכוללות בקרת שיוט אדפטיבית כולל זחילה בפקקים, תיקון אקטיבי לסטייה מנתיב, בלימה אוטומטית, שמירת נתיב, ניטור עירנות נהג, התרעה למניעת שכחת ילדים, מצלמות 360 ועוד. ציון איבזור הבטיחות עומד על 8 המקסימלי.
- אקספנג G6 עדכני - בסימן יותר
- ג'ילי סטאריי בנזין- מבחן לרכב שלא יגיע לשוק המקומי
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- נחשף - טויוטה קורולה 'יפנית' במחיר של 160.0 אש"ח
המחיר מתחיל ב 400.0 אש"ח לדגם פרימיום, 460.0 אש"ח ללקשרי ו – 540.0 אש"ח לספורט.
טויוטה קורולה 'יפנית'. צילום יצרןנחשף - טויוטה קורולה 'יפנית' במחיר של 160.0 אש"ח
על פי דיווחי 'יוניון מוטורס' יבואנית דגמי טויוטה למשרד החבורה, נרשמה הקורולה ההיברידית אשר תיובא מיפן במחיר של 159,990 ש"ח.
בשלב זה רמת גימור יחידה - לימיטד, עם עשר כריות אוויר ומערכת בטיחות TSS 3.0
מאגר נתוני משרד התחבורה טומן בחובו הרבה מידע מעניין. מידע כזה נרשם אתמול על ידי יוניון מוטורס יבואנית דגמי טויוטה לישראל. הטויוטה קורולה, אחת המכוניות הנמכרות ביותר בישראל מאז ומעולם, נעדרת מהשוק המקומי מזה כמעט שנתיים, עקב החרם הטורקי על ייצוא סחורות לישראל. יוניון מוטורס שכבר הודיעה רשמית על כוונתה לשווק בישראל את הטויוטה הקורולה ההיברידית ממפעלי טויוטה ביפן, רשמה אתמול את הקורולה 'היפנית' ששיווקה יחל בשבועות הקרובים.
הקורולה 'היפנית' תגיע לישראל עם תקינה צפון אמריקאית חלף הקורולה 'הטורקית' בתקינה האירופאית.
מהנתונים שנרשמו במשרד התחבורה עולה כי הקורולה 'היפנית' תגיע עם מערכת בטיחות מקיפה TSS 3.0 ( Toyota Safety Sense ), 10 כריות אוויר, אורות גבוהים אוטומטיים, בלימה אוטומטית ועוד וציון אבזור בטיחות 6.
למיטב הבנתנו הקורולה ההיברידית תגיע בשלב זה ברמת אבזור יחידה - לימיטד, כלומר בניגוד לקורולה הטורקית ששווקה בשלוש רמות גימור, כשהבסיסית ביותר SUN יועדה לציי רכב, הקורולה החדשה תגיעה מאובזרת ללקוחות פרטיים וציי רכב. עם זאת, בהחלט תיתכן בהמשך גירסה משונמכת לציי רכב. בנוסף, הדגם העדכני משלב גם יכולות עדכוני OTA המאפשר עדכוני גירסה ושדרוגי תוכנה ללא צורך להגעה למרכז שירות.
- הקורולה חוזרת לשוק - ממפעלי טויוטה ביפן
- דלק רכב משלימה עסקה, כלמוביל מתרחבת לחו"ל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הקורולה 'היפנית' תצוייד במנוע 1.8 ליטר והנעה היברידית, מהדור האחרון של טויוטה, כפי שראינו בטויוטה קורולה קרוס ובטויוטה CHR (שגם היא נעדרת מהשוק עקב החרם הטורקי).
המחיר - 159,990 ש"ח
טויוטה קורולה 'יפנית'. צילום יצרןנחשף - טויוטה קורולה 'יפנית' במחיר של 160.0 אש"ח
על פי דיווחי 'יוניון מוטורס' יבואנית דגמי טויוטה למשרד החבורה, נרשמה הקורולה ההיברידית אשר תיובא מיפן במחיר של 159,990 ש"ח.
בשלב זה רמת גימור יחידה - לימיטד, עם עשר כריות אוויר ומערכת בטיחות TSS 3.0
מאגר נתוני משרד התחבורה טומן בחובו הרבה מידע מעניין. מידע כזה נרשם אתמול על ידי יוניון מוטורס יבואנית דגמי טויוטה לישראל. הטויוטה קורולה, אחת המכוניות הנמכרות ביותר בישראל מאז ומעולם, נעדרת מהשוק המקומי מזה כמעט שנתיים, עקב החרם הטורקי על ייצוא סחורות לישראל. יוניון מוטורס שכבר הודיעה רשמית על כוונתה לשווק בישראל את הטויוטה הקורולה ההיברידית ממפעלי טויוטה ביפן, רשמה אתמול את הקורולה 'היפנית' ששיווקה יחל בשבועות הקרובים.
הקורולה 'היפנית' תגיע לישראל עם תקינה צפון אמריקאית חלף הקורולה 'הטורקית' בתקינה האירופאית.
מהנתונים שנרשמו במשרד התחבורה עולה כי הקורולה 'היפנית' תגיע עם מערכת בטיחות מקיפה TSS 3.0 ( Toyota Safety Sense ), 10 כריות אוויר, אורות גבוהים אוטומטיים, בלימה אוטומטית ועוד וציון אבזור בטיחות 6.
למיטב הבנתנו הקורולה ההיברידית תגיע בשלב זה ברמת אבזור יחידה - לימיטד, כלומר בניגוד לקורולה הטורקית ששווקה בשלוש רמות גימור, כשהבסיסית ביותר SUN יועדה לציי רכב, הקורולה החדשה תגיעה מאובזרת ללקוחות פרטיים וציי רכב. עם זאת, בהחלט תיתכן בהמשך גירסה משונמכת לציי רכב. בנוסף, הדגם העדכני משלב גם יכולות עדכוני OTA המאפשר עדכוני גירסה ושדרוגי תוכנה ללא צורך להגעה למרכז שירות.
- הקורולה חוזרת לשוק - ממפעלי טויוטה ביפן
- דלק רכב משלימה עסקה, כלמוביל מתרחבת לחו"ל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הקורולה 'היפנית' תצוייד במנוע 1.8 ליטר והנעה היברידית, מהדור האחרון של טויוטה, כפי שראינו בטויוטה קורולה קרוס ובטויוטה CHR (שגם היא נעדרת מהשוק עקב החרם הטורקי).
המחיר - 159,990 ש"ח
