ג'נסיס GV70 עדכנית. צילום יצרן
ג'נסיס GV70 עדכנית. צילום יצרן

ג'נסיס GV70 עדכנית - החל מ 400.0 אש"ח

כלמוביל יבואנית דגמי ג'נסיס לישראל החלה בשיווק מתיחת הפנים של הג'נסיס GV70, קרוסאובר ספורטיבי בסגמנט D-SUV של מותג הפרימיום הקוריאני. החל מ - 400.0 אש"ח ועד ל - 540 אש"ח.

יואב פולס |

כלמוביל, יבואנית דגמי ג'נסיס לישראל השיקה את מתיחת הפנים של ה GV70, הקרוסאובר פרימיום של היצרנית.

תעודת חובה:
קטגוריהקרוסאובר פרימיום – D-SUV
מימדים (מטר)אורך 4.715 /רוחב 1.91 /גובה 1.63 /בסיס גלגלים 2.875
מספר מושביםחמישה
הנעה 2.5 ליטר טורבו בנזין / 3.5 טורבו בנזין V6. הנעה כפולה. תיבת הילוכים אוטומטית 8 הילוכים
הספק ומומנט 300 כ"ס ו 43 קג"מ / 375 כ"ס ו 54 קג"מ
צריכת דלק 9.8 ק"מ לליטר ב – 2.5 ליטר / 8.9 ק"מ לליטר ב – 3.5 ליטר
בטיחות

ציון איבזור בטיחות 8.

מחיר

 400.0 אש"ח / 460.0 אש"ח / 540.0 אש"ח



             

מתיחת הפנים של ה GV70 הוצגה בעולם בסוף אפריל השנה, החלה להימכר בדרום קוריאה ב 8.5.25, ומהר מאוד היא מגיעה לישראל. הדגם עבר מתיחת פנים חיצונית קלה, חישוקים חדשים, עידכון קל ליחידות התאורה ועוד. העיצוב הפנימי העדכני כבר מורגש יותר עם מסך OLED בגודל ''27 שחלקו לוח המחוונים של הרכב, וחלקו מולטימדיה. מערכת השמע מבית Bang & Olufsen (בדגמי הלקשרי והספורט) ועוד.


ג'נסיס GV70 עדכנית. סביבת נהג. צילום יצרן

ל - GV70 שני מנועים לבחירה, מנוע טורבו בנזין בנפח 2.5 ליטר המפיק 300 כ"ס ומומנט של 43 קג"מ. התאוצה מ – 0 ל – 100 אורכת 6.2 שניות והמהירות המירבית 240 קמ"ש. התצורה השניה היא עם מנוע טורבו בנזין בתצורת V6 בנפח 3.5 ליטר המפיק 375 כ"ס ומומנט של 54 קג"מ. התאוצה מ – 0 ל – 100 אורכת 5.2 שניות, והמהירות המירבית 250 קמ"ש.

דגמי הפרימיום והלקשרי מצויידים במנוע ה – 2.5 ליטר, ואילו דגם הספורט מקבל את מנוע ה – 3.5 ליטר V6 .

רשימת האבזור ארוכה ונדיבה כבר מדגם הפרימיום הכוללת תאורת welcome עם לוגו, מושבים קדמיים חשמליים מחוממים ומאווררים, כיוונון הגה חשמלי, בקרת אקלים מפוצלת, גג פנורמי נפתח, תא מטען חשמלי ועוד ראישמת איבזור ארוכה. דגם הלקשרי מוסיף דיפון פנימי מאלומיניום, מסאג' המושב הנהג, ריפודי עור, מערכת שמע משודרגת מבית B&O ועוד. דגם הספורט כולל בנוסף חישוקי ''21, מתלים אדפטיביים ועוד.

בתחום הבטיחות מצויידים כל דגמי ה GV70 החדשים במרבית מערכות הבטיחות האקטיביות הכוללות בקרת שיוט אדפטיבית כולל זחילה בפקקים, תיקון אקטיבי לסטייה מנתיב, בלימה אוטומטית, שמירת נתיב, ניטור עירנות נהג, התרעה למניעת שכחת ילדים, מצלמות 360 ועוד. ציון איבזור הבטיחות עומד על 8 המקסימלי.

קיראו עוד ב"רכב ותחבורה"

המחיר מתחיל ב 400.0 אש"ח לדגם פרימיום, 460.0 אש"ח ללקשרי ו – 540.0 אש"ח לספורט.

 


הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
דיפאל S05. צילום יצרןדיפאל S05. צילום יצרן

דיפאל S05 -קרוסאובר חשמלי במחיר שובר שוויון

מכשירי תנועה יבואנית דגמי דיפאל לישראל מנערת את השוק עם הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי בקטגוריה C, עם בסיס גלגלים של 2.88 מטר ומחיר של החל מ- 150.0 אש"ח. 

יואב פולס |

מכשירי תנועה, יבואנית דגמי דיפאל לישראל השיקה את הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי מעוצב במחיר אגרסיבי.

הדיפאל S05 הוא אח קטן לדיפאל S07  המיובא על ידי 'מכשירי תנועה' מזה כשנה. הדיפאל S05 הוא כאמור קרוסאובר חשמלי בקטגוריית C-Suv הצפופה מאוד היום בשוק הישראלי והוא מגיע עם שני יתרונות משמעותיים – בסיס הגלגלים של ה S05 הוא בגודל 2.88 מטר, וחסר תקדים לקטגוריה שלו, והמחיר בו הוא משווק, החל ב- 150.0 אש"ח, נמוך בכ – 20,000 ₪ מהתחרות הישירה.

העיצוב מודרני וכולל את כל הרכיבים ההכרחיים היום כמו חזית אטומה, יחידות תאורה משולבות לד, ידיות דלתות נסתרות ועוד.


דיפאל S05 סביבת נהג. צילום יצרן

תא הנוסעים נקי מאוד ובמרכז הדשבורד מסך מולטימדיה בגודל ''15.4 עם קישוריות אלחוטית מקורית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, תצוגה עילית לנהג, עדכוני OTA, מצלמות 540°, ועוד. ל- S05 גג פנורמי הכולל וילון חשמלי הכרחי, ואבזור נדיב בכל רמות הגימור.

המימדים החיצוניים של הדיפאל S05 מספרים רק חלק מהסיפור עם אורך כולל של 4.62 מטר, רוחב של 1.9 מטר וגובה של 1.6 מטר. בסיס הגלגלים של הדיפאל S05 גדול משמעותית מכל המתחרות בקטגוריה עם נתון מרשים של 2.88 מטר, שכולו מיועד לטובת המרווח הפנימי לנוסעים.

ביטוח רכב. צילום: Shutterstockביטוח רכב. צילום: Shutterstock

עקב העלאת מחירי ביטוחי הרכב: רשות שוק ההון קנסה חברות ביטוח

רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון הטילה קנס על שתי מהחברות הדומיננטיות בתחום הביטוח, הפניקס וביטוח ישיר, בעקבות איחורים שלהן בהגשת נתונים ובהשמטת מידע על תעריפי ביטוח רכב. הקנס הגיע ל-125 אלף שקל לכל אחת מהחברות, במסגרת בדיקה של המחירים הגבוהים שנגבו מהלקוחות

עוזי גרסטמן |

בשנתיים האחרונות עלו מחירי ביטוחי הרכב - גם הביטוח המקיף וגם צד ג' - בעשרות אחוזים. ברשות שוק ההון חשו שחברות הביטוח גבו יותר מדי ביחס לסיכון בפועל, והחליטו לפעול - והיום נודע כי אנשיה הטילו קנסות. הסיפור מתחיל בבדיקה שהחלה בספטמבר 2024, אחרי שבחודשים שבהם חלה עלייה חדה במחירי הפרמיות, דרשה הרשות מכל חברות הביטוח למסור לה מידע מפורט לגבי המחירים והתעריפים שנגבו בעבור ביטוח רכב, לאורך כמה שנים. מהבדיקה עלה כי אצל הפניקס וביטוח ישיר נרשמו עיכובים בהעברת הנתונים, ואף השמטות של מידע מהחודשים הראשונים אחרי פרוץ המלחמה, כולל פרטים על מכרזי ביטוח רכב שהעניקו לעובדים במגזר הציבורי. 

בעקבות כך הטילה הרשות עיצום כספי של ‎125 אלף שקל על כל אחת מהחברות. בהמשך, היא דרשה לא רק הבהרות, אלא גם הוראה להוריד את התעריפים. ביקורת ציבורית רבה נמתחה על הרשות, בעיקר על כך שהתגובה שלה הגיעה באיחור, כשהמחירים כבר החלו לרדת (בממוצע בכ-10%), בין השאר בעקבות ירידה בגניבות כלי הרכב. עוד עלה מהבדיקה כי מתוך שמונה חברות ביטוח מרכזיות שנבדקו, למעט אחת בכולן נמצאו תעריפים גבוהים שבחרגו ממה שהיה "סביר" מבחינת עלות הסיכון והתביעות בפועל. 

המקרה הזה מדגים שאפילו בשוק מפוקח כמו ביטוח, שבו טוענים שתחרות ושוק חופשי הם דבר מרכזי, הבקרה של הרגולטור יכולה להיות קריטית. כשהחברות לא משתפות פעולה במידע, או שמחיריהן גבוהים בלתי סבירים, הרשות מוכנה לפעול. עם זאת, העובדה שהקנסות היו קטנים יחסית, וחלו רק אחרי שירידת מחירים כבר החלה, עוררה ביקורת על היעילות והמהירות של האכיפה.