ג'נסיס GV70 עדכנית. צילום יצרןג'נסיס GV70 עדכנית. צילום יצרן

ג'נסיס GV70 עדכנית - החל מ 400.0 אש"ח

כלמוביל יבואנית דגמי ג'נסיס לישראל החלה בשיווק מתיחת הפנים של הג'נסיס GV70, קרוסאובר ספורטיבי בסגמנט D-SUV של מותג הפרימיום הקוריאני. החל מ - 400.0 אש"ח ועד ל - 540 אש"ח.

יואב פולס |

כלמוביל, יבואנית דגמי ג'נסיס לישראל השיקה את מתיחת הפנים של ה GV70, הקרוסאובר פרימיום של היצרנית.

תעודת חובה:
קטגוריהקרוסאובר פרימיום – D-SUV
מימדים (מטר)אורך 4.715 /רוחב 1.91 /גובה 1.63 /בסיס גלגלים 2.875
מספר מושביםחמישה
הנעה 2.5 ליטר טורבו בנזין / 3.5 טורבו בנזין V6. הנעה כפולה. תיבת הילוכים אוטומטית 8 הילוכים
הספק ומומנט 300 כ"ס ו 43 קג"מ / 375 כ"ס ו 54 קג"מ
צריכת דלק 9.8 ק"מ לליטר ב – 2.5 ליטר / 8.9 ק"מ לליטר ב – 3.5 ליטר
בטיחות

ציון איבזור בטיחות 8.

מחיר

 400.0 אש"ח / 460.0 אש"ח / 540.0 אש"ח



             

מתיחת הפנים של ה GV70 הוצגה בעולם בסוף אפריל השנה, החלה להימכר בדרום קוריאה ב 8.5.25, ומהר מאוד היא מגיעה לישראל. הדגם עבר מתיחת פנים חיצונית קלה, חישוקים חדשים, עידכון קל ליחידות התאורה ועוד. העיצוב הפנימי העדכני כבר מורגש יותר עם מסך OLED בגודל ''27 שחלקו לוח המחוונים של הרכב, וחלקו מולטימדיה. מערכת השמע מבית Bang & Olufsen (בדגמי הלקשרי והספורט) ועוד.


ג'נסיס GV70 עדכנית. סביבת נהג. צילום יצרן

ל - GV70 שני מנועים לבחירה, מנוע טורבו בנזין בנפח 2.5 ליטר המפיק 300 כ"ס ומומנט של 43 קג"מ. התאוצה מ – 0 ל – 100 אורכת 6.2 שניות והמהירות המירבית 240 קמ"ש. התצורה השניה היא עם מנוע טורבו בנזין בתצורת V6 בנפח 3.5 ליטר המפיק 375 כ"ס ומומנט של 54 קג"מ. התאוצה מ – 0 ל – 100 אורכת 5.2 שניות, והמהירות המירבית 250 קמ"ש.

דגמי הפרימיום והלקשרי מצויידים במנוע ה – 2.5 ליטר, ואילו דגם הספורט מקבל את מנוע ה – 3.5 ליטר V6 .

רשימת האבזור ארוכה ונדיבה כבר מדגם הפרימיום הכוללת תאורת welcome עם לוגו, מושבים קדמיים חשמליים מחוממים ומאווררים, כיוונון הגה חשמלי, בקרת אקלים מפוצלת, גג פנורמי נפתח, תא מטען חשמלי ועוד ראישמת איבזור ארוכה. דגם הלקשרי מוסיף דיפון פנימי מאלומיניום, מסאג' המושב הנהג, ריפודי עור, מערכת שמע משודרגת מבית B&O ועוד. דגם הספורט כולל בנוסף חישוקי ''21, מתלים אדפטיביים ועוד.

בתחום הבטיחות מצויידים כל דגמי ה GV70 החדשים במרבית מערכות הבטיחות האקטיביות הכוללות בקרת שיוט אדפטיבית כולל זחילה בפקקים, תיקון אקטיבי לסטייה מנתיב, בלימה אוטומטית, שמירת נתיב, ניטור עירנות נהג, התרעה למניעת שכחת ילדים, מצלמות 360 ועוד. ציון איבזור הבטיחות עומד על 8 המקסימלי.

קיראו עוד ב"רכב ותחבורה"

המחיר מתחיל ב 400.0 אש"ח לדגם פרימיום, 460.0 אש"ח ללקשרי ו – 540.0 אש"ח לספורט.

 


הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
דיפאל S05. צילום יצרןדיפאל S05. צילום יצרן

דיפאל S05 -קרוסאובר חשמלי במחיר שובר שוויון

מכשירי תנועה יבואנית דגמי דיפאל לישראל מנערת את השוק עם הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי בקטגוריה C, עם בסיס גלגלים של 2.88 מטר ומחיר של החל מ- 150.0 אש"ח. 

יואב פולס |

מכשירי תנועה, יבואנית דגמי דיפאל לישראל השיקה את הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי מעוצב במחיר אגרסיבי.

הדיפאל S05 הוא אח קטן לדיפאל S07  המיובא על ידי 'מכשירי תנועה' מזה כשנה. הדיפאל S05 הוא כאמור קרוסאובר חשמלי בקטגוריית C-Suv הצפופה מאוד היום בשוק הישראלי והוא מגיע עם שני יתרונות משמעותיים – בסיס הגלגלים של ה S05 הוא בגודל 2.88 מטר, וחסר תקדים לקטגוריה שלו, והמחיר בו הוא משווק, החל ב- 150.0 אש"ח, נמוך בכ – 20,000 ₪ מהתחרות הישירה.

העיצוב מודרני וכולל את כל הרכיבים ההכרחיים היום כמו חזית אטומה, יחידות תאורה משולבות לד, ידיות דלתות נסתרות ועוד.


דיפאל S05 סביבת נהג. צילום יצרן

תא הנוסעים נקי מאוד ובמרכז הדשבורד מסך מולטימדיה בגודל ''15.4 עם קישוריות אלחוטית מקורית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, תצוגה עילית לנהג, עדכוני OTA, מצלמות 540°, ועוד. ל- S05 גג פנורמי הכולל וילון חשמלי הכרחי, ואבזור נדיב בכל רמות הגימור.

המימדים החיצוניים של הדיפאל S05 מספרים רק חלק מהסיפור עם אורך כולל של 4.62 מטר, רוחב של 1.9 מטר וגובה של 1.6 מטר. בסיס הגלגלים של הדיפאל S05 גדול משמעותית מכל המתחרות בקטגוריה עם נתון מרשים של 2.88 מטר, שכולו מיועד לטובת המרווח הפנימי לנוסעים.

רכב חדש. אילוסטרציה. צילום יואב פולסרכב חדש. אילוסטרציה. צילום יואב פולס

ענף הרכב-Kill the Rich רק אל תתנו לעובדות לבלבל אתכם

השיח בנושא רווחיות בענף הרכב לוקה בפופוליזם זול, מידע שגוי, Kill The Rich קלאסי - כזה שלא נותן לעובדות לבלבל אותו.

המידע הרשום לא נועד להגן על יבואני הרכב, אלא כדי לסייע לקורא הנבון לגבש דעה ולא להיות מוטה למניפולציות של 'קליק בייט' למיניהן. 

על אף כל האמור, הנסיון להבין מה הרווחיות של יבואן רכב מכל מכונית שהוא מוכר נדון לכישלון, גם שלי, גם של כותבים אחרים.

יואב פולס |
נושאים בכתבה ענף הרכב

אין כיף גדול יותר מאשר לחבוט ביבואני הרכב, כמה שיותר חזק יותר טוב. אם אפשר להוסיף גם שמות של הבעלים או מנהלים כחלק מהניים-דרופינג שיוכיח כמה הכותב מכיר את הענף – מה טוב. כבונוס גם להצטייר כאביר הצרכנים שנלחם בתאגידים הגדולים והרשעים ולא מפחד, זה כמו לשלוח לוטו ולזכות גם במספר הנוסף (אני מניח שיש איזה תכנית כזו של הגרלה עם הכפלת הזכייה).

מצטער, אני לא מכוון להצטרף לתזמורת המטופשת הזו. מטופשת כי אם הכותבים השונים היו מחפשים את האמת ולא את הכותרות, או את ה'קילק-בייט' הכל-כך אהוב על מערכות התקשורת השונות, זה היה הורס את החגיגה.

אומר מראש, אין לי כוונה להגן על יבואני הרכב בישראל, או על אף גורם עסקי אחר. יש לי כוונה לפתוח לקוראי ביזפורטל צוהר, בעצם חלון, או אולי דלת כפולה, דרכה הם יוכלו לקבל מידע שאין בו כוונה או רצון להטות דעה לכאן או לכאן, אלא רק לשקף את המצב. הקורא האינטיליגנטי ישקלל את המידע המוצג לו בכל המדיות השונות, ועם כל גיוון המידע, יגבש לעצמו את דעתו האישית.

Revers Accounting

כותרות של רווחיות של עשרות אלפי שקלים על כל רכב. כל קורא יכול לעשות Revers Accounting שזה בדיוק כמו רוורס אנג'נירינג רק עם מספרים. עשיתי את זה עבורכם.

ניקח רכב ממוצע שנמכר בישראל במחיר של 200,000 ₪. דבר ראשון נפחית מע"מ של 18%. מי מכם שעשה 18%X200,000 שיחזור לכיתה ד' בבקשה. המספר הנכון הוא 200,000/1.18, מה שמביא אותנו למחיר של 169,491 ₪. זה מחיר הרכב אחרי מיסים, לפני מע"מ.