עד 44 טון - כלמוביל מבקשת לחשמל את השינוע המסחרי
כלמוביל, מהיבואנים המובילים בישראל, השיקה סדרת מסחריות חשמליות החל מהובלה פנים עירונית ועד ראש גורר במשקל 44 טון.
כלמוביל, מיבואניות הרכב המובילות בישראל השיקה סדרת מסחריות חשמליות, החל ממרצדס ויטו חשמלי לחלוקה עירונית ועד לראש גורר במשקל של עד 44 טון, ועם טווח של 500 ק"מ.
הפתרונות מבית מרצדס שהוצגו, מצטרפים לשלוש משאיות מימן מתוצרת יונדאי המיובאות גם הן על ידי כלמוביל. משאיות המימן נמצאות בפיילוט בצפון מזה כשנתיים, במסגרת בחינה משותפת לכלמוביל, סונול ובז"ן.
המרצדס ויטו, דומה חיצונית עד כדי זהה למרצדס ויטו המוכר, עם אורך כולל של 5.37 מטר ובסיס גלגלים של 3.43 מטר. ל eVito מנוע חשמלי בהספק של 115 כ"ס, סוללה בקיבולת 60Kwh וטווח מוצהר של 262 ק"מ, המעידים על שימוש לתחום ה Last Mile. כלומר זה הרכב שיעביר סחורה וציוד ממרלוג הממוקם מחוץ למרכזים האורבניים לתוך המרכזים.
- מלחמת מחירים כבר כאן- דגם מוזל לג'אקו 7 PHEV
- מיצובישי אאוטלנדר - מתיחת פנים החל מ 192.0 אש"ח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ה eSprinter L2 הוא המרכיב הבא בשינוע החשמלי לפי כלמוביל, זהה כמובן למרצדס ספרינטר המוכר, אורך הכולל 6.088 מטר, בסיס גלגלים של 3.665 מטר, ומשקל כולל של 3990 ק"ג, כלומר מורשה לרישיון ב' ישן. ל eSprinter L2 מנוע חשמלי בהספק של 204 כ"ס, וסוללה בקיבולת של 81Kwh. הטווח המוצהר עומד על כ 300 ק"מ.
אחיו הגדול יותר ה eSprinter L3 כבר מחייב רישיון C1 (רישיון ג') עם משקל כולל של 4250 ק"ג, אורך של 7.124 מטר ובסיס גלגלים של 4.325 מטר. מנוע בהספק של 204 כ"ס וסוללה בקיבולת 113Kwh מאפשרים טווח של כ 400 ק"מ.
נבחרת המשאיות החשמליות של כלמוביל מתחילה עם ה eCanter משאית חשמלית במשקל של עד 8850 ק"ג. ל eCanter מנוע חשמלי בהספק של כ - 173 כ"ס ומארז המורכב משתי סוללות בקיבולת 80Kwh כל אחת, וביחד 160Kwh. בגלל המשקל הטווח מוגבל משהו ל – 200 ק"מ, אולם כמו לכל כלי המסחריות החשמליות שהוצגו, גם ל eCanter אפשרות לטעינה מהירה DC מה שמאפשר עצירה לטעינה זריזה ולהמשיך בעבודה.
- הפלאג אין הייבריד הזול בישראל BYD Sealion 5 DM-i
- הצרות הגדולות של חברות הרכב המסורתיות
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- הפלאג אין הייבריד הזול בישראל BYD Sealion 5 DM-i
המפלצות של מרצדס, משאיות ה Actros גם הן מקבלות הסבה לחשמל, כאשר ה eActros400 פותחת עם מנוע חשמלי בהספק של מעל 550 כ"ס, ומשקל כולל של 27.0 טון. מארז הסוללות בקיבולת 448Kwh מאפשר טווח של 400 ק"מ, וכמובן אפשרות לטעינה מהירה DC.
את סדרת המסחריות החשמליות סוגרת ה eActros600, ראש גורר במשקל של עד 44 טון, עם מנוע חשמלי בהספק של עד 436 כ"ס, מארז סוללות בקיבולת של 621Kwh המאפשר טווח של עד 500 ק"מ. כמובן שגם כאן אפשרות לטעינה מהירה DC.
עוד הציגו בכלמוביל את פתרונות הטעינה והאגירה של כלמוביל אנרג'י, לרבות עמדות טעינה מהירות ניידות היכולות לשמש גם את המסחריות ולשמש כהארכת טווח או לחירום, וכמובן מאפשרות טעינת כלי רכב חשמליים פרטיים שנתקעו בדרך ללא חשמל (ואנחנו ממש לא ממליצים לחיות על הקצה עם כלי רכב חשמליים אלא לתכנן את המסלול כך שלא תיתקעו ללא חשמל).

הפלאג אין הייבריד הזול בישראל BYD Sealion 5 DM-i
ברוך בורא פרי התחרות, 'שלמה מוטורס' יבואנית דגמי BYD לישראל החלה בשיווק ה BYD Sealion 5 DM-i - קרוסאובר משפחתי בסגמנט C, עם הנעת פלאג אין הייבריד.
המחירים 167,000 ש"ח לדגם הכניסה קומפורט ו- 172,000 ש"ח לדגם דיזיין המאובזר. ההבדלים בין הדגמים אינם רק באבזור אלא גם בטווח החשמלי.
דגם הקומפורט הוא הפלאג אין הייבריד הזול ביותר בישראל כרגע.
שלמה מוטורס יבואנית דגמי BYD לישראל השיקה במטה היצרנית בשנזן בסין את ה BYD Sealion 5, קרוסאובר בסגמנט C עם הנעת פלאג אין הייבריד.
טכנולוגיית הפלאג אין הייבריד של BYD החלה עוד בשנת 2008 עם השקה של דגם מקומי בתצורת פלאג אין הייבריד. מאז ייצרה החברה כ- 7,000,000 כלי רכב עם הנעה זו, כשבשנים האחרונות מציידת היצרנית את דגמי הפלאג אין בטכנולוגיית DM-i ( Dual Motor) של החברה.
בישראל משווקות כבר היום עם טכנולוגיה זו ה BYD Seal U והמשפחתית המצוינת ה BYD Seal 5 אותה בחנתי ממש לאחרונה.
המגמות בשוק המקומי עם הצמיחה הגדולה של דגמי הפלאג אין הייבריד המתקדמים, לצד התמתנות קלה של הביקושים לדגמים החשמליים, הביאו את היצרנית יחד עם 'שלמה מוטורס' להקדים את כל העולם ולהביא לשוק הישראלי את ה BYD Sealion 5, קרוסאובר C-Suv עם הנעת פלאג אין הייבריד.
- המכסים באירופה הופכים ליתרון: איך יצרניות הרכב הסיניות עוקפות את החסמים
- שוק הרכב - דגמים, מותגים ויצרנים מובילים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

הפלאג אין הייבריד הזול בישראל BYD Sealion 5 DM-i
ברוך בורא פרי התחרות, 'שלמה מוטורס' יבואנית דגמי BYD לישראל החלה בשיווק ה BYD Sealion 5 DM-i - קרוסאובר משפחתי בסגמנט C, עם הנעת פלאג אין הייבריד.
המחירים 167,000 ש"ח לדגם הכניסה קומפורט ו- 172,000 ש"ח לדגם דיזיין המאובזר. ההבדלים בין הדגמים אינם רק באבזור אלא גם בטווח החשמלי.
דגם הקומפורט הוא הפלאג אין הייבריד הזול ביותר בישראל כרגע.
שלמה מוטורס יבואנית דגמי BYD לישראל השיקה במטה היצרנית בשנזן בסין את ה BYD Sealion 5, קרוסאובר בסגמנט C עם הנעת פלאג אין הייבריד.
טכנולוגיית הפלאג אין הייבריד של BYD החלה עוד בשנת 2008 עם השקה של דגם מקומי בתצורת פלאג אין הייבריד. מאז ייצרה החברה כ- 7,000,000 כלי רכב עם הנעה זו, כשבשנים האחרונות מציידת היצרנית את דגמי הפלאג אין בטכנולוגיית DM-i ( Dual Motor) של החברה.
בישראל משווקות כבר היום עם טכנולוגיה זו ה BYD Seal U והמשפחתית המצוינת ה BYD Seal 5 אותה בחנתי ממש לאחרונה.
המגמות בשוק המקומי עם הצמיחה הגדולה של דגמי הפלאג אין הייבריד המתקדמים, לצד התמתנות קלה של הביקושים לדגמים החשמליים, הביאו את היצרנית יחד עם 'שלמה מוטורס' להקדים את כל העולם ולהביא לשוק הישראלי את ה BYD Sealion 5, קרוסאובר C-Suv עם הנעת פלאג אין הייבריד.
- המכסים באירופה הופכים ליתרון: איך יצרניות הרכב הסיניות עוקפות את החסמים
- שוק הרכב - דגמים, מותגים ויצרנים מובילים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7