צילום: יח"צ סימנסצילום: יח"צ סימנס

הדחת הכלים מעולם לא הייתה פשוטה יותר - הכירו את מדיח הכלים האינטגרלי iQ500 תוצרת גרמניה

לפניכם כל החידושים החכמים שנמצאים במדיח כדי לחסוך לכם עבודה, זמן, כסף וכאב ראש

נושאים בכתבה מטבח

מדיחי הכלים הפכו לחלק בלתי נפרד מהמטבח וכבר שנים שהם חוסכים לנו זמן, עבודה ומריבות על שטיפת כלים, ומשאירים לנו יותר זמן להתעסק עם האוכל ועם האורחים.  

אבל גם כשנדמה שהכל כבר הומצא, תמיד יש מקום לעוד שדרוגים. בדיוק בשביל זה הגיעה סדרת המדיחים iQ500 של סימנס, מדיחי כלים אינטגרליים רחבים (ברוחב 60 ס"מ) עם חידושים חכמים שחוסכים לכם עבודה, זמן, כסף וכאב ראש. 

חוסכים עבודה במיוחד בסידור הכלים – 

בעבר, סידור הכלים במדיח היה דורש התעסקות לא קטנה - איפה לשים את הסכו"ם? האם הכוסות ייכנסו בלי להתהפך? ואיך דוחסים את הכלים הקטנים בלי שיסתובבו לכל כיוון? 
מדיחי IQ500 מגיעים עם מפלס שלישי או הכנה למפלס שלישי ((varioDrawer, החוסך מקום ותסכול עם מקום ייעודי ונוח לסכו"ם, כוסות אספרסו וכלים קטנים. בנוסף, הגמישות בסידור מאפשרת להכניס עד 14 מערכות כלים בפעם אחת, הרבה יותר ממה שהורגלנו במדיחים סטנדרטיים. 


צילום: יח
צילום: יח"צ BSH


חוסכים אנרגיה ומים –

מדיחי iQ500  מנתחים בעצמם את כמות הכלים ודרגת הלכלוך ומתאימים את כמות המים בהתאם, לקבלת ניקיון מבריק בצריכת מים נמוכה במיוחד של החל מ־9 ליטר בלבד.  

בנוסף לחיישנים חכמים שמבצעים התאמה מדויקת לפי כמות הכלים ודרגת הלכלוך, הדגמים החדשים מציעים גם תוכניות לחצי כמות הכלים, בלי לבזבז טיפת מים מיותרת. ואם זה לא מספיק – גם תוכנית הניקוי העצמי מנקה את שאריות השומן והאבנית ושומרת על יעילות לאורך זמן. 

חוסכים ברעש ושולטים בשקט – 

גם המדיחים השקטים ביותר תמיד דאגו להשמיע לנו רעשי רקע כדי שנזכור שהם עדיין עובדים. המנוע השקט במיוחד של iQ500 מאפשר להפעיל את המדיח גם בלילה מבלי להפריע לשינה של בני הבית. ואם בכל זאת נדרש שקט מיידי נוסף (למשל בזמן שיחת זום או כשהתינוק נרדם), ניתן להפעיל את מצב Silence on Demand שמנמיך אף יותר את עוצמת הרעש (למשך כחצי שעה), בלחיצה פשוטה מהטלפון הנייד. 

חוסכים בהתעסקות ושולטים מהנייד – 

בעבר, אם יצאתם מהבית ושכחתם להפעיל את המדיח זה היה מקרה אבוד. היום, בזכות אפליקציית Home Connect אתם יכולים להפעיל את המדיח מכל מקום ובכל זמן: מהספה, מהמשרד או אפילו בדרך הביתה. אפשר אפילו להאיץ את משך ההדחה עד פי 3 כדי להספיק לסיים את פעולת ההדחה לפני שהאורחים מגיעים. 


צילום: סימנס
צילום: סימנס


חוסכים בזמן – 

במדיחים מסורתיים לא הייתה דרך לדעת מתי ההדחה תסתיים, ופתיחת דלת המדיח באמצע הפעולה הייתה עלולה לקלקל הכול. עם טכנולוגיית timeLight (הקרנת הזמן הנותר לתוכנית על רצפת המטבח) תדעו בדיוק מתי פעולת ההדחה מסתיימת. ובנוסף, בדגמים נבחרים הדלת תיפתח מעצמה בסיום שלב ההדחה להשגת תוצאות ייבוש אופטימליות.  

חוסכים דאגות עם אחריות לשלוש שנים – 

בעבר, אחריות הייתה נגמרת אחרי שנה וכשהתעוררה תקלה, ההוצאות היו עליכם. היום, אתם מקבלים שנה ראשונה ללא תשלום (על פי חוק), ועוד שנתיים אחריות בתוספת 199 ש"ח, בהתאם לתנאי תעודת האחריות ובכפוף לתקנון באתר, כדי שתוכלו ליהנות מכל היתרונות של סדרת iQ500 בלב שלם ובראש שקט. 

לא חוסכים באיכות ובעיצוב – 

מדיחי הכלים מסדרת iQ500 מיוצרים בגרמניה עם הקפדה על איכות, עמידות ואמינות לשנים קדימה. הם משתלבים במטבח בצורה מושלמת הודות לעיצוב אינטגרלי שמסתתר מאחורי חזית המטבח ולא פוגע בקו העיצובי הכללי. תאורת emotionLight בדגמים נבחרים מוסיפה טאץ' יוקרתי של אור כחול עדין שמאיר את פנים המדיח לחוויית שימוש מהנה שגם נראית מצוין. 



הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה

מחלום למציאות – עם המינימל החדש של קליל FINE 7400

הכירו את סדרת דלתות ההזזה החדשות שתעניק לכם פרופיל דקיק, מראה מינימליסטי ומחיר משתלם
נושאים בכתבה דלתות
צילום: מיכאל שבדרון תכנון ועיצוב - Tamar Lev design studio - מעצבת פנים תמר לב | צילום - מיכאל שבדרון | דלתות ויטרינה מינימל הזזה FINE 7400 מבית קליל עם עד 99% זכוכית | מתקין - טרופיטק FINE
עולם העיצוב המינימליסטי זוכה לפופולריות גוברת בשנים האחרונות, והפך לסמל של איכות ויוקרה. מערכות מינימל, אשר מאופיינות בקווים נקיים ובמינימום חומר גלוי, נתפסות כהיי-אנד בתחום מערכות החלונות והדלתות. בעבר, מערכות אלה היו זמינות בעיקר לאלה המשתייכים למאיון העליון, ודרשו תכנון מדוקדק משאבים רבים וכיסים עמוקים. כשהמינימליזם הפך לחלק בלתי נפרד מעולמות העיצוב והאדריכלות, הוקדש לו מקום של כבוד בפרויקטים יוקרתיים ביותר. מערכות חלונות ודלתות מינימליסטיות, עם דגש על פרופילים דקים כמעט בלתי נראים, ושטח זכוכית מקסימלי, הפכו לסימן ההיכר של פרויקטים בסגנון הזה. אולם, השגת המראה המושלם הזה דרשה תקציבים גבוהים במיוחד ותכנון מוקדם, מה שהפך את מערכות דלתות הזזה מינימל לסוג של סמל סטאטוס הנפוץ בעיקר בבניה הפרטית ולנגיש בעיקר לבעלי אמצעים. הכניסה של קליל לעולם המינימליזם עם מערכות ה-FINE שלה, ובמיוחד עם מערכת דלתות ההזזה FINE 7400, משנה את כללי המשחק. מערכת זו מאפשרת להגשים את חלום המינימל גם במערכות חלונות ודלתות במחיר נגיש יותר, תוך שמירה על איכות גבוהה ועיצוב מוקפד.

צילום: רוני קוקליטסקיצילום: רוני קוקליטסקי

הנוסחה הסודית להצלחה באיקומרס: רוני קוקליטסקי חושף איך לפצח את אלגוריתם המכירות של גוגל

הכירו את האיש שיעזור לכם להפוך את אתר האיקומרס שלכם מעוד חנות נישתית למכונה משומנת שמייצרת הכנסות

נושאים בכתבה גוגל

עולם המסחר האלקטרוני בישראל רותח. יותר ויותר עסקים מבינים שהעתיד נמצא באונליין, וחנויות וירטואליות צצות כמו פטריות אחרי הגשם. אבל עם התחרות הגוברת, עולה השאלה הגדולה: איך הופכים אתר איקומרס מעוד חנות נישתית למכונה משומנת שמייצרת הכנסות? בעוד שרבים מדברים על קמפיינים ממומנים, ישנו מנוע צמיחה אחד, חזק ויציב, שרבים מפספסים או מבצעים באופן חלקי בלבד.

נפגשנו עם רוני קוקליטסקי, מי שנחשב לאחד המומחים הבולטים בישראל לקידום אתרים ושיפור מהירויות, כדי להבין איך הוא לוקח אתרי איקומרס למקומות הראשונים בגוגל, ובזמן שיא.

נראה שכבר כולם מבינים את החשיבות של נוכחות דיגיטלית. פתחתם חנות שופיפיי או ווקומרס, העליתם מוצרים, כתבתם תיאורים, ואולי אפילו השקעתם כמה אלפי שקלים בפרסום בפייסבוק. אבל המכירות? הן לא ממש ממריאות. המתחרים הגדולים עדיין שולטים בעמוד הראשון של גוגל, ואתם מרגישים שאתם משקיעים המון אנרגיה ובעיקר כסף, אבל התוצאות מדשדשות. נשמע מוכר?

כאן בדיוק נכנס לתמונה עולם ה-SEO, או בעברית, קידום אורגני בגוגל. אבל לא הקידום שאתם מכירים. "רוב בעלי העסקים וגם לא מעט חברות קידום חושבים שקידום אתרים זה רק לבחור כמה מילות מפתח ולכתוב תוכן", פותח רוני קוקליטסקי. "זו טעות קריטית, במיוחד כשמדובר באתרי איקומרס. קידום חנות אינטרנטית הוא אופרה אחרת לגמרי. זה לא ספרינט, זה מרתון טכנולוגי ואסטרטגי".

בשלב הזה, בעלי עסקים רבים שואלים את עצמם, "רגע, אז מה יותר חשוב לאתר איקומרס, קידום אורגני (SEO) או פרסום ממומן (PPC)?" התשובה אינה "מה יותר חשוב", אלא "איך הם עובדים יחד". פרסום ממומן יכול להביא תנועה מיידית, אך הוא מפסיק ברגע שמפסיקים לשלם. קידום אורגני, לעומת זאת, הוא השקעה לטווח ארוך, כזו שבונה נכס דיגיטלי יציב שמכניס תנועה איכותית ורלוונטית 24/7, בעלות נמוכה משמעותית לאורך זמן. האסטרטגיה הנכונה היא לשלב ביניהם, אך המטרה הסופית היא לבסס את עיקר התנועה על הערוץ האורגני.