
הדחת הכלים מעולם לא הייתה פשוטה יותר - הכירו את מדיח הכלים האינטגרלי iQ500 תוצרת גרמניה
לפניכם כל החידושים החכמים שנמצאים במדיח כדי לחסוך לכם עבודה, זמן, כסף וכאב ראש
מדיחי הכלים הפכו לחלק בלתי נפרד מהמטבח וכבר שנים שהם חוסכים לנו זמן, עבודה ומריבות על שטיפת כלים, ומשאירים לנו יותר זמן להתעסק עם האוכל ועם האורחים.
אבל גם כשנדמה שהכל כבר הומצא, תמיד יש מקום לעוד שדרוגים. בדיוק בשביל זה הגיעה סדרת המדיחים iQ500 של סימנס, מדיחי כלים אינטגרליים רחבים (ברוחב 60 ס"מ) עם חידושים חכמים שחוסכים לכם עבודה, זמן, כסף וכאב ראש.
חוסכים עבודה במיוחד בסידור הכלים –
בעבר, סידור הכלים במדיח היה דורש התעסקות לא קטנה - איפה לשים את הסכו"ם? האם הכוסות ייכנסו בלי להתהפך? ואיך דוחסים את הכלים הקטנים בלי שיסתובבו לכל כיוון?
מדיחי IQ500 מגיעים עם מפלס שלישי או הכנה למפלס שלישי ((varioDrawer,
החוסך מקום ותסכול עם מקום ייעודי ונוח לסכו"ם, כוסות אספרסו וכלים קטנים. בנוסף, הגמישות בסידור מאפשרת להכניס עד 14 מערכות כלים בפעם אחת, הרבה יותר ממה שהורגלנו במדיחים סטנדרטיים.

- פתרונות חכמים למטבחים קטנים – טיפים מזהב ממטבחי קמילה
- מטבחים מודרניים: השקפת עולם חדשה לארגון ועיצוב המרכז הלבנה בבית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
חוסכים אנרגיה ומים –
מדיחי iQ500 מנתחים בעצמם את כמות הכלים ודרגת הלכלוך ומתאימים את כמות המים בהתאם, לקבלת ניקיון מבריק בצריכת מים נמוכה במיוחד של החל מ־9 ליטר בלבד.
בנוסף לחיישנים חכמים שמבצעים התאמה מדויקת לפי כמות הכלים ודרגת הלכלוך, הדגמים החדשים מציעים גם תוכניות לחצי כמות הכלים, בלי לבזבז טיפת מים מיותרת. ואם זה לא מספיק – גם תוכנית הניקוי העצמי מנקה את שאריות השומן והאבנית ושומרת על יעילות לאורך זמן.
חוסכים ברעש ושולטים בשקט –
גם המדיחים השקטים ביותר תמיד דאגו להשמיע לנו רעשי רקע כדי שנזכור שהם עדיין עובדים. המנוע השקט במיוחד של iQ500 מאפשר להפעיל את המדיח גם בלילה מבלי להפריע לשינה של בני הבית. ואם בכל זאת נדרש שקט מיידי נוסף (למשל בזמן שיחת זום או כשהתינוק נרדם), ניתן להפעיל את מצב Silence on Demand שמנמיך אף יותר את עוצמת הרעש (למשך כחצי שעה), בלחיצה פשוטה מהטלפון הנייד.
חוסכים בהתעסקות ושולטים מהנייד –
בעבר, אם יצאתם מהבית ושכחתם להפעיל את המדיח זה היה מקרה אבוד. היום, בזכות אפליקציית Home Connect
אתם יכולים להפעיל את המדיח מכל מקום ובכל זמן: מהספה, מהמשרד או אפילו בדרך הביתה. אפשר אפילו להאיץ את משך ההדחה עד פי 3 כדי להספיק לסיים את פעולת ההדחה לפני שהאורחים מגיעים.

חוסכים בזמן –
במדיחים מסורתיים לא הייתה דרך לדעת מתי ההדחה תסתיים, ופתיחת דלת המדיח באמצע הפעולה הייתה עלולה לקלקל הכול. עם טכנולוגיית timeLight (הקרנת הזמן הנותר לתוכנית על רצפת המטבח) תדעו בדיוק מתי פעולת ההדחה מסתיימת. ובנוסף, בדגמים נבחרים הדלת תיפתח מעצמה בסיום שלב ההדחה להשגת תוצאות ייבוש אופטימליות.
חוסכים דאגות עם אחריות לשלוש שנים –
בעבר, אחריות הייתה נגמרת אחרי שנה וכשהתעוררה תקלה, ההוצאות היו עליכם. היום, אתם מקבלים שנה ראשונה ללא תשלום (על פי חוק), ועוד שנתיים אחריות בתוספת 199 ש"ח, בהתאם לתנאי תעודת האחריות ובכפוף לתקנון באתר, כדי שתוכלו ליהנות מכל היתרונות של סדרת iQ500 בלב שלם ובראש שקט.
לא חוסכים באיכות ובעיצוב –
מדיחי הכלים מסדרת iQ500 מיוצרים בגרמניה עם הקפדה על איכות, עמידות ואמינות לשנים קדימה. הם משתלבים במטבח בצורה מושלמת הודות לעיצוב אינטגרלי שמסתתר מאחורי חזית המטבח ולא פוגע בקו העיצובי הכללי. תאורת emotionLight בדגמים נבחרים מוסיפה טאץ' יוקרתי של אור כחול עדין שמאיר את פנים המדיח לחוויית שימוש מהנה שגם נראית מצוין.
מחלום למציאות – עם המינימל החדש של קליל FINE 7400
- דלתות כניסה לבית: כמה זה עולה
- מחפשים דלת כניסה מעוצבת לבית? תכירו את חברת וריאציה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

הנוסחה הסודית להצלחה באיקומרס: רוני קוקליטסקי חושף איך לפצח את אלגוריתם המכירות של גוגל
הכירו את האיש שיעזור לכם להפוך את אתר האיקומרס שלכם מעוד חנות נישתית למכונה משומנת שמייצרת הכנסות
עולם המסחר האלקטרוני בישראל רותח. יותר ויותר עסקים מבינים שהעתיד נמצא באונליין, וחנויות וירטואליות צצות כמו פטריות אחרי הגשם. אבל עם התחרות הגוברת, עולה השאלה הגדולה: איך הופכים אתר איקומרס מעוד חנות נישתית למכונה משומנת שמייצרת הכנסות? בעוד שרבים מדברים על קמפיינים ממומנים, ישנו מנוע צמיחה אחד, חזק ויציב, שרבים מפספסים או מבצעים באופן חלקי בלבד.
נפגשנו עם רוני קוקליטסקי, מי שנחשב לאחד המומחים הבולטים בישראל לקידום אתרים ושיפור מהירויות, כדי להבין איך הוא לוקח אתרי איקומרס למקומות הראשונים בגוגל, ובזמן שיא.
נראה שכבר כולם מבינים את החשיבות של נוכחות דיגיטלית. פתחתם חנות שופיפיי או ווקומרס, העליתם מוצרים, כתבתם תיאורים, ואולי אפילו השקעתם כמה אלפי שקלים בפרסום בפייסבוק. אבל המכירות? הן לא ממש ממריאות. המתחרים הגדולים עדיין שולטים בעמוד הראשון של גוגל, ואתם מרגישים שאתם משקיעים המון אנרגיה ובעיקר כסף, אבל התוצאות מדשדשות. נשמע מוכר?
כאן בדיוק נכנס לתמונה עולם ה-SEO, או בעברית, קידום אורגני בגוגל. אבל לא הקידום שאתם מכירים. "רוב בעלי העסקים וגם לא מעט חברות קידום חושבים שקידום אתרים זה רק לבחור כמה מילות מפתח ולכתוב תוכן", פותח רוני קוקליטסקי. "זו טעות קריטית, במיוחד כשמדובר באתרי איקומרס. קידום חנות אינטרנטית הוא אופרה אחרת לגמרי. זה לא ספרינט, זה מרתון טכנולוגי ואסטרטגי".
- 1.27 מיליארד דולר באמזון - אקמן משנה כיוון: יותר טכנולוגיה פחות תשתיות
- מנכ"ל גוגל: "האינטרנט כמו שאנחנו מכירים אותו עומד להשתנות"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב הזה, בעלי עסקים רבים שואלים את עצמם, "רגע, אז מה יותר חשוב לאתר איקומרס, קידום אורגני (SEO) או פרסום ממומן (PPC)?" התשובה אינה "מה יותר חשוב", אלא "איך הם עובדים יחד". פרסום ממומן יכול להביא תנועה מיידית, אך הוא מפסיק ברגע שמפסיקים לשלם. קידום אורגני, לעומת זאת, הוא השקעה לטווח ארוך, כזו שבונה נכס דיגיטלי יציב שמכניס תנועה איכותית ורלוונטית 24/7, בעלות נמוכה משמעותית לאורך זמן. האסטרטגיה הנכונה היא לשלב ביניהם, אך המטרה הסופית היא לבסס את עיקר התנועה על הערוץ האורגני.