בודקים אך לא ממהרים: AIG משאירה את קמפיין אסי עזר
אסי עזר הוא אחד הטאלנטים הגדולים בשוק הבידור הישראלי. הוא מגיש תוכניות בידור בערוץ המסחרי הכי גדול – קשת, חתום על סדרה מצליחה באותו ערוץ, וגם הוא עושה קמפיינים. בשנתיים האחרונות הוא ובעלו אלברט אסקלו בנט הם הפרזנטורים של חברת הביטוח AIG.
הפרסום היום (יום ד') בוואלה על טענתו של השחקן יהודה נהרי כי עזר הטריד אותו מינית לפני כעשור, תפס גם את AIG בהפתעה. בימים אלה מופיע על המסך קמפיין של AIG בכיכובם של השניים, ובשלב זה החליטו בחברה להמשיך עם הקמפיין באוויר, לפחות עד סיום הבירור מצידם. הערב הקמפיין עוד ישודר בערוצי הטלוויזיה.
גורמים טוענים כי ב-AIG אומנם בודקים את הטענות, ואולם בפועל נראה שבחברה רוצים לראות אם יתקבלו בעקבות הפרסום, תלונות נוספות נגד עזר. כרגע מדובר למעשה בגרסה של נהרי מול גרסה של עזר, שטוען בתגובתו לוואלה כי השניים אמנם התנשקו, אבל שאר הטענות של נהרי אינן נכונות.
כזכור, נהרי טען כי עזר ליטף אותו בעת שזה הגיע אל ביתו של עזר כדי לדון איתו באפשרות לליהוקו של נהרי לסדרה "להיות איתה", ובהמשך אף שלף את איבר מינו. בינואר 2021 הגיש נהרי תלונה במשטרת תל אביב נגד עזר על מעשה מגונה והטרדה מינית. התיק נסגר בשל התיישנות. בבדיקת פוליגרף אליה נשלח על ידי וואלה, נמצא נהרי דובר אמת.
- ענקית הביטוח מתמוטטת והמשקיע שהופך למיליארדר מקריסת הבנק המרכזי
- כשהביטוח נכשל - העליון עומד לצד הקטינה שנפגעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
במקביל, עם פניית וואלה לבקשת תגובה, שכר עזר את שירותיו של יועץ התקשורת והמשברים רונן משה. את תגובתו של משה לא ניתן היה להשיג.
ב-AIG, משרד הפרסום של חברת הביטוח - ראובני פרידן, ובמשרד יחסי הציבור של AIG - יוניק, סירבו להגיב לדברים.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
