שיא עונתי לתחקיר המקור, אבל פרק הפתיחה של עובדה הוביל
בפריים טיים של מוצ"ש הכוכב הבא לאירוויזיון (קשת 12) הובילה עם 21.4% (625K) על פי נתוני צפייה ראשוניים כולל צפייה נדחית עד 2 בלילה. מולה, פרק חדש של שנות ה-80 (רשת 13) רשם 13.6% (376K) ופרק נוסף בשידור חוזר הניב 11.5% (323K). מנגד, רואים עולם (כאן 11) הסתפקה ב-3% (92K) ושידור חוזר של מתיר עגונות ניפק 1.6% (50K).
ברצועת הלייט נייט אנשים (קשת 12) הניבה נתונים יפים - 12.5%, מול לקט הצינור עם 6.4%. בהמשך קשת המשיכה להוביל עם מבזק tvbee שהשיג 7.7% לעומת מפלצות קטנות (רשת 13) שסיפקה רק 2.8%.
ברצועת הפרה פריים
פגוש את העיתונות (קשת 12) עם 11.4%,
המטה עם ספי עובדיה (רשת 13) עם 6.8.
במהדורות החדשות
חדשות סוף השבוע (קשת 12) ניפקה נתונים גבוהים של 17.3% (487K) מול מהדורת שבת (רשת 13) עם 9.6% (279K). חדשות שבת (כאן 11) הניבו 3.8% (105K).
יום ו':
בפריים טיים של שישי בערב שידורים חוזרים של הסיטקום סברי מרנן (קשת 12) הניבו
10.8% (334K) לפרק הראשון ו-10.6% (302K) לפרק השני. תכנית האירוח שי בשידור (רשת 13) ניפקה 6.8% (215K). בכאן 11 שידור חוזר של אבא משתדל סיפקה רק 0.5% (11K) ושידור חוזר של היהודים באים רשם 1.2% (27K).
- סוף שבוע בסימן "עלות השחר": זינוק בצפייה במשדרי החדשות
- כשלא סופרים את הצופים: על שיכרון הכוח של חדשות 12
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בהמשך, בלייט נייט, שידור חוזר של מועדון לילה (קשת 12) סיפק 7.7%, לעומת זאת וזאתי (רשת 13) שהניבה פחות מחצי - 3% בלבד.
מהדורות החדשות
אולפן שישי של קשת 12 הניבה 11.8% (392K) מול שישי עם אילה חסון (רשת 13) שהתחזקה לעומת שבוע שעבר וסיפקה 6.8% (214K). חדשות השבוע (כאן 11) עמדה על 2.4% (71K) צנועים.
ברצועת הבוקר
קשת 12 עם שישי בבוקר - 3.9%,
רשת 13 עם העולם הבוקר - 3.2%.
בגזרת הפרה פריים
אופירה וברקוביץ' (קשת 12) גרפו 8.2% מול שידורים חוזרים ברשת 13, שלא הצליחו להדביק את הפער: משחקי השף רשמה רק 3.8% ואהרוני וגידי עם 4.6%. שישי סיכום שבוע עמדה על 5.4%.
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
יום ה':
בפריים טיים של חמישי סדרות התחקירים עוררו עניין רב, אך פרק הפתיחה של עובדה (קשת 12) הוביל עם 14.3% (421K). גם המקור (רשת 13) הניב נתונים גבוהים של 10.2% (274K), המשקפים עליה של 4% ברייטינג ומהווים שיא לעונה הנוכחית. מנגד, השעשועון של כאן 11, המרדף, לא הצליח לעמוד בתחרות ורשם רק 3.7% (117K).
בגזרת הלייט נייט הצינור (רשת 13) הובילה עם 7.6% מול אינטימי (קשת 12) עם 6.3%. היום שהיה (רשת 13) הניבה 4%.
ברצועת הבוקר
קשת 12 - חדשות הבוקר הניבה רק 3.9%,
(רשת 13 - העולם הבוקר הובילה עם 4.1%.
בפרה פריים
קשת 12 - חמש עם רפי רשף 8.7%, שש עם עודד בן עמי - 10%, ערב טוב עם גיא פינס - 12.4% ותכנית חיסכון מתייצבת סביב 13.8%.
רשת 13 - החדשות עם יעקב אילון צונחת ל- 2.7%, שש עם אמנון לוי - 4.7%, לפני החדשות - 5.3% ושווה כסף - 6%
במהדורות החדשות:
החדשות 12 מובילה עם 16.3% (425K), מנגד חדשות 13 ניפקה 7.8% (219K) ואילו
- 5.איציק 08/12/2019 19:30הגב לתגובה זווילמדו מה צריך להעיף מהמסך . טובה ה"אמת בשעתה"...
- 4.דויד 08/12/2019 16:39הגב לתגובה זוהאם זו תמונה שלא הופיעה בתחקיר?
- 3.אלעד 08/12/2019 12:21הגב לתגובה זוברוך שי, ממש נחמד לקבל כל חודש 37,000 ש"ח (עפ"י הפרסום ב"גלובס"), אבל הכישלון שלך מזעזע. אם מהדורת חדשות מקבלת 2.9% ברור לך שאין לתאגיד זכות קיום, ואתה, ברוך שי, אתה חתום על הביזיון הזה. המזל הוא שלא רק אני חושב שלתאגיד אין זכות קיום, ולכן ברור שסופו של תאגיד השידור העלוב הזה בלתי נמנע.
- 2.אלעד 08/12/2019 12:18הגב לתגובה זוירון דקל, יש לי הצעה שלא תוכל לסרב לה: צפה בשידור שלך מיום שישי, ראה איך אתה נראה, ראה את היומן שאתה מגיש, ואני בטוח שתגיע לבד למסקנה - זמנך הסתיים, ומזמן!!! לדעתי, ולדעת אחרים שעמם אני משוחח, אתה נראה נורא, אתה לא מפוקס, אתה לא מעניין, היומן משמים, הצוות באולפן מגוחך. תאמין לי, ירון דקל, כנראה שיש לך תנאים טובים, שכר טוב מאד (כבר היה מי שאמר - "אמור לי מי הם חבריך ואומר לך כמה הם משלמים לך".... חחח...), אבל היומן שלך מתרסק, ואתה, לדעתי, כבר התרסקת מזמן. לך הביתה, ורצוי כמה שיותר מהר.
- 1.דינה 08/12/2019 10:39הגב לתגובה זוצריך לקרוא לילד בשמו: 2.4% לחדשות השבוע ביום שישי זה לא "צנועים", זה מאד מאד "נמוכים"!
- אז מה את מציעה? (ל"ת)ראובן 09/12/2019 07:29הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
