מתוך המקור 5.12.19
צילום: צילום מסך מתוך הפרומו לתכנית
רייטינג

שיא עונתי לתחקיר המקור, אבל פרק הפתיחה של עובדה הוביל

14.3% להשקת העונה החדשה של התכנית בהנחיית אילנה דיין, המקור עם 10.2%, וכמה הניב תחקיר הכדורים הפסיכיאטרים של אולפן שישי?  
עינת שחק | (6)

בפריים טיים של מוצ"ש הכוכב הבא לאירוויזיון (קשת 12) הובילה עם 21.4% (625K) על פי נתוני צפייה ראשוניים כולל צפייה נדחית עד 2 בלילה. מולה, פרק חדש של שנות ה-80 (רשת 13) רשם 13.6% (376K) ופרק נוסף בשידור חוזר הניב 11.5% (323K). מנגד, רואים עולם (כאן 11) הסתפקה ב-3% (92K) ושידור חוזר של מתיר עגונות ניפק 1.6% (50K).

ברצועת הלייט נייט אנשים (קשת 12) הניבה נתונים יפים - 12.5%, מול לקט הצינור עם 6.4%. בהמשך קשת המשיכה להוביל עם מבזק tvbee שהשיג 7.7% לעומת מפלצות קטנות (רשת 13) שסיפקה רק 2.8%.

ברצועת הפרה פריים

פגוש את העיתונות (קשת 12) עם 11.4%,

המטה עם ספי עובדיה (רשת 13) עם 6.8.

במהדורות החדשות

חדשות סוף השבוע (קשת 12) ניפקה נתונים גבוהים של 17.3% (487K) מול מהדורת שבת (רשת 13) עם 9.6% (279K). חדשות שבת (כאן 11) הניבו 3.8% (105K).

יום ו':

בפריים טיים של שישי בערב שידורים חוזרים של הסיטקום סברי מרנן (קשת 12) הניבו

10.8% (334K) לפרק הראשון ו-10.6% (302K) לפרק השני. תכנית האירוח שי בשידור (רשת 13) ניפקה 6.8% (215K). בכאן 11 שידור חוזר של אבא משתדל סיפקה רק 0.5% (11K) ושידור חוזר של היהודים באים רשם 1.2% (27K).

בהמשך, בלייט נייט, שידור חוזר של מועדון לילה (קשת 12) סיפק 7.7%, לעומת זאת וזאתי (רשת 13) שהניבה פחות מחצי - 3% בלבד.

מהדורות החדשות

אולפן שישי של קשת 12 הניבה 11.8% (392K) מול שישי עם אילה חסון (רשת 13) שהתחזקה לעומת שבוע שעבר וסיפקה 6.8% (214K). חדשות השבוע (כאן 11) עמדה על 2.4% (71K) צנועים.

ברצועת הבוקר

קשת 12 עם שישי בבוקר - 3.9%,

רשת 13 עם העולם הבוקר - 3.2%.

בגזרת הפרה פריים

אופירה וברקוביץ' (קשת 12) גרפו 8.2% מול שידורים חוזרים ברשת 13, שלא הצליחו להדביק את הפער: משחקי השף רשמה רק 3.8% ואהרוני וגידי עם 4.6%. שישי סיכום שבוע עמדה על 5.4%.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

יום ה':

בפריים טיים של חמישי סדרות התחקירים עוררו עניין רב, אך פרק הפתיחה של עובדה (קשת 12) הוביל עם 14.3% (421K). גם המקור (רשת 13) הניב נתונים גבוהים של 10.2% (274K), המשקפים עליה של 4% ברייטינג ומהווים שיא לעונה הנוכחית. מנגד, השעשועון של כאן 11, המרדף, לא הצליח לעמוד בתחרות ורשם רק 3.7% (117K).

בגזרת הלייט נייט הצינור (רשת 13) הובילה עם 7.6% מול אינטימי (קשת 12) עם 6.3%. היום שהיה (רשת 13) הניבה 4%.

ברצועת הבוקר

קשת 12 - חדשות הבוקר הניבה רק 3.9%,

(רשת 13 - העולם הבוקר הובילה עם 4.1%.

בפרה פריים

קשת 12 - חמש עם רפי רשף 8.7%, שש עם עודד בן עמי - 10%, ערב טוב עם גיא פינס -  12.4% ותכנית חיסכון מתייצבת סביב 13.8%.

רשת 13 - החדשות עם יעקב אילון צונחת ל- 2.7%, שש עם אמנון  לוי - 4.7%, לפני החדשות - 5.3% ושווה כסף - 6%

במהדורות החדשות:

החדשות 12 מובילה עם 16.3% (425K), מנגד חדשות 13 ניפקה 7.8% (219K) ואילו

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    איציק 08/12/2019 19:30
    הגב לתגובה זו
    וילמדו מה צריך להעיף מהמסך . טובה ה"אמת בשעתה"...
  • 4.
    דויד 08/12/2019 16:39
    הגב לתגובה זו
    האם זו תמונה שלא הופיעה בתחקיר?
  • 3.
    אלעד 08/12/2019 12:21
    הגב לתגובה זו
    ברוך שי, ממש נחמד לקבל כל חודש 37,000 ש"ח (עפ"י הפרסום ב"גלובס"), אבל הכישלון שלך מזעזע. אם מהדורת חדשות מקבלת 2.9% ברור לך שאין לתאגיד זכות קיום, ואתה, ברוך שי, אתה חתום על הביזיון הזה. המזל הוא שלא רק אני חושב שלתאגיד אין זכות קיום, ולכן ברור שסופו של תאגיד השידור העלוב הזה בלתי נמנע.
  • 2.
    אלעד 08/12/2019 12:18
    הגב לתגובה זו
    ירון דקל, יש לי הצעה שלא תוכל לסרב לה: צפה בשידור שלך מיום שישי, ראה איך אתה נראה, ראה את היומן שאתה מגיש, ואני בטוח שתגיע לבד למסקנה - זמנך הסתיים, ומזמן!!! לדעתי, ולדעת אחרים שעמם אני משוחח, אתה נראה נורא, אתה לא מפוקס, אתה לא מעניין, היומן משמים, הצוות באולפן מגוחך. תאמין לי, ירון דקל, כנראה שיש לך תנאים טובים, שכר טוב מאד (כבר היה מי שאמר - "אמור לי מי הם חבריך ואומר לך כמה הם משלמים לך".... חחח...), אבל היומן שלך מתרסק, ואתה, לדעתי, כבר התרסקת מזמן. לך הביתה, ורצוי כמה שיותר מהר.
  • 1.
    דינה 08/12/2019 10:39
    הגב לתגובה זו
    צריך לקרוא לילד בשמו: 2.4% לחדשות השבוע ביום שישי זה לא "צנועים", זה מאד מאד "נמוכים"!
  • אז מה את מציעה? (ל"ת)
    ראובן 09/12/2019 07:29
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.