נבסו
צילום: יח"צ

הצלחה לרשת: ערוץ FOX הזמינה פיילוט של 'נבסו'

נכון, מדובר בשלב הראשון בפיילוט, אבל עדיין מדובר בהישג ליוצרים ולזכיינית - שתעלה בישראל עונה 2 מיד עם הפיצול. את הפיילוט הכותב הראשי ואחד ממפיקי 'משפחה מודרנית'
אלכסנדר כץ |

רשת הטלוויזיה האמריקאית FOX הזמינה פיילוט של הסדרה הקומית נבסו של הזכיינית רשת. המכירה בוצעה על ידי אנדמול שיין ישראל בשיתוף עם אנדמול שיין צפון אמריקה.

 

נבסו (נשמה באמהרית) היא קומדיה מקורית על המפגש בין משפחה ממוצא אתיופי למשפחה ממוצא אשכנזי. את הסדרה יצרו וכתבו יוסי ואסה, שחקן בן העדה האתיופית, שי בן עטר שגם ביים וליאת שביט. את התסריט ערך גל זייד, ראש מחלקת הדרמה באנדמול שיין ישראל.

 

המפיק לי דניאלס (Empire, Star, The Butler) יפיק את הגרסה האמריקאית בשיתוף עם FOX Studios. את הסדרה יכתוב ואלי צ'אנדרסקראן (Vali Chandrasekaran) - הכותב הראשי ואחד ממפיקי משפחה מודרנית.

 

'נבסו' שודרה ברשת במרץ 2017 ורשמה ממוצע רייטינג של 20.4%. העונה השנייה תעלה במהלך נובמבר בערוץ 13 החדש של רשת.

 

סמנכ"ל התכניות ברשת, ארז בן הרוש מסר: "משמח לדעת שבארה"ב שרוויה בסדרות, מצאו ייחודיות ב'נבסו', בהומור ובאנושיות שהיא מציגה. זו גאווה ישראלית שסדרה על העדה האתיופית שהייתה עד לא מזמן בשוליים בישראל הופכת לשופר בינ"ל".

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.