רייטינג

רפי התעורר: 'כלבוטק' זינקה ב-27% ל-16% - על חשבון 'דייט בחשיכה' ב'רשת'

גם 'דייט בחשיכה' וגם 'מצב האומה' נחלשו ב-10% - ל-20.3% ו-17.9% בהתאמה. בגזרת הפרה-פריים צפוף, וכמה קיבלה עינת שרוף בערוץ 24?
אלכסנדר כץ | (3)

אחרי ה-22% בשבוע שעבר, דייט בחשיכה (רשת, ערוץ 2) נחלשה במקצת ל-20.3%, אבל הסיפור האמיתי היה דווקא אצל המתחרים בבית הוורד. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי כלבוטק (ערוץ 10) הניבה אתמול (יום ה') 16%, זינוק מרשים מה-12.6% בשבוע שעבר.

מצב האומה (רשת ,ערוץ 2) ירדה אף היא בכ-10% מ-19.9% ל-17.9%. לפני שבועיים קיבלה התכנית 16% בלבד. הסדרה חברות (ערוץ 10), שלפני שבועיים רשמה 11.2% ובשבוע שעבר 11.9%, הניבה אתמול 11.4%. חצי גמר גביע הקונפדרציות (ערוץ 1) בכדורגל בין ספרד לאיטליה, רשם 6.3%.

'מועדון המבקרים' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 11%, 'פינס בלילה' (ערוץ 10) זכתה ב-7.3%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 5.6%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) הסתפקה ב-4.1%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 3.4%.

הערה 1: קשה למצוא תכניות שהניבו את נתון הרייטינג העגול מכל - 0. אתמול ב-10:00 בבוקר זה קרה לתכנית 'ים של אהבה - עינת שרוף' בערוץ 24. יש לציין כי הפאנל של הוועדה למדרוג כולל מאות משפחות שנדגמות ולכן יש לשער כי בקרב הציבור הרחב לתכנית היו צופים, אולם עדיין מדובר על תמרור אזהרה לבעלת הערוץ 'קשת', במיוחד כאשר התכנית ששודרה לאחריה, ב-11:30 בבוקר 'הרכב מנצח - שמעון פרנס', דווקא רשמה 0.4%.

הערה 2: ערוץ 24 מוגדר ברישיון ההפעלה שלו כערוץ מוזיקה. האם שידורים חוזרים של 'ארץ נהדרת' ו'סברי מרנן' זה רוק, ים-תיכונית או מוזיקת עולם?

ראש בראש בפרה-פריים: 'בא לחדש לכם' (רשת, ערוץ 2) חזרה לעונה חדשה עם 8.3%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) שרשמה נתון נמוך של 8.9%. 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) נותנת פייט ראוי עם 8.6%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' עם נתון נמוך יחסית של 19.1%, מול 'חדשות 10' שקיבלה 8.8%.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    קומבינטור! (ל"ת)
    דנה 29/06/2013 07:23
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    היה תחקיר מעולה אתמול על הסמארטפונים! (ל"ת)
    גל 28/06/2013 12:15
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בני 28/06/2013 11:59
    הגב לתגובה זו
    אחרת כל התחקיר שלו על עבריין הצעצוע לא היה שווה בפריים טיים. כמובן צריך להודות למשטרת ישראל שלא עושה כלום נגד עברייני צעצוע, אלא אם כן יש עניין לציבור. ושידור בערוץ 10 לצערנו זה לא ממש עניין לציבור בטח לא עיתון הארץ או כל מיני דברים אחרים (אלון חסן אמרנו?). רק ערוץ 2 זה עניין לציבור
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״