רייטינג

רפי התעורר: 'כלבוטק' זינקה ב-27% ל-16% - על חשבון 'דייט בחשיכה' ב'רשת'

גם 'דייט בחשיכה' וגם 'מצב האומה' נחלשו ב-10% - ל-20.3% ו-17.9% בהתאמה. בגזרת הפרה-פריים צפוף, וכמה קיבלה עינת שרוף בערוץ 24?
אלכסנדר כץ | (3)

אחרי ה-22% בשבוע שעבר, דייט בחשיכה (רשת, ערוץ 2) נחלשה במקצת ל-20.3%, אבל הסיפור האמיתי היה דווקא אצל המתחרים בבית הוורד. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי כלבוטק (ערוץ 10) הניבה אתמול (יום ה') 16%, זינוק מרשים מה-12.6% בשבוע שעבר.

מצב האומה (רשת ,ערוץ 2) ירדה אף היא בכ-10% מ-19.9% ל-17.9%. לפני שבועיים קיבלה התכנית 16% בלבד. הסדרה חברות (ערוץ 10), שלפני שבועיים רשמה 11.2% ובשבוע שעבר 11.9%, הניבה אתמול 11.4%. חצי גמר גביע הקונפדרציות (ערוץ 1) בכדורגל בין ספרד לאיטליה, רשם 6.3%.

'מועדון המבקרים' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 11%, 'פינס בלילה' (ערוץ 10) זכתה ב-7.3%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 5.6%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) הסתפקה ב-4.1%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 3.4%.

הערה 1: קשה למצוא תכניות שהניבו את נתון הרייטינג העגול מכל - 0. אתמול ב-10:00 בבוקר זה קרה לתכנית 'ים של אהבה - עינת שרוף' בערוץ 24. יש לציין כי הפאנל של הוועדה למדרוג כולל מאות משפחות שנדגמות ולכן יש לשער כי בקרב הציבור הרחב לתכנית היו צופים, אולם עדיין מדובר על תמרור אזהרה לבעלת הערוץ 'קשת', במיוחד כאשר התכנית ששודרה לאחריה, ב-11:30 בבוקר 'הרכב מנצח - שמעון פרנס', דווקא רשמה 0.4%.

הערה 2: ערוץ 24 מוגדר ברישיון ההפעלה שלו כערוץ מוזיקה. האם שידורים חוזרים של 'ארץ נהדרת' ו'סברי מרנן' זה רוק, ים-תיכונית או מוזיקת עולם?

ראש בראש בפרה-פריים: 'בא לחדש לכם' (רשת, ערוץ 2) חזרה לעונה חדשה עם 8.3%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) שרשמה נתון נמוך של 8.9%. 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) נותנת פייט ראוי עם 8.6%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' עם נתון נמוך יחסית של 19.1%, מול 'חדשות 10' שקיבלה 8.8%.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    קומבינטור! (ל"ת)
    דנה 29/06/2013 07:23
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    היה תחקיר מעולה אתמול על הסמארטפונים! (ל"ת)
    גל 28/06/2013 12:15
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בני 28/06/2013 11:59
    הגב לתגובה זו
    אחרת כל התחקיר שלו על עבריין הצעצוע לא היה שווה בפריים טיים. כמובן צריך להודות למשטרת ישראל שלא עושה כלום נגד עברייני צעצוע, אלא אם כן יש עניין לציבור. ושידור בערוץ 10 לצערנו זה לא ממש עניין לציבור בטח לא עיתון הארץ או כל מיני דברים אחרים (אלון חסן אמרנו?). רק ערוץ 2 זה עניין לציבור
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.