רפי התעורר: 'כלבוטק' זינקה ב-27% ל-16% - על חשבון 'דייט בחשיכה' ב'רשת'
אחרי
מצב האומה (רשת ,ערוץ 2) ירדה אף היא בכ-10% מ-19.9% ל-17.9%. לפני שבועיים קיבלה התכנית 16% בלבד. הסדרה חברות (ערוץ 10), שלפני שבועיים רשמה 11.2% ובשבוע שעבר 11.9%, הניבה אתמול 11.4%. חצי גמר גביע הקונפדרציות (ערוץ 1) בכדורגל בין ספרד לאיטליה, רשם 6.3%.
'מועדון המבקרים' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 11%, 'פינס בלילה' (ערוץ 10) זכתה ב-7.3%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 5.6%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) הסתפקה ב-4.1%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 3.4%.
הערה 1: קשה למצוא תכניות שהניבו את נתון הרייטינג העגול מכל - 0. אתמול ב-10:00 בבוקר זה קרה לתכנית 'ים של אהבה - עינת שרוף' בערוץ 24. יש לציין כי הפאנל של הוועדה למדרוג כולל מאות משפחות שנדגמות ולכן יש לשער כי בקרב הציבור הרחב לתכנית היו צופים, אולם עדיין מדובר על תמרור אזהרה לבעלת הערוץ 'קשת', במיוחד כאשר התכנית ששודרה לאחריה, ב-11:30 בבוקר 'הרכב מנצח - שמעון פרנס', דווקא רשמה 0.4%.
- מוצ"ש זה לא יום לפגישות: 'דייט בחשיכה' ירדה ל-19.2%, 'הכפר' מאכזבת
- 'הכפר' קיבלה אתמול פחות מ-10%, כ-8% למשחק הנבחרת בשישי בלילה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הערה 2: ערוץ 24 מוגדר ברישיון ההפעלה שלו כערוץ מוזיקה. האם שידורים חוזרים של 'ארץ נהדרת' ו'סברי מרנן' זה רוק, ים-תיכונית או מוזיקת עולם?
ראש בראש בפרה-פריים: 'בא לחדש לכם' (רשת, ערוץ 2) חזרה לעונה חדשה עם 8.3%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) שרשמה נתון נמוך של 8.9%. 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) נותנת פייט ראוי עם 8.6%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' עם נתון נמוך יחסית של 19.1%, מול 'חדשות 10' שקיבלה 8.8%.
- 3.קומבינטור! (ל"ת)דנה 29/06/2013 07:23הגב לתגובה זו
- 2.היה תחקיר מעולה אתמול על הסמארטפונים! (ל"ת)גל 28/06/2013 12:15הגב לתגובה זו
- 1.בני 28/06/2013 11:59הגב לתגובה זואחרת כל התחקיר שלו על עבריין הצעצוע לא היה שווה בפריים טיים. כמובן צריך להודות למשטרת ישראל שלא עושה כלום נגד עברייני צעצוע, אלא אם כן יש עניין לציבור. ושידור בערוץ 10 לצערנו זה לא ממש עניין לציבור בטח לא עיתון הארץ או כל מיני דברים אחרים (אלון חסן אמרנו?). רק ערוץ 2 זה עניין לציבור
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
