כלוב הזהב אבי קושניר
צילום: טל גבעוני
רייטינג

30 פלוס: The voice דילגה מעל רף 30 נקודות הרייטינג, אייל גולן עם 7.7%

אחרי השפל בשבוע שעבר, תחרות המוזיקה של 'רשת' מתחזקת במקצת. 12% ל'פגוש'. ובשישי: 'כלוב הזהב' יורדת, אבל עדיין נהנית מ-22.3%
אלכסנדר כץ | (2)

תחרות השירים של 'רשת' מצליחה לדלג מעל רף 30 נקודות הרייטינג, לאחר שפל בשבוע שעבר. מאידך, בערוץ 24 ממשיכים לחגוג עם אייל גולן, ובערוץ 10 אובדי עצות עם 'לעוף על המיליון'.

על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי The voice (רשת, ערוץ 2) קיבלה אמש (יום שבת) 30.4%, מול 7.7% ל'אייל גולן קורא לך' (ערוץ 24) - שמשודרת בין 19:00 ל-22:00. שידור חוזר של 'לעוף על המיליון' (ערוץ 10) רשם 7.2%.

מבזק The voice (רשת, ערוץ 2) רשם 18.3%, '10' (ערוץ 10) קיבלה 4.2%, ולקט של 'צינור לילה' (ערוץ 10) זכה ב-5.2%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'פגוש את העיתונות' (רשת, ערוץ 2) הניבה 11.8%, 'המטה' (ערוץ 10) הסתפקה ב-3.4%, ו'אהרוני' (ערוץ 10) קיבלה 5.1%.

בגזרת החדשות: 'חדשות סוף השבוע' (חדשות 2) קיבלה 22.4%, מול 11% ל'המגזין' (ערוץ 10) - שיא של החודשיים האחרונים.

שישי

אחרי שרשמה 25.3% לפני שבוע, 'כלוב הזהב' (רשת, ערוץ 2) נחתכת ב-3 נקודות רייטינג, עם 22.3% בסופו של דבר, ועדיין - מדובר בנתון נאה. 'פסיכו' (רשת, ערוץ 2) רשמה 14%, מאחורי הקלעים של הסרט 'עלובי החיים' (רשת, ערוץ 2) עם 6.7%, לקט של 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הסתפק ב-3.4%, ו-2 פרקים של 'כאן גרים בכיף' (ערוץ 10) קיבלו 4% ו-4.6% בהתאמה.

ראש בראש בפרה-פריים: 'הבית של שי לי' (רשת, ערוץ 2) רשם 5.8%, לפני 'בא לחדש לכם' (רשת, ערוץ 2) עם 7.7%. 'מיקי שמו' (ערוץ 10) עם 3.5%, 'שף על האש' (ערוץ 10) קיבלה 4%.

בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) עם נתון גבוה של 20.6%, מול 4.3% למבזק חדשות שישי של ערוץ 10.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    יעל 10/02/2013 13:53
    הגב לתגובה זו
    לדעתי הנתון של הרייטינג לא נכון אין לי מושג איך אתם מקבלים נתונים יש לי הרגשה שרייטינג הרבה יותר גבוה תוכנית מאוד כפית הרבה צופים בתכונית
  • 1.
    זה זבל והשני פח מלא זבל (ל"ת)
    666 10/02/2013 10:18
    הגב לתגובה זו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״