לא תאמינו מה מסתתר מאחורי הלחם הרקוב: ANDES בירה בשירות הגברים
מקבץ TOP5 השבועי. המדור שמציג לפניכם אחת לשבוע 5 מהלכי פרסום בולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: בירת ANDES הארגנטינאית במהלך משעשע נוסף, מהלך קהילתי מצרפת, DIESEL, קוקה קולה ZERO וגטי אימג'ס.
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
* להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק -
* להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק -
מי הזיז את הבירה שלי?
בירה ANDES הארגנטינאית לא מפסיקה להפתיע, אחרי שהצילה את הגבר המצוי מהחברה שלו בעזרת ה-TRANSFORMATOR ואחרי שעזרה לגברים שתקועים בבית ליהנות מערב עם החברה בעזרת מהלך ה-friend recovery יוצאת שוב ANDES לפתור את בעיות הגבר, והפעם בבית. מי לא חווה את התסכול של לראות את הבירה האחרונה שלך נחטפת על ידי חברך הטוב והצמא, לא עוד. מעתה ANDES מאפשרת לך להסתיר את הבירה.
מהלך נוסף שמוכיח כי חיבור אמיתי לקהל המטרה מתחיל קודם בהבנה עמוקה של הקהל, וביכולת ליצור עבורו חוויות מותג ייחודיות שפותרות בעיות "אמיתיות" בחייו.
חתימה גורלית
לחתום או לא לחתום? עצומות באינטרנט הן דבר שכיח ביותר, אנחנו חותמים או לא חותמים עליהן בלי לחשוב פעמיים, בלי באמת להבין את ההשלכות. מהלך חברתי חדשני המבקש למנוע סגירת מקלט לנשים בפריז יגרום לכם לחשוב פעמיים על השלכות החלטה זו. בעזרת הצפתה של דילמה מוסרית באופן מבריק וייחודי דרך YOUTUBE מעלה הקמפיין עבור הצופה שאלה פשוטה לכאורה: האם להציג בפייסבוק בדף האישי שלו את תמיכתו במניעת סגירת המקלט או שאחרת...
ריקוד עולמי
קוקה קולה ZERO בקמפיין חדש שמנסה לחבר את המותג לרעיון פילוסופי גדול ומעורר השראה...
הדוגמנית הזו היא כלבה
Diesel, כמו שרק הם יכולים לעשות, הרימו פרסומת פארודית ומיוחדת על "אפנת המשקפיים" תפאורה ואפקטים הלקוחים מהפקות אופנה מקבילות, התאמת כל דגם של משקפיים לדמות אחרת ומוסיקה עדכנית, בדיוק אותו דבר, רק עם כלבים. ואנחנו תוהים: מדובר ברעיון קריאטייבי מבריק או שפשוט נמאס להם מדוגמנים...?
ממחסום לכלי עזר
GETTYIMAGE במהלך מבריק לשיפור תדמיתם החליטו לשנות סדרי עולם ולשנות את תפקיד ה . WATERMARK אם עד היום כל מפגש עם WATERMARK יצר חוויה שלילית בשל תפקידו המסורתי של הסימון לחסום את דרכי המשתמשים לשימוש בתמונה ובך יצר תחושה של אנטגוניזם כלפי המותג, בGETTYIMAGE החליטו לשנות את תפקידו ולהפוך אותו לכלי חיובי שמטרתו לעזור לצופים להשתמש בתמונות בצורה ראויה ומתאימה. מהלך קטן וחכם שמוכיח ששינוי תדמית לא תמיד מחייב קמפיין גדול, מספיק רעיון קטן וחכם!
המדור בעריכת אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן. עזרה בהכנת המדור מאיה ספיר
- 2.מצחיק (ל"ת)07/06/2012 15:47הגב לתגובה זו
- 1.חיליק הנחש 04/06/2012 15:05הגב לתגובה זוענק , אני חייב לציין שאני מכור למדור הזה.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.