TOP5

לא תאמינו מה מסתתר מאחורי הלחם הרקוב: ANDES בירה בשירות הגברים

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכי פרסום מסביב לעולם. עוד במדור: מהלך פרסום חברתי ומרגש מפריז, לטובת מקלט לנשים שעומד בפני סגירה

מקבץ TOP5 השבועי. המדור שמציג לפניכם אחת לשבוע 5 מהלכי פרסום בולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: בירת ANDES הארגנטינאית במהלך משעשע נוסף, מהלך קהילתי מצרפת, DIESEL, קוקה קולה ZERO וגטי אימג'ס.

* לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן

* להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן

* להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק - לחצו כאן

מי הזיז את הבירה שלי?

בירה ANDES הארגנטינאית לא מפסיקה להפתיע, אחרי שהצילה את הגבר המצוי מהחברה שלו בעזרת ה-TRANSFORMATOR ואחרי שעזרה לגברים שתקועים בבית ליהנות מערב עם החברה בעזרת מהלך ה-friend recovery יוצאת שוב ANDES לפתור את בעיות הגבר, והפעם בבית. מי לא חווה את התסכול של לראות את הבירה האחרונה שלך נחטפת על ידי חברך הטוב והצמא, לא עוד. מעתה ANDES מאפשרת לך להסתיר את הבירה.

מהלך נוסף שמוכיח כי חיבור אמיתי לקהל המטרה מתחיל קודם בהבנה עמוקה של הקהל, וביכולת ליצור עבורו חוויות מותג ייחודיות שפותרות בעיות "אמיתיות" בחייו.

חתימה גורלית

לחתום או לא לחתום? עצומות באינטרנט הן דבר שכיח ביותר, אנחנו חותמים או לא חותמים עליהן בלי לחשוב פעמיים, בלי באמת להבין את ההשלכות. מהלך חברתי חדשני המבקש למנוע סגירת מקלט לנשים בפריז יגרום לכם לחשוב פעמיים על השלכות החלטה זו. בעזרת הצפתה של דילמה מוסרית באופן מבריק וייחודי דרך YOUTUBE מעלה הקמפיין עבור הצופה שאלה פשוטה לכאורה: האם להציג בפייסבוק בדף האישי שלו את תמיכתו במניעת סגירת המקלט או שאחרת...

ריקוד עולמי

קוקה קולה ZERO בקמפיין חדש שמנסה לחבר את המותג לרעיון פילוסופי גדול ומעורר השראה...

הדוגמנית הזו היא כלבה

Diesel, כמו שרק הם יכולים לעשות, הרימו פרסומת פארודית ומיוחדת על "אפנת המשקפיים" תפאורה ואפקטים הלקוחים מהפקות אופנה מקבילות, התאמת כל דגם של משקפיים לדמות אחרת ומוסיקה עדכנית, בדיוק אותו דבר, רק עם כלבים. ואנחנו תוהים: מדובר ברעיון קריאטייבי מבריק או שפשוט נמאס להם מדוגמנים...?

ממחסום לכלי עזר

GETTYIMAGE במהלך מבריק לשיפור תדמיתם החליטו לשנות סדרי עולם ולשנות את תפקיד ה . WATERMARK אם עד היום כל מפגש עם WATERMARK יצר חוויה שלילית בשל תפקידו המסורתי של הסימון לחסום את דרכי המשתמשים לשימוש בתמונה ובך יצר תחושה של אנטגוניזם כלפי המותג, בGETTYIMAGE החליטו לשנות את תפקידו ולהפוך אותו לכלי חיובי שמטרתו לעזור לצופים להשתמש בתמונות בצורה ראויה ומתאימה. מהלך קטן וחכם שמוכיח ששינוי תדמית לא תמיד מחייב קמפיין גדול, מספיק רעיון קטן וחכם!

המדור בעריכת אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן. עזרה בהכנת המדור מאיה ספיר

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    מצחיק (ל"ת)
    07/06/2012 15:47
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    חיליק הנחש 04/06/2012 15:05
    הגב לתגובה זו
    ענק , אני חייב לציין שאני מכור למדור הזה.
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו

בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח

מבחינת מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות כאן11 ורשת ממשיכות להיחלש, קשת וערוץ 14 מובילות; בפריים טיים המתכון המנצח אכן ניצח והריאליטי-מוזיקה-אירוויזיון היה בראש

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר בסטטוס קוו, למרות שחדשות 13 נחלשו שוב, אחרי תקופה שבה הראו התאוששות מסוימת. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.5% רייטינג ו-353 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-197 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 4.3% רייטינג ו-106 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 2.7% רייטינג בלבד ו-69 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התוכן המקורי היחידי שעלה בפריים טיים היה "זהו זה" של כאן11, אבל מבלי להיכנס להשוואות לגבי הגירסה העדכנית של התכנית המיתולוגית, היא היתה במקום האחרון, בפער רב, עם 3.6% רייטינג ו-79 אלף צופים בלבד. במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 15.6% רייטינג ו-406 אלף צופים. אחרי מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8%, אך יחסית מעט צופים (181 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 224 אלף צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 7.9%, ליתר דיוק. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.3% ו-80 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השלישי, עם 1.7% רייטינג ו-31 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השני עם 2.3% רייטינג ו-67 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 3.5% ו-73 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 2% ו-44 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.4% ו-25 אלף צופים. 

במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-209 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-127 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.5% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד. 

לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.7% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 5.3% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5% ו-145 אלף צופים.