לא תאמינו מה מסתתר מאחורי הלחם הרקוב: ANDES בירה בשירות הגברים
מקבץ TOP5 השבועי. המדור שמציג לפניכם אחת לשבוע 5 מהלכי פרסום בולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: בירת ANDES הארגנטינאית במהלך משעשע נוסף, מהלך קהילתי מצרפת, DIESEL, קוקה קולה ZERO וגטי אימג'ס.
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
* להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק -
* להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק -
מי הזיז את הבירה שלי?
בירה ANDES הארגנטינאית לא מפסיקה להפתיע, אחרי שהצילה את הגבר המצוי מהחברה שלו בעזרת ה-TRANSFORMATOR ואחרי שעזרה לגברים שתקועים בבית ליהנות מערב עם החברה בעזרת מהלך ה-friend recovery יוצאת שוב ANDES לפתור את בעיות הגבר, והפעם בבית. מי לא חווה את התסכול של לראות את הבירה האחרונה שלך נחטפת על ידי חברך הטוב והצמא, לא עוד. מעתה ANDES מאפשרת לך להסתיר את הבירה.
מהלך נוסף שמוכיח כי חיבור אמיתי לקהל המטרה מתחיל קודם בהבנה עמוקה של הקהל, וביכולת ליצור עבורו חוויות מותג ייחודיות שפותרות בעיות "אמיתיות" בחייו.
חתימה גורלית
לחתום או לא לחתום? עצומות באינטרנט הן דבר שכיח ביותר, אנחנו חותמים או לא חותמים עליהן בלי לחשוב פעמיים, בלי באמת להבין את ההשלכות. מהלך חברתי חדשני המבקש למנוע סגירת מקלט לנשים בפריז יגרום לכם לחשוב פעמיים על השלכות החלטה זו. בעזרת הצפתה של דילמה מוסרית באופן מבריק וייחודי דרך YOUTUBE מעלה הקמפיין עבור הצופה שאלה פשוטה לכאורה: האם להציג בפייסבוק בדף האישי שלו את תמיכתו במניעת סגירת המקלט או שאחרת...
ריקוד עולמי
קוקה קולה ZERO בקמפיין חדש שמנסה לחבר את המותג לרעיון פילוסופי גדול ומעורר השראה...
הדוגמנית הזו היא כלבה
Diesel, כמו שרק הם יכולים לעשות, הרימו פרסומת פארודית ומיוחדת על "אפנת המשקפיים" תפאורה ואפקטים הלקוחים מהפקות אופנה מקבילות, התאמת כל דגם של משקפיים לדמות אחרת ומוסיקה עדכנית, בדיוק אותו דבר, רק עם כלבים. ואנחנו תוהים: מדובר ברעיון קריאטייבי מבריק או שפשוט נמאס להם מדוגמנים...?
ממחסום לכלי עזר
GETTYIMAGE במהלך מבריק לשיפור תדמיתם החליטו לשנות סדרי עולם ולשנות את תפקיד ה . WATERMARK אם עד היום כל מפגש עם WATERMARK יצר חוויה שלילית בשל תפקידו המסורתי של הסימון לחסום את דרכי המשתמשים לשימוש בתמונה ובך יצר תחושה של אנטגוניזם כלפי המותג, בGETTYIMAGE החליטו לשנות את תפקידו ולהפוך אותו לכלי חיובי שמטרתו לעזור לצופים להשתמש בתמונות בצורה ראויה ומתאימה. מהלך קטן וחכם שמוכיח ששינוי תדמית לא תמיד מחייב קמפיין גדול, מספיק רעיון קטן וחכם!
המדור בעריכת אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן. עזרה בהכנת המדור מאיה ספיר
- 2.מצחיק (ל"ת)07/06/2012 15:47הגב לתגובה זו
- 1.חיליק הנחש 04/06/2012 15:05הגב לתגובה זוענק , אני חייב לציין שאני מכור למדור הזה.

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל
פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות
פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.
עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.
7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל
-
הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.
- מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
-
הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.
-
פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות
-
הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.
- הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
-
החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל
פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות
פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.
עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.
7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל
-
הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.
- מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
-
הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.
-
פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות
-
הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.
- הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
-
החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.
