TOP5

לא תאמינו מה מסתתר מאחורי הלחם הרקוב: ANDES בירה בשירות הגברים

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכי פרסום מסביב לעולם. עוד במדור: מהלך פרסום חברתי ומרגש מפריז, לטובת מקלט לנשים שעומד בפני סגירה

מקבץ TOP5 השבועי. המדור שמציג לפניכם אחת לשבוע 5 מהלכי פרסום בולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: בירת ANDES הארגנטינאית במהלך משעשע נוסף, מהלך קהילתי מצרפת, DIESEL, קוקה קולה ZERO וגטי אימג'ס.

* לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן

* להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן

* להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק - לחצו כאן

מי הזיז את הבירה שלי?

בירה ANDES הארגנטינאית לא מפסיקה להפתיע, אחרי שהצילה את הגבר המצוי מהחברה שלו בעזרת ה-TRANSFORMATOR ואחרי שעזרה לגברים שתקועים בבית ליהנות מערב עם החברה בעזרת מהלך ה-friend recovery יוצאת שוב ANDES לפתור את בעיות הגבר, והפעם בבית. מי לא חווה את התסכול של לראות את הבירה האחרונה שלך נחטפת על ידי חברך הטוב והצמא, לא עוד. מעתה ANDES מאפשרת לך להסתיר את הבירה.

מהלך נוסף שמוכיח כי חיבור אמיתי לקהל המטרה מתחיל קודם בהבנה עמוקה של הקהל, וביכולת ליצור עבורו חוויות מותג ייחודיות שפותרות בעיות "אמיתיות" בחייו.

חתימה גורלית

לחתום או לא לחתום? עצומות באינטרנט הן דבר שכיח ביותר, אנחנו חותמים או לא חותמים עליהן בלי לחשוב פעמיים, בלי באמת להבין את ההשלכות. מהלך חברתי חדשני המבקש למנוע סגירת מקלט לנשים בפריז יגרום לכם לחשוב פעמיים על השלכות החלטה זו. בעזרת הצפתה של דילמה מוסרית באופן מבריק וייחודי דרך YOUTUBE מעלה הקמפיין עבור הצופה שאלה פשוטה לכאורה: האם להציג בפייסבוק בדף האישי שלו את תמיכתו במניעת סגירת המקלט או שאחרת...

ריקוד עולמי

קוקה קולה ZERO בקמפיין חדש שמנסה לחבר את המותג לרעיון פילוסופי גדול ומעורר השראה...

הדוגמנית הזו היא כלבה

Diesel, כמו שרק הם יכולים לעשות, הרימו פרסומת פארודית ומיוחדת על "אפנת המשקפיים" תפאורה ואפקטים הלקוחים מהפקות אופנה מקבילות, התאמת כל דגם של משקפיים לדמות אחרת ומוסיקה עדכנית, בדיוק אותו דבר, רק עם כלבים. ואנחנו תוהים: מדובר ברעיון קריאטייבי מבריק או שפשוט נמאס להם מדוגמנים...?

ממחסום לכלי עזר

GETTYIMAGE במהלך מבריק לשיפור תדמיתם החליטו לשנות סדרי עולם ולשנות את תפקיד ה . WATERMARK אם עד היום כל מפגש עם WATERMARK יצר חוויה שלילית בשל תפקידו המסורתי של הסימון לחסום את דרכי המשתמשים לשימוש בתמונה ובך יצר תחושה של אנטגוניזם כלפי המותג, בGETTYIMAGE החליטו לשנות את תפקידו ולהפוך אותו לכלי חיובי שמטרתו לעזור לצופים להשתמש בתמונות בצורה ראויה ומתאימה. מהלך קטן וחכם שמוכיח ששינוי תדמית לא תמיד מחייב קמפיין גדול, מספיק רעיון קטן וחכם!

המדור בעריכת אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן. עזרה בהכנת המדור מאיה ספיר

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    מצחיק (ל"ת)
    07/06/2012 15:47
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    חיליק הנחש 04/06/2012 15:05
    הגב לתגובה זו
    ענק , אני חייב לציין שאני מכור למדור הזה.
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״