TOP5

לא תאמינו מה מסתתר מאחורי הלחם הרקוב: ANDES בירה בשירות הגברים

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכי פרסום מסביב לעולם. עוד במדור: מהלך פרסום חברתי ומרגש מפריז, לטובת מקלט לנשים שעומד בפני סגירה

מקבץ TOP5 השבועי. המדור שמציג לפניכם אחת לשבוע 5 מהלכי פרסום בולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: בירת ANDES הארגנטינאית במהלך משעשע נוסף, מהלך קהילתי מצרפת, DIESEL, קוקה קולה ZERO וגטי אימג'ס.

* לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן

* להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן

* להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק - לחצו כאן

מי הזיז את הבירה שלי?

בירה ANDES הארגנטינאית לא מפסיקה להפתיע, אחרי שהצילה את הגבר המצוי מהחברה שלו בעזרת ה-TRANSFORMATOR ואחרי שעזרה לגברים שתקועים בבית ליהנות מערב עם החברה בעזרת מהלך ה-friend recovery יוצאת שוב ANDES לפתור את בעיות הגבר, והפעם בבית. מי לא חווה את התסכול של לראות את הבירה האחרונה שלך נחטפת על ידי חברך הטוב והצמא, לא עוד. מעתה ANDES מאפשרת לך להסתיר את הבירה.

מהלך נוסף שמוכיח כי חיבור אמיתי לקהל המטרה מתחיל קודם בהבנה עמוקה של הקהל, וביכולת ליצור עבורו חוויות מותג ייחודיות שפותרות בעיות "אמיתיות" בחייו.

חתימה גורלית

לחתום או לא לחתום? עצומות באינטרנט הן דבר שכיח ביותר, אנחנו חותמים או לא חותמים עליהן בלי לחשוב פעמיים, בלי באמת להבין את ההשלכות. מהלך חברתי חדשני המבקש למנוע סגירת מקלט לנשים בפריז יגרום לכם לחשוב פעמיים על השלכות החלטה זו. בעזרת הצפתה של דילמה מוסרית באופן מבריק וייחודי דרך YOUTUBE מעלה הקמפיין עבור הצופה שאלה פשוטה לכאורה: האם להציג בפייסבוק בדף האישי שלו את תמיכתו במניעת סגירת המקלט או שאחרת...

ריקוד עולמי

קוקה קולה ZERO בקמפיין חדש שמנסה לחבר את המותג לרעיון פילוסופי גדול ומעורר השראה...

הדוגמנית הזו היא כלבה

Diesel, כמו שרק הם יכולים לעשות, הרימו פרסומת פארודית ומיוחדת על "אפנת המשקפיים" תפאורה ואפקטים הלקוחים מהפקות אופנה מקבילות, התאמת כל דגם של משקפיים לדמות אחרת ומוסיקה עדכנית, בדיוק אותו דבר, רק עם כלבים. ואנחנו תוהים: מדובר ברעיון קריאטייבי מבריק או שפשוט נמאס להם מדוגמנים...?

ממחסום לכלי עזר

GETTYIMAGE במהלך מבריק לשיפור תדמיתם החליטו לשנות סדרי עולם ולשנות את תפקיד ה . WATERMARK אם עד היום כל מפגש עם WATERMARK יצר חוויה שלילית בשל תפקידו המסורתי של הסימון לחסום את דרכי המשתמשים לשימוש בתמונה ובך יצר תחושה של אנטגוניזם כלפי המותג, בGETTYIMAGE החליטו לשנות את תפקידו ולהפוך אותו לכלי חיובי שמטרתו לעזור לצופים להשתמש בתמונות בצורה ראויה ומתאימה. מהלך קטן וחכם שמוכיח ששינוי תדמית לא תמיד מחייב קמפיין גדול, מספיק רעיון קטן וחכם!

המדור בעריכת אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן. עזרה בהכנת המדור מאיה ספיר

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    מצחיק (ל"ת)
    07/06/2012 15:47
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    חיליק הנחש 04/06/2012 15:05
    הגב לתגובה זו
    ענק , אני חייב לציין שאני מכור למדור הזה.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.