סוכנות AP: דונלד טראמפ ניצח והוא הנשיא הבא של ארה"ב

הדולר צולל. סופרים את הקולות בארה"ב. טראמפ לקח את אוהיו וצפון קרוליינה. עדכונים שוטפים
 |  (19)
תומכי דונלד טראמפ, צילום: גטי אימג'ס ישראל
הבלתי יאמן קרה, ובדקות האחרונות כלי התקשורת בארה"ב הכריזו כי דונלד טראמפ הוא הזוכה במערכת הבחירות הסוערת שהתנהלה בשנה האחרונה בארה"ב. הילרי קלינטון התקשרה לטראמפ והודתה בתבוסה, ולפי הדיווחים היא לא מתכוונת לאתגר את תוצאות הבחירות כך שזה בהחלט רשמי - דונלד טראמפ ייכנס לבית הלבן ויכהן כנשיא ה-45 של ארה"ב.
החוזים בוול סטריט מגיבים בעצבנות גדולה עם נפילות של 4.5% והפסו המקסיני רושם את הנפילה החדה מזה 20 שנה.
שימו לב לזה, לפי המודל של הניו יורק טיימס - לטראמפ יש כעת סיכוי של מעל 95% לנצח בבחירות!! ונזכיר כי המודל הכי זהיר נתן לטראמפ סיכוי של 28% ערב הבחירות וחלק מהמודלים נתנו לו סיכוי אפסי. באתרי ההימורים נותנים כעת סבירות של מעל 80% לניצחון של טראמפ! אחרי שטרם יום הבחירות הסיכויים מאתרי ההימורים לניצחון של טראמפ עמדו על 20% בלבד.
עצבנות גדולה בשווקים: המומנטום החיובי של טראמפ מוביל לנפילות של 4.5% בחוזים והתרסקות של 2.3% הדולר מול היין היפני. הפסו המקסיקני צולל 7.5%, הירידה החדה מזה 20 שנה.
 
תגובות לכתבה(19):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    הרשתות החברתיות למינהן ניצחו (ל"ת)
    פנינה 09/11/2016 14:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    משיח בן דויד=424=דולנד טראמפ גימטריה (ל"ת)
    קלינטון 09/11/2016 10:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    כי לא יטוש ה' עמו ונחלתו לא יעזוב!! (ל"ת)
    גאולהברחמים ולא בדין 09/11/2016 09:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    ה' אוהב את עם ישראל ואת כל מי שתומך בו! גאולה ברחמים!!! (ל"ת)
    יהודים שימו לב 09/11/2016 09:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    טראמפ שיבח את העם של ה'!!! יש מי ששולט מלמעלה. (ל"ת)
    ה' אוהב את עם ישראל 09/11/2016 09:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    אמנוו לוי רד מהגלקסיה עדיף (ל"ת)
    יוסי 09/11/2016 09:11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • מעשים. אבל גם הוא לא מאמין למה שאומרים בתקשורת...ח..ח. (ל"ת)
    אמנון רוצים לראות מע 09/11/2016 10:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    הסמאל הערבי. יחטוף מטראמפ היהודי
    אזרח מתון 09/11/2016 06:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די להסתה בתשקורת נגד המגזר היהודי. שבונה. ומיישב את ארצנו אחרי 2000 שנות גלות. הסמאל ממשיך ללקק לטיבי שבז להם....
    סגור
  • 9.
    מניות חברות התרופות יזנקו
    רוני 09/11/2016 06:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעקבות הפחד מהילרי בעקבות הצהרותיה על פיקוח מחירי התרופות מדד התרופות נפל באופן דרסטי בשנה האחרונה. בעקבות הניצחון של טראמפ יתכן זינוק חד במדד
    סגור
  • 8.
    ללוזרים. אני מתעקש ואל תבלבלו את המוח.
    רק למעלה 09/11/2016 06:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ידעתי ואמאלי לכם שיהיה מימושון שתי אחוז. נו אז יהינ מימושון חמש אחוז ביג דיל. אבל אל תישכחו שאתם היפסדתם את התחתונים בשנים האחרונות. אני עשיתי 2700 אחוז בחמש שנים אחרונות יענו פי 30 בערך על על אלףמ שקל. הפבקלי לעבוד כפקיד הבנק בשביל 17.000 אלף מסריחות. קניתי דירת שלוש וחצי חדר הגבעת אולגה וסוברו 2010 לאשתי. חמסה חמבה חמסה שלא תביאו לי עין רעה שהירבחתי ואתם נשארתם ותמשיכו להיות לוזרים
    סגור
  • 7.
    תודה לך טראמפ בזכותך אני מרויח בתשע וחצי
    אילן 09/11/2016 06:15
    הגב לתגובה זו
    2 1
    קופה ענקית בפוטים
    סגור
  • 6.
    טראמפ
    ציון 09/11/2016 05:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איך טראמפ אמר אני ילמד את הרפובליקנים איך מנצחים והוא לימד אותם ועוד לבד ללא תמיכתם זו הכריזמה
    סגור
  • 5.
    אתמול כתבתי ברורות-טראמפ לוקח.
    שני 09/11/2016 05:27
    הגב לתגובה זו
    5 0
    איזה גזען זלזל בי. אז הנה.
    סגור
  • 4.
    טראמפ ירעיד היום את השווקים- פחד במדינות ערב ואירופה
    אלון 09/11/2016 05:20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סוף העולם מתקרב.
    סגור
  • בלי פאניקה
    אופטימיות 09/11/2016 08:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העובדה כנראה היא שטראמפ יבחר ואין צורך לעורר פאניקה מיותרת . ימים יגידו . כל הסקרים טעו והוא נבחר למרות ההפחדרות. עכשיו זו שעת האמת. צריך לחכות ולראות מה הוא יעשה. שרון אמר פעם "מה שרואים מפה לא רואים משם." (גם לגביו אגב ניבאו קטסטרופות שלא אירעו) סוף העולם לא מתקרב אולי זה תחילתו של עולם אחר וימים יגידו אם טוב או רע יותר. לכולנו
    סגור
  • 3.
    לא יודע איך הספידו אותו
    היה ברור. 09/11/2016 05:02
    הגב לתגובה זו
    6 0
    היה צפוי, האמריקאים לא אוהבים שקרנים
    סגור
  • 2.
    לאורך כל הדרך אמרתי טראמפ (ל"ת)
    בניקו 09/11/2016 04:43
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • נו ומה אתה רוצה.? (ל"ת)
    י 09/11/2016 13:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    טראמפ לוקח בהליכה (ל"ת)
    בניקו 09/11/2016 03:32
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור