שיתוף פעולה במגזר החרדי: משרד הפרסום 'גל אורן' נכנס כשותף לאחים ביכלר

'גל אורן BSD' נחשב לאחר מ-4 משרדי הפרסום הגדולים במגזר החרדי. יענקי ויום טוב ביכלר הקימו בעבר את 'הקול החרדי'. העיתונאי ניסן שטראוכלר מצטרף
אלכסנדר כץ | (1)

משרד הפרסום 'גל אורן BSD' רכש חלק ממשרד הייעוץ התקשורתי של האחים יענקי ויום טוב ביכלר 'ביכלר אסטרטגיה ויח"צ'.

האחים ביכלר פתחו לפני מספר חודשים משרד יחסי ציבור, לאחר שהיו אלו שהקימו בעבר את 'קו הנייעס הקול החרדי', שירות העברת חדשות באמצעות הטלפון. משרדם מתמחה ביחסי ציבור, ייעוץ תקשורתי, ניהול אסטרטגי, ניהול משברים והפקות אירועים. בין לקוחותיהם ניתן למצוא רבנים בכירים, פוליטיקאים במגזר החרדי, מוסדות ארגוני חסד ועוד.

'גל אורן BSD' נחשב לאחר מ-4 משרדי הפרסום הגדולים במגזר החרדי. הוא מחזיק בכמה לקוחות גדולים במשק עם תקציבי פרסום גדולים שמיועדים למגזר החרדי, בהם אל על, תנובה, בנק הפועלים, קופת חולים מאוחדת וישראכרט.

בחודשים האחרונים התקיימו מגעים בין הצדדים לגבי כניסתו של 'גל אורן BSD' ל'ביכלר'. חלק מלקוחותיו של 'ביכלר' ביקשו להכין אסטרטגיה לקראת קמפיינים ומאבקים תקשורתיים שעתידים להתרחש בשבועות הקרובים. משרד היח"צ לא יעבוד מול לקוחות מסחריים, אלא יתמקד בליווי וייעוץ תקשורתי לאנשים פרטיים או בסקטור הציבורי והרבני.

לאחרונה הצטרף ניסן שטראוכלר, עד לפני כמה חודשים כתב הדתות של 'ידיעות אחרונות', למשרד היח"צ ומונה למנהל תיקי לקוחות.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    יאיר 21/03/2011 12:38
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד ! מסר אסטרטגיה תקשורתית http://www.public-relations.org.il