מטורף: טבע טסה כמעט 10%, ויגודמן - "עסקת אלרגן עשויה להיסגר בכל רגע"

טבע מספקת תחזיות עד 2019. מסחר סוער במניה במחזור מסחר עצום. צפו בגרף התוך יומי
ארז ויגודמן, צילום: סיון פרג'
מסחר סוער במניית טבע +13.48% טבע 6,340 +13.48% טבע בסיס:5,587 פתיחה:5,536 גבוה:6,679 נמוך:5,400 תמורה:360,316,362 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . אחרי שנפלה למינוס 1.7%, עם תחילת שיחת הוועידה המניה החלה להמריא ולבסוף סגרה בעלייה של 4.75% במחזור עצום של מעל 490 מיליון שקלים (למעלה משליש מהמחזור הכללי בבורסה כעת והמחזור הגבוה ביותר בטבע השנה). 
המנכ"ל ארז ויגודמן נשמע מאוד אופטימי בשיחת הוועידה שמתקיימת כעת וטען כי אין דחיה בהשלמת העסקה לרכישת החטיבה הגנרית של אלרגן וזו עשויה להיסגר "בכל רגע". לדבריו, המכשול היחיד כעת הוא ה-FTC (רשות הסחר הפדרלית שאחראית על הרשות להגבלים עסקיים) והדחייה היא רק "ליתר ביטחון". טרם תחילת שיחת הוועידה עדכנו החברות כי מועד הסגירה עם אלרגן נדחה ל-26 באוקטובר והדבר גרר תנודה מטה במניה. אך כאמור - מדבריו של ויגודמן עולה כי העסקה עשויה להיסגר הרבה קודם. רק נזכיר כי על העסקה דווח לראשונה כבר לפני שנה וזו הייתה אמורה להיסגר ברבעון הראשון של 2016. מאז השלמתה נדחית שוב ושוב. 
המספרים עד 2019 נחשפים: במצגת שפורסמה בשיחת הוועידה חושפת טבע את היעדים ארוכי הטווח. טבע צופה כי עד שנת 2019 ההכנסות השנתיות יטפסו ל-26.7-27.8 מיליארד דולר והרווח הנקי יעמוד על 7.5-8.1 מיליארד דולר. הנה הגרפים מתוך המצגת:


מוקדם יותר נסחרה טבע בעליות נאות לאחר שעדכנה מעלה אמש לאחר סגירת המסחר בוול סטריט את ההתחזיות שלה לרבעון השני. טבע צופה רווח של 1.19-1.22 דולר למניה ברבעון השני, זאת מול תחזית קודמת לרווח של 1.16-1.20 דולר. ההכנסות צפויות להסתכם ב-4.9-5 מיליארד דולר, זאת מול תחזית קודמת של החברה שעמדה על 4.8-4.9 מיליארד דולר. תחזיות האנליסטים עומדות על רווח של 1.17 דולר והכנסות של 4.81 מיליארד דולר. 
הגרף התוך יומי של טבע בת"א:

תגובות לכתבה(17):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    עליה על סמך תחזיות ? תחזיות הן דבר לא ממשי
    שמטוב 14/07/2016 13:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל אחד חוזה עתיד וורוד לעמו ובדרך כלל התוצאות הרבה יותר נמוכות. נראה שמישהוא עושה מניפולציה על ידי הפרחת תחזיות.
    סגור
  • 10.
    ויגודמן עושה הכל אבל הכל כדי שהמניה לא תרד
    זקן בבורסה 14/07/2016 09:56
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גם מיחזור הודעות לבדיקת הרשות לניירות ערך ......
    סגור
  • 9.
    תאכלו את הכובע טבע תהייה המנייה מרגע זה (ל"ת)
    ff 13/07/2016 17:27
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 8.
    מישהו מריץ פה את המניה עם ידיעות סותרות
    קזינו טבע 13/07/2016 16:21
    הגב לתגובה זו
    3 6
    איזה מנכ"ל יוצא בהצהרות שאוטוטו הוא חותם על עסקה כשכולם יודעים שצריך לקבל את אישור הרגולטור בארה"ב העיסקה נדחתה ל 3 חודשים והופ הוא כבר חותם מסכן מי שקנה בעליה של 10% וכיף למי שמכר מניה שאסור כבר להתקרב אליה
    סגור
  • תאוכל את הלב אני ב - 19110 קניתי. (ל"ת)
    הנשכר 15/07/2016 14:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    מניפולציה
    דן 13/07/2016 16:04
    הגב לתגובה זו
    2 3
    האם רק אני רואה את השפעת שחקני המעוף?
    סגור
  • 6.
    תודה לבורא עולם
    אורי 13/07/2016 16:02
    הגב לתגובה זו
    3 4
    וזו רק ההתחלה
    סגור
  • 5.
    היכן שר האוצר זה שיתחילו לשלם מיסים בישראל
    שוימר 13/07/2016 15:56
    הגב לתגובה זו
    4 1
    די לסבסוד
    סגור
  • 4.
    טבע עולה כל המדד יורד כדי לשמור על שער המעוף.
    אני 13/07/2016 15:25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה רק אני רואה את זה??? בורסה של 2 שקל, שחקני יום קובעים את השערים. אתם באח הגדול. אנא תגובות
    סגור
  • 3.
    טבע טסה 5% וואוו
    סוחר 13/07/2016 15:16
    הגב לתגובה זו
    0 4
    קנייה חזקה היום בחול יטיסו אותה 10%
    סגור
  • הפוך גוטה הפוך
    הפוך גוטה הפוך 13/07/2016 16:59
    הגב לתגובה זו
    1 4
    תרד תרד
    סגור
  • 2.
    דחיה , לא ביטול לא אמור להשפיע על המניה (ל"ת)
    כככ 13/07/2016 14:45
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    אמר - טבע שער 17000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    גורביץ היקר 13/07/2016 14:31
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • טבע 25000
    טבע 25000 13/07/2016 15:50
    הגב לתגובה זו
    3 3
    טמבל
    סגור
  • אוי הפרשנים. .
    אבי 13/07/2016 15:25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בספרו ברבור שחור ניסים טאלב הגאון כותב שאיש לא יכול לחזות מחיר של מניה בודדת כי יש המון גורמים משפעים...אפשר רק לנתח גורמים כללים-כגוו השפעה חיובית של הורדת ריבית וכדומההרבה פרשנים מדברים מהפוזיצי הה
    סגור
  • מי שחושב שהוא מרוויח בבורסה טועה...........
    אנטי טכני 13/07/2016 15:17
    הגב לתגובה זו
    4 0
    יש 2 אפשרויות 1)הוא באמת מאמין בניתוח טכני ומפסיד ומרוויח רק מהקורסים. 2)הוא לא מאמין בניתוח טכני אבל בשביל להתפרנס הוא מוכן לעבוד על אנשים.
    סגור
  • ניתוח טכני זה זה בדיוק כמו קריאה בקפה ....
    יוסף פותר החלמות 13/07/2016 16:09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ואסטרולוגיה אנשים מציירים ציורים וחושבים שהם"רואים" משהוא לגבי העתיד אבל הם לא מבינים שהציור הגרפי הולך אחרי המפרש (הציור הגרפי הוא המחשבה של המצייר ) ולא ההמצייר אחרי הציור הגרפי . לשיטת המיתוח הטכני אין שום סטנדרטיזציה יש מאות וכלים טכניים וכל ציור נעשה לפי המתבונן והמצייר . בדיוק כמו הקורא בקפה שהקווים בכוס הולכים אחרי המפרש אותם .
    סגור