האם גל העליות שבר את גורביץ'?

לאחר שלושה שבועות של עליות המנתח הטכני של Bizportal מזהיר: "עליות בשוק יורד הן מאוד מסוכנות. בכל מפולת יש גל ירידות חזק, לאחר מכן עלייה, ואז שוב בום חזק"

|
(125)

אחרי שלושה שבועות ירוקים, אייל גורביץ' בודק מחדש את התחזית שלו למפולת - האם משהו השתנה? בנוסף הוא מנתח גם את היורו-דולר ואת אפל שעושה כותרות כבר המון זמן ומדאיגה את המשקיעים. צפו בניתוח -  

צולם ביום חמישי 10.1.2019
   
(ייתכנו קשיים בצפייה בדפדפן עם חוסם פרסומת)


השוק בדרך למטה? כך תתמודדו. הירשמו לקורס של גורביץ' למצוא את עסקת השורט הבאה שלכם - להרשמה לחץ כאן

תגובות לכתבה(125):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 62.
    חד וברור כמו תמיד
    ישראל 19/01/2019 12:07
    הגב לתגובה זו
    1 2
    תודה אייל התותח!
    סגור
  • 61.
    גורביץ מלמד ניתוח טכני אבל בעצמו לא יודע ניתוח טכני
    טכנאי 16/01/2019 17:39
    הגב לתגובה זו
    5 1
    כרגיל גורביץ לא יודע לאתר סיום גל ירידות. כמי שעוקב אחריו מ-2008, הוא פיספס את העליות של 2009 ב-5 חודשים ומי שהקשיב לו הפסיד המון כסף. גם אחרי כך ב-2001, 2014 ו-2016 היו גלי ירידות והוא תמיד פיספס את סיומם. אנחנו לא ב- 2009, עברנו תיקון חד של כ- 20%. אבל הכלכלות בריאות ואפשר להתיצב על רמת שוק גבוה יותר. זה לא אומר שלא יהיו ירידות, אבל השוק במגמת עליה.
    סגור
  • 60.
    תתגלח אתה נראה זוועה. (ל"ת)
    אלין 12/01/2019 21:18
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 59.
    מטעה את כולם כולל את המראעינת (ל"ת)
    רונן 12/01/2019 19:26
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 58.
    חושב אחרת
    חכם 12/01/2019 18:50
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אייל אתה שוב מטעה אנשים והם מפסידים המון כסף מחרדה בינתיים מי שנשאר החזיר את כספו ועם הוסיף כסף לפני חודש הרוויח לא רע בכלל
    סגור
  • 57.
    הירידות היו רק תיקון - נסדק בדרך ל 10000 (ל"ת)
    אריאל 12/01/2019 17:20
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 56.
    אייל, כמו תמיד ניתוח מקצועי! המשך כך ואל תקשיב לכל
    ישראל 12/01/2019 17:14
    הגב לתגובה זו
    2 9
    הלוזרים שמגיבים פה!
    סגור
  • גורביץץץץ תפסיק לכתוב לעצמך טוקבקים (ל"ת)
    אלון 19/01/2019 19:48
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 55.
    כל הכבוד אייל
    צ'ארלי 12/01/2019 16:02
    הגב לתגובה זו
    1 7
    אל תתייחס לעדת המפגרים כאן, שאוהבים לצטט קשקושים ולהוציאם מהקשרם. המשך לנתח ולפרק לנו את השוק מהצד הטכני במקצועיות ובאינטלגנציה רבה! תודה
    סגור
  • 54.
    בתורה מה שאתה עושה זה גזל ! גרמת לאנשים להפסיד המון
    יצחק 12/01/2019 15:43
    הגב לתגובה זו
    8 3
    עם הכותרת המפחידות וההזויות שלך. לא עושים דברים כאלה.
    סגור
  • 53.
    לא ניתן לצפות בווידאו מממרכז ודרום אמריקה
    א 12/01/2019 14:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    The requested URL was rejected. Please consult with your administrator. Your support ID is: 17950637619493231222
    סגור
  • 52.
    לא מבינה בניתוח טכני אבל יודעת את זה
    לי 12/01/2019 13:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מאמינה שיצליחו בהדרגה וברוגע להעלות ריבית, מאז 2008 השוק נבנה כשוק שתלוי באספקה של אשראי זול, כל רבע אחוז העלאת ריבית ילחיץ משקיעים עוד חצי שנה בדיוק כמו שמלחיץ עכשיו. אז או שינסו להישאר עם ריבית נמוכה לנצח - דבר שישפיע לרעה על הבורסה כמקרה יפן. או שיעלו ריבית ואז יתמודדו עם חברות שלא מצליחות לגבות את האג"ח שלהם, חוב ציבורי מפחיד, ואשראי משקי בית מלחיץ. משקיעים שאין להם סיבה שלא להיכנס לפאניקה ומדינות ללא תחמושת להתמודד עם המצב. מה יעשו? יורידו עוד מיסים? גם הפוליטיקה לוהטת, בקיצור בלאגן.
    סגור
  • 51.
    גורביץ לצערך זה הולך לך הפוך ממה שרצית (ל"ת)
    ברוך 12/01/2019 12:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 50.
    גורביץ
    יגאל 12/01/2019 10:00
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גורביץ מורה דרך ומנתח תכני גדול פשוט ב 2018 הוא לא פגע כלומר הוא פוגע אחרי שנה מה אתם אומרים
    סגור
  • תבדוק אותי טוב גם לאחר שנה הוא לא פגע
    ליגאל 13/01/2019 09:33
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לפני הירידות החזקות אמר כל ירידה לצורך עליה לאחר הירידות החזקות קפץ על המציאה של הניחוש הכושל שלו ונשאר בניחוש הירידות עד היום
    סגור
  • 49.
    טכני=אוויר=נאדא=אפס (ל"ת)
    תלמי 12/01/2019 06:00
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • טען עוד
  • 48.
    מבולבלים? גם אנחנו. שוק ייכנס למפולת ואפל תתחיל לעלות?
    אנונימי 12/01/2019 04:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להזכיר שלאפל יש קורלציה לנאסדק ומשקלה גדול בכל המדדים? נראה לכם שהנאסדק יירד 2 אחוז ואפל תתן חמישיה ?
    סגור
  • 47.
    כל הכוונה של גורביץ זה למשוך אש ולהרגיז בזה הוא מצליח (ל"ת)
    אופיר 12/01/2019 01:23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 46.
    מה? באת בתור נאצי לפה? מה נפל עלייך גלמה? (ל"ת)
    לשושנה יריקו 11/01/2019 20:53
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 45.
    מי שיעשה הימור טכני יפסיד את כספו, היזהרו (ל"ת)
    אלין 11/01/2019 19:19
    הגב לתגובה זו
    16 0
    סגור
  • אלין צודקת, בבקשה להיזהר (ל"ת)
    אבי 12/01/2019 17:53
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • תוכלי בבקשה להסביר מה זה ניתוח טכני
    אש 11/01/2019 22:51
    הגב לתגובה זו
    2 7
    ומה את יודעת עליו. ללא קשר לאייל. איך את מגדירה ניתוח טכני ומדוע את שוללת אותו כל כך? אבל בצורה רצינית, לא סיסמאות כמו "גרפים מביאים לי עצבים"
    סגור
  • ניתוח טכני זה...
    אלין 12/01/2019 23:19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גראפים שמביאים לי עצבים
    סגור
  • ניתוח טכני היא שיטה שאנשים חיים באשליות
    לאש 12/01/2019 19:20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שהגרף מגלם את העתיד וכל מנתח טכני רואה דבר שונה בגרף בדיוק כמו ציורי רורשך ניתוח טכני היא שיטה שבדיעבד
    סגור
  • אז מה זה בדיוק ניתוח טכני?......
    אלין 12/01/2019 17:33
    הגב לתגובה זו
    4 2
    הימור טכני= עבודה בעיניים של מי שמלמד ללומד, בעצם ההימור הטכני הוא כלי של גרפים שמי שלא מרוויח כסף מהשקעה בבורסה או מסחר בבורסה מלמד כדי להרוויח מהקורסים. התלמידים יפסידו את כספם והמרצה ירוויח על גבם. תשובה טובה?
    סגור
  • אסביר - ניתוח טכני זה גיבוב של שטויות ולמה?
    ggeell@gmail.com 12/01/2019 04:10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כי ניתוח טכני יראה רק את מה שהיה (יתדות שולשים רו"כ דגל וכו וכו) . לעולם לא תחזה את העתיד עם התבניות האלה כי הן יכולות להפוטך בקלות מתבניות שליליות לחיוביות ( מה שנראה כמו פסגה כפולה יכול להפוך לספל וידית ומה שנראה כמו W יכול בדרך להפוך לדגל ) . בקיצור זה הכל מזל 50-50 .... בדיוק כמו שאטיל מטבע... ןאומר לך את זה שקרא עשרות מאמרים וניתוחים של מיטב המנתחים...כולם לא החזיקו לאוך זמן. תוחלת וניהו סיכונים אתה יכול לעשות בעצמך . זה הכל סיפורי פסיכולוגיה ותו לא.
    סגור
  • יפה מאוד אמרת זה בדיוק ניתוח טכני הטלת מטבע (ל"ת)
    ggeell@gmail.com 13/01/2019 09:36
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 44.
    תגיד גורביץץץ איך לא מפטרים אותך יא כשלון מהלך ? (ל"ת)
    תומר 11/01/2019 19:19
    הגב לתגובה זו
    17 5
    סגור
  • מי יפטר אותו ? הוא בעל הבית (או שותף) (ל"ת)
    שט 12/01/2019 10:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • זה הכל שלו. אתה רוצה שיפטר את עצמו? (ל"ת)
    לתומר 11/01/2019 23:25
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 43.
    הדולר יורד הפוך אייל הפוך
    דרור 11/01/2019 18:54
    הגב לתגובה זו
    11 0
    מה קורה עם הדולר. הבטחת 3.80 ואנחנו ירדנו לכיווןן 3.60. תגיד משהו. תגיד טעיתי. לא יודע. מחכה. משהו.
    סגור
  • כשהשווקים יתחילו לרדת לרמות יותר נמוכות
    עוז 12/01/2019 13:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדולר יגיע ל 3.80
    סגור
  • 42.
    גורביץ מוכר נעלים ! מנתח אפס מאופס (ל"ת)
    בנימין 11/01/2019 18:43
    הגב לתגובה זו
    19 6
    סגור
  • 41.
    בדירה גרים=קורת גג,לעומת מגורים ברחוב (ל"ת)
    בדירה גרים=קורת גג 11/01/2019 17:51
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 40.
    ועכשיו ברצינות
    שולי 11/01/2019 17:09
    הגב לתגובה זו
    29 5
    מישהו באמת מקשיב להמלצות שלו ושל עמית?הסיבה היחידה שאני נכנס זה הטוקבקים...
    סגור
  • התגובה שלך לא רלוונטית
    אש 11/01/2019 21:32
    הגב לתגובה זו
    7 6
    אף אחד לא אמור לקבל החלטות השקעה על פי כתבה באתר כלכלי. מי שעושה זאת יש לו בעייה רצינית. אם דעותיו ודרך הניתוח שלו מעניינות אותך את יכולה לקרוא ואם את חושבת שזה שטויות תעשי לעצמך טובה ואל תקראי
    סגור
  • את עכשיו לא היית רצינית טפשה? (ל"ת)
    לשולי 11/01/2019 18:50
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • נכון גם אני נכנס לפה רק בשביל
    לשולי 11/01/2019 17:34
    הגב לתגובה זו
    12 2
    לראות כמה גלמים אנשים יכולים להיות ולהאמין לקורא בקפה ולרכוש את מרכולו ששוה להסתכלות לכוס הקפה של הבוקר
    סגור
  • הניחושים של אייל גורביץ שווים להטלת מטבע
    לשולי 11/01/2019 17:30
    הגב לתגובה זו
    12 2
    אייל מנחש את השוק כדאי שכמה עיוורים פה יחשבו שהוא יודע טוב מהם ויכנסו לפוזיציית שורט על השוק ומי ששמע לו הפסיד הרבה כסף כרגיל מהניחושים הכושלים שלו .פתאום אייל טוען העליות המשכו ותתכננו לבום . אייל את הבום החסדים העיוורים שלך מקבלים באופן קבוע בכיס שלהם .אייל לעולם לא הוכיח שהשיטה שלו עולה על ניחוש אקראי הפוך הוא הנכון אייל מוכיח פעם אחר פעם שהניחושים שלו כושלים בזה אחר זה והמרכול שהוא מנסה למכור לכם בסיסמאות שקריות כגון "איך אייל גורביץ ידע שהשווקים יפלו ?"ועוד סיסמאות שקריות ללא שום בסיס ורחוקות מהמציאות כמזרח ומערב .לדעתי אייל גורביץ הוא בדיוק כמו כל קורה בקפה המנסה בדרכים ערמומיות להציג מצבי שב כאילו הוא יודע מה היה בשווקים יותר טוב מכל אחד אחר פה ללא שום בסיס סנטימנט ויושר .ניתוח טכני היא שיטה כושלת ואין בא ערך מוסף חוץ מלהראות מה היה בדיעבד.
    סגור
  • אתה חלק מאותה עדת מפגרים שחושבת שאייל עמית וביזפורטל
    עמיקו 12/01/2019 16:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באמת יכולים להשפיע על כל השוק למעלה או למטה! תתבגרו כבר, זה אתר כלכלי שנותן באומץ את הניתוחים שלו. לפעמים צודק לפעמים טועה. כשאתה טועה אתה יוצא בכותרות? אתה הולך לפינה ובוכה על ה4 שקל שהפסדת. אם לא מתאים לך למה אתה נכנס? יש עוד משהו שמניע אותך בחיים חוץ מלשון הרע ריכולים וצרות עין? חומר למחשבה
    סגור
  • כן אתה צודק ברוב הפעמים טועה ולפעמים צודק
    לעמיקו 13/01/2019 09:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אייל מנחש את הכיוון ויודע בדיוק כמוך מה שמקומם שהוא מנסה כאילו להציג את עצמו שהוא יודע טוב יותר בזמן שהניחושים שלו לא את הטלת המטבע והוא עוד רוצה למכור את הקורסים לקריאה בקפה שלו
    סגור
  • 39.
    דווח דו צדדי
    ירון 11/01/2019 17:03
    הגב לתגובה זו
    4 2
    שוק עולה, שוק יורד , זה לא משנה. תזמון נכון של השוק מאפשר רווחים בשני הכיוונים
    סגור
  • מי שחושב כמוך לא מבין דבר בשוק ההון
    לירון 11/01/2019 17:36
    הגב לתגובה זו
    9 0
    עוד לא קם אדם שיכול לתזמן את תנועת השוק ואם היה באמת כזה אדם הונו היה גדול מכול הון של כל עשיר אחר בעולם וזוכה בלוטו .
    סגור
  • 38.
    אנחנו לפני מפולת של 40%-60% (ל"ת)
    רועי 11/01/2019 16:32
    הגב לתגובה זו
    9 13
    סגור
  • בחלומות....40 אחוז זה הפסקת קיום של השווקים...לדעתי אנח
    ggeell@gmail.com 11/01/2019 19:23
    הגב לתגובה זו
    8 2
    אנחנו רק בתחילתו של סייקל עולה לגבהים חדשים !
    סגור
  • איפה היית במפולת 2000 ו- 2008? (ל"ת)
    עוז 12/01/2019 13:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • באמת?
    אש 11/01/2019 23:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכמה אחוזים נפל השוק במפולת 2008?יותר מ 40%! דרך אגב, השוק עדיין קיים.
    סגור
  • 37.
    ללא חשש ומורא וללא ספקות. אנו בדרך לתהום שטרם חווינו. (ל"ת)
    פרופ'100 11/01/2019 16:16
    הגב לתגובה זו
    8 12
    סגור
  • אולי שיאים שטרם ראינו :) (ל"ת)
    ggeell@gmail.com 11/01/2019 19:43
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • יש מספיק סירטוני אימה ביוטיוב... :) בחיים האמיתיים השו
    ggeell@gmail.com 11/01/2019 19:27
    הגב לתגובה זו
    6 1
    השווקים והכלכלה תמיד עולים ועולים . עם תיקוני ביניים כמו שחווינו.
    סגור
  • אז לך תראה גרפים ישנים
    עוז 12/01/2019 13:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תבדוק כמה אחוזים השווקים ירדו במפולות הקודמות...
    סגור
  • 36.
    מוכרים שעונים מקולקלים והסאונד לא נשמע גורביץ' וברזילי
    המעניש 11/01/2019 16:11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ברקע להסבר באתר לפרשנות החדשות , זה סוגל של גל הליוט האילם .
    סגור
  • 35.
    בונים את הגרף למפולת האמיתית שתגיע בהמשך דבל פיק קטלני
    קשקש 11/01/2019 15:17
    הגב לתגובה זו
    0 10
    הסיום של התיקון/מפולת בסביבות 45-50% מהשיא מעוף 1180-1150
    סגור
  • באיזה סרט מדע בידיוני ראית את זה? מחירים כאן בזיל הזול (ל"ת)
    ggeell@gmail.com 11/01/2019 19:25
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 34.
    גורביץ' משדר קצת לחץ בשפת הגוף שלו ?
    ניר 11/01/2019 14:52
    הגב לתגובה זו
    11 6
    או שזה נראה רק לי... מעניין מה יגיד כשהSNP יגיע ל 2700
    סגור
  • בדרך לשיאים מטורפיםםםם (ל"ת)
    המערכת 11/01/2019 15:47
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • אייל משדר רוגע ובטחון עצמי. למה שיהיה לחוץ? (ל"ת)
    100 11/01/2019 15:25
    הגב לתגובה זו
    7 5
    סגור
  • לא יודע .משהו בשפת הגוף והטרמינולוגיה (ל"ת)
    ggeell@gmail.com 11/01/2019 19:43
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • צודק הוא לא לחוץ לעולם שהוא מחרטט פה לכולם
    ל 100 11/01/2019 17:37
    הגב לתגובה זו
    10 1
    כנראה שרלטנות זה בדם שלו
    סגור
  • 33.
    דולר
    רמי 11/01/2019 14:50
    הגב לתגובה זו
    14 0
    ירד
    סגור
  • גלחת רגליים היום בבון קטן ?
    גב האומה 11/01/2019 15:26
    הגב לתגובה זו
    0 10
    בננה אכלת ??? איך הגעת הנה מהרי האטלס יא שחום ???
    סגור
  • 32.
    מה דעתך על תא 35 ???? (ל"ת)
    שאלה לאלין 11/01/2019 14:15
    הגב לתגובה זו
    2 8
    סגור
  • שהוא יודע בדיוק כמוך (ל"ת)
    תשובה 11/01/2019 17:39
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • דעתי שצריך לקנות תעודת סל על תא 35 לטווח ארוך..........
    אלין 11/01/2019 17:11
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ולא לנסות לתזמן ואם יש ירידות אפשר לקנות בהפסד של 10 אחוז עוד כמות אבל בשום אופן לא לתזמן ולהמר כמו עבדנו המלומד.
    סגור
  • אלין יש פה כמה מגבים שחיים באשליות
    לאלין 12/01/2019 19:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שאייל גורביץ מוכר להם שהפשר לתזמן את השוק בעזרת קווי הקפה של אייל בביזפורטל אני מבקש/ בני אדם לא אוהבים שאת מערערת את האשליות שלהם תני להם להמשיך לחלום בשביל זה קיימים אנשים כמו קוראי בקפה ומגלי עתיד ואייל גורבץ
    סגור
  • למה לקנות תא 35 כשאפשר לקנות אסאנפי 500??
    עמית גל רפאל 12/01/2019 16:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לך גם תעודת סל מנוטרלות מטבע אם הפחד שלך זה דולרים
    סגור
  • אם יש ירידות לקנות עוד
    לאלין 11/01/2019 20:57
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ואם ממשיך ירידות לקנות עוד ועוד ועוד ירידות עודכן במשך 7 פעמים עד ירידות של עוד 70 אחוז את אומרת?
    סגור
  • אממה עם הכסף לקניות? הכסף באינסוף? אה... מכרת את ההפסד? (ל"ת)
    Sassi6 13/01/2019 04:28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • מי היא ומה היא שאתה שואל לדעתה בעניין כבד משקל זה? (ל"ת)
    ל17 11/01/2019 15:27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 31.
    גורביץ מתעקש
    יצחק 11/01/2019 14:10
    הגב לתגובה זו
    12 2
    עד מתי תמשיך לסובב את עצמך ואת כולנו?
    סגור
  • אם גורביץ לא יתעקש אז אתם תתנפלו עליו בלי מלח ובלי רוטב (ל"ת)
    Sassi6 13/01/2019 04:33
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • עד מתי תמשיך לקרוא אנשים ש"לא מעניינים אותך"
    ליצחק 12/01/2019 16:11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ולהגיב להם? אין גבול לטיפשות של יצחק כנראה
    סגור
  • 30.
    אייל לא בסדר והנה ההסבר ...
    ---ניטוח טכני 11/01/2019 14:08
    הגב לתגובה זו
    11 1
    אייל גורביץ טוען שסייקל העליות משנת 2009 ועד שנת 2018 הסתיים והשוק בתיקון לכל אותו מהלך (גל 2 על פי גלי אליוט ) אבל מדוע אייל לא מציין שגם במקרה שכזה רחמנא ליצלן השוק יכול לטפס לשיא גבוה בהרבה בעודו בתיקון (גל בי של אייביסי 2 אקספנדד פלאט שיכול לגרום למי ששומע לו להספדים ודכאון רב .הוא לפחות צריך לציין זאת .מה אתם אומרים ?חברים ....? גורביץ לתשומת ליבך יהודי יקר ...
    סגור
  • איך יטפס לשיא גבוה בגל מתקן עולה ??????
    ggeell@gmail.com 11/01/2019 17:22
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הרי אם אנחנו במגמת ירידה (מה שאני לא מאמין בכלל) אז הגל העולה עכשיו לא יכול לחצות את השיא..אחרת זה לא תיקון .
    סגור
  • 29.
    גורביץ תמיד טועה
    אלי 11/01/2019 13:50
    הגב לתגובה זו
    8 1
    פשוט מדהים איך כל מה שגורביץ אומר - קורה ההפך בדיוק! לא להאמין שיש עוד אנשים שמאמינים לו ולניתוח טכני - הכל ניחושים
    סגור
  • ניתוח טכני זה סהכ הצדקה לפוזיציה.הכל פסיכולוגי. בפול הש
    ggeell@gmail.com 11/01/2019 19:45
    הגב לתגובה זו
    5 0
    השוק מתנהג תמיד הפוך מההמון. בלי קשר למיתץון או גאות
    סגור
  • 28.
    מה עם הדולר אמרת שיעלה והוא מתרסק
    משה 11/01/2019 13:32
    הגב לתגובה זו
    7 0
    בגללךגורהיץהסדתי20000שח בקולים עלהדולר
    סגור
  • הוא לא לוקח בחשבון כלכלת בחירות. ככה זה שמסתכלים רק טכנ
    ggeell@gmail.com 11/01/2019 19:46
    הגב לתגובה זו
    1 2
    טכני. ייבוא זול לפני בחירות .
    סגור
  • 27.
    גורביץ׳ הזוי.!!!
    משה 11/01/2019 13:27
    הגב לתגובה זו
    8 1
    הגורביץ׳ הזה הזוי ביותר.!!!
    סגור
  • היתקלת את עצמך טמבלון
    מומחה 11/01/2019 19:23
    הגב לתגובה זו
    2 5
    ההזוי הוא בעיני המתבונן..אז אתה מאשים את עצמך גולם מלא הזיות..
    סגור
  • גורביץ בכלל לא הזוי הוא יודע שהוא יודע בדיוק כמוך
    ל"מומחה " 12/01/2019 19:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ואין לו שום יכולת לדעת טוב ממך זה הניחוש שלו .ניתוח טכני היא שיטה חסרת ערך ששווה לראייה בכוכבים ומי מוכיח את זה טוב יותר בשנה האחרונה מאייל גורביץ עצמו
    סגור
  • 26.
    קשקשן (ל"ת)
    בולינגר 11/01/2019 13:13
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 25.
    גורביץ לא מבין בשוק ההון ומי שלומד אצלו טיפש (ל"ת)
    אלין 11/01/2019 13:11
    הגב לתגובה זו
    8 3
    סגור
  • מאיפה באת לנו אשה קשת יום מתוסבכת ומתוסכלת (ל"ת)
    ירוחם 11/01/2019 19:24
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 24.
    יש תקלה בקול לא שומעים את גורביץ' וברזילי תקנו את התקלה (ל"ת)
    המעניש 11/01/2019 13:11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • אם אין קול איך כולם כאן מגיבים??
    למעניש 11/01/2019 21:34
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בדוק את הטלפון/מחשב/טאבלט או כלדבר אחר שלך.
    סגור
  • אין מה לשמוע הוא יודע בדיוק כמוך (ל"ת)
    המושיע 11/01/2019 17:42
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 23.
    שקל/דולר
    אברהם 11/01/2019 13:08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אייל לא מתייחס היות ותחזיתו לשער 3.80(בשלב ראשון)לא התממשה.בפועל שבר תמיכה מטה ב-3.70.
    סגור
  • 22.
    2600 לא התנגדות ולא נעליים- אפססססס (ל"ת)
    יוסי 11/01/2019 12:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 21.
    שכחת מהדולר בכוונה? 3.8 עוד שנתיים? (ל"ת)
    גבי 11/01/2019 12:48
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • לפי הגר השנתי..נר של שנה...נהיה 3.8 :) (ל"ת)
    ggeell@gmail.com 11/01/2019 19:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    אם אתה רוצה אני יעשה לך קורס, אתה לא מבין בורסה...
    אלין 11/01/2019 12:44
    הגב לתגובה זו
    5 2
    איך אתה מלמד אנשים שאתה בעצמך לא מבין, אני לא מבינה את זה.
    סגור
  • נסי להגיד אני אעשה לך.. אין אני יעשה לך..
    לילה האוקראינית 11/01/2019 23:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יגאל לא את אהבל משהו משהו גוש של טמטום
    סגור
  • הוא מלמד כל מיני עיוורים שחושבים
    לאלין 11/01/2019 17:43
    הגב לתגובה זו
    5 0
    שהציורים הדמיוניים שלו שווים יותר מהטלת מטבע והם קונים את הלוקש הזה
    סגור
  • 19.
    אפל היא השוק
    שלום 11/01/2019 12:34
    הגב לתגובה זו
    5 0
    באמת שלא מבין אותך גורביץ איך אתה צופה עליות באפל ומצד שני טוען לירידות חזקות בשוק?זה כמו להגיד שלא יהיה יותר חלב אבל גבינות יהיו בשפע
    סגור
  • ככה הוא אמר ם על לאומי...שלאומי בטון והשוק שלנו יירד.זה
    ggeell@gmail.com 11/01/2019 19:48
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כשל לוגי . למרות שאמר שלאומי תהיה נתונה להתפתחויות השוק. אבל ברור שאם צופים שוק יורד אז לאומי לא תהיה בפלנטה אחרת.
    סגור
  • 18.
    תחזיות
    מיואש 11/01/2019 11:51
    הגב לתגובה זו
    8 0
    לא מבין בשביל מה לתת תחזית אם היא לא מתקיימת גורביץ תמצא מקצוע אחר
    סגור
  • 17.
    לא יעזור לכם גורביץ תותח (ל"ת)
    סבא מוסא 11/01/2019 11:44
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • אתה צודק כל מילה תותח שכמעט אף פעם לא פוגע במטרה (ל"ת)
    סבתא יוחבת 11/01/2019 17:44
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 16.
    קשקשן ורק מנחש..
    מדריוס 11/01/2019 11:38
    הגב לתגובה זו
    9 0
    לפני שבוע רשם להצטייד בשורטים דהיינו ירידות חזקות באופק עכשיו אומר יכולה להיות מגמה עדיין של עליות...ממש לא לעניין ואיפה הדולר ?ב3.66 אמר יגיע ל3.80 חחח
    סגור
  • 15.
    נפל בדולר נפל בנפט ונפל בבורסות.פשוט בושה!!!!!!!!! (ל"ת)
    צחי 11/01/2019 11:24
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 14.
    גורביץ
    בני 11/01/2019 11:07
    הגב לתגובה זו
    8 1
    גורביץ היקר ברגע שיחתם הסכם הסחר עם סין השמיים הם הגבול וזה מאר קרוב המצב באמריקה טוב מאד ולכן אין סיבה לירידות אתה צריך להרגיע את הציבור כל שבע אתה מפחיד את המשקיעים תפסיק עם זה מה שיורד עולה חזרה שבת שלום
    סגור
  • מה שעולה יורד בחזרה והמצב סך הכל חרבנא!! (ל"ת)
    ההפך 11/01/2019 15:29
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 13.
    מר גורביץ, שוב נכשלת
    אחת שמבינה א 11/01/2019 11:04
    הגב לתגובה זו
    11 1
    אתה אומר שבכל מפולת יש גל ירידות חזק, לאחר מכן עלייה ואז שוב בום חזק, השאלה שלי למה לא אמרת את זה אחרי גל ירידות חזק כשהיה בדצמבר, אמרת ההיפך לפני 3 שבועות אמרת שההתרסקות מתחילה השווקים לקראת צלילה של עד 10- 15 אחוז מאז השווקים רק עולים, עכשו חוכמה בדיעבד ואתה אומר שזה כנראה ימשיכן לעלות עד לבום הגדול, אבל השאלה מתי יגיע, אין לך מושג מה יקרה לשוןוקים לא היום ולא בעוד שנה. ניתוח טכני לא עובד נקודה. שבת שלום ומבורכת לכולם!
    סגור
  • אראה לך שאת טועה.
    אש 11/01/2019 17:23
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אייל אמר בוידאו לפני שלשה שבועות שהשוק הולך לרדת. הוא גם אמר באותו וידאו שכל עלייה תהיה זמנית והזדמנות לצאת למי שעוד לא יצא. את זה משום מה את לא זוכרת. את גם כנראה לא מבינה איך השוק עובד. בכל מגמת עליה יש תקופות של עליות שיכולות להימשך מספר שבועות. תואילי להסתכל על מה שקרה ב 2008 ותיראי שם שבועות שלמים של עליות. אם את מתרגשת משבועיים של עליות וחושבת שבזה השתנתה המגמה אז את לא ממש מבינה את השוק.המגמה ארוכת הטווח כרגע היא ירידה.
    סגור
  • אש גם אם ידביקו לך את הכישלונות של אייל לפנים
    לאש 11/01/2019 18:01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    תמשיך להגן ולסלף את דבריו של הגורו הכושל שלך
    סגור
  • למבינה העשירה והיפה!
    המערכת 11/01/2019 15:49
    הגב לתגובה זו
    0 2
    קני מניות בכל הזדמנות ותשארי לנצח צעירה!!!
    סגור
  • נכון שאת אלין או אחותה התאומה? (ל"ת)
    לכותבת 11/01/2019 15:30
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 12.
    אז ככה
    א 11/01/2019 10:58
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מעוף ייבדק באיזור 1520. שם התחנה הכי חשובה לבדוקת המשך לונג או ירידות חזקות. דבר שני- כל דיבור על העלאת הריבית בארה״ב יגררו עוד גל ירידות, עד אז עליות נחמדות
    סגור
  • אין דיבור על עלית ריבית
    יניב 11/01/2019 15:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כנראה שלא יהיו עליות ריבית בזמן הקרוב הריבית תהיה ללא שינוי
    סגור
  • 11.
    אם הוא גבר הוא חייב להתפטר ! (ל"ת)
    גורביץ הכשלון ! 11/01/2019 10:50
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 10.
    איזו בושה-למה לא דיברתם על דולר שקל- גורביץ האם $=3.80
    עמי 11/01/2019 10:33
    הגב לתגובה זו
    16 1
    לא היה לכם האומץ לדבר על דולר שקל,לאחר שמר גורביץ הבטיח כבר כמה שבועות עליה בדולר ופריצה ל 3.80 ,איפה ההתנצלות וההגינות ????
    סגור
  • 9.
    מצאת ממי להוציא הודאה
    עשיר 11/01/2019 10:25
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אפילו גבוה חדש לא יוציא ממנו הודאה
    סגור
  • בגבוה חדש השוק יחזור לשוק שורי לפי הטכני ואז נקבל קריסה
    אנונימי 12/01/2019 04:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    :) ככה עובד הטכני - כשיש איתות חיובי חזק - מגיע הריסוק ןלהפך
    סגור
  • 8.
    אני לא מוחל לך שהיפלת אותי בעשרות אלפי שקלים עלהדולר3.8 (ל"ת)
    לגורביץ 11/01/2019 10:10
    הגב לתגובה זו
    13 5
    סגור
  • אתה מנהל את השקעותך
    הדר 11/01/2019 17:41
    הגב לתגובה זו
    6 1
    לפי הניתוח של אייל?אז תבוא בטענות רק לעצמך.
    סגור
  • הוא גרם להפסדים לאלפי יהודים כמוך !!!
    גב האומה 11/01/2019 15:17
    הגב לתגובה זו
    6 1
    לא יפה ...בלשון המעטה ..צריך לעשות משהו ..
    סגור
  • 7.
    מוכר שעונים מקולקלים, במחיר יקר למי שקונה ממנו זאת
    מסתכל מלמעלה 11/01/2019 10:10
    הגב לתגובה זו
    7 2
    כל יום מגיע איש מכירות לביתם של האנשים – ומציע להם שעון יד מהודר (מראה להם את הפרוספקט), ומסביר שזהו אחד השעונים המיוחדים שהוא מוכר, מראה ומסביר להם בפרוטרוט את מבנה השעון , ואומר שזהו שעון יקר ערך הוא לא מוכר לכל אחד, ואומר שהשעון הזה עולה המון כסף בודדים קונים אותו במחירי מציאה (ומראה על גרפים ציבעוניים) ומבקש כמה אלפי דולרים עבור השעון... לרוב כאשר הוא הולך והם מפעילים אותו (מתקינים את הסוללה) הוא מתחיל לעבוד – אך לאחר כמה רגעים הם רואים שהוא נע הפוך מכיוון השעון הנורמלי... ומוריד שעות – אך לצערם שכחו לקחת את הטלפון של איש המכירות. חלק מהשעונים שלו הם שעונים "פשוטים" וזולים – ומי שקנה אותם רואה שהם עובדים טוב ומראים את השעה הנכונה... וכך הוא מופיע כל פעם מול אנשים אחרים... כאשר יפגוש אותו אדם שהוא מכר לו את השעון "האיכותי" – וישאל אותו למה מכרת לי שעון מקולקל – יגיד לו "אולי התבלבת והכנסת את הסוללה הפוך, וזה גרם לשעון להסתובב הפוך. אני מוכן להחליף לך את השעון בשעון הזול אם אתה רוצה. זהירות נדרשת בקניית שעון שלא עובד, והצעה שלי אל תקנו שעון מאדם שלא נותן אחריות.
    סגור
  • 6.
    תפרוש מנתח טכני דמיקולו ! (ל"ת)
    דובי 11/01/2019 10:07
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 5.
    דולר שקל
    אילן 11/01/2019 09:58
    הגב לתגובה זו
    14 0
    לא העזת לדבר על זה הבטחת לנו 3.8 בהליכה קבלנו 3 אחוז למטה בלי מצנח ,
    סגור
  • 4.
    דולר שקל התעלמת? לא מקצועי (ל"ת)
    אור 11/01/2019 09:39
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • 3.
    אייל המבולבל
    מייק 11/01/2019 09:27
    הגב לתגובה זו
    9 1
    אתה חרטטן אייל
    סגור
  • 2.
    נמוכים הוא שוק שקרי
    שוק שעולה במחזורים 11/01/2019 09:25
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מלכודת הכי טוב להיות בחוץ מזומן
    סגור
  • 1.
    בנק פועלים עושה לך בית ספר עם הדולר (ל"ת)
    דודי 11/01/2019 09:17
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • כל פיחות של 1% משפיע 0.75% על האינפלציה (ל"ת)
    בן בסט 11/01/2019 15:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות