גורביץ': "רמת הסיכון בשווקים ממשיכה לעלות" - זה הכיוון של ת"א 75

המנתח הטכני של Bizportal מנתח את המדדים המרכזיים בעולם וגם מניות שאתם ביקשתם- צפו בקטע
|
(35)

תגובות לכתבה(35):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 27.
    אייל יקר
    בני 15/07/2015 21:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דפקת אותי עם טאואר מהניתוח של מרץ בשער 70-72
    סגור
  • 26.
    666
    666 11/07/2015 23:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    666 מגיע
    סגור
  • 25.
    נחל אכזב
    נחל 11/07/2015 21:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לצערי עם כל הכבוד אני עוקב אחר סקירותיך.ומה שאמרת בכנס נתניה לגבי הדאקס(אם לא הייתי שם הייתי מודאג), לאחרונה הניתוחים מתעתעים ועם זה נובע חוסר הביטחון בתשובות וההחלטות,גימגומים של אה אה אה,,לרוב.. גם המראיינת שלידך,כבר תמהה על הסקירות הסותרות בדחיפותן,,אפשר גם קצת לקחת הפסקה בתקופות מסויימות לא חייבים לסקר במיוחד שלא בטוחים,,הגימגומים משרים אוירה של חוסר אמון ומקצועיות
    סגור
  • 24.
    וידי
    ויני 11/07/2015 06:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ויצ'י
    סגור
  • 23.
    666
    666 10/07/2015 23:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    666 הוא כאן. רק אחד יכול לסלקו..
    סגור
  • טען עוד
  • 22.
    רביעית או אולי חמישית
    ועוד אחת 10/07/2015 17:55
    הגב לתגובה זו
    94 1
    ואז בכתבה שכנה הבליחה והפציעה כתבה נהדרת בשם האלמותי: " האודיסה היוונית על סף תהום ??"..וזאת באותיות קידוש לבנה..וזאת ממש לא לבנה שהיא הפוך משחורה וגם לא לבנה כהן השכנה היפייפיה...אז רשמתי מספר מילים על הא ו ד י ס י א ה היוונית..ומה זה אודיסה זאת? אחת משתי יצירות אשר מיוחסת להומרוס וזאת לצד איליאדה המחולקת ל 24 שירים ומתארת את מסעות מלך איתקה בשובו מטרויה לצד סיפורו של טלמאכוס.. ובלי כל קשר רציתי להמליץ בחום על היצירות הבאות..רשימה חלקית..:וויוואלדי ארבע העונות...הדנובה הכחולה ליוהן שטראוס..וממש לא יוהן קרוייף...דבוז'אק סיממפוניה 9 מן העולם החדש..מוצארט מוסיקת לילה זעירה..בטהובן הסימפוניה התשיעית..ובכלבל שרשם את הקנון ברה מז'ור.. נ.ב: עשו טובה ..גלו עניין ופירגון בהמלצות.
    סגור
  • ובנוסף
    ד"ר אברטון ברקלי 12/07/2015 00:06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למה באמת לא נענו לבקשתך להחזיר את הכתבה לפרונט? טוב נו...הם ענקים(על באמת)ומי אתה שתציע..?
    סגור
  • לילד הפרופסור
    ד"ר אברטון ברקלי 12/07/2015 00:04
    הגב לתגובה זו
    5 0
    יא אחי אהובנו...רק עכשיו ראיתי את 19 20 21 22...האם אמש בשעות אחר הצהריים נחה עליך רוח של להיות בן 5 מקום בן 6 כמו שאתה? כשתבוא לברקלי. אבקש שתעשה כאילו אנו לא מכירים...בסדר חמוד. שלא אתפדח עם חברים כאלו .. מתי אתה כבר מגיע? אני מת מגעגועים מאז התרעינו כאן לפני שבועיים. LOVE U
    סגור
  • 21.
    (תגובה 3 לדהיום בשעות פז אלו)
    אור ותנופה 10/07/2015 17:11
    הגב לתגובה זו
    60 0
    אז..בכתבה שכנה קרוא קראתי בעניין רב ובקשב שמיימי שהציף את חלל אזורי באור של נגוהות ושמש שעומדת לשקוע בים במערב לקראת שנתה לפני יום חדש הבא עליה(השמש)לטובה....אז בעצם..מה היה בכתבה השכנה..?לרגע הוסחה דעתי ומוחי הנתון בגוף שחי כבר אלפי שנים באזור זה..אז...היה כתוב כך: יוון דוחפת את ניו יורק. לרגע עצרתי..גייסתי את מייטב התאים האפורים שנמצאים במוחי הרענן המשוכן בגוף ניצחי בן אלפי שנים..וחשוב חשבתי...הכיצד...הכיצד...הכיצד..דחפה יוון את ניו יורק שהרי אין קשר ומרחק 11000 מיילים בינהן..אז איך נוצרה נקודת חיכוך שנדונה לאחרונה בין טובי הפיזיקאים..כיצד נוצרה נקודת חיכוך זאת..ובהמשך ולסיום עדין של תגובתי זאת אבקש מקובעי המדיניות אשר אחראים על הידע..להחזיר את כתבתו של הנכבד אייל גורביץ' לקידמת במה זאת משהותה באחוריים האפלים והזנוחים. ורק רציתי להבהיר שלמילה קידמת אין ולו קשר רחוק לגברת ניקול קידמן הנסיכה והדיווה האוסטרלית.
    סגור
  • 20.
    בקרוב תופיע על מסכי המחשבים הודעה מוזרה ואפילו משונה...
    אוהב אדם 10/07/2015 16:46
    הגב לתגובה זו
    41 3
    היא הועלתה כאן בטעות ויורטה על ידי טובי כוחותינו אשר הם פה וגם שם. הכתובת הייתה אחרת . הוא יועדה לטובים אשר נימצאים תמיד בחזית הרוך הטוב השפיות והתום. למזלו של הקורא המתוחכם והבית החם שמעניקה במה זאת כאן שרשומה בספרים כגברת ביז המכובדה. יש אפשרות שההודעה המוזרה תעתיק מקומה מכאן באחת ותפליג לעולמות של תבונה ואמת וחן נעורים. האחד והאחת שקלטו יוכלו לעשות שימוש חד פעמי בתוכן הנצור בעת הזאת בהודעה ההיא.ובזאת יאמר החכם את דברו ויסכם..המשכיל בעת ההיא יידום כי עת רעה היא.
    סגור
  • 19.
    הודע נא בדחיפות לקהל אוהדיך..ולאלה שקצת פחות..
    למר גורביץ' 10/07/2015 16:26
    הגב לתגובה זו
    46 1
    ובעצם לכל הנוער כאן ושם... ברגעים אלו ממש..ששיא האופוריה וחוכמת האבסורד ניפגשים בצומת קריטית מועדת לפורענויות קשות... היתדפקה בשערינו אשר ברחוב החיים פינת רחוב השפיות בסמוך לכיכר החכמה הצרופה ..האחת והיחידה ואין לה אחרת..הגברת הראשונה של אזור הדימדומים הפוגשים את נקמת השטן...גברת ק ט ס ט ר ו פ ה שבאה ממרחקים בגלקסיות אחרות ולא מוכרות לאנושות אווילית הנוכחת במקרה או שלא כאן. הגברת רק רצתה לדרוש בשלומנו ולהציע שרותיה הטובים למען השבחת הדור הנבחר. לא ידוע אם אפשרי לדחות את הצעות הגברת הראשונה ולכן יתכן ובקרוב ואפילו מאד נצא למסע קוסמי חובק עולמות אשר יכה כברק בכל.
    סגור
  • 18.
    בבקשה ניתוח של סרגון (ל"ת)
    דניאל 10/07/2015 15:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    כרגיל אצלו - הניתוח נכשל והחולה חי (ל"ת)
    יוסיפון 10/07/2015 14:39
    הגב לתגובה זו
    1 8
    סגור
  • 16.
    כרגיל אצלו - הניתוח נכשל והחולה חי (ל"ת)
    יוסיפון 10/07/2015 14:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    אם יסגרו את העינין של יוון השוק יעלה בקיצור עוד ביזיון
    לסיכום חודשי ביזיון 10/07/2015 12:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הטכני לא שווה הרבה..... ואולי בכלל לא שווה... בעצם כן שווה ללמד אותו ולהרוויח כסף מהתלמידים החמארים שחושבים שהם יתעשרו ובעצם רק תורמים כסף למלמד....
    סגור
  • 14.
    מר גורביץ היקר!
    אחת שמבינה א 10/07/2015 12:18
    הגב לתגובה זו
    2 3
    גם אם אתה חכם ככל שתהיה, קשה לנתח את כיוון השווקים לטווח ארוך בניתוח טכני, יוון דוגמה טובה לכך ויש גם את סין ומי יודע מה יהיה בהמשך, שוק ההון משתנה כל הזמן, ניתוח טכני אמור לשרת את המשקיעים רק לטווח קצר. בקשר לדקס, זה ברור שאחרי שיססים את כל התיקונים הוא ימשיך לעלות ועל זה נאמר כל ירידה לצורך עליה. בקשר לטאואר אני חייבת להעמיד אותך על טעויותיך, התנהגות טואר לא קשורה לפי מגמת השוק ואת זה נוכחנו לדעת בריאלי החזק שהיה לאחרונה במעוף, טאואר בכלל לא הגיבה לעליות וזה כל כך שקוף שמחשקים עם המניה הזו כל הזמן קשה מאוד לנתח אותה ומי כמוך יודע את זה. אם ימצא פיתרון למשבר ביון רמת הסיכון תרד בשווקים הרוחות יירגעו ובטווח הקצר נראה עליות ודשדוש. מר גורביץ כשהמגמה בשוק לא ברורה אני מציעה לך לקחת פסק זמן מכל הגרפים והניתוחים הטכניים, צא להתפנק בחופשת בטן גב, נקה את הראש ותהנה ותשוב אלינו בכוחות מחודשים ורעננים, שיהיה לך המשך קיץ מהנה ושבת שלום ומבורכת!
    סגור
  • לאחת שמבינה א
    זיגמונד 10/07/2015 14:44
    הגב לתגובה זו
    8 1
    כל פעם שאני קורא את דבריך ובעיקר לאייל..אני מתמלא מחדש בהערכה והערצה אין קץ לשיכלך ותושייתך וחינוכך ויופייך ונדירותך וטובך ומתיקותך ויושרך ואמינותך וחוכמתך ופיקחותך ועוד ועוד. את ממש מושלמת ואין עוד אחת בתבל בחצי מרמתך.אבל...אני כבר לא עימכם שנים רבות..אך הישארתי הרבה תלמידים שממשיכים בשיטותי..ומומחים לאנשים מעולים שכמוך..שיטתי לא הייתה הניתוח הטכני..עסקתי שהייתי בחיים בדברים אחרים ולא משמעותיים יחסית..אז אשלח שדר לאחד ממשיכי עלי אדמות בכדי שיזמן אותך בדחיפות אליו על מנת לשוחח ולנסות לפתור..אם בכלל אפשר..בעיות נוראיות באישיותך...בהוקרה ובאהבה רבה ובשמם של תלמידי עלי אדמות...מחכים לראותך בדחיפות. זיגמונד פרויד. 1856//1939. נ.ב:רק לך אני מאשר לקרוא שמי זיגי.
    סגור
  • 13.
    Novo nordisk
    אריה 10/07/2015 11:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלום אייל אשמח לשמוע חוות דעתך על הנייר המעניין הזה
    סגור
  • 12.
    ניתוח אפריקה- ומשמעות רכישה דניה סיבוס
    ניר 10/07/2015 11:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם רכישה כזו טובה למניה , ומה יכולה לעשות למניה
    סגור
  • 11.
    לאייל יישר כוח. ניתוחים מעולים למעט התעלמות מנתון אחד
    זיפו 10/07/2015 10:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדוגמה לקריסה של סין ב2008 אינה קשורה לבולינגר ולא לניתוח טכני. ב-2008 היתה קריסה עולמית כתוצאה ממשבר הסאב פריים בארהב. כל המדדים כולל המדד הסיני קרסו לשפלים היסטוריים. לכן הדוגמה של 2007-2008 לא רלוונטית. חוץ מזה כבר ביומיים האחרונות המדד הסיני עשה ראלי מטורף ושוב חצה את הבולינגר למעלה. לגבי טאוור , לא ברור לי מה השקיעים רוצים מגוריביץ. הוא קורא את הגרפים וזה מה שהגרפים אומרים. שתבינו אם הגרף יראה על עליה מתונה ועיכבית , לעולם אי אפשר לדעת את נקודת הזמן בו יבוא התיקון. לכן , בדרך כלל קונים לאחר תיקונים ולא אחרי עליה רצופה וממושכת.
    סגור
  • בקשר לטואר - במילים אחרות לא לסמוך על ניתוח טכני. (ל"ת)
    אחת שמבינה א 10/07/2015 12:21
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • מג'אנם
    לאחת שמבינה 10/07/2015 18:07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    האם טואר שווה משהו. האם התכוונת למילה תואר? או אולי למילה טהרה?
    סגור
  • חשבתי שליאור לוטן מתנשא ויהיר אבל את עולה עליו פי אלף
    לוטן 10/07/2015 13:51
    הגב לתגובה זו
    0 1
    המלצת על טאואר והיא התרסקה זאת לא סיבה לנאום הארוך שכתבת שאין בו כלום. חוץ מלחשוף את בורותך המהממת
    סגור
  • 10.
    הנפט כבר הגיע
    אורי 10/07/2015 10:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ל-70 דולר ?! טוב, נו. מותר לפספס - לפעמים.
    סגור
  • 9.
    ידידי אני עוקב אחריך ולדעתי מי שהשקיע לפי מה שאמרת
    התוצאה הסופית פשוטה 10/07/2015 10:12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ידידנו אייל גורביץ בלי הרבה חארטות ומילים גבהות ... מה ששמתי לב מי שהשקיע בזמן האחרון לפי דבריך לדעתי הפסיד כסף..... אם זה בטאואר בדאקס במדד שנחאי בנפט ועוד בקיצור תבדקו שלושה שבועות עד חודש בערך אחורה תראו מה אייל אמר ואז תראו אם אתם מורווחים או מופסדים... בלי יפיופים תאכלס ולעניין ...... אולי בעתיד לטווח ארוך הניתוח יצליח כרגע אתם מופסדים...
    סגור
  • 8.
    היי אייל-אשמח לקבל ניתוח על כיל - תודה (ל"ת)
    אשר ג. 10/07/2015 10:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 7.
    סוף סוף הודית בטעות על הדאקס
    אריק 10/07/2015 09:57
    הגב לתגובה זו
    1 1
    למעשה היה לך שם סדרה של טעויות, כאשר כל פעם שאמרת שהתיקון לא נגמר - היו עליות, ולהיפך.
    סגור
  • 6.
    את בוחרת כמה להרוויח
    קליפ 10/07/2015 09:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עם אייל את יכולה להרוויח הרבה כסף או ממוצע לילי רגיל.....הכיף זה שאת בוחרת כמה רווח לקחת ללילה של מסחר אהבה!
    סגור
  • 5.
    לפני כחודשיים המלצת על קמטק , מדד 75 מינוס 20% (ל"ת)
    דרור 10/07/2015 09:10
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 4.
    אייל אני מבינה שאתה מנתח את טאואר
    לילך 10/07/2015 08:22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אבל כל פעם אחרי ניתוח שלך היא יורדת עוד,קניתי בשער 72 אחרי הניתוח שלך)-:
    סגור
  • כנראה לא הבנת את הניתוח (ל"ת)
    דן 10/07/2015 08:37
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 3.
    אם יהיה הסכם עם יוון הכל יטוס (ל"ת)
    איחר את הרכבת 10/07/2015 08:15
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • זה אומר שאם לא יהיה הסכם אז הכל יפול?
    איחרת את המטוס 10/07/2015 08:40
    הגב לתגובה זו
    10 1
    מי ז הכל שהולך לטוס ולאן הכל הולך לטוס. שיזהר בטיסה. חלילה המטוס יכול ליפול. ובעצם מ'כפת לו אם יפול? המטוס שלו? אז מה זה מעניין אותו אם יפול או לא אם המטוס לא בבעלותו של הכל.
    סגור
  • 2.
    אייל גורביץ מה עשית?
    אורן 10/07/2015 08:11
    הגב לתגובה זו
    4 2
    המלצת על טאואר ,תראה מה קרה?
    סגור
  • 1.
    גורביץ מה עם טאואר?
    בני 10/07/2015 08:09
    הגב לתגובה זו
    0 3
    המלצת ב70-72 ש"ח ליחידה,היום 50 ש"ח ליחידה,שברה מגמה עולה?
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות