לאחר סערת שגיב יחזקאל: רמזי ספורי מככב בטורקיה - כמה הוא שווה?
רבים נטו לשכוח, אך יש לנו כיום ליגיונר בטורקיה שמייצג אותנו בכבוד - הלוא הוא רמזי ספורי. לאחר סערת שגיב יחזקאל ועדן קארצב, שהראו תמיכה בחטופים שנמצאים בשבי החמאס, השחקנים שוחררו מקבוצותיהן הטורקיות, קארצב מבשקשהיר ויחזקאל מאנטליהספור, כשספורי נאשר בקבוצה.
קארצב הספיק להיות מושאל למכבי תל אביב בעוד שיחזקאל ממשיך לחפש קבוצה, כשהאופציות שעומדות בפניו הן חזרה להפועל באר שבע או חתימה בקבוצה מליגה הפוכה, כמו ארצות הברית לדוגמה. השחקן היה לאחד הליגיונרים הבולטים העונה, כבש העונה 6 שערים והוסיף 2 בישולים ב-13 במשחקים בליגה הטורקית. שוויו של הקיצוני עומד על 1.7 מיליון אירו.
ספורי ויחזקאל העונה (אנטליהספור טוויטר)
ספורי לעומת זאת ממשיך להציג יכולת נהדרת כשבישל היום (שני) שער נוסף במשחק של קבוצתו מול קייסריספור, שנגמר בתוצאה 1:1. הקשר בן ה-28 הוא מלך הבישולים של הקבוצה, עם 5 כאלו בליגה (בה נמצאת אנטליהספור במקום השישי), כשהוא מבשל 3 שערים נוספים בשאר המסגרות. שוויו של ספורי מוערך כיום ב-1.4 מיליון אירו, כשלקשר הופעות בכל נבחרות ישראל הצעירות ואף 12 הופעות בנבחרת הבוגרת.
- לאחר יחזקאל: קארצב על הכוונת בטורקיה - האם יחזור לארץ ומה שכרו?
- שגיב יחזקאל שוחרר ממעצר ולא ימשיך בטורקיה: מה שוויו והיכן יחתום?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הקשר גדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב, ולאחר ששיחק בקבוצה הבוגרת כשלוש נים עבר השחקן סבב השאלות כשלאחר מכן נמכר להפועל באר שבע ב-2019. ספורי שיחק בבירת הנגב ארבע שנים בהן רשם 131 הופעות, כבש 28 שערים ובישל 17 נוספים. השחקן זכה עם הקבוצה בשני גביעי מדינה, כשבקיץ האחרון נמכר לטורקיה עבור סכום נמוך שעמד על 250 אלף אירו, בעוד שיחזקאל נמכר ב-750 אלף אירו.
- 4.מייצג את הערבים... ולא אותנו (ל"ת)יוסי 30/01/2024 08:21הגב לתגובה זו
- 3.רמי 30/01/2024 02:35הגב לתגובה זועושה טובה שמשחק בנבחרתמוותר עליו גם בנבחרת
- 2.חן 29/01/2024 21:37הגב לתגובה זוואם תשאלו אותו הוא בכלל מעדיף לייצג את נבחרת פלסטין.
- 1.ישראל 29/01/2024 21:00הגב לתגובה זובס"ד למה צריך להיות אכפת ממי שהולך עם שונאי ישראל..
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
