טובים משחקני פרמיירליג: הליגיונרים שעושים לנו כבוד בטורקיה
עושים לנו חיל: לקראת חזרת הליגות ברחבי העולם, שני ליגיונרים שחלקו חדר הלבשה והגיעו ביחד לקבוצה חדשה בקיץ האחרון, מייצגים אותנו בכבוד על אדמת המדינה האנטי ישראלית - הלוא הם שגיב יחזקאל ורמזי ספורי (שגם חולקים את אותו גיל - 28), כוכבי הפועל באר שבע בעבר ואנטליהספור מהליגה הטורקית בהווה.
לקראת סוף חלון ההעברות, השניים חתמו בקבוצה, שנמצאת במקום השביעי. ספורי עבור 250 אלף אירו, ויחזקאל, שהגיע יום אחרי, עבור 750 אלף. שניהם הספיקו להתבלט עד עכשיו, אך מי שחווה עליית מדרגה מרשימה בכל הנוגע ליכולת על הדשא הוא דווקא יחזקאל.
הקיצוני, שהמציא את עצמו מחדש בפעם השנייה (אחרי שבבירת הנגב הסב את עמדתו למגן), לא מפסיק לבשל ולהבקיע מתחילת העונה. 5 שערים ו-2 בישולים ב-7 משחקים בליגת העל הטורקית, כלומר שער/בישול כל 90 דקות. "הוא הוצג כמגן ימני, אבל מהר מאוד הפריך את זה עם המספרים שלו. הוא חשוב מאוד להתקפת הקבוצה ולא מנסה רק ליצור לעצמו שם אצל הקהל, כאשר הוא עד כה סיפק את הסחורה”, אמרו עליו בכלי התקשורת בטורקיה.
- לאחר סערת שגיב יחזקאל: רמזי ספורי מככב בטורקיה - כמה הוא שווה?
- לאחר יחזקאל: קארצב על הכוונת בטורקיה - האם יחזור לארץ ומה שכרו?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כוכב עולה. יחזקאל (קרדיט - אנטליהספור טוויטר רשמי)
גם שחקנים מנוסים, לדוגמת וילפריד זאהא (31), אחד הכוכבים הכי גדולים של קריסטל פאלאס בשנים האחרונות, לא מציליחם לספק את הסחורה ברמתו של יחזקאל. הקיצוני מחוף השנהב, שמשחק בגלאטאסראיי, מחזיק בשווי שוק מרשים של 20 מיליון אירו, ורשם העונה 4 שערים ב-9 משחקים. שוויו של יחזקאל אגב, מוערך ב-1.6 מיליון אירו. שני השחקנים קיבלו את חולצת ההרכב בשלושת המשחקים האחרונים, וספורי, ששווי השוק שלו מוערך ב-1.1 מיליון אירו, בישל שער אחד בלבד העונה בליגה.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
