מנייה בטוחה: עומרי גלזר סיפק תצוגה יותר טובה משוער אינטר
מעיל רוח: שוער הנבחרת הלאומית והכוכב האדום בלגרד, עומרי גלזר, סיפק עוד הופעה יציבה בין הקורות בתיקו 1-1 נגד שוויץ במסגרת מוקדמות יורו 2024. השוער הציל מספר מצבים בטוחים של השוויצרים, כשבסוף המשחק קיבל את הציון 7.4, לעומת שוער אינטר יאן זומר שהסתפק ב-6 בלבד.
גלזר נחשב לאחת מנקודות האור של הכוכב האדום, שפתחה את העונה מתחת למצופה תחת שרביטו של ברק בכר. זכורה במיוחד המחצית הראשונה שלו נגד אלופת אירופה מנצ'סטר סיטי, שבה שבר את שיא ההצלות למחצית במפעל היוקרתי.
אך לא כל הנוצץ זהב: כל חייו חיכה גלזר בן ה-27 להזדמנות. הוא גדל במחלקת הנוער של מכבי ת"א, נרכש על ידי מכבי חיפה במיליון שקל ושימש שם כשוער ראשון, עד אשר סיפק מחצית בלהות והושאל לסקציה נס ציונה, איתה ירד ליגה. בסופו של דבר, גלזר חתם בהפuעל ב"ש כשוער שני, עלה במעלה ההיררכיה עד אשר נהיה השוער הראשון של הקבוצה מבירת הנגב, וזכה איתה בגביע המדינה תוך כדי שהוא מספק תצוגה הירואית בדו קרב הפנדלים.
בקיץ האחרון החתים אותו ברק בכר בבירת סרביה תמורת 1.2 מיליון אירו, ומאז הקריירה של גלזר בעלייה מתמדת: הוא קיבל את מעמד השוער הראשון בנבחרת הלאומית ונהיה חביב הקהל בסרביה. השוער שמר על שער נקי כ-6 פעמים העונה בליגה, ושווי השוק שלו עומד כיום על 1.4 מיליון אירו.
- סכום עתק, עם 20% ממכירה עתידית: כמה מכבי ת"א דורשת על מילסון?
- הכוכב האדום זכתה באליפות: למה ברק בכר וחיפה הרוויחו מפיטוריו?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 1.עותניאל 18/11/2023 18:44הגב לתגובה זוהשוער של הנבחרת עם תצוגות טובות שימשיך כך ונגיע איתו רחוק
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
