נייס משיקה פתרון חדש למוקדי שירות: כנס הלקוחות השנתי של החברה נפתח בדאלאס
חברת נייס דיווחה היום על השקת פתרון Quality Optimization, הדור הבא לניהול איכות עבור מוקדי שירות, המהווה חלק מפתרון NICE SmartCenter. המוצר החדש של נייס מגשר על הפער שבין תהליכי ניהול איכות קיימים ובין היעדים העיסקיים באירגונים כדוגמת מתן פתרון בשיחה הראשונה בין לקוח ומוקד השירות-First Call Resolution ,אופטימיזצית זמן הטיפול בלקוחות, מיזעור נטישת לקוחות ושיפור רמת שביעות רצון לקוחות.
דונה פלוס, נשיאת DMG Consulting, אמרה כי: "מנהלי מוקדי שירות רוצים פתרונות המניבים מסקנות בזמן קצר ועם יעדי פעולה מוגדרים. ספקים בתחום אופטימיזציית ניהול כח אדם קשובים ומובילים במתן תגובה לצרכים אלו. נייס הציגה פתרון יחודי בעל אוריינטציה עסקית לניהול איכות, המשלב בין תהליכי עבודה ומדדים מרכזיים לבין רמת ביצועים (KPI) יחד עם יכולות ניתוח אינטראקציות, כדי לתת למנהלים את המידע לו הם זקוקים על מנת לזהות בעיות ואף לטפל בהן במהירות."
"אנו שמחים להכריז על השקת פתרוןQuality Optimization ותפקידו בהפיכת תחום ניהול האיכות מתהליכי ניהול איכות גנריים לתחום עם גישה המונעת כעת באופן חזק יותר מאוריינטציה עסקית," אמר אודי זיו, Chief Product Officer בנייס. "באמצעות העבודה שלנו עם אירגונים, כדי לסייע להם להתאים את תהליכי ניהול האיכות ליעדים העיסקיים, אנו מספקים להם את הפתרונות להם הם זקוקים על מנת להבין באופן אוטומטי את הסיבות לשיחות שהינן בעייתיות. כך יוכלו להשפיע על שיפור בביצועים ולעמוד במטרות עסקיות קריטיות, כגון שיפור ברמת שביעות רצון הלקוחות והיעילות התפעולית."
במקביל, הודיעה היום (ב') נייס על מהלך כנס הלקוחות השנתי אשר יתקיים בדאלאס, טקסס, בין התאריכים 20-23 באפריל. השנה יתמקד הכנס באסטרטגיות עסקיות ליצירת ערך במוקדי שירות ואירגונים.
"לקוחות נייס ממנפים את נוכחותם בכנס השנתי על-ידי שיתוף באופן שהשימוש בפתרונות של נייס עוזר להם לשפר את היעילות ורמת השירות, ובאמצעות ההזדמנויות יוצאות הדופן לקשירת קשרים עסקיים," אמר סטיב סאליבן, מנהל NICE User Group . "אין תחליף לשיתוף הפעולה שחברי NICE User Group חולקים ביניהם, לא רק במהלך הכנס, אלא במהלך השנה כולה".