אורנג' יוצאת בקמפיין ב-5 מיליון שקל "כדי לתת בחזרה"
חברת orange עולה בקמפיין ייחודי– orangeway, התומך בתוכנית הדגל של החברה לחסכון בחשבון החודשי ללקוח.
לטובת הקמפיין, orange גייסה צייר רחוב בינלאומי מוביל בתחומו, העושה שימוש בטכניקות ציור ייחודיות שיוצרות אשליה תלת-מימדית מרהיבה, שגורמת למתבונן לחשוב שמדובר אלמנט אמיתי בעל עומק, ולא בציור שטוח.
ארז פז סמנכ"ל השיווק והתוכן בפרטנר: "הקמפיין תומך באישיות המותג הפורצת גבולות ו"יוצאת מהקופסא" בכל הערוצים, וביניהם גם המופעים הפרסומיים. במהלך השנים, קבעה orange סטנדרטים חדשים ויצאה במהלכים ייחודיים בענף הפרסום. כהרגלה גם הפעם, יצרה החברה מוצר חדשני מעורר השראה, אשר מעביר את המסר לא רק בטקסט אלא גם באופן ההגשה".
חשבון חשמל (X)חשבון החשמל יעלה ב-1.5% בינואר - איך תוכלו להוריד אותו ב-6%?
בעוד 344 אלף משקי בית כבר עברו לספקים פרטיים • ההנחות ירדו מעט ל-6-6.5%, אך החיסכון השנתי נשמר ב-250-350 שקלים • המכרז הקרוב ינסה להוזיל עלויות לספקים, שפועלים בהפסדים
חשבון החשמל שלכם יעלה בינואר. התעריף יעלה ב-1.5% ומדובר בכ-6 שקלים לחודש לצרכן ממוצע. מדובר על עלייה שנתית של כ-70 שקל בשנה. אולי לא סכם גדול, אבל כשעולים המחירים והתעריפים מכל הכיוונים זה מצטבר. אבל יש דרכים להוזיל את עלויות החשמל. חשבון ממוצע עשוי לרדת ב-300 שקלים בערך, אם תעברו לספקים החדשים.
כ-350 אלף משקי בית ועסקים עברו לספקים החדשים ים, מדובר על פחות מ-10% ממשקי הבית והעסקים. הרוב ממשיך לשלם את התעריף של חברת החשמל, למרות שהוא יקר יותר. האפשרות לעבור לספקים החדשים קיימת כבר שנה וחצי, אבל אי אפשר להכתיר אותה כהצלחה. אין גם פרסום משמעותי, ומעבר להכל - אין תמריץ מספיק גדול (כ-25 שקל בחודש) ויש חשש לעבור מחברת החשמל. אנשים שרגילים לחברת החשמל ומרגישים בטוחים איתה, יסכימו וירצו לעבור, אבל התמריץ צריך להיות גדול יותר וצריך להסביר להם שאין שום שינוי בתשתיות.
הספקים ממשיכים עם אותה אספקה ותשתית, שנותרת בבעלות חברת החשמל. ולמרות זאת המעבר איטי, אם כי בקצב הזה, נגיע למעל 500-520 אלף משפחות עוד שנה. מהפכות לא נעשות תוך יום, אולי זה הקצב שהשינויים האלו מחלחלים לציבור. בכל מקרה, המעבר פשוט: הזנת פרטי חשבון באתר הספק, אישור תוך יום-יומיים, ללא ניתוק או שינוי טכני.
הנחות של עד 400 שקלים בשנה
ההנחה נעה בין 5% ל-7% על רכיב האנרגיה. לצרכן ממוצע שמשלם 400 שקלים חודשיים (4,800 שקלים שנתיים), החיסכון השנתי עומד על 240-336 שקלים. במשקי בית עם צריכה גבוהה יותר החיסכון מגיע בקלות ל-400 שקל בשנה.
מעבר לכך, המסלולים המבוססים על שעות שיא (12:00-17:00) ושפל (23:00-7:00), מציעים פוטנציאל גבוה יותר: הנחות של 15% בשעות היום ו-20% בלילה, שיכולות להגיע ל-15-20% חיסכון כולל. ד
