חוזה חדש לאמדוקס עם ענקית התקשורת והמדיה הקנדית

ענקית הבילינג הישראלית חתמה היום על חוזה עם רוג'רס קומיוניקיישנס הקנדית בהיקף של עשרות מיליוני דולרים
יוסי פינק |

חברת אמדוקס הודיעה היום כי חתמה על חוזה עם חברת רוג'רס קומיוניקיישנס, חברת התקשורת והמדיה הגדולה בקנדה. במסגרת החוזה, תספק אמדוקס מערכת CRM כחלק מאסטרטגיית ניהול הלקוחות האינטגרטיבי (ICM) ליצירת קשרי לקוחות חזקים ורווחיים יותר. ע"פ הערכות האנליסטים היקף העסקה נעמד בעשרות מיליוני דולרים.

חברת אמדוקס, (NYSE: DOX), הספקית המובילה של תוכנות ושירותים המאפשרים ניהול לקוחות אינטגרטיבי וחווית לקוח מוכוונת, הודיעה היום על חתימת חוזה עם רוג'רס קומיוניקיישנס (Rogers Communications), תאגיד קנדי לשירותים משולבים של תקשורת ומדיה. במסגרת החוזה תטמיע אמדוקס מערכת CRM ברוג'רס עבור שרותי תקשורת נייחת, ניידת, אינטרנט וכבלים. הטמעה זו, הינה חלק מהאסטרטגיה העסקית של רוג'רס שנועדה לאפשר חווית לקוח אחידה בטיפול ביותר מ- 10 מיליון לקוחות החברה.

רוג'רס קומיוניקיישנס מספקת מגוון שירותי תקשורת, הכוללים טלוויזיה בכבלים, אינטרנט מהיר ושירותי תקשורת נייחים וניידים. אסטרטגיית ה-ICM של אמדוקס תאפשר לרוג'רס קומיוניקיישנס תמונה אחידה ומלאה של מנוייה ותסייע לה ניהול תהליכים עקבי, התייעלות תפעולית ושיפור חוויית הלקוחות העסקיים והפרטיים כאחד. ניהול הלקוחות האינטגרטיבי (ICM) של אמדוקס מספק פלטפורמה שממקדת את משאבי החברה לצרכי הלקוח והתהליכים העסקיים עימו.

"רוג'רס מכירה בחשיבות חווית הלקוח בכל ערוצי המגע איתו," אמר סטיבן גראהם, מנהל השיווק הראשי ברוג'רס קומיוניקיישנס. "לאחר בדיקה מקיפה של פתרונות אפשריים הקיימים בשוק, החלטנו לעבוד עם אמדוקס, שהיא הבחירה הטבעית עבורנו להשגת יעד זה. אמדוקס מבינה את האתגרים הניצבים בפנינו ויש לה את הפתרון המוכח והניסיון להתמודדות איתם."

מייקל מתיוס, מנהל שיווק ראשי באמדוקס, הוסיף: "ההתמקדות בחוויית לקוח אחידה מעניקה לספקי השירותים יתרון תחרותי עצום. אין ספק כי קיימים אתגרים רבים באספקת שירות לקוחות מצוין וביצירת חוויית הלקוח הרצויה וחברת רוג'רס קומיוניקיישנס מכירה בכך כסוגיה עסקית מכרעת ועל כן החליטה לאמץ את אסטרטגיית ניהול הלקוחות האינטגרטיבי של אמדוקס".

חוזה זה הוא למעשה הרחבה של שירותים שכבר מספקת אמדוקס לחברת רוג'רס קומיוניקיישנס בתחום הבילינג בכל עסקיה (כבלים, אינטרנט ותקשורת נייחת וניידת). הטמעת מערכת ה-CRM של אמדוקס מחזקת ומעמיקה את הקשרים בין שתי החברות. לפרטים נוספים: קרין פרץ, שלמור-שרף, 054-4666347

אודות רוג'רס קומיוניקיישנס:

רוג'רס קומיוניקיישנס היא חברת התקשורת והמדיה הגדולה בקנדה עם כ-10 מיליון מנויים. החברה מספקת מגוון שירותי תקשורת, הכוללים טלוויזיה בכבלים, אינטרנט מהיר ושירותי תקשורת נייחים וניידים: חטיבת Rogers Wireless היא הספקית הגדולה והיחידה בקנדה של שירותי תקשורת סלולריים בתקן GSM. חטיבת Rogers Cable and telecom היא הספקית הגדולה בקנדה של שידורי טלוויזיה בכבלים המציעה טלוויזיה בכבלים, אינטרנט מהיר, שירותי טלפוניה לבתי מגורים, ומכירת וידיאו. וחטיבת Rogers Business Solutions היא ספקית ארצית של שירותי תקשורת נייחת הכוללת רשתות נתונים וקישוריות אינטרנט בפס רחב לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים כמו גם לסוכנויות ממשלתיות ברחבי קנדה. חברת Rogers Media היא החברה הקנדית בעלת האוסף המגוון ביותר של נכסי מדיה והיא פועלת במיזמים עסקיים ברדיו ובטלוויזיה, קניות באמצעות הטלוויזיה, הוצאה לאור ואירועי ספורט.

אודות אמדוקס:

אמדוקס משלבת מוצרי תוכנה ושירותים חדשניים עם ידע עסקי מעמיק על מנת לספק ניהול לקוחות אינטגרטיבי של ממש לספקי השירותים המובילות בעולם. אספקת תיק מקיף של תוכנות ושירותים המתמודדים עם כל השלבים במחזור החיים של הלקוח – שיווק, מכירות, אספקה, חיוב ותמיכה – אמדוקס מאפשרת לספקיות שירותים לספק חוויית לקוח מכוונת™ המניבה קשרי לקוחת הדוקים ורווחיים יותר. ספקי השירותים מפיקים תועלת גם מתשואה מהירה על ההשקעה, עלות בעלות כוללת נמוכה ויעילות תפעולית משופרת. אמדוקס היא חברה גלובלית, המעסיקה יותר מ-12,000 אנשי מקצוע בתחומי המחשוב ומשרתת לקוחות ביותר מ-50 מדינות ברחבי העולם. בשנת הכספים 2005 הסתכמו הכנסות החברה ביותר מ-2.039 מיליארד דולר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה