באלמר ישיק 3 מוצרי דגל של מיקרוסופט בסן פרנסיסקו

מדובר באירוע ההשקה הגדול ביותר של מיקרוסופט לשנה זו. באלמר יחשוף את ה-SQL Server 2005, Visual Studio 2005 ואת ה-BizTalk Server 2006. החברה תקיים 307 אירועי השקה בעולם השנה
חזי שטרנליכט |

סטיב באלמר, מנכ"ל מיקרוסופט, ישיק היום בסאן פרנסיסקו באירוע ההשקה הגדול ביותר של מיקרוסופט לשנה זו שלושה מוצרים חדשים: SQL Server 2005, Visual Studio 2005 ואת ה-BizTalk Server 2006. מיקרוסופט מוסרת כי השנה צפויים להתקיים 307 אירועי השקה ברחבי העולם, ב-89 מדינות וישתתפו בהם כ-190,000 איש.

ההשקה המקומית של המוצרים תתקיים בתל אביב בחודש דצמבר. באירוע ההשקה ייטול חלק סגן נשיא מיקרוסופט, דנ'אל לאוין (Dan'l Lewin), שיחשוף את המוצרים החדשים. כמו כן, ישתתפו לקוחות אשר יציגו הטמעות מוצלחות של הטכנולוגיות החדשות בתחום הפיתוח, פתרונות הבינה העסקית (BI) ומערכות מקושרות (Connected Systems).

לקראת השקת SQL Server 2005 תקיים מיקרוסופט ישראל לראשונה את "שבוע SQL", שישמש כאירוע הכשרה מקדים לקהילה המקצועית. במהלך השבוע ייחשפו תכונות SQL Server 2005, וביניהן יכולות בתחומי הבינה העסקית, פיתוח מסדי נתונים וניהול מסדי נתונים. מרצה אורח יהיה Lubor Kollar, מנהל צוות פיתוח המנוע של SQL במיקרוסופט המביא עימו ניסיון של 17 שנים בתחום פיתוח מנועי מסדי נתונים. האירוע יתקיים בשיתוף חברת Solid Quality Learning, מומחים עולמיים בתחום הדרכת פלטפורמת SQL.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
חשבון חשמל (X)חשבון חשמל (X)

חשבון החשמל יעלה ב-1.5% בינואר - איך תוכלו להוריד אותו ב-6%?

איך אפשר לחסוך 300-400 שקלים בשנה, מה קורה בשוק החשמל, ואיך לקבל הנחות גדולות יותר?

אדיר בן עמי |
נושאים בכתבה חשבון חשמל

חשבון החשמל שלכם יעלה בינואר. התעריף יעלה ב-1.5% ומדובר בכ-6 שקלים לחודש לצרכן ממוצע. מדובר על עלייה שנתית של כ-70 שקל בשנה. אולי לא סכם גדול, אבל כשעולים המחירים והתעריפים מכל הכיוונים זה מצטבר. אבל יש דרכים להוזיל את עלויות החשמל. חשבון ממוצע עשוי לרדת ב-300 שקלים בערך, אם תעברו לספקים החדשים. 

כ-350 אלף משקי בית ועסקים עברו לספקים החדשים ים, מדובר על פחות מ-10% ממשקי הבית והעסקים. הרוב ממשיך לשלם את התעריף של חברת החשמל, למרות שהוא יקר יותר. האפשרות לעבור לספקים החדשים קיימת כבר שנה וחצי, אבל אי אפשר להכתיר אותה כהצלחה. אין גם פרסום משמעותי, ומעבר להכל - אין תמריץ מספיק גדול (כ-25 שקל בחודש) ויש חשש לעבור מחברת החשמל. אנשים שרגילים לחברת החשמל ומרגישים בטוחים איתה, יסכימו וירצו לעבור, אבל התמריץ צריך להיות גדול יותר וצריך להסביר להם שאין שום שינוי בתשתיות.  

הספקים ממשיכים עם אותה אספקה ותשתית, שנותרת בבעלות חברת החשמל. ולמרות זאת המעבר איטי, אם כי בקצב הזה, נגיע למעל 500-520 אלף משפחות עוד שנה. מהפכות לא נעשות תוך יום, אולי זה הקצב שהשינויים האלו מחלחלים לציבור. בכל מקרה, המעבר פשוט: הזנת פרטי חשבון באתר הספק, אישור תוך יום-יומיים, ללא ניתוק או שינוי טכני.

הנחות של עד 400 שקלים בשנה

ההנחה נעה בין 5% ל-7% על רכיב האנרגיה. לצרכן ממוצע שמשלם 400 שקלים חודשיים (4,800 שקלים שנתיים), החיסכון השנתי עומד על 240-336 שקלים. במשקי בית עם צריכה גבוהה יותר החיסכון מגיע בקלות ל-400 שקל בשנה.

מעבר לכך, המסלולים המבוססים על שעות שיא (12:00-17:00) ושפל (23:00-7:00), מציעים פוטנציאל גבוה יותר: הנחות של 15% בשעות היום ו-20% בלילה, שיכולות להגיע ל-15-20% חיסכון כולל. ד