בורסה
צילום: אתר הבורסה
סקירה

נפילות בבורסה: המדדים המובילים איבדו 4.3%, הביטוח נפל 6.3%

איראן מפסיקה את המו"מ עם ארה"ב, מאשימה את ישראל שתוקפת בביירות; ירידות לאורך כל השוק - גם הביטחוניות שאמורות ליהנות מהסלמה ירדו

נושאים בכתבה שער הדולר בורסה

נפילות חדות בבורסה. איראן מפסיקה את השיחות עם ארה"ב כשהיא טוענת שהסיבה היא התקיפות של ישראל בביירות ולבנון. 

השוק נופל לאורך כל הקו, הביטוח בנפילה הכי משמעותית ואפילו הביטחוניות שאמורות ליהנות בהסלמה, מאבדות גובה.  בודדת בעליות חדות - נייס שזינקה היום 10%



המחיר הקובע למימוש ולפקיעה של נגזרים שבועיים על מדד ת"א-35 לתאריך 02.06.2026 הינו: 4426.37





מגדל ביטוח מגדל ביטוח 1.02%   נקנסה על ידי רשות שוק ההון בסכום של 6.5 מיליון שקל. הסיבה לקנס הזה הביא דו"ח ביקורת ממשל תאגידי חמור לגבי החברה, שסקר את התנהלותה בין 2021 ל-2024. מניית החברה יורדת כעת ביותר מ-2.1%.


נקסט ויז'ן נקסט ויז'ן -3.82%   , יצרנית מערכות הצילום המיוצבות לכלים אוויריים וקרקעיים קיבלה הזמנה שבמסגרתה היא תספק מצלמות ומוצרים נוספים ללקוח חדש עד סוף הרבעון השלישי של 2026, בהיקף של כ-96 מיליון דולר. ההזמנה מצטרפת לרצף עסקות מתחילת השנה בכ-162 מיליון דולר, לאחר שהחברה העלתה את יעד המכירות ל-2026 לכ-315 מיליון דולר

החשש סביב סימד הולדינגס מכה היום גם באג"ח של חברות BVI נוספות, שנופלות בחדות כמעט בלי קשר ישיר לפעילות שלהן. אחרי השעיית המסחר באג"ח סימד וההודעה כי החברה לא תשלם את הריבית למחזיקים, המשקיעים בורחים מסיכון ומוכרים אג"ח של חברות זרות שגייסו חוב בישראל כמו לייטסטון אגח ג 0.7%  . הסיפור של סימד, עם משיכת 34 מיליון דולר על ידי בעלי השליטה ואי-היכולת להחזיר את הכסף, מעלה מחדש את החשש מממשל תאגידי חלש ומקושי אמיתי של מחזיקי האג"ח בישראל לאכוף זכויות מול חברות שפועלות מעבר לים.



קיראו עוד ב"שוק ההון"


דוראל אנרגיה מנצלת את הזינוק במניה להנפקה. אחרי ריצה חריגה במניית דוראל - עלייה של כ-620% ב-12 החודשים האחרונים (פי-7.2 בתוך שנה), החברה בוחנת ביצוע הנפקה שעל פי ההערכות תהיה קרוב למיליארד שקל. ההנפקה תשמש את החברה להשקעה בחברה הבת האמריקאית, אבל זה בדיוק הסיבה שהמניה נופלת - הערך של החברה האמריקאית נסק בשנה האחרונה. רק לפני 3-4 חודשים בכנס ביזפורטל, אמרה הנהלת החברה - אפסייד בדוראל? "חברה בגודל קרוב לפעילות שלנו בארה"ב נמכרה ב-5 מיליארד דולר", מאז המניה עלתה פי שלושה! - להרחבה: מניית דוראל נופלת - הסיבה: מנצלת זינוק של פי 7 בשנה להנפקה


האם זה מה שיעצור את נפילת הדולר? בכירים בשוק ההון מציעים למדינה לשנות את הדרך שבה הגופים המוסדיים מגדרים את החשיפה שלהם לדולר. במקום לבצע עסקאות גדולות דרך הבנקים ושוק המט"ח, הם מציעים לאפשר לקרנות הפנסיה ולחברות הביטוח לבצע את הגידור ישירות מול בנק ישראל ומשרד האוצר, ואת במטרה להפחית את הלחץ על שער הדולר, להוזיל עלויות לחוסכים ולהקטין את התנודתיות בשוק המט"ח. הרקע להצעה הוא התחזקות השקל בחודשים האחרונים - הבעיה: עסקאות ענק שזזות דרך שוק המט"ח




אתמול היה היום האחרון להגיש את הדוחות לרבעון הראשון של השנה, קיבלנו שטף של דוחות, הרבה חברות מנסות את הטריק הישן לדווח בשעת הש"ין על התוצאות ובכך אולי להחביא תוצאות פחות מחמיאות. היום האחרון להגשת הדוחות לרבעון הראשון הפך שוב לצוואר בקבוק, ראינו את זה באלקטריאון, בסינאל, בקווילטאו, וגם אצל קבוצות גדולות יותר שהרבעון לא ממש האיר להן פנים.


פתאל ברבעון חלש, והתחזית דורשת רבעונים חזקים בהרבה אחרי שהמלחמה מילאה את המלונות במפונים ושיפרה את הרווחיות באופן חריג, פתאל החזקות 0.73%    חוזרת למציאות חלשה יותר: ירידה בהכנסות, שחיקה ברווחיות ותזרים שוטף שלילי; פתאל עדיין צופה התאוששות בהמשך השנה, אבל התחזית דורשת רבעונים חזקים בהרבה


בפסגות מעריכים כי הירידה במחירי האנרגיה והמשך התחזקות השקל מקרבים את בנק ישראל להפחתות ריבית נוספות. לפי התחזית של בית ההשקעות, הירידה במחירי הנפט בשבוע האחרון של החודש והתחזקות השקל כבר הובילו לירידה של 3.35% במחיר הדלק בתחנות בישראל ביוני ( מחיר הדלק יורד ב-27 אגורות ל-7.80 שקל לליטר), כאשר במקביל שער הדולר הממוצע נמוך ב-0.7% לעומת התחזית הקודמת. בעקבות זאת פסגות מפחיתים 0.1% מתחזית האינפלציה שלהם ל-12 החודשים הקרובים, וצופים כי מדד המחירים לצרכן יעלה ב-1.6% בלבד בשנה הקרובה. בפסגות מעריכים כי החל מיוני האינפלציה תשהה בחלק התחתון של יעד בנק ישראל, מה שפותח מרחב להפחתת ריבית נוספת. עם זאת, הם מעריכים כי הסיכוי להפחתה כבר ביולי נמוך מ-50%, וכי בנק ישראל יבחר בסופו של דבר להפחית את הריבית עוד פעמיים עד סוף 2026, בסך כולל של 0.5%.



אלעד מערכות אלעד תוכנה 2.55%   מתחזקת מדווחת על רכישה משמעותית, עם חתימה על הסכם לרכישת 100% ממניות חברת קונסיסט מערכות, העוסקת בשיווק והטמעת מערכות תוכנה ובאספקת שירותים מקצועיים בתחומי טכנולוגיות המידע. התמורה בעסקה נקבעה על כ-150.7 מיליון שקל, כאשר החברה מציינת כי בכפוף להתקיימות התנאים המתלים תושלם העסקה ותמומן ממקורותיה העצמיים, על בסיס מזומן נטו וללא חוב. לצד זאת, אלעד התקשרה גם בהסכם לרכישת קניין רוחני הקשור למוצרי BIFITDA בתמורה נוספת של עד 7.8 מיליון שקל, בכפוף למנגנון earn-out. 

קונסיסט מציגה פעילות בהיקף מהותי יחסית לאלעד, אך גם שחיקה ברווחיות -  ההכנסות הסתכמו ב-237 מיליון שקל בשנת 2025, לעומת כ-225 מיליון שקל ב-2024, ו-EBITDA מתואם של כ-18.5 מיליון שקל, לעומת כ-20.7 מיליון שקל בשנה הקודמת. מבחינת אלעד, מדובר במהלך שמרחיב את סל הפתרונות והשירותים שלה בשוק התוכנה וה-IT, ומעמיק את החשיפה שלה לתחומי הטמעה, שירותים מקצועיים ומערכות ארגוניות.


חברת תמר תמר פטרוליום -1.02%   מעדכנת על עלייה ביכולת ההפקה היומית המירבית של פרויקט תמר, לאחר שהמפעילה במאגר, שברון Chevron Corp. -0.7%   , הודיעה כי החל מ-28 במאי 2026 יכולת ההפקה היומית המירבית מהמאגר גדלה לכ-1.35 BCF ביום. העלייה מגיעה לאחר השלמת שדרוג של שני מדחסים מתוך שלושה במתקן הקבלה באשדוד, וביצוע פעולות תומכות ומשלימות נוספות במסגרת פרויקט ההרחבה של המאגר - תמר פטרוליום: יכולת ההפקה ממאגר תמר עלתה לכ-1.35 BCF ביום


מר מר 1.02%    מדווחת כי חתמה בחודשיים האחרונים על כמה הסכמים נוספים בתחום הביטחוני בהיקף כולל של כ-30 מיליון שקל. ההסכמים כוללים אספקת פתרונות תקשורת, מערכות קשר, וידאו ומערכות אופטיות משולבות AI, לצד פלטפורמות ניידות וקרונות קשר, ומתווספים לצבר ההזמנות הקיים של החברה.



החוזים בוול סטריט באדום, ממש בזמן הזה מגיעה עזרה מכיוון לא צפוי - ג'נסן הואנג, מנכ"ל אנבידיה  מדבר מעל הבמה בטאיפיי על העתיד של אנבידיה, על ה-AI, מכריז על שת"פ עם LG שבשניות עוברת לעלייה של 30%, ומעלה את החוזים על הנאסד"ק, ועדיין - צפו לפתיחה אדומה, אבל לא כמו שמעיד הארביטראז'.  



למי שפספס, כדאי מאוד לקרוא את הסיפור על ההונאה הגדולה בבורסה: 

פרק ראשון -  100 מיליון שקל עברו לבעלי השליטה ולא חזרו: קוראים לזה הונאה

פרק שני - הפרק השני בהונאה הגדולה - שימו לב לסעיף 3

 הקרנות שחשופות לסימד: מור בראש עם 96 מיליון שקל


ורגע לפני הסקירה - הנה מה שעשה הכסף שלכם בחודש שעבר? קרנות השתלמות במאי: תשואה של 2% במסלול כללי, 3.3% במסלול מנייתי


סמארט שׁוּטֶר סמארט שוטר -7.07%     מדווחת על זכייה בחוזה משמעותי ראשון מול הצי האמריקאי (US Navy) ותספק מערכות נישאות לחייל מסוג SMASH 3000SA למרכז ללוחמה ימית של הצי האמריקאי, בסך כ-1.8 מיליון דולר.


הדולר יורד - היבואנים חוגגים. שמחת היבואנים: הדולר הנמוך מזניק את רווחי ראלקו

אלקטריאון אלקטריאון -0.44%    פתחה את 2026 עם דוח שלא באמת נותן למשקיעים סיבה להירגע. ההכנסות אמנם עלו ל-7.4 מיליון שקל ברבעון הראשון, לעומת 2.3 מיליון שקל ברבעון המקביל, והרווח הגולמי עלה ל-3.1 מיליון שקל. אבל החברה עדיין בקצב של הפסדים גדולים, הפסד של 19.3 מיליון שקל, תזרים שוטף שלילי של 23 מיליון שקל, וקופה שצנחה מ-69.4 מיליון שקל בתחילת השנה ל-29.8 מיליון שקל בלבד בסוף מרץ - אלקטריאון ממשיכה לדמם, האם היה מקום להערת עסק חי?


סינאלסינאל 0%      יורדת במכירות, נופלת ברווח התפעולי ועוברת להפסד. ברבעון הראשון של השנה, הרווח התפעולי כמעט נמחק - 247 אלף שקל בלבד, ירידה של 90% מהרבעון המקביל. ההכנסות של סינאל ירדו ל-16.9 מיליון שקל ברבעון, לעומת 20.4 מיליון שקל אשתקד, על רקע קיטון של 2.3 מיליון שקל בפעילות בארה"ב והיחלשות הדולר. גם הרווחיות התפעולית נשחקה, על אף שיפור בשיעור הרווח הגולמי - אקסל רכשה את השליטה בסינאל ממשפחת בוגנים לפני 8 חודשים - בינתיים נראה שאקסל עשתה עסקה גרועה ומשפחת בוגנים יצאה בזמן

כנפיים כנפיים -1.08%    איך הצליחה כנפיים של משפחת בורוביץ' להפוך מחברה עם חוב גדול לחברת החזקות משמעותית בתחום התעופה שמייצרת מזומנים, מחלקת מזומנים ומחזיקה ב-26 מיליון דולר במזומן - השותפה הקטנה באל על והמתנה הגדולה שהיא קיבלה מהמדינה


דוח מאכזב לקווליטאו קווליטאו -2.61%   ברבעון הראשון של השנה, אבל הצבר גדל. צבר הזמנות בשיא של 62.7 מיליון דולר - אך הרווח הרבעוני נחתך כמעט בחצי.  ההכנסות ברבעון עלו ב-14.8% ל-16 מיליון דולר, אך הוצאה של תשלום מבוסס-מניות, הפרשת בונוסים רבעונית והפסדי שער על תקבולי הנפקה פרטית של 275 מיליון שקל שחקו את הרווח הנקי ל-2.9 מיליון דולר בלבד. במקביל, דיווחה החברה במהלך הרבעון  על שלוש הזמנות חדשות בהיקף כולל של 21.2 מיליון דולר, חילקה דיבידנד של 4 מיליון דולר ואישרה תכנית רכישה עצמית של עד 4.5 מיליון דולר - חברת השבבים הישראלית עם דוח פושר - לאן הולכים מכאן ולמה החברה עדיין לא נמכרה?


יוחננוף יוחננוף -3.05%       סיכמה רבעון עם צמיחה בהכנסות וברווחים, אבל הדוח מגיע אחרי מהלך חזק במניה, שכבר מתמחר לא מעט מהשיפור.  בחודש האחרון זינקה מניית יוחננוף בכ-19%, ובכך מחקה דשדוש מסוים שנרשם מתחילת השנה. מתחילת השנה היא מציגה תשואה גבוהה משמעותית מזו של המדד הענפי, ת"א צריכה (לשעבר ת״א רשתות שיווק) שעלה בכ-11%, ובהסתכלות של 12 חודשים המניה כבר עלתה בכ-55% לשווי שוק של כ-5.9 מיליארד שקל.

יוחננוף כבר לא נסחרת במכפילים של רשת קמעונאות, זה מכפילים של צמיחה, חברה שהשוק מצפה ממנה להמשיך לצמוח בקצב גבוה. היא כעת במכפיל רווח היסטורי על הרווחים של כ-28, או סביב 24 אם מניחים שהרבעון הנוכחי ייצג קצב רווח שנתי, המניה אינה זולה ביחס לעבר. מצד שני, העלייה במכירות החנויות הזהות, המשך פתיחת הסניפים והשיפור ברווח התפעולי מסבירים למה השוק מוכן לשלם את הפרמיה - יוחננוף כמעט ב-6 מיליארד שקל; מה תוצאות הרבעון?


קרנות נאמנות - זרקור על הקרן: קרן שמכה את השוק, ומציגה את האבסורד של עולם ההשקעות הירוקות


ב-IBI מעלים את מחיר היעד לרמי לוי רמי לוי -1.8%    ל-443 שקל למניה ומותירים את המלצת ״תשואת יתר״, אחרידוחות רבעון ראשון חזקים שבהם הציגה החברה צמיחה של כ-14.7% בהכנסות לכ-2.12 מיליארד שקל, שיפור ברווחיות התפעולית וזינוק של כ-35% ברווח הנקי לכ-74 מיליון שקל. בבית ההשקעות מציינים כי הצמיחה נתמכה בנתוני חנויות זהות חזקים, בהתרחבות גוד פארם, בתרומת סניפים חדשים ובתחילת ההשפעה של מהלכי ההתייעלות, לצד מנועי צמיחה נוספים כמו פעילות הסטוק, רמי לוי בשכונה, פתיחת המרלו"ג החדש ושיתוף הפעולה עם ישראייר וישראכרט. עם זאת, ב-IBI מעריכים כי קצב הצמיחה החריג של הרבעון הראשון לא בהכרח מייצג את השנה כולה, אך סבורים כי החברה תמשיך להציג שיפור בתוצאות וברווחיות גם בהמשך 2026.


נקסטקוםנקסטקום -4.31%    , מסכמת את הרבעון הראשון עם עלייה בהכנסות והתרחבות בפעילות האנרגיה המתחדשת אך בשורה התחתונה עברה החברה להפסד. ההכנסות ברבעון הסתכמו בכ-113.9 מיליון שקל, לעומת כ-100.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד - עלייה של כ-13.5%. אך בשורה התחתונה רשמה החברה הפסד נקי של כ-217 אלף שקל, לעומת רווח נקי של כ-1.3 מיליון שקל ברבעון המקביל. המעבר להפסד נבע בעיקר מעלייה בהוצאות המימון ומהפסדי חברות כלולות - נקסטקום הגדילה הכנסות ל-114 מיליון שקל, אך עברה להפסד נקי ברבעון

סטארק פאוורסטארק פאוור-ש -13.39%     מעמיקה את הכניסה שלה לשוק הדאטה סנטרס בארה"ב ועוברת משלב ההצהרות לעסקה בפועל. לאחר שבמרץ דיווחה החברה על כוונה להיכנס לתחום באמצעות רכישת פלטפורמה אמריקאית לפיתוח דאטה סנטרס ותחנות כוח צמודות, כעת היא משלימה את המהלך: החברה תרכוש את SAGE תמורת 50 מיליון דולר במזומן, תקבל פורטפוליו רחב של חמישה קמפוסי דאטה סנטרס בהיקף של 5.6 ג׳יגה־וואט IT - סטארק פאוור משלימה את רכישת SAGE: פלטפורמת דאטה סנטרס ותחנות כוח בארה"ב ב-50 מיליון דולר






מיטב החזיקו בדעה מאוד אופטימית על השוק אבל היום משהו באופטימיות הזאת נשבר. הזינוקים והראלי החזק במניות גרם להם להתחיל להסס שנראה המשכיות ולהוריד את ההמלצה על השוק הישראלי ממשקל יתר למשקל שוק. בסקירה השבועית של אלכס זבז'ינסקי, הכלכלן הראשי של מיטב, הוא כותב כי "שוק המניות המקומי יתקשה להשיג תשואה עודפת", ובהמשך מגיעה גם השורה התחתונה: "אנו ממליצים להוריד חשיפה לשוק המניות המקומי ממשקל יתר למשקל שוק".

בנק ישראל הוריד בשבוע שעבר את הריבית אחרי חמישה חודשים בהם ישב על הגדר. אבל אפילו הורדת הריבית, שאמורה להיות אחד הכלים המוניטריים המרכזיים של בנק ישראל, לא עזרה למתן את תיסוף השקל. קודם להחלטה ביום ראשון השער היציג עמד על 2.89, בשישי השער הרציף נגע בשעות ב-2.79, אך השער היציג התייצב וסגר על 2.81 - כמעט 3% ירידה - תוך שבוע. ההסבר התורן הוא שהורדת הריבית הייתה ״ניצית מידי״, אבל כנראה שהבעיה היא שהמוסדיים כבר גדולים מדי על השוק המקומי - הורדת הריבית ״הייתה ניצית״ - שוב מצאו תירוץ להתחזקות השקל




הלוח הכלכלי - 
השבוע יתפרסמו כמה נתונים כלכליים שיכולים לתת תמונה עדכנית על מצב הפעילות במשק, גם מצד הצריכה וגם מצד שוק העבודה. היום התפרסמו נתוני יצוא השירותים לחודש מרץ, נתון שמרכז עניין בעיקר סביב ענפי ההייטק, השירותים העסקיים והפעילות מול חו"ל, לצד נתון רכישות בכרטיסי אשראי לחודש אפריל, שיספק אינדיקציה ישירה יחסית לעוצמת הצריכה הפרטית. 

בהמשך השבוע, בחמישי, 4 ביוני, יתפרסם השכר הממוצע במשק לאומדן אפריל, נתון שיכול ללמד על לחצי שכר ועל כוח הקנייה של משקי הבית, וכן נתוני כניסות ויציאות של תיירים לחודש מאי, שיאפשרו לבחון את מצב ענף התיירות והתנועה לישראל וממנה. עיקר תשומת הלב תהיה לשאלה האם הנתונים מצביעים על המשך התאוששות בפעילות המקומית, או על סימני האטה בצריכה, ביצוא השירותים ובפעילות התיירותית בעיקר בהקשר של המערכה הבטחונית שאמנם נכנסה לשלב מסוים של רגיעה אך עדיין בצפון המערכה נמשכת במלוא העוצמה.





ג׳י סיטי
 ג'י סיטי -0.58%      של חיים כצמן מנסה להמשיך את מהלך הורדת המינוף, והפעם דרך החברה הבת סיטיקון. החברה הודיעה בסוף השבוע כי היא בוחנת הקמה של נאמנות משפטית חדשה, שאליה יועברו נכסים מניבים בפינלנד המוחזקים כיום על ידי Citycon, בשווי כולל של כ-400 מיליון אירו (נכון ל-31 במרץ 2026) בהמשך, ג׳י סיטי בוחנת לממש את השליטה בתאגיד החדש בדרך של הנפקה לציבור, הצעת מכר או חלוקה בעין של המניות לבעלי מניות החברה - ג׳י סיטי שוב אורזת נכסים כדי להוריד מינוף: אחרי אוריון, כצמן מנסה לשכפל את המודל גם בסיטיקון


שלמה החזקות, שבשליטת קבוצת שלמה, מוכרת את מלוא החזקותיה בתלמה-שלמה טראוול סולושיינס, חברת התיירות שבה היא מחזיקה 30% מהמניות. הרוכשת היא אדתום בע"מ, שבשליטת משפחת נפתלי, המחזיקה כיום ב-24% ממניות תלמה-שלמה. התמורה בעסקה תעמוד על 144 מיליון שקל, והיא תשולם במלואה במועד השלמת העסקה - שלמה החזקות מוכרת את חלקה בתלמה-שלמה תיירות למשפחת נפתלי תמורת 144 מיליון שקל





מימוש גדול באר.פי אופטיקל בדיסקאונט של 15% על מחיר השוק - מה נגיד לכם? לדעתנו זו נורת אזהרה. כשבעלי השליטה וקרן מנור-אוורגרין מוכרים, יש בזה אמירה גדולה. מצד שני יש קונים - המוסדיים מקבלים כספים והם צריכים להשקיע אותם. הם מזרימים כסף גדול בהנפקות פרטיות וברכישות נתחים מחברות. להרחבה - מנור מממשת באר.פי אופטיקל: מכרה מניות ב-245 מיליון שקל אחרי זינוק של פי 46

המניה מתרגשת אבל לא מאוד - אר פי אופטיקל -2.84%    


שער הדולר ממשיך ליפול - דולר שקל רציף   


צחי אבו דרך גפן, חברת ההתחדשות העירונית שבשליטתו רוצה לקנות את השליטה באנשי העיר אנשי העיר -1.8%   - צחי אבו רוצה להשתלט על אנשי העיר - מציע שווי של 240 מיליון שקל, 50% מעל השוק


דוח חלש למיטרוניקס. סימני אזהרה במאזן - דוח חלש למיטרוניקס - הפסד של 26 מיליון שקל

פריים מחפשת מנועי צמיחה נוספים - פריים אנרג'י נכנסת לתחום חוות השרתים - בארץ ובחו"ל

רבל עברה להפסד ברבעון הראשון - האם יש פוטנציאל למניה - רבל עברה להפסד ברבעון הראשון - המכירות נפלו ב-15%




טרום פתיחה

הבוקר צפויה פתיחה שלילית בעיקר בגלל מניות ה"טנק" שחוזרות מוול סטריט בירידות מאוד חדות, וכל זה כשהדולר ממשיך דרומה -  דולר שקל רציף  

מול הנפילות במניות השבבים ובעיקר טאואר טאואר -3.07%   , פאלו אלטו פאלו אלטו 1.21%   תזנק ב-8%, וגם נייס תעלה כ-3.5% ועדיין פער הארביטראז' הכולל באזור מינוס 1.3%.








הוספת תגובה
139 תגובות | לקריאת כל התגובות

תגובות לכתבה(139):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 98.
    אנונימי 01/06/2026 21:12
    הגב לתגובה זו
    כל הזמן יבבו פה איך ההסכם זורק את ישראל הצידה ואז כשאירן משקת כאילו עוצרת את ההסכם ירידות.מחר יסבירו שזה בעצם טוב לישראל.
  • 97.
    בעל בית 01/06/2026 19:47
    הגב לתגובה זו
    הכסף הטפש אם היה לי כסף לנדלן ודירות להשכרה אז בכלל לא הייתי פה. מה אני נהנה בקזינו 6 אנשים צריכים לאכול מזה כולל אחזקת הבית וחינוך.מי שיש לו לפחות דירה אחת להשכיר וכסף טפש לא צריך להיות פה
  • 96.
    סולידי 01/06/2026 19:42
    הגב לתגובה זו
    אפשר לחשוב שאנחנו בשווייץ ופתאום חטפנו טילים מאירן. תגובה כלמכך אמוציונלית. כאילו לא חווינו מלחמות. הסלמה בצפון מי ישמע. דבר חדש הפתעה מוחצת. 2 אוקי אבל 4מזל שהורדתי הילוך.
  • 95.
    גנבי המעוף עושים מה שבא להם ללא שום פיקוח. חבל ולכן אסור להשקיע כאן עד שהגנבים ייענשו (ל"ת)
    שלום מהדרום 01/06/2026 18:37
    הגב לתגובה זו
  • 94.
    הזהרתי אתכם. העדפתם להתעחם (ל"ת)
    איתי 01/06/2026 18:27
    הגב לתגובה זו
  • 93.
    נדלן זה הדבר הנכון (ל"ת)
    אלי כנן 01/06/2026 18:27
    הגב לתגובה זו
  • 92.
    תמיד אמרתי אין כמו נדלן. וצחקתם אז קיבלתם (ל"ת)
    רונן 01/06/2026 18:26
    הגב לתגובה זו
  • י 01/06/2026 23:37
    הגב לתגובה זו
    בורסה טורפת את הנדלן משאירה לו אבק..תבין ילד חמוד שבלוקים של הנדלן שחך לא יכולים להתחרות בחברות החזקות בעולם ....אתה חייב עוד 2 עשורים להבין את זה נדלן זאת השקעה לאנשי קבע שלא יודעים מה לעשות עם הכסף לעובדי מדינה שאין להם מושג בכלכלה.
  • 91.
    רק התחלנו. שהמסדיים יספרו סיפורים (ל"ת)
    איתמר 01/06/2026 18:26
    הגב לתגובה זו
  • 90.
    צחקתפ עלי.אנן בתחילת מפולת. (ל"ת)
    טומר 01/06/2026 18:26
    הגב לתגובה זו
  • 89.
    אמרתי לכם לא לשים פה שקל. הנה התשובות (ל"ת)
    ערן 01/06/2026 18:25
    הגב לתגובה זו
  • 88.
    בינתיים נייס ממשיכה לטוס בארהב וכבר עברה 101 דולר העיקר לכלכתם (ל"ת)
    אנונימי 01/06/2026 18:21
    הגב לתגובה זו
  • 87.
    נגמרה חגיגת המניות. (ל"ת)
    שי 01/06/2026 18:17
    הגב לתגובה זו
  • 86.
    שוק המניות בישראל מורץ מזה שנתיים המניות יחזרו 50% אחורה (ל"ת)
    דנאל 01/06/2026 18:14
    הגב לתגובה זו
  • 85.
    זו רק ההתחלה הבורסה תרד לפחות ל 2700 (ל"ת)
    כלכלן 01/06/2026 18:11
    הגב לתגובה זו
  • 84.
    בועה סופה להתפוצץ. (ל"ת)
    אנונימי 01/06/2026 18:11
    הגב לתגובה זו
  • 83.
    אנונימי 01/06/2026 18:04
    הגב לתגובה זו
    תודה לכל האהבלים שקנו ביוקר...
  • משקיע קטן 01/06/2026 18:14
    הגב לתגובה זו
    מניפולציה של גופים גדולים למימוש כבד בתואנה שהמצב הבטחוני הוא זה שלכאורה גרם לירידות.
  • 82.
    שמחה 01/06/2026 17:37
    הגב לתגובה זו
    ירד עוד ל4000
  • 81.
    אנונימי 01/06/2026 17:35
    הגב לתגובה זו
    לפני שבוע כתבתי לכם יפול 10%.צחקתם ממני.ימשיך לרדת עד 4000 כמו לפני חודש
  • 80.
    איראן מכבידה על המדדיםמה 7.10 עלה המדד 50 אחוז (ל"ת)
    בבר 01/06/2026 17:27
    הגב לתגובה זו
  • 79.
    משקיע וותיק 01/06/2026 17:19
    הגב לתגובה זו
    וזה על בסיס יותר מ 30 שנות נסיון בשוק ההון.ההסטוריה מוכיחה כשכל פעם המדדים נופלים בעקבות ארוע בטחוני הם חוזרים לעלות בהמשך דווקא במצבים כאלה צריך לנצל ירידות בשביל לקנות ולא למכור אבל מה אני מבין...
  • אנונימי 01/06/2026 22:57
    הגב לתגובה זו
    ארהב עולה הערב
  • משקיע קטן 01/06/2026 18:16
    הגב לתגובה זו
    השאלה היא אם זה יהיה בימים הקרובים.
  • אנונימי 01/06/2026 17:43
    הגב לתגובה זו
    יכול להיות
  • 78.
    משקיע 01/06/2026 17:07
    הגב לתגובה זו
    מדוע מניות הנפט לא עולות ביום כזה בו הנפט טס מדוע מניות הבטחוניות והנשק לא עולות ביום כזה עם חזרה לליחמה עצימה מדוע כיל וחברה לא עולות ביום כזה הרי מחירי הדשנים ממריאים. שוק של משוגעים וחולי נפש שפועלים מתוך פאניקה.עצוב
  • 77.
    זו העת לקנות ביטחוניות (ל"ת)
    אנונימי 01/06/2026 17:04
    הגב לתגובה זו
  • 76.
    זירה צפונית די עם השטויות (ל"ת)
    אנונימי 01/06/2026 17:02
    הגב לתגובה זו
  • 75.
    בכל תולדות המדינה לא הייתה ממשלה כזו כושלת (ל"ת)
    אנונימי 01/06/2026 16:59
    הגב לתגובה זו
  • 74.
    לאן נעלם המספיד של נייס כשהיא טסה עכשיו 11% (ל"ת)
    אנונימי 01/06/2026 16:57
    הגב לתגובה זו
  • מעניין מי מסמן דיסלייק כשנייס כבר מעל 101 דולר בוול סטריט (ל"ת)
    אנונימי 01/06/2026 18:23
    הגב לתגובה זו
  • 73.
    מלחמה קשקוש בלבוש (ל"ת)
    אנונימי 01/06/2026 16:57
    הגב לתגובה זו
  • 72.
    ארץ אוכלת יושביה (ל"ת)
    אנונימי 01/06/2026 16:53
    הגב לתגובה זו
  • 71.
    מ. כהן 01/06/2026 16:47
    הגב לתגובה זו
    זו הזירה השמיימית
  • 70.
    אנונימי 01/06/2026 16:46
    הגב לתגובה זו
    היחידה עם פוטנציאל ובמחיר אטרקטיבי תראו כמה עולה היום!
  • היא ממשיכה לזנק ברגעים אלה גם בארצות הברית (ל"ת)
    אנונימי 01/06/2026 18:23
    הגב לתגובה זו
  • לאן נעלם המספיד הלאומי שלא הפסיק ללכלך על נייס (ל"ת)
    אנונימי 01/06/2026 17:57
    הגב לתגובה זו
  • 69.
    אנונימי 01/06/2026 16:44
    הגב לתגובה זו
    איזו הסלמה בצפון שווה מינוס 4 אחוזים בבורסה...כבר מהכתבה בבוקר היה ברור שזה מה שיהיה. השאלה מי עומד מאחרי הפשע המאורגן הזה
  • משקיע קטן 01/06/2026 18:18
    הגב לתגובה זו
    אבל מספקים תירוצים כדי להסיט את תשומת הלב.
  • 68.
    פשוט מכפילים גבוהים למה ציפו יש מימושים כבדים בימים הקרובים (ל"ת)
    אנונימי 01/06/2026 16:39
    הגב לתגובה זו
  • 67.
    כשזרקו עלינו אלפי טילים הבורסה לא התמוטטה כמו היום (ל"ת)
    אנונימי 01/06/2026 16:39
    הגב לתגובה זו
  • 66.
    משה 01/06/2026 16:35
    הגב לתגובה זו
    סתם מימוש רווחים זה הכל אין סיבה כלכלית לירידות חדות כאלה
  • 65.
    ממשלה כושלת בורסה מתמוטטת (ל"ת)
    אנונימי 01/06/2026 16:24
    הגב לתגובה זו
  • האנליסט 01/06/2026 17:11
    הגב לתגובה זו
    אז אם הבורסה עלתה מעל 50% בשנה האחרונה אז הממשלה מעולה
  • וויס 01/06/2026 17:11
    הגב לתגובה זו
    בגלל הדולר שהתרסק..
  • 64.
    לא בגלל המלחמה הירידות המכוונות (ל"ת)
    אנונימי 01/06/2026 16:23
    הגב לתגובה זו
  • 63.
    הצפון מכביד כל המלחמה עם אירן לא ירדה הבורסה ככה (ל"ת)
    אנונימי 01/06/2026 16:14
    הגב לתגובה זו
  • 62.
    הצפון חחח מצאו את הסיבה חרטוט (ל"ת)
    אנונימי 01/06/2026 16:06
    הגב לתגובה זו
  • 61.
    לא יכול להיות ירידות הזרים קונים חחחחח (ל"ת)
    אנונימי 01/06/2026 15:57
    הגב לתגובה זו
  • 60.
    הבורסה גמורה זהו (ל"ת)
    אנונימי 01/06/2026 15:40
    הגב לתגובה זו
  • לא נכון..תרד עוד 66.66 אחוז ומשם תתפרק ולאחר מכן יתקן שבע אחוז למעלה כשגרינברג ובאפט יחזרו לקנות (ל"ת)
    אנונימיוייסלבאום 01/06/2026 16:24
    הגב לתגובה זו
  • 59.
    אנונימי 01/06/2026 15:28
    הגב לתגובה זו
    מה זה מכירת חיסול....
  • 58.
    פרקו את השוק (ל"ת)
    אנונימי 01/06/2026 15:17
    הגב לתגובה זו
  • 57.
    שון קונרי 01/06/2026 15:14
    הגב לתגובה זו
    נייס קפיצה של חתול מת
  • עוד קשקשן שמכר בהפסד עם העדר... (ל"ת)
    אנונימי 01/06/2026 20:19
    הגב לתגובה זו
  • 56.
    שמעון הירושלמי 01/06/2026 15:12
    הגב לתגובה זו
    הגיע הזמן כמו שאמרתי מזמן לפוצץ את הבועה התל אביבית יחד עם הביטוחים שמורצים זמן רב
  • 55.
    אנונימי 01/06/2026 14:40
    הגב לתגובה זו
    קפיצה של חתול מת
  • אותו קשקשן גם בתגובה 57. (ל"ת)
    אנונימי 01/06/2026 20:20
    הגב לתגובה זו
  • 54.
    אנונימי 01/06/2026 14:21
    הגב לתגובה זו
    לכל מסמני הדיסלייק החיים בהכחשה את הסטטיסטיקה קשה מאוד לנצח. עלייה של 50% בשנה כמעט בכל הסקטורים היא אינה הגיונית. כאשר אדם בא לנתח חברה ומהמר שרווחי הרווחה ייכו מכפילי רווח ברמות של 3040 הוא מהמר לא פחות ולא יותר. תראו את יוחננוף. מכפיל מעל 30 והעדר ממשיך כאילו איזו הפתעה יכולה לייצר רשת שיווק שתביא את הרווחים שלה לעלות פי 2.
  • 53.
    נייס מזנקת 5.8% (ל"ת)
    אנונימי 01/06/2026 13:46
    הגב לתגובה זו
  • כבר על 6.76% (ל"ת)
    אנונימי 01/06/2026 14:06
    הגב לתגובה זו
  • כבר על 11% (ל"ת)
    אנונימי 01/06/2026 16:58
  • 52.
    אנונימי 01/06/2026 11:35
    הגב לתגובה זו
    הנה עוד דוגמא בשידור ישיר לפשע בחוזים...מאתמול עד הפתיחה החוזים עלו מעל חצי אחוז...כעת באורח פלא העליות בחוזים כמעט ונמחקו...השעה כעת בארהב היא אמצע הלילה כך שיש מי שמנצל את זה לתמרן את החוזים...כנראה בשיטת הספופינג.. כדי להשפיע על שווקים אחרים
  • לא הבנתי אתה עונה לעצמך (ל"ת)
    אנונימי 01/06/2026 14:00
    הגב לתגובה זו
  • 51.
    שמירה חזקה על המעוף (ל"ת)
    אנונימי 01/06/2026 11:31
    הגב לתגובה זו
  • 50.
    רק דשדוש (ל"ת)
    אנונימי 01/06/2026 11:16
    הגב לתגובה זו
  • 49.
    אנונימי 01/06/2026 10:59
    הגב לתגובה זו
    יש לה חברות סמסונג וגם sk hyniks חברות שבבים שחצו את שווי שוק של טריליון דולר.והמטבע שלהם נחלש מול הדולר וגם שם משקיעים בבורסה באמריקה.והתירוץ של גידור מטח של המוסדיים שם לא קיים.זה מראה על הנוכלות והקנוניה של המוסדיים בדולר שקל
  • 48.
    רון 01/06/2026 10:55
    הגב לתגובה זו
    בערך 7 אחוז מהמכירות זה הרווח שלה.היא עדיין לא נפגעה קשה מירידת הדולר רבעון אחרון בגלל הגנות וגידור.בקרוב הגידור שלה יפקע ואז הנזק מהדולר הנמוך יפגע קשות גם נובה ועוד יצואניות יחטפו חזק.אלו מניות שניסחרות במכפילי רווח בועתיים של עד 100 שזה פי 3 מהרגיל לחברות צמיחה.לתשומת לב אלו שמושקעים במניות אלו
  • 47.
    אנונימי 01/06/2026 10:54
    הגב לתגובה זו
    הזרים זורקים כמו משוגעים לא מבין למה
  • 46.
    מניות ישראליות 01/06/2026 10:19
    הגב לתגובה זו
    בורסה של קזינו על ידיעה טובה עולה אחוז ויורד שניים ועל ידיעה גרועה יורד 20% והיד עוד נטויה זה לצורך הימורים ועשיית כסף הבורסה הכי מצחינה במזרח התיכון ובעולם כולו אפס בבטחון אפס בקלקלה של מר רמבו
  • 45.
    אלקטריאון למה כביש חשמלי כשסוללה נטענת ל80אחוז בחמש דקות (ל"ת)
    מנכל שיאומי 01/06/2026 10:11
    הגב לתגובה זו
  • 44.
    הולמס פלייס חברה טיל בליסטי (ל"ת)
    אסולין 01/06/2026 09:41
    הגב לתגובה זו
  • 43.
    אלומה אופציה אחלה מינוף עשרות אחוזים תוך שבועיים (ל"ת)
    אנונימי 01/06/2026 09:32
    הגב לתגובה זו
  • 42.
    אנונימי 01/06/2026 09:07
    הגב לתגובה זו
    מחירי הדירות יורדים הריבית על המשכנתא כפולה מתשואת השכירות המינוף של המשכנתא מכפיל את ההפסדים פי 4
  • מגחך 01/06/2026 14:49
    הגב לתגובה זו
    כי הרי ברור לכולם שעכשיו זה לא הזמן לקנות דירה אלא להמתין שהמחירים ירדו לרמה סבירה.
  • רוב ההון שני ושל חברים הינו מנדלן (ל"ת)
    אנונימי 01/06/2026 14:00
    הגב לתגובה זו
  • לא נכוו כולם אצלינו קנו בלי סוף (ל"ת)
    אנונימי 01/06/2026 10:36
    הגב לתגובה זו
  • 41.
    אנונימי 01/06/2026 09:05
    הגב לתגובה זו
    פרי פיתוח של רפאל
  • רפאל 01/06/2026 09:42
    הגב לתגובה זו
    ראשי תיבות
  • 40.
    אנונימי 01/06/2026 08:53
    הגב לתגובה זו
    כולם יודעים את פער הארביטראז...יודעים גם מה קורה בחוזים..מה שרטצים לדעת זה איך זה שפער הארביטראז כמעט תמיד שלילי..איך ולמה החוזים זזים בתנודתיות ממש סביב פתיחת מסחר באירופה ובארץ
  • 39.
    אנונימי 01/06/2026 08:01
    הגב לתגובה זו
    נייס הזדמנות קניה
  • מעניין מי מסמן דיסלייק כאשר נייס מזנקת כבר 7% נכון לרגע זה (ל"ת)
    אנונימי 01/06/2026 14:11
    הגב לתגובה זו
  • 38.
    אנונימי 01/06/2026 07:46
    הגב לתגובה זו
    זה קרב גם בהצגת המוצרים בפעם הקודמת
  • 37.
    שוק ששחני מעוף קובעים מה יהי .להתרחק מתל אביב (ל"ת)
    עודד 01/06/2026 07:43
    הגב לתגובה זו
  • מ. כהן 01/06/2026 09:55
    הגב לתגובה זו
    מי הם שחקניי המעוף אפשר לחשוב שהם יצורים עוטיי גלימת ארגמן ומסכות של חייזרים.
  • 36.
    ממליץ לכם להתרחק מהשוק השקרן שלנו רק יפן וארהב (ל"ת)
    ליאור 01/06/2026 07:43
    הגב לתגובה זו
  • 35.
    יוסף טמיר 01/06/2026 07:42
    הגב לתגובה זו
    נבדק 3 היה צריך לעשות 56 אחוזסל פי 3 של 35 היה צריך לעלות 1.65 עלה רק 0.95. הכל בלוף בלי פיקוח בלי לשים לב גונבים וגונבים
  • 34.
    אנונימי 01/06/2026 07:40
    הגב לתגובה זו
    רק אומר כעת עליות בעולם.בארהב ירידת מחירי הנפטירידת ריבית וירידה במדד הפחד
  • 33.
    רענני 01/06/2026 06:37
    הגב לתגובה זו
    היום נקווה לנסים
  • 32.
    שוק גמור אצלנו רק חול (ל"ת)
    מני 01/06/2026 04:48
    הגב לתגובה זו
  • 31.
    להזהר מהרמאויות בשוק שלנו.שוק אדום (ל"ת)
    חיכה 01/06/2026 04:48
    הגב לתגובה זו
  • 30.
    אני חושבת על 35 פוטים ושש שורטים עד סוף יוני (ל"ת)
    ספיר 01/06/2026 04:47
    הגב לתגובה זו
  • 29.
    התחילו לכם מניות רבות את קמטק.פרטנרפועלים לאומי (ל"ת)
    יעקב 01/06/2026 03:58
    הגב לתגובה זו
  • 28.
    התחילו לכם את הזהב והכסף. התחילו לכם דלק קבוצה (ל"ת)
    יעקב 01/06/2026 03:57
    הגב לתגובה זו
  • 27.
    השחלות של מניות.השחילו לכם בנקים טבע כיל בזק (ל"ת)
    יעקב 01/06/2026 03:57
    הגב לתגובה זו
  • 26.
    יפן וארהב טובות בהרבה מישראל (ל"ת)
    עמי 01/06/2026 03:56
    הגב לתגובה זו
  • 25.
    רק פוטים ושורטים הביאו רווחים וידיאו עוד (ל"ת)
    מני 01/06/2026 03:54
    הגב לתגובה זו
  • 24.
    צלי 01/06/2026 03:54
    הגב לתגובה זו
    טבע עם המלצות ל 60 ד . בזק 34 אחוז מהשיא. כיל 160 אחוז מהשיא. דיסקונט 30 אחוז. בנק הפועלים 15 אחוז.לאומי 11 אחוז. קמטק 30 אחוזת דלק ק. 35 אחוז.דלק רכב 150 אחוז .נייס.. פרטנר אל על.ישראכרט. גועל נפש
  • 23.
    כל הבורסות טסו אצלנו על הפנים .לא מתקרב (ל"ת)
    טומר 01/06/2026 03:51
    הגב לתגובה זו
  • 22.
    אמרתי לכם אין מה לחפש בבורסת הנוכלים שלנו (ל"ת)
    ערן 01/06/2026 03:50
    הגב לתגובה זו
  • 21.
    אנונימי 01/06/2026 01:12
    הגב לתגובה זו
    נייס בין היחידות במכפיל נמוך עם רווחים גבוהים ואופק חיובי. הזדמנות קניה .
  • אכן מתקנת היום 7% (ל"ת)
    אנונימי 01/06/2026 14:12
    הגב לתגובה זו
  • סגרה מעל 10% וממשיכה לזנק במסחר בארצות הברית (ל"ת)
    אנונימי 01/06/2026 18:25
  • 20.
    אנונימי 31/05/2026 22:24
    הגב לתגובה זו
    הדולר בריצה ל 2.5 ובנק ישראל יאלץ להוריד משמעותית את הריבית והשאר היסטוריה...
  • 19.
    הבורסה.... 31/05/2026 20:10
    הגב לתגובה זו
    הבורסות עולות ועולות בלי פרופורציה מכפילים גבוהים אנחנו נכנסים לאזור הסכנה....נכון יכול להיות עוד כמה זמן עליות....אבל לדעתי ולדעת חברי הסכנה בפתח.....החברה הצעירים עוד לא חוו מפולות רציניות ולכן הם מתלהבים בלי סוף.....מאחל בהצלחה לכולם אמן....
  • אנונימי 01/06/2026 01:12
    הגב לתגובה זו
    נייס
  • עדר של מוכרים שחט אותה ללא הצדקה. (ל"ת)
    אנונימי 01/06/2026 18:26
  • 18.
    אנונימי 31/05/2026 18:11
    הגב לתגובה זו
    להגיד בנק ישראל השתמש בכלי הריבית אך לא הצליח לחזק את הדולר זה כמו להגיד שמיים לא מכבים אש כי ניסינו לכבותה עם כוס מיים אך השריפה המשיכה.חבלכי במיקום להוביל בנק ישראל סובל וניגרר סופו שיאלץ בבהילות להוריד את הריבית.
  • פחחח... הורדת ריבית משמעותית היתה מציתה שריפות נוספות ומשמעותיות שגם אוקיינוס לא היה מכבה אותן (ל"ת)
    שתה כוס מים ותירגע 31/05/2026 22:15
    הגב לתגובה זו
  • 17.
    המשחיל מאחור 31/05/2026 13:32
    הגב לתגובה זו
    מסכנים הייתם ומסכנים תהיו
  • 16.
    אנונימי 31/05/2026 12:21
    הגב לתגובה זו
    מכפיל רווח של טאואר 150 גם אם היא צומחת 150 אחוז שנה הבאה ושנה אחריה היא במחיר מטורף.בשער דולר כזה נמוך תהיה פגיעה בטוחה.מכיוון שההגנות והגידור של היצואניות פוקעים בקרוב ויצטרכו לגדר במחיר דולר מרוסק
  • 15.
    אנונימי 31/05/2026 11:38
    הגב לתגובה זו
    מחירי הדירות יורדים הריבית על המשכנתא כפולה מתשואת השכירות המינוף של המשכנתא מכפיל את ההפסדים פי 4
  • 14.
    אנונימי 31/05/2026 10:05
    הגב לתגובה זו
    מכפילי רווח של 45 ו 50.
  • 13.
    אנונימי 31/05/2026 09:24
    הגב לתגובה זו
    מישהו שמבין בבקשה...למה מניית לאומי ירדה ששה ימים ברציפות מה הצפי לשבוע הקרוב
  • בנקים זה עסקים יציבים 31/05/2026 22:19
    הגב לתגובה זו
    הסיבה שלאומי ירד היא מימושים. הריבית ירדה מעט וחלק מהמשקיעים ממשו. לדעתי זו דרך להרוויח פחות אבל זה שיקול אישי. בכל אופן ריבית היא לא מקור הכנסה היחיד של הבנקים וגם אם היתה.. אזי הורדת ריבית לא היתה מורידה רווחים. כי כשהריבית קטנה..יותר לוקחים משכנתא. מתאזן.
  • כי הורידו ריבית.............. (ל"ת)
    אנונימי 31/05/2026 11:22
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    המגיב המגניב 31/05/2026 09:19
    הגב לתגובה זו
    האם היה איזה דוחגורם משפיע אחר
  • שרטים.... (ל"ת)
    אנונימי 31/05/2026 17:55
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    מדוע הנפילה בטאואר (ל"ת)
    אנונימי 31/05/2026 08:18
    הגב לתגובה זו
  • שורטים...... (ל"ת)
    אנונימי 31/05/2026 11:22
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    מ 1.1.2023 4724 נרצחים 50000 פצועים 56000 טילים . (ל"ת)
    טבח נתניהו 31/05/2026 07:47
    הגב לתגובה זו
  • אנונימי 31/05/2026 13:31
    הגב לתגובה זו
    אל תחפש היגיון אצל בסטיונרים שעלו ממערות צפון אפריקה.הם תמיד יהיו רעל בכל מקום שילכו.
  • אנונימי 31/05/2026 11:57
    הגב לתגובה זו
    זה שלא עידכן את הדרג המדיני ואפילו לא טרח לעדכן את הכוחות בשטח.
  • אז נותר רק להקים את הועדה הממלכתית שתאשר את דבריך (ל"ת)
    למה מר ביטחון כה מתנגד 31/05/2026 22:21
  • אנונימי 31/05/2026 08:56
    הגב לתגובה זו
    מטבח אוסלו שהמיט עלינו השיכור המטורף וכנופיית אוסלו הארורה מהאספסוף השמלאני ! מזלנו שאתם הולכים וניכחדים !!
  • יותר מ 30 שנה עברו מאוסלו. רבין נרצח ב 95. אבל האליל שלך לא אשם בכלום (ל"ת)
    אנונימי 01/06/2026 21:47
  • 9.
    מר בטחון וקלקלה 00000000000000000000000000000000000000000000 מוחלט ! (ל"ת)
    שליח האל 31/05/2026 07:47
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    יאיר . נ 31/05/2026 07:46
    הגב לתגובה זו
    וגיבורת העל עדיין בסוויטה שבבונקר האטומי
  • אנונימי 31/05/2026 08:57
    הגב לתגובה זו
    תירקבו במחראה מטורפים.
  • לביביסטים שהביאונו עד הלום 31/05/2026 22:24
    פשוט פה בחוץ לארץ אנו חיים אוכלים שותים ונהנים. יוקר המחיה זול יותר וכל אחד מממן רק את עצמו ולא עוד עשרה חרדים. מקווה שאתם עושים חיים שם בישראל. רק אל תקוו שהמצב ישתפר. איזו סיבה יש לו להשתפר
  • 7.
    עליותתתת (ל"ת)
    אנונימי 31/05/2026 07:44
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    אנונימי 31/05/2026 01:01
    הגב לתגובה זו
    כל פעם מתלבשים על מניה כבדה אחרת ומרסקים אותה כדי לקבל פער שלילי שמשפיע על פתיחת המסחר. כל המניפולציות האלה...כמו גם המסחר בחוזים...חייב לעבור חקירה מקיפה
  • 5.
    ריש 30/05/2026 23:05
    הגב לתגובה זו
    ריט יש מצב שם לקפיצה חזקה. מחזיק ומאמין לא ממליץ על כלום
  • 4.
    אנונימי 30/05/2026 23:03
    הגב לתגובה זו
    הטיסה שם קרובה לטעמי
  • 3.
    יש מיליארדים בחוץ שמחכים לירידות כדי לקנות (ל"ת)
    אנונימי 30/05/2026 22:42
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    יוסי 30/05/2026 20:10
    הגב לתגובה זו
    יתחיל בירידות הבנקים הביטוח והביטחניות יעלו חזק יסתיים בסוף היום בעליות יפות.
  • למה שהבטחוניות יעלו חזקהבנקים והביטוח אולי. אך הבטחוניות ידשדשו (ל"ת)
    אנונימי 30/05/2026 21:19
    הגב לתגובה זו
  • כי אלביט הולכת לדווח על חוזה ענק עם מדינה זרה.. (ל"ת)
    אחת שיודעת 30/05/2026 22:33
  • 1.
    שמעון הירושלמי 30/05/2026 20:08
    הגב לתגובה זו
    עבדו על כולם בשישי בסוף שני ישלמו בגדול טריק מלוכלך