
מארוול זינקה ב-30%, קמטק קפצה ב-15%; נעילה חיובית בוול-סטריט
המסחר בוול סטריט ננעל במגמה חיובית, כאשר המשקיעים עיכלו נתוני תעסוקה חזקים מהצפוי, המשיכו לעקוב אחר ההתפתחויות במזרח התיכון ובחנו את ההשפעה של ההשקעות הגוברות בתחום הבינה המלאכותית. מדד הדאו ג'ונס הוביל את העליות עם התחזקות של 0.5%, בעוד שמדד S&P 500 עלה ב-0.1%. מנגד, מדד הנאסד"ק סיים סביב האפס עם נטייה לעליות קלות לאחר שננעל בשיא חדש ביום המסחר הקודם.
במוקד המסחר עמדו מניות הקשורות לתחום ה-AI. מניית אלפבית נסוגה לאחר שהחברה הודיעה על תוכנית לגייס כ-80 מיליארד דולר לצורך הרחבת תשתיות הבינה המלאכותית שלה. מנגד, מניית Hewlett Packard Enterprise זינקה ביותר מ-20% לאחר שדיווחה על רבעון שיא, שנתמך בביקושים חזקים למרכזי נתונים ולתשתיות AI.
המשקיעים המשיכו לעקוב גם אחר ההתפתחויות הגיאופוליטיות במזרח התיכון. הסנטימנט בשווקים השתפר לאחר שהנשיא דונלד טראמפ הודיע כי ישראל וחיזבאללה הסכימו להפסיק את חילופי האש, והוסיף כי השיחות בין ארצות הברית לאיראן נמשכות בקצב מהיר. התקווה להתקדמות דיפלומטית תרמה ליציבות בשוקי המניות, גם אם חוסר הוודאות באזור עדיין נותר גבוה.
בשוק הסחורות נרשמה עלייה במחירי הנפט. חוזי ברנט עלו בכ-1% ונסחרו סמוך ל-96 דולר לחבית, בעוד שחוזי הנפט מסוג WTI עלו מעל לרמה של 93 דולר לחבית. העלייה במחירים הגיעה למרות האופטימיות היחסית בנוגע למגעים המדיניים, כאשר המשקיעים ממשיכים לתמחר את הסיכונים הגיאופוליטיים באזור.
בגזרת המאקרו, דוח המשרות הפתוחות (JOLTS) הפתיע לטובה והצביע על 7.6 מיליון משרות פנויות בארצות הברית במהלך אפריל, לעומת תחזיות ל-6.89 מיליון. הנתון מהווה פתיחה חיובית לשבוע עמוס בפרסומי תעסוקה, שיגיע לשיאו ביום שישי עם פרסום דוח התעסוקה לחודש מאי. במקביל, עונת הדוחות מתקרבת לסיומה, כאשר המשקיעים ממתינים לתוצאות של Palo Alto Networks ו-Ulta Beauty, לאחר דוחות מעורבים מצד Dollar General ותוצאות טובות מהצפוי של Victoria’s Secret.
הסיפור בישראליות הוא אודיטי Oddity Tech -0.09% ברבעון שעבר החברה סיפקה תוצאות גרועות ותחזית חלשה, וקרסה במעל 50%, עכשיו המצב אפילו גרוע יותר - המספרים גרועים המניה קורסת ב-30% נוספים. שווי השוק שלה 560 מיליון דולר, כשהיא צנחה מהשיא כ-86%.
ארה"ב מרחיבה את ייצור הדלק הגרעיני בניסיון להפחית תלות ברוסיה - Urenco תקים מתקן העשרת אורניום חדש בניו מקסיקו בהשקעה של מיליארדי דולרים, לקראת איסור יבוא הדלק הגרעיני מרוסיה ב-2028
הזהב עקף את אג"ח ארה"ב והפך לנכס הרזרבה הגדול בעולם- לפי דוח ה-ECB, הזהב מהווה 27% מרזרבות הבנקים המרכזיים לעומת 22% לאג"ח ממשלת ארה"ב; הרכישות נמשכות על רקע מתיחות גיאופוליטית ורצון להפחית תלות בדולר
- וול-סטריט ננעלה בירוק: והמניה הדואלית שתזנק מחר ב-6.5%
- מהפכת ה-AI יוצרת תופעה חדשה בוול סטריט: היצע המניות חוזר לגדול
מניות בולטות ב S&P: 1.75%
- טרם החל המסחר הרציף
מניות בולטות בדאו ג'ונס: 1.86%
- טרם החל המסחר הרציף
[rising-falling-NASDAQ]
הנפקה בגוגל
גוגל הודיעה על גיוס הון ענק של 80 מיליארד דולר במניות כדי לממן את ההשקעות שלה בתשתיות AI, השוק מפחד מהדילול ושוב חוזרים גם לדבר על המימון של מירוץ החימוש ל-AI. ענקית הענן מתכננת לגייס 80 מיליארד דולר, כולל השקעה של 10 מיליארד דולר מצד ברקשייר האת'וויי Berkshire Hathaway Inc 0.44% , כדי לממן את התשתיות ל-AI שלה. אז מצד אחד, אנחנו רואים, שוב עד כמה הענקיות מתייחסות ברצינות להשקעות בבינה המלאכותית אבל מה שחשוב לשאול זה, איך גוגל, אחת החברות הרווחיות והחזקות בעולם צריכה לגייס הון חיצוני כדי לממן את ההשקעות האלה, אם גוגל צריכה לצאת לגיוס כזה - מה זה אומר על שאר החברות בענף? אלפאבית Alphabet 0.39% כבר גייסה 85 מיליארד דולר בחוב בשנה האחרונה, והיא צופה שתצטרך עוד לגייס בין 180-190 מיליארד דולר עוד השנה, לצד עלייה משמעותית נוספת בהוצאות ההוניות בשנה הבאה.
החשש הוא שהשוק, ובעיקר מניות הטכנולוגיה, יצטרכו לספוג גל גדול של גיוסי הון והנפקות דווקא אחרי ריצה חזקה. הנאסד"ק כבר עלה ביותר מ-25% רק מתחילת הרבעון השני, ובמקביל מתקרבות לשוק הנפקות ענק נוספות. אנת'רופיק הגישה אתמול מסמכים חסויים לקראת הנפקה, OpenAI צפויה לפעול בכיוון דומה בהמשך השנה, ו-SpaceX מתוכננת לצאת להנפקה לפי שווי שעשוי להגיע לכ-2 טריליון דולר. המשמעות היא ששוק שכבר נשען בכבדות על סיפור הטכנולוגיה וה-AI עשוי להידרש לקלוט מאות מיליארדי דולרים של היצע חדש, וזה קורה בזמן שבו התמחורים כבר מתוחים יחסית. לה.
- המונדיאל נפתח - ובוול סטריט מחפשים את המניות שירוויחו מהטורניר
- מיקרון קופצת ב-8% אחרי המימושים במניות השבבים
מארוול Marvell Technology Group Ltd. 11.13% זינקה אחרי שמנכ"ל אנבידיה ג'נסן הואנג אומר כי היא עשויה להיות החברה הבאה שתגיע לשווי של טריליון דולר, ו-HPE קפצה בעקבות דוחות חזקים ותחזית גבוהה מהצפי. במילים פשוטות, השוק אולי מתחיל לחשוש מהעלות של מרוץ ה-AI, אבל הוא עדיין ממשיך לתגמל את החברות שמספקות את התשתית שעליה המרוץ הזה נשען.
מאקרו
האינפלציה בגוש האירו חצתה את ה-3% - הריבית בדרך למעלה? האינפלציה בגוש האירו עלתה במאי ל-3.2%, ואינפלציית הליבה האיצה ל-2.5%; ב-ECB חוששים מהתגלגלות המחירים לשכר ולמחירי החברות, אבל נזהרים ממסלול חד מדי על רקע חולשה בפעילות העסקית
ההרשעה שמפחידה את השורטיסטים בוול סטריט - אנדרו לפט, מייסד Citron Research ואחד השורטיסטים המוכרים בארה"ב, הורשע בפרשה שבה נטען כי השתמש בציוצים ודוחות כדי להפיל מניות ולגרוף רווח מהיר; המקרה עשוי לשנות את הדרך שבה שורטיסטים מפרסמים תזות שליליות על חברות ציבוריות
מניות במרכז
אובר Uber 1.37% מגבילה את השימוש בכלי AI לעובדים - החברה קבעה תקרת שימוש חודשית לכלי תכנות מבוססי AI, לאחר שניצלה את תקציב הבינה המלאכותית השנתי מוקדם מהצפוי; במקביל, כ-10% מהקוד שלה כבר נכתב באמצעות סוכני AI
ויקטוריה'ס סיקרט Victoria's Secret מקפיצה תחזית ל-7.1 מיליארד דולר; המניה זינקה ב-40% לפי שעברה לירידות - הקמעונאית האמריקאית הציגה ברבעון הראשון הכנסות של 1.56 מיליארד דולר וצמיחה של 13% במכירות המקבילות; הרווח המתואם של 60 סנט למניה היה כפול מהקונצנזוס, ותחזית הרווח התפעולי לשנה הועלתה ביותר מ-100 מיליון דולר מניית ויקטוריה'ס סיקרט Victoria's Secret Victoria's Secret קופצת בכ-40% במסחר המוקדם בוול סטריט, אחרי דוח רבעוני שהפתיע לטובה ברוב השורות המרכזיות. בזמן שהשיח בארה"ב מתרכז ביוקר המחיה ובזהירות של הצרכן, הרשת הציגה רבעון שבו המכירות עולות בקצב דו-ספרתי והרווחיות משתפרת, ובמקביל העלתה את התחזיות לשנה כולה ולרבעון הבא - ויקטוריה'ס סיקרט מזנקת 40% אחרי שהכפילה את תחזית הרווח
אורקל Oracle Corp -8.53% ירדה קלות, כחלק מהחולשה הרחבה יותר במניות התוכנה. המניה אמנם ניסתה בחודש האחרון לתקן אחרי לחץ מוקדם יותר השנה, שנבע מחששות מפני השפעת הבינה המלאכותית על מודלים עסקיים קיימים, אבל היום נראה שהמשקיעים פחות מתמקדים בהתאוששות הזאת ויותר בשאלה מי באמת נהנה ישירות מההשקעות בתשתיות AI. אורקל עדיין נתפסת כחברה עם חשיפה לעולמות הענן והתשתיות, אבל במסחר הנוכחי היא נגררת יחד עם שורה של מניות תוכנה אחרות, כאשר השוק מעדיף את החברות שמספקות את השבבים, הרשתות והשרתים שמאחורי גל ההשקעות.
סרוויסנאו ServiceNow -2.81% איבדה 6% וגם היא משקפת את המעבר של המשקיעים ממניות תוכנה למניות תשתית. החברה, שפועלת בתחום פתרונות התוכנה הארגוניים, נהנתה בעבר מהתפיסה שה-AI יכול לשפר תהליכים, אוטומציה ושירותים פנימיים בארגונים, אבל במקביל גם חשופה לחשש שהטכנולוגיה תשנה את הדרך שבה לקוחות צורכים תוכנה ארגונית. הירידה היום לא נראית כמו אירוע נקודתי בחברה, אלא כחלק ממגמה רחבה יותר שבה וול סטריט בוחנת מחדש את התמחור של מניות תוכנה אחרי התאוששות מסוימת שנרשמה בחודש האחרון.
גרטנר Gartner Inc. נפלה כאשר גם היא נכללת בגל הירידות במניות התוכנה והשירותים המקצועיים. במקרה של גרטנר, החשיפה אינה בהכרח דרך מוצר תוכנה קלאסי, אלא דרך הפעילות שלה במחקר, ייעוץ ותובנות לארגונים. ועדיין, כשהשוק משנה כיוון ומעדיף חברות שמספקות רכיבי חומרה ותשתיות ל-AI, גם חברות שנמצאות בשוליים הרחבים יותר של עולם הטכנולוגיה חוות לחץ. הירידה במניה משתלבת באווירה שבה המשקיעים פחות מוכנים לתת פרמיה כללית לכל חברה שמחוברת לעולמות הדיגיטל, ומחפשים קשר ברור יותר בין ההשקעות בבינה מלאכותית לבין ההכנסות והרווחים.
וורקדיי Workday -5.05% איבדה כ-5%, והצטרפה לחולשה במניות התוכנה הארגונית. החברה, שפועלת בתחומי ניהול כוח אדם ופיננסים בארגונים, נמצאת בדיוק באחד התחומים שבהם ה-AI עשוי מצד אחד לשפר מוצרים קיימים, ומצד שני לשנות את הצורך בפתרונות מסורתיים או ללחוץ על מחירים לאורך זמן. אחרי התאוששות מסוימת במניות התוכנה בחודש האחרון, הירידה היום מאותתת שהשוק עדיין לא סגר את הדיון סביב השפעת הבינה המלאכותית על החברות האלה. בינתיים, הכסף נע שוב לכיוון מי שמספקות את התשתית הפיזית והטכנולוגית של הגל הזה.
ברודקום Broadcom 3.62% קפצה. בזמן שמניות התוכנה נחלשות, ברודקום נהנית מהחזרה של המשקיעים למניות השבבים והתשתיות. העלייה במניה מגיעה על רקע רוח גבית כפולה מצד אלפאבית ואנבידיה, כאשר השוק ממשיך לראות בחברות השבבים והתקשורת את הנהנות הישירות מהשקעות הענק במרכזי נתונים ובתשתיות AI. ברודקום נמצאת במקום שבו הביקוש לביצועים, קישוריות ועיבוד נתונים הופך למשמעותי יותר, ולכן היא מקבלת היום פרמיה מחודשת מצד המשקיעים.
מארוול - הסיפור של היום
מארוול Marvell Technology Group Ltd. 11.13% זינקה בכ-30%, אחרי שמנכ"ל אנבידיה, ג'נסן הואנג, אומר כי חברת השבבים והרשתות עשויה להגיע לשווי של יותר מטריליון דולר. האמירה הזאת מספיקה כדי להצית מחדש עניין במניה, בעיקר משום שמרוול נתפסת כחברה שיושבת על אחד הצמתים המרכזיים של תשתיות AI, בין שבבים, תקשורת מהירה ומרכזי נתונים. הזינוק החד במניה משקף לא רק תגובה לאמירה של הואנג, אלא גם את הרצון של המשקיעים למצוא את החברות הבאות שעשויות ליהנות מהביקוש הגובר לתשתיות עיבוד ותקשורת סביב בינה מלאכותית.
אנבידיה NVIDIA Corp. 2.22% ירדה בכ-0.7%, וממשיכה לשמש עוגן מרכזי בסיפור ה-AI של וול סטריט. גם כשהעלייה שלה מתונה יותר ביחס למרוול או ברודקום, עצם הנוכחות שלה ברקע מספיקה כדי להשפיע על מניות נוספות בענף. אנבידיה אינה רק יצרנית שבבים מבחינת השוק, אלא מעין נקודת ייחוס לכל שרשרת הערך של הבינה המלאכותית, ולכן אמירות של הנהלת החברה על שחקניות אחרות מקבלות משקל גבוה. העלייה היום משתלבת במגמה שבה המשקיעים עדיין רואים בביקוש לשבבי AI ולמרכזי נתונים מנוע משמעותי לשוק.
STMicroelectronics STMicroelectronics NV 10.43% עלתה בכ-15%, אחרי שהחברה מעלה את יעד ההכנסות שלה מתחום הדאטה סנטר. העלייה במניה מראה עד כמה רגיש השוק לכל עדכון שמחבר חברה מסוימת ישירות להשקעות בתשתיות מחשוב. גם אם STMicroelectronics אינה נתפסת תמיד כחלק מהשמות המרכזיים בגל ה-AI, העלאת יעד ההכנסות בתחום מרכזי הנתונים מכניסה אותה היום לאותה קטגוריה של חברות שנהנות מהסטת ההון לכיוון חומרה, שבבים ותשתיות. מבחינת המשקיעים, כל סימן לביקוש חזק יותר מהדאטה סנטרים הופך מיד לטריגר חיובי.
מיקרוצ'יפ Microchip Technology Inc. 5.72% זינקה, אחרי שהחברה מודיעה כי תעלה מחירים לחלק מהמוליכים למחצה שלה כדי לקזז עלויות גבוהות יותר. במקרה הזה, העלייה במניה אינה מגיעה רק מההתלהבות סביב AI, אלא גם מהיכולת של החברה לגלגל עלויות ולשמור על רווחיות. בשוק שבו משקיעים בוחנים לא רק צמיחה אלא גם שוליים, הודעה על העלאת מחירים יכולה להתפרש כסימן לכוח תמחור. מיקרוצ'יפ מצטרפת בכך למגמה החיובית הרחבה יותר בסקטור השבבים, אבל עם טריגר מעט שונה, שמגיע מהצד של ניהול עלויות ומחירים.
היולט פקארד HP Enterprise 2.88% בזינוק אדיר, אחרי דוחות חזקים לרבעון הפיסקלי השני, שמאותתים כי הביקוש לשרתים ולתשתיות AI עדיין גבוה. העלייה במניה בולטת במיוחד משום שהיא מחברת בין הדוחות בפועל לבין הסיפור הרחב של השוק: חברות לא רק מדברות על השקעות בבינה מלאכותית, אלא גם קונות את הציוד שנדרש כדי להריץ את המערכות האלה. HPE נהנית מהתפיסה שהביקוש לשרתים, תשתיות ורכיבי מחשוב ימשיך להיות אחד ממנועי הצמיחה המרכזיים בשוק הטכנולוגיה, והתגובה החדה במניה משקפת את החשיבות שהמשקיעים מייחסים לכך.
דל Dell 5.85% נפלה ב-7% בניגוד לזינוק ב-HPE. יצרניות השרתים חוזרות למרכז הבמה ככל שהביקוש לתשתיות AI ממשיך לגדול. דל נהנית מהציפייה שחברות, ספקיות ענן וארגונים גדולים ימשיכו להשקיע בציוד מחשוב ובשרתים ייעודיים, גם אם קצב ההשקעות והתמחור של המניות ימשיכו להשתנות מרבעון לרבעון. המסחר היום מציב אותה כחלק מהקבוצה שנהנית מהחזרה של השוק למניות התשתית.
סופר מיקרו קומפיוטר Super Micro Computer 9.22% קפצה בכ-7%, וגם היא מקבלת רוח גבית מהדוחות של HPE ומהביקוש הרחב לשרתים. החברה מזוהה בשוק כאחת המניות הרגישות ביותר לסיפור תשתיות ה-AI, ולכן כל סימן לכך שהביקוש לשרתים נשאר חזק משפיע גם עליה. העלייה היום מצטרפת לתמונה שבה מניות השרתים מקבלות מחדש תשומת לב, אחרי תקופה שבה המשקיעים ניסו להבין האם גל ההשקעות בבינה מלאכותית כבר מתומחר במניות או עדיין ממשיך לתמוך בצמיחה.
Aevex AEVX צנחה, אחרי שיצרנית הרחפנים מודיעה על הנפקה ציבורית של 5.7 מיליון מניות, לצד מכירה נוספת של 2.3 מיליון מניות על ידי בעלי מניות מסוימים. הירידה במניה משקפת את החשש הטבעי של משקיעים מדילול, בעיקר כאשר חברה בוחרת לגייס הון דרך הנפקת מניות נוספות. במקרה של Aevex, הסיפור אינו קשור ישירות לגל ה-AI שמוביל את המסחר בטכנולוגיה, אלא למבנה ההון של החברה ולשאלה כיצד השוק מתמחר גיוס הון חדש בתקופה שבה המשקיעים רגישים יותר לדילול ולשימושים בכסף.
קרדו Credo Technology 11.39% ירדה, אחרי שחברת הכבלים החשמליים צופה האטה בצמיחת ההכנסות ברבעון הנוכחי. הירידה במניה בולטת משום שהיא מגיעה דווקא ביום שבו חלק ממניות התשתית והחומרה נהנות מרוח גבית. קרדו פועלת בתחומים שנוגעים גם לעולמות הקישוריות והדאטה סנטר, אבל התחזית שלה מזכירה שהשוק לא מוכן לתת קרדיט אוטומטי לכל חברה שקשורה לתשתיות. כאשר חברה מאותתת על האטה בקצב ההכנסות, המשקיעים מגיבים בזהירות, גם אם הסקטור הכללי ממשיך ליהנות מסיפור חיובי.
הסייבר מזנק
פאלו אלטו Palo Alto Networks 6.2% ירדה 1%, לקראת פרסום הדוחות שלה בהמשך היום, האנליסטים בוול סטריט מצפים להכנסות של 2.9 מיליארד דולר ברבעון השלישי, עלייה של 29% לעומת השנה שעברה, לצד רווח מתואם של 80 סנט למניה, ללא שינוי מהתקופה המקבילה. הצמיחה השנה צפויה להיות מושפעת גם מרכישות שביצעה החברה, ובראשן רכישת סייברארק בעסקת מזומן ומניות בשווי של כ-25 מיליארד דולר, שהושלמה בפברואר. מצד אחד, הרכישות עשויות לתמוך בצמיחה במכירות ולהרחיב את סל פתרונות האבטחה של פאלו אלטו. מצד שני, הן גם עשויות ללחוץ על שיעורי הרווח וליצור דילול מסוים, ולכן הדוחות הקרובים מקבלים משקל מיוחד. פאלו אלטו מנסה למצב את עצמה כחברת אבטחה רחבה יותר לעידן שבו ארגונים לא רק משתמשים בכלי AI, אלא גם מתחילים להפעיל סוכני AI בתוך הרשתות שלהם. אותם סוכנים אמורים לבצע משימות מורכבות על בסיס הוראות פשוטות, אבל כדי לעשות זאת הם צריכים גישה למידע פנימי, לדפדפנים, לאימייל ולמערכות תקשורת אחרות. הגישה הזאת יוצרת משטח תקיפה חדש, כולל סיכונים כמו prompt injection וניצול הרשאות לא נכון. לכן תחום אבטחת הזהויות הופך למרכזי יותר, במיוחד אם התחזיות שלפיהן סוכני AI יהיו רבים יותר מעובדים אנושיים ברשתות ארגוניות יתממשו.
קראודסטרייק CrowdStrike 6.76% ירדה, על רקע אותה מגמה שמלווה גם את פאלו אלטו. החברה, שנחשבת לאחת המתחרות הקרובות שלה בתחום הסייבר, בונה גם היא חבילת שירותי אבטחה לעידן הבינה המלאכותית. העלייה במניה מצביעה על כך שהמשקיעים אינם מתמקדים רק בשבבים ובשרתים, אלא גם בשאלה מי יגן על מערכות הארגונים ככל שה-AI נכנס עמוק יותר לתהליכים עסקיים. בסביבה שבה מתקפות סייבר יכולות להתבצע במהירות ובקנה מידה גבוה יותר בעזרת AI, חברות אבטחה שמצליחות להציג פתרון רחב, מבוסס פלטפורמה, מקבלות היום תשומת לב מחודשת.
אוקטה OKTA איבדה 3%. החברה, שנחשבת לאחת השחקניות המרכזיות בתחום אבטחת הזהויות, נהנית מהתמקדות גוברת בשאלה כיצד ארגונים ינהלו הרשאות לא רק לעובדים, אלא גם למערכות אוטונומיות שיפעלו בשמן. הדוחות האחרונים שלה חיזקו את ההערכה שיש כאן שוק חדש שנפתח בתוך עולם הסייבר, והתגובה במניה ממחישה עד כמה המשקיעים מחפשים את החברות שיוכלו להפוך את אתגרי ה-AI להכנסות בפועל.
ישראליות בוול-סטריט
קמטק Camtek Ltd. 10.47% קיבלה הזמנות ביותר מ-105 מיליון דולר; המערכות יסופקו ב-2027- החברה קיבלה הזמנה של 55 מיליון דולר מלקוח OSAT מהשורה הראשונה והזמנות נוספות של יותר מ-50 מיליון דולר מיצרנית מובילה של זיכרונות HBM עבור מערכות Hawk
אודיטי Oddity Tech -0.09% צנחה 30%: ההכנסות ירדו ב-26% והחברה עברה להפסד של 21 מיליון דולר- אודיטי מאבדת גובה אחרי דוחות חלשים וזינוק בעלויות רכישת הלקוחות; המשקיעים מפקפקים ביכולת החברה להחזיר את מודל הצמיחה והרווחיות למסלול
טבע נפלה 5% Teva Pharmaceutical Industries 2.92% - אין סיבה רשמית, היו אומנם מימושי מניות של בכירים בחברה, אבל זו לא סיבה לרוב לירידות שערים. יכול להיות שהשוק האמריקאי מקשר את טבע לישראל וחושש מהמחלוקת בין ארה"ב לישראל - בין טראמפ לנתניהו. אצל מלם העולם הכל קשור והכל יכול להיות, אם הוא כועס על ישראל וביבי, זה יכול לזלוג גם למקומות לכאורה לא קשורים. להערכתנו הסיכון הזעה קטן.
מניות השבבים הישראליות עלו - Tower Semiconductor 10.62% Nova Measuring Instruments Ltd. 10.09% Camtek Ltd. 10.47%
- 6.הטנק לא עוצר (ל"ת)אנונימי 03/06/2026 06:39הגב לתגובה זו
- 5.אנונימי 03/06/2026 01:08הגב לתגובה זונייס הזדמנות קניה
- 4.כבר הארביטראז שלילי (ל"ת)אנונימי 02/06/2026 20:26הגב לתגובה זו
- 3.אנונימי 02/06/2026 20:23הגב לתגובה זואדם מבוגר הולך לרופא וטוען שהוא כבר לא יכול לקיים יחסי מין ועל הדרך מקלל את ביבי. שואל הרופא מה ביבי אשם עונה המבוגר בזמן בין גוריון כן יכולתי.
- 2.חחח טאואר סיימה את המסחר ב 14% מצחיק אלה שמכרו אתמול בירידה והכתבות כאן שמסבירות אותה (ל"ת)אתר עולב 02/06/2026 18:43הגב לתגובה זו
- לא למכור עוד שנה היא ב 1000$ (ל"ת)אנונימי 02/06/2026 21:50הגב לתגובה זו
- 1.כל העכברים בורחים מטאואר רק כדי לחזור במחיר יקר יותר (ל"ת)חחח 02/06/2026 18:42הגב לתגובה זו