דוחות פרטנר: ירידה של כ-78% ברווח הנקי ברבעון הראשון

החברה הציגה ירידה של כ-4% בהכנסות לעומת התקופה המקבילה אשתקד. הרווח התפעולי ירד ב-72%
 | 
(1)
מנכ"ל פרטנר איציק בנבנשיבתי, צילום: עופר וקנין
חברת פרטנר 0% פרטנר 1,452 0% פרטנר בסיס:1,452 פתיחה:1,444 גבוה:1,458 נמוך:1,395 תמורה:3,088,571 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה הבוקר (ה') על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2019 והציגה ירידה של כ-4% בהכנסות לעומת התקופה המקבילה אשתקד וירידה של כ-78% ברווח הנקי ברבעון הראשון של השנה לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
הכנסות פרטנר הסתכמו בכ-794 מיליון שקל לעומת 814 מיליון שקל בתקופה המקביל אשתקד, ירידה של כ-4%. הכנסות החברה משירותים ירדו בכ-1% והסתכמו בכ-624 מיליון שקל לעומת 625 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, הירידה נובעת מירידה בהכנסות המגזר הסלולרי כתוצאה מעונתיות ושחיקת מחיר, אשר קוזזה חלקית על ידי עליה בהכנסות המגזר הקווי.
בשורה התחתונה, הרווח הנקי של פרטנר ירד בכ-78% והסתכם בכ-2 מיליון שקל לעומת 19 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, הירידה ברווח נובעת בעיקר מירידה ב-Adjusted EBITDA בנטרול השפעת IFRS 16.
הרווח התפעולי ברבעון הראשון הסתכם ב-9 מיליון שקל, ירידה של כ-72% בהשוואה לרווח תפעולי של 32 מיליון שקל ברבעון המקביל. החברה מציינת כי בנטרול ההשפעה של יישום תקן 16 IFRS הרווח התפעולי היה מסתכם ב-4 מיליון שקל.
ה-Adjusted EBITDA של פרטנר הסתכם בכ-197 מיליון שקל ברבעון הראשון של השנה לעומת 172 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-14%, המיוחס לעלייה של כ-39 מיליון שקל כתוצאה מיישום תקן חשבונאות IFRS16.
הכנסה החודשית הממוצעת למנוי חודשי (ARPU) עומדת על כ-56 שקלים ברבעון הראשון של השנה, ירידה של 3% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. בסיס מנויי הסלולר ירד בכ-1% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד והסתכם בכ-2.62 מיליון מנויים ברבעון הראשון של השנה, כאשר מנויי הטלוויזיה של החברה רשמו עליה של כ-76 אלף מנויים והסתכמו בכ-141 אלף בסוף הרבעון הראשון.
איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר: "בשוק תקשורת רווי תחרות מצליחה פרטנר לפתוח את שנת 2019 במומנטום חיובי – תשתית הסיבים האופטיים של פרטנר כבר מגיעה ליותר מ-400 אלף משקי בית, ביותר ממחצית מערי ישראל בכל רחבי המדינה, ופרטנר TV ממשיך להיות שירות הטלוויזיה הצומח בישראל עם יותר מ- 152 אלף מנויים. 
במגזר הסלולרי, המשכנו לשמור על שיעור נטישה נמוך בזכות מיקוד בלקוחות הקיימים. אסטרטגיה זו באה לידי ביטוי גם בירידה מתונה בהכנסה הממוצעת מלקוח, בהשוואה לרבעון קודם ולרבעון המקביל ב- 2018. האיתנות הפיננסית של פרטנר מאפשרת לנו גמישות גבוהה לביצוע השקעות אסטרטגיות ולהרחבת פעילות בתחומים קיימים וחדשים".
תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מילים מפוצצות לזה שהם גנבים אז עברתי חברה (ל"ת)
    מנואל 30/05/2019 09:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור