פרסומת סמסונג
צילום: ליאו ברנט

קמפיין חדש של סמסונג: "עשו את זה חכם"

קמפיין חדש ל-SmartThings של סמסונג. הקמפיין שעלה בטלוויזיה, בדיגיטל וברשתות החברתיות ממחיש את חווית השימוש במוצרי החשמל החכמים
נחמן שפירא |

סמסונג ישראל עולה בקמפיין חדש לחשיפת פלטפורמת SmartThings לקהלים חדשים במסגרתו היא מקדמת את חוויית השימוש היומיומי במוצריה ומדגימה כיצד ניתן מעתה לתפעל פעולות שגרתיות מרחוק.

בסדרה בת חמישה סרטונים הומוריסטיים ממחישה סמסונג כיצד פעולות כמו אפייה, הפעלת מכונת כביסה ומעבר בין ערוצי הטלוויזיה יכולות להפוך למתקדמות באמצעות לחיצה אחת במכשיר הנייד. כך למשל ניתן להפעיל את מכונת הכביסה מרחוק, לקבל הודעה מהתנור כשהמאפה מוכן ולהעביר ערוץ בטלוויזיה לכלב שנשאר לבד בבית.

פלטפורמת SmartThings מתבססת על טכנולוגיית "האינטרנט של הדברים"  עם למעלה מ-200 שותפים גלובליים ומעל רבע מיליארד משתמשים רשומים, הפלטפורמה מחברת את המכשירים הניידים ומכשירי החשמל הביתיים למקום אחד.

בסמסונג מסבירים כי באמצעות השימוש באפליקציה ניתן לנהל ולעקוב אחר סטטוס הטלוויזיות, המקררים, התנורים, מכונות הכביסה ומכשירים חשמל חכמים נוספים בקלות באמצעות הסמארטפון, הטאבלט או השעונים החכמים.

הקמפיין שהובל ע"י משרד הפרסום ליאו ברנט עלה לשידור בטלוויזיה, בדיגיטל וברשתות החברתיות.

מיה סגל, דוברת סמסונג ישראל: "במציאות בה המכשירים הניידים הם חלק בלתי נפרד מחיינו, מן המצופה שהם יסייעו לנו בניהול וייעול המשימות השוטפות. באמצעות פלטפורמת SmartThings, נאפשר למשתמשים להפוך את המשימות השגרתיות לפשוטות, מהירות וחווייתיות.  חיבוריות כלל מוצרי סמסונג בממשק ניהול ומעקב אחד מציב את החברה בחזית תחום הבית החכם שעוד ממשיך להתפתח".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
חדשות 12חדשות 12
רייטינג

מהדורות החדשות השתלטו על הפריים טיים

מהדורות החדשות שודרו אתמול עד השעה 23:00, לאור הסיקור של מסיבת העיתונאים של נשיא ארה"ב, דונאלד טראמפ וראש הממשלה, בנימין נתניהו, והרייטינג התיישר על פיהם 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו בכל ערב, מהדורות החדשות המרכזיות הם בשליטת חדשות 12 של קשת, ואתמול, לאור הסיקור של מסיבת העיתונאים של נשיא ארה"ב, דונאלד טראמפ וראש הממשלה, בנימין נתניהו, הן שודרו עד השעה 23:00. הרייטינג של חדשות 12 ברצועה ה-"רגילה" עמד על 14.9%, עם 367 צופים, ואחריה היו חדשות 14, עם 7.7% ו-199 צופים. במקום השלישי היו חדשות 13 של רשת, עם 5% רייטינג ו-129 אלף צופים ואילו התאגיד עם חדשות כאן11 היה על 3.9% רייטינג ושוב ירד הרבה מתחת לקו ה-100 אלף עם 87 אלף צופים בלבד. 

בהמשך, כששודרה מסיבת העיתונאים עצמה, חדשות 12 שוב הובילה, הפעם עם אחוזים גבוהים יותר, ועמדה על 19.1% ו-463 אלף צופים. ערוץ 14 כבר עבר לפטריוטים, והמסיבה שודרה בעיצומה של התכנית והרייטינג גם הוא עלה ועמד על 9.1%, עם 295 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת, אבל חדשות ההמשך עם דוריה למפל דווקא הציגה ירידה, עם רייטינג של 4.8% ו-128 אלף צופים בלבד. 


שאר הרצועות

ברצועת הלייט נייט, מסיבת העיתונאים והדיונים אודות העסקה המשיכו להכתיב את סדר היום, וברצועה של 23 אברי ושרקי של קשת היו ראשונים עם 8.8% ו-207 אלף צופים, ואילו ערוץ 14 חרג מהרגלו ומשדר מיוחד של יהודה שלזניגר עמד על נתונים גבוהים, 6.8% רייטינג אבל 233 אלף צופים ולמעשה הוביל את הרצועה. רשת סגרה את הרשימה, גם ברצועה זו, ו-"היום שהיה" עמדה על 3.2% רייטינג ו-76 אלף צופים. 

בבוקר כרגיל 

בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.1% ו-84 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.8% רייטינג ו-35 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.1% רייטינג ו-28 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.8% ו-80 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.3% בלבד ו-30 אלף צופים ואת הרשימה שוב סגרה רשת, עם "פותחים יום" שעמדה על 1.2% רייטינג ו-31 אלף צופים. 

חדשות 12חדשות 12
רייטינג

מהדורות החדשות השתלטו על הפריים טיים

מהדורות החדשות שודרו אתמול עד השעה 23:00, לאור הסיקור של מסיבת העיתונאים של נשיא ארה"ב, דונאלד טראמפ וראש הממשלה, בנימין נתניהו, והרייטינג התיישר על פיהם 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו בכל ערב, מהדורות החדשות המרכזיות הם בשליטת חדשות 12 של קשת, ואתמול, לאור הסיקור של מסיבת העיתונאים של נשיא ארה"ב, דונאלד טראמפ וראש הממשלה, בנימין נתניהו, הן שודרו עד השעה 23:00. הרייטינג של חדשות 12 ברצועה ה-"רגילה" עמד על 14.9%, עם 367 צופים, ואחריה היו חדשות 14, עם 7.7% ו-199 צופים. במקום השלישי היו חדשות 13 של רשת, עם 5% רייטינג ו-129 אלף צופים ואילו התאגיד עם חדשות כאן11 היה על 3.9% רייטינג ושוב ירד הרבה מתחת לקו ה-100 אלף עם 87 אלף צופים בלבד. 

בהמשך, כששודרה מסיבת העיתונאים עצמה, חדשות 12 שוב הובילה, הפעם עם אחוזים גבוהים יותר, ועמדה על 19.1% ו-463 אלף צופים. ערוץ 14 כבר עבר לפטריוטים, והמסיבה שודרה בעיצומה של התכנית והרייטינג גם הוא עלה ועמד על 9.1%, עם 295 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת, אבל חדשות ההמשך עם דוריה למפל דווקא הציגה ירידה, עם רייטינג של 4.8% ו-128 אלף צופים בלבד. 


שאר הרצועות

ברצועת הלייט נייט, מסיבת העיתונאים והדיונים אודות העסקה המשיכו להכתיב את סדר היום, וברצועה של 23 אברי ושרקי של קשת היו ראשונים עם 8.8% ו-207 אלף צופים, ואילו ערוץ 14 חרג מהרגלו ומשדר מיוחד של יהודה שלזניגר עמד על נתונים גבוהים, 6.8% רייטינג אבל 233 אלף צופים ולמעשה הוביל את הרצועה. רשת סגרה את הרשימה, גם ברצועה זו, ו-"היום שהיה" עמדה על 3.2% רייטינג ו-76 אלף צופים. 

בבוקר כרגיל 

בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.1% ו-84 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.8% רייטינג ו-35 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.1% רייטינג ו-28 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.8% ו-80 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.3% בלבד ו-30 אלף צופים ואת הרשימה שוב סגרה רשת, עם "פותחים יום" שעמדה על 1.2% רייטינג ו-31 אלף צופים.