לאחר יותר מעשור: שלמה שרף יפסיק לכתוב לישראל היום
המאמן הלאומי לשעבר שלמה שרף עוזב את ישראל היום - כך נודע לאייס. ההתקשרות עם שרף תסיים בתקופה הקרובה, לאחר שלדברי גורמים, כבר בחודשים האחרונים פחתה תדירות כתיבת הטורים שלו למדור הספורט של עיתון.
שרף, איש כדורגל שהיה בשנות ה-90 מאמן הנבחרת הלאומית במשך 8 שנים, החל לכתוב לישראל היום בתחילת 2008, כמה חודשים לאחר השקת החינמון. הוא גויס לאחר שעזב בזעם את ידיעות אחרונות בו כתב, בשל פרסום קטעים מספרו של שאול אייזנברג, 'סדום ועמורה 2' במוסך '7 ימים'.
בספר נרמז כי שרף בילה עם נערות ליווי לפני משחק הנבחרת מול דנמרק, אותו משחק שלאחריו נחשף לפני כן במעריב כי חלק משחקי הנבחרת בילו אף הם נערות ליווי. שרף הכחיש את הפרסום של אייזנברג.
הקדנציה של שרף בישראל היום זכורה בעיקר בשל הפרשנות שכתב ב-2012 על משחק היורו בין גרמניה לפורטוגל, כשהוא עצמו נכח באותן שעות ערב בהופעה של שלמה ארצי בקיסריה. שרף היה חתום על הפרשנות של המשחק, נקלט במצלמה של איש יחסי הציבור ברק רום שהיה אף הוא בהופעה, ופרסם פוסט לאחר מכן בו תיאר את הנעשה: "לא נוהג לעשות כן, אבל הבוקר, עיתון ישראל היום עבר כל גבול של חוצפה. העיתון שיש לו כמיליון קוראים ביום מציג לראווה הבוקר טור פרשנות של שלמה שרף על משחק היורו מאמש: פורטוגל-גרמניה. הפרשן ישב במשך כל המשחק שורה מאחוריי בהופעה בקיסריה של שלמה ארצי אמש ולא ראה דקה מהמשחק. יתר על כן - אני אישית הודעתי לו שגרמניה כבשה שער וניצחה. זה לא מפריע לשרף להיות חתום על טור פרשנות שבאייטם האחרון שלו מתייחס מקצועית למשחק בי השתיים".
- עמית סגל עובר לכתוב טור קבוע ב-"ישראל היום" ועוזב את "ידיעות אחרונות"
- ציפי לבני קיבלה סיקור אוהד מידיעות אחרונות בשל תמיכתה בסגירת ישראל היום
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 3.10 שנים מאוחר מדיי, קשקשן , חסר אינטליגנציה בסיסית (ל"ת)גל 18/10/2018 12:34הגב לתגובה זו
- 2.אחד שהיה שם 15/10/2018 15:35הגב לתגובה זוחשבתי שמישהו כותב בשבילו את הדברים העילגים שהוא ממלמל...
- 1.יוסף 10/10/2018 09:39הגב לתגובה זוהוא דיבר בטלפון עם אחד העורכים וזה יצר מראית עין של טור שכאילו נכתב על ידי שרף. עילגותו של שרף ידועה לכל ותפקידו של אותו עורך היה לארגן את הדיבור של שרף לכדי טור שניתן לקריאה.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.