הרגע שבו פרסום הופך לאמנות: כל הסרטים שזכו בזהב בקאן
כשבועיים לאחר סיומה של תחרות קאן ליונס - תחרות הפרסום הגדולה והחשובה בעולם, במסגרת פסטיבל קאן, אפשר לנוח, להירגע וליהנות ממה שנחשב ל-State of the art - תמונת המצב העדכנית ביותר בתחום הפרסום, כפי שהיא באה לידי ביטוי באמצעות הזוכים בגראנד פרי וזהב בקטגוריית ה-FILM.
חלק מהסרטים הזוכים נחשפו כבר וזכו לתהודה במהלך השנה החולפת (TIDE בסופרבול ועוד) ועבור חלקם, קאן משמשת כהזדמנות להגיע לקהל מסביב לעולם, ואין טוב יותר מלעשות את זה בבמה המרכזית. בסיכום הקטגוריה, 11 סרטים זכו בזהב ושניים מתוכם הם גם זוכי גראנד פרי. הזוכים מגיעים מארה"ב, בריטניה, ספרד, אוסטרליה, ברזיל ושניים נוספים (שונים) מגיעים ממעצמת ה-FILM של השנים האחרונות - תאילנד.
Stop The Horor*
*הסרטון עוסק בשינוי החוק הויקטוריאני באוסטרליה, לפיו המתת חסד היא אסורה. הסרטון קשה מאוד לצפייה ואינו מומלץ לכל אחד. ראו הוזהרתם.
Gene Project
Its A Tide Ad
The Secret
Nothing Beats A Londoner
- הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
Clowns
The Talk
Hope
Endless Stories
HomePod - Welcome Home
Friendshit

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.