קאן ליונס 2018. הזוכים בזהב וגראנד פרי
צילום: יח"צ
TV

הרגע שבו פרסום הופך לאמנות: כל הסרטים שזכו בזהב בקאן

שבו, הכינו לעצמכם פופקורן וצפו במה שנחשב ל-State of the art כיום בעולם הפרסום - הסרטים הטובים ביותר בקטגוריית ה-Film על פי קאן ליונס 2018
משה בנימין |

כשבועיים לאחר סיומה של תחרות קאן ליונס - תחרות הפרסום הגדולה והחשובה בעולם, במסגרת פסטיבל קאן, אפשר לנוח, להירגע וליהנות ממה שנחשב ל-State of the art - תמונת המצב העדכנית ביותר בתחום הפרסום, כפי שהיא באה לידי ביטוי באמצעות הזוכים בגראנד פרי וזהב בקטגוריית ה-FILM.

חלק מהסרטים הזוכים נחשפו כבר וזכו לתהודה במהלך השנה החולפת (TIDE בסופרבול ועוד) ועבור חלקם, קאן משמשת כהזדמנות להגיע לקהל מסביב לעולם, ואין טוב יותר מלעשות את זה בבמה המרכזית. בסיכום הקטגוריה, 11 סרטים זכו בזהב ושניים מתוכם הם גם זוכי גראנד פרי. הזוכים מגיעים מארה"ב, בריטניה, ספרד, אוסטרליה, ברזיל ושניים נוספים (שונים) מגיעים ממעצמת ה-FILM של השנים האחרונות - תאילנד.

Stop The Horor*

*הסרטון עוסק בשינוי החוק הויקטוריאני באוסטרליה, לפיו המתת חסד היא אסורה. הסרטון קשה מאוד לצפייה ואינו מומלץ לכל אחד. ראו הוזהרתם.

Gene Project

Its A Tide Ad

The Secret

Nothing Beats A Londoner

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

Clowns

The Talk

Hope

Endless Stories

HomePod - Welcome Home

Friendshit

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.