הרגע שבו פרסום הופך לאמנות: כל הסרטים שזכו בזהב בקאן
כשבועיים לאחר סיומה של תחרות קאן ליונס - תחרות הפרסום הגדולה והחשובה בעולם, במסגרת פסטיבל קאן, אפשר לנוח, להירגע וליהנות ממה שנחשב ל-State of the art - תמונת המצב העדכנית ביותר בתחום הפרסום, כפי שהיא באה לידי ביטוי באמצעות הזוכים בגראנד פרי וזהב בקטגוריית ה-FILM.
חלק מהסרטים הזוכים נחשפו כבר וזכו לתהודה במהלך השנה החולפת (TIDE בסופרבול ועוד) ועבור חלקם, קאן משמשת כהזדמנות להגיע לקהל מסביב לעולם, ואין טוב יותר מלעשות את זה בבמה המרכזית. בסיכום הקטגוריה, 11 סרטים זכו בזהב ושניים מתוכם הם גם זוכי גראנד פרי. הזוכים מגיעים מארה"ב, בריטניה, ספרד, אוסטרליה, ברזיל ושניים נוספים (שונים) מגיעים ממעצמת ה-FILM של השנים האחרונות - תאילנד.
Stop The Horor*
*הסרטון עוסק בשינוי החוק הויקטוריאני באוסטרליה, לפיו המתת חסד היא אסורה. הסרטון קשה מאוד לצפייה ואינו מומלץ לכל אחד. ראו הוזהרתם.
Gene Project
Its A Tide Ad
The Secret
Nothing Beats A Londoner
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
Clowns
The Talk
Hope
Endless Stories
HomePod - Welcome Home
Friendshit
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
