אחרי תנובה: אלונה אריאלי להב תשמש סמנכ"ל תקשורת בפסגות
חודשיים לאחר שסיימה את דרכה באופן רשמי בחברת תנובה, אלונה אריאלי להב, לשעבר סמנכ"ל התקשורת, דיגיטל וקשרי ממשל בתאגיד החלב, עוברת לשוק ההון. אריאלי להב תצטרף לבית ההשקעות פסגות שבו תמונה לסמנכ"ל בכיר לקשרי חוץ ותקשורת.
השמועות על מעברה של אריאלי להב לפסגות כבר דוברו בשוק היח"צ בשבועות האחרונים מאז שפרשה מתנובה. בהודעה שפרסמה אריאלי להב בפייסבוק היא כותבת: "הבטחתי לעדכן על המשך דרכי, אז הנה החדשות: מי שמכיר אותי יודע שמידי כמה שנים אני אוהבת להיכנס לתחום חדש, מרתק ומעורר השראה עבורי. אז גם הפעם - אחרי שהייתי במספר תפקידים בטלקום, במדיה ובשוק המזון - אני הולכת לתחום חדש - שוק ההון. בתחילת מרץ אתחיל תפקיד חדש בבית ההשקעות פסגות- סמנכ"ל בכיר לקשרי חוץ ותקשורת. מתרגשת מאוד לאתגר החדש ! עוד כמה ימים של חופש ומתחילים....😊".
במסגרת תפקידה בתנובה ניהלה אריאלי להב את האסטרטגיה התקשורתית של החברה וחברות הבנות, את פעילות הרגולציה של הקבוצה אל מול גורמי הממשל, את תחום הדיגיטל הקונצרני, האחריות החברתית והתקשורת הפנים ארגונית המיועדת לכ-6500 עובדים בכ- 30 אתרים. כמו כן היא עמדה בראש מערך התדמית התקשורתית של תנובה וניהלה תחתיה גם את ניהול המשברים. בין מהלכי התקשורת האסטרטגיים שיצא לדרך תחת ידיה בולט המיתוג מחדש של החברה תחת השם 'תנובה לגדול בבית ישראלי'. כמו כן, ב"משמרת שלה" התמודדה החברה עם המחאה החברתית ותחקיר כלבוטק על 'אדום אדום'. אירועים בולטים נוספים שהיו תחת הקדנציה שלה: העברת השליטה במכירת החברה לקבוצת ברייט פוד, השקת היולו, השקת מחלבת תל יוסף החדשה ועוד.
מי שמשמש בימים אלו כסמנכ"ל התקשורת של פסגות הוא שלומי שפר, לשעבר עורך כלכלי בכיר בעיתון TheMarker ולאחר מכן דובר משרד האוצר עד לשנת 2011, אז עבר לפסגות. לאייס נודע כי נכון לעכשיו שפר ימשיך לשמש בתפקידו.
- 4.מי צריך שכל וכשרון כשאתה מקורב לזהבית (ל"ת)עובד תנובה 22/02/2017 16:55הגב לתגובה זו
- 3.זה הזמן למכור את מה שיש לכם בפסגות. לפני שתגרום גם שם לנזקים. (ל"ת)אמיר גדות 22/02/2017 07:26הגב לתגובה זו
- 2.עבדתי איתה 20/02/2017 11:35הגב לתגובה זורעה,רעה,רעה
- 1.קירבתה לזהבית כהן עשתה כאן את שלה. בהצלחה (ל"ת)מוקי 20/02/2017 11:29הגב לתגובה זו

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.