התאגיד רכש לשידור את העונה השלישית של 'היהודים באים'
אחרי 2 עונות בערוץ 1, הסדרה היהודים באים תמשיך לעונה שלישית בתאגיד השידור הציבורי בהקמה כאן. התאגיד רכש את הפקת הסאטירה מוצלחת, יחד עם הפקה נוספת בשם מלחמות היהודים, והשתיים ישודרו במהלך 2017. כזכור, התאגיד אמור להתחיל לפעול ב-30 באפריל, אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון.
'מלחמות היהודים' היא תכנית אולפן סאטירית שבועית במסגרתה 6 חברי פאנל המחולקים ל-2 צוותים משני צדי המפה, יתחרו ביניהם במשחקונים קבועים והמבוססים על אירועי היום והשעה. בין המשתתפים יהיו יותם זימרי ואבי אטינגר. התכנית בהפקת חברת PRE2POST, תעלה עם עליית שידורי כאן בהקמה לאוויר, בחודש מאי.
מה שמעניין בהפקה הזאת, היא שהתאגיד יעלה גם גרסת דיגיטל ל'מלחמות היהודים', כבר בשבועות הקרובים. מדובר בסדרת סרטונים קצרים ומשעשעים שיעצו בגרסה מקוצרת בפלטפורמות הדיגיטליות הפופולאריות של 'כאן'.
כאמור, 'היהודים באים' חוזרת לעונה שלישית, לאחר 2 עונות מוצלחות ומדוברות בערוץ 1, בעיקר בזכות עבודת סושייאל משובחת. כזכור, מדובר בסדרת טלוויזיה סאטירית הבוחנת את ההיסטוריה של העם היהודי מתקופת התנ"ך ועד ימינו, בכיכובם של מוני מושונוב, יוסי מרשק, יעל שרוני, עידו מוסרי ויניב ביטון. במאי הסדרה הוא קובי חביה.
כתיבת העונה השלישית נמצאת בעיצומה והיא תכלול 15 פרקים. ליוצרים והתסריטאים הראשיים נטלי מרכוס ואסף בייזר וצוות הכותבים מן העונות הקודמות יובל פרידמן, משה מלכה, הדר תדמור ואריאל ויסמן, הצטרפו העונה תם אהרון ורמי פרג. את הסדרה מפיקה גם העונה חברת יואב גרוס הפקות.
בראיון שהעניקו לפני כשנה לאייס, הצהירו יוצרי הסדרה מרכוס ובייזר כי היו רוצים להמשיך ולעשות את הסדרה עוד עונות רבות. "אנחנו מקווים שגם הגוף החדש (תאגיד השידור הציבורי, א"כ) יראה בנו משהו משמעותי וחשוב ושהמנכ"ל אלדד קובלנץ החתיך והחמוד (אומרת זאת תוך כדי שהיא צוחקת, א"כ) יחליט לקחת אותנו לעוד כמה עונות", אמרה מרכוס.
"חלק בלתי נפרד מהחזון שלנו, כשידור ציבורי הוא תוכן טלוויזיוני איכותי לצופים", מסר אושר אסולין, מנהל חטיבת הבידור בכאן בהקמה. "2 התוכניות מציעות סאטירה ישראלית בז'אנרים שונים ואנו גאים לשבץ אותן כבר בשנה הראשונה של לוח השידורים שלנו".
- 3.עע 03/03/2017 11:46הגב לתגובה זותוכנית גאונית! מחכה לעונה הבאה.
- 2.חבל על הכסף. עוד לא קמו וכבר שורפים מיליונים על אותו הזבל של ערוץ 1 (ל"ת)צופה 06/02/2017 18:34הגב לתגובה זו
- 1.מבפנים 06/02/2017 16:18הגב לתגובה זוכאן בהקמה ישאר זמן רב בהקמה. נתניהו ישאיר אותו שם כמו שחיסל את רשות השידור על ידי ארדן השחצן ולפיד הקברן בשיתוף ניסנקורן.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
