כתיבת מומחים
צילום: shutterstock

חברת נתיב

כתיבת המומחים |
נושאים בכתבה עסקים

כבר יותר מ 20 שנה, מספקת חברת נתיב ניהול ייעוץ ופיתוח עסקים מגוון רחב של שירותי ייעוץ, סיוע ותמיכה לעסקים, הן בערוצי צמיחה והן בערוצי חילוץ. החברה מציעה סל שלם של שירותי ייעוץ עסקי עם ליווי בנקאי בגיוס אשראי, שירותים מהם נהנים מעל 1,200 לקוחות, להם סייעה החברה בחילוץ ממצבי משבר וכן בהתוויית נתיבי צמיחה אטרקטיביים לעסק וגיוס כל המשאבים למימושה. פעילות החברה מבוצעת על ידי צוות מקצועי של יועצים ומומחי אסטרטגיה עסקית, גיוס אשראי, מומחי מימון ופיננסים וכמובן צוות ניהול בכיר ומנוסה בראשות יוסי וקס.

חשיבה עסקית ויכולות מתקדמות בעולם העסקי

חברת נתיב מספקת שורה ארוכה של שירותים עסקיים, אותם היא מתאימה לכל לקוח ולקוח בהתאם לנסיבות הזמנת השירות והמטרה שאותה רוצה להשיג העסק. חברת נתיב מיישמת חשיבה עסקית מתקדמת, ומציעה את כל היכולות המתקדמות הנדרשות להתוויית אסטרטגיה עסקית, גיבוש מהלכים עסקיים נדרשים וכן גיוס המשאבים וההון הנדרשים לצורך יישום המתווה.

סל מקיף של שירותים לכל עסק ואל מול כל אתגר

חברת נתיב פועלת תמיד על פי מטרות, ובונה את סל השירותים לכל לקוח על פי המטרות אותן מעוניין הלקוח להשיג. בין שירותי החברה:

  • גיוס אשראי – גיוס אשראי הן ממקורות בנקאיים והן ממקורות חוץ בנקאיים, ובכלל זה חברות אשראי, חברות ביטוח, קרנות אשראי לעסקים קטנים ובינוניים, הלוואות בנק בערבות מדינה ועוד.
  • ייעוץ בנקאי – גיבוש מתווה לבקשת אשראי על פי התנאים הטובים ביותר הזמינים כיום, ייצוג של הלקוח מול ספק האשראי, בחינה ושיפור מבנה האשראי, הוזלת עמלות וריביות, ניהול משא ומתן מול נציגי ספק האשראי ועוד.
  • ייעוץ פיננסי – בדיקות כדאיות והערכות שווי, גיבוש תכנית עסקית ובניית מודל פיננסי ותקציב, הבראת חברות ועסקים, יישום מהלכי מיזוגים ורכישות ועוד.
  • ייעוץ שיווקי – בחינת צרכי השיווק, בניית אסטרטגיה שיווקית, איתור וזיהוי שווקים, זיהוי ופילוח של קהל היעד, מתן כלים שיווקיים להגדלת נפח הפעילות וההכנסות, ייעוץ בגיבוש חומרים שיווקיים ועוד.
  • ליווי ופיתוח עסקי – בחינת הפוטנציאל העסקי, בדיקת דו"חות בנקאיים, בדיקת דו"חות רווח והפסד, ניתוח ממצאי הבדיקות השונות, זיהוי ערוצי צמיחה ושותפים אסטרטגיים, ניהול התדיינות מול שותפים פוטנציאליים ועוד.
  • פיתוח שווקים בינלאומיים – זיהוי שווקים פוטנציאליים, בחינת פוטנציאל השוק, בחינת נתיבי כניסה לשווקים חדשים, בניית מודלים של שיתופי פעולה ופיתוח עסקי בשווקים בינלאומיים.
  • מיזוגים ורכישות – סיוע בזיהוי הזדמנויות רכישה, מיזוג או מיזמים משותפים Joint Venture, איסוף מידע וניתוח הזדמנויות פוטנציאליות, יצירת קשר ראשוני וליווי צמוד בניהול המשא ומתן.
יישום תהליך מסודר של ייעוץ ושירות ללקוח

תהליך הייעוץ ללקוח מתחיל תמיד בפגישת היכרות בה מציף הלקוח את כל האתגרים מולם מתמודד העסק, והיעדים שהוגדרו עבור העסק. צוות היועצים המקצועיים של נתיב בוחן את הדברים בצורה יסודית ומקיפה, ומגבש הצעה מפורטת עם מתווה לביצוע משימת הייעוץ לרבות מטרות, יעדים, מרכיבי המשימה ועוד. בתהליך הייעוץ עצמו, מקפידה נתיב לעבוד עם הלקוח בשיתוף פעולה מלא עם שורה של פגישות עבודה, מפגשי היגוי והתייעצות בזמן אמת.

מובילים שינוי בעסק

חברת נתיב שמה לה את מטרות הלקוח למטרת העל של פעילותה. לתפיסתה של נתיב הייעוץ הוא לא המטרה, הליווי הוא לא המטרה והיכולות המתקדמות המוצעות על ידה, אף הן אינן המטרה. בכל משימה חותרת נתיב בצורה שיטתית להשגת מטרות הלקוח ומתן מענה מלא לצרכי העסק, תוך שילוב בין תכנון יסודי, חשיבה עסקית מתקדמת ונטילת אחריות על ליווי הלקוח לאורך תהליך הביצוע.

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשת

משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק

לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד. 


לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.