מחאת הכתבים: נשארו מחוץ למסיבת העיתונאים של מכבי ת"א - בגלל הראיון עם זהבי
הראיון עם ערן זהבי בכפולה הפותחת של ספורט ידיעות, הציף את חוסר שביעות רצונם של הכתבים המסקרים את מכבי ת"א, עם הנהלת המועדון. הבוקר הם נקטו ב"מחאה שקטה"
הכתבים המסקרים את מכבי תל אביב בכדורגל, קיימו הבוקר (יום א') מחאה שקטה וסירבו להיכנס למסיבת העיתונאים שקיים מאמן הקבוצה סלבישה יוקאנוביץ'. לאייס נודע כי הכתבים אינם שבעי רצון מההתנהלות של הנהלת מכבי כלפיהם, וראיון שם ערן זהבי שפורסם הבוקר בידיעות אחרונות, רק הציף את חילוקי הדעות בין הצדדים.
הראיון של נדב צנציפר עם זהבי זכה להפניה מעמוד השער של העיתון, הפניית שער במדור הספורט, וכפולה פותחת במדור. בראיון עצמו התייחס זהבי - שכבש את 2 השערים לרשת ויקטוריה פילזן הצ'כית שהעלו את מכבי לשלב הבא - ליריבה הבאה שכבר ניצחה את מכבי פעמיים, ועל החלום להגיע לליגת האלופות.
גורמים טוענים כי לאחר פרסום הראיון, החליטו חלק מהכתבים לא לקחת חלק במסיבת העיתונאים שזימנה מכבי לשעה 9:00 בבוקר, כפי שהיא נוהגת לעשות לפני כל משחק (מחר במסגרת בגביע הטוטו הקבוצה תשחק נגד מכבי פתח תקווה, א"כ). במסיבת העיתונאים במתחם האימונים הוזמנו לדבר המאמן יוקאנוביץ' והשחקן יובל שפונגין.
אבל תהיה זו טעות לייחס את החלטתם של הכתבים היום, לראיון בידיעות. מזה כ-3 שנים, מאז נעשה חריש עמוק בקבוצה, הובא ג'ורדי קרויף וההנהלה התחלפה, מכבי הקשיחה את הנהלים, והקשתה את התנאים לדליפת מידע מהמועדון.
- עמית סגל עובר לכתוב טור קבוע ב-"ישראל היום" ועוזב את "ידיעות אחרונות"
- ציפי לבני קיבלה סיקור אוהד מידיעות אחרונות בשל תמיכתה בסגירת ישראל היום
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
יש מבין הכתבים שזוקפים למהלך הזה חלק בהצלחה המרשימה של המועדון בשנים האחרונות, כמו זכייה באליפויות וגביע, והגעה למוקדמות הצ'מפיונס, וזאת לאחר ש"רעשי הרקע" סביב המועדון התנדפו, כשהיד של ההנהלה על שאלטר המידע.
יחד עם זאת, הכתבים הקבועים ביקשו הקיץ לשנות את ההתנהלות מול ההנהלה, בין היתר בכך שהמועדון יספק תגובות לפניותיהם, ויאפשר קיום יותר ראיונות עם שחקני הקבוצה. הערכות הן כי בין הצדדים דווקא נרשמה הבנה, אולם על רקע כל אלה, פורסם הבוקר הראיון בידיעות אחרונות.
לפני תחילת האירוע הבוקר ב-9:00, הודיעו הכתבים כי יישארו מחוץ לחדר, אולם מסיבת העיתונאים צולמה והועברה בשידור ישיר באתרים ובערוצי הטלוויזיה. לדברי גורם, לא הייתה מטרה "לפוצץ את הכלים, אלא להעביר מסר".
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות...
דובר מכבי תל אביב, עופר רונן, אמר לאייס: "את ההתנהלות שלנו מול העיתונאים אנחנו שומרים לעצמנו מול העיתונאים"
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה (נאסד"ק: TBLA) מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר Haaretz.com באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
