מחאת הכתבים: נשארו מחוץ למסיבת העיתונאים של מכבי ת"א - בגלל הראיון עם זהבי
הראיון עם ערן זהבי בכפולה הפותחת של ספורט ידיעות, הציף את חוסר שביעות רצונם של הכתבים המסקרים את מכבי ת"א, עם הנהלת המועדון. הבוקר הם נקטו ב"מחאה שקטה"
הכתבים המסקרים את מכבי תל אביב בכדורגל, קיימו הבוקר (יום א') מחאה שקטה וסירבו להיכנס למסיבת העיתונאים שקיים מאמן הקבוצה סלבישה יוקאנוביץ'. לאייס נודע כי הכתבים אינם שבעי רצון מההתנהלות של הנהלת מכבי כלפיהם, וראיון שם ערן זהבי שפורסם הבוקר בידיעות אחרונות, רק הציף את חילוקי הדעות בין הצדדים.
הראיון של נדב צנציפר עם זהבי זכה להפניה מעמוד השער של העיתון, הפניית שער במדור הספורט, וכפולה פותחת במדור. בראיון עצמו התייחס זהבי - שכבש את 2 השערים לרשת ויקטוריה פילזן הצ'כית שהעלו את מכבי לשלב הבא - ליריבה הבאה שכבר ניצחה את מכבי פעמיים, ועל החלום להגיע לליגת האלופות.
גורמים טוענים כי לאחר פרסום הראיון, החליטו חלק מהכתבים לא לקחת חלק במסיבת העיתונאים שזימנה מכבי לשעה 9:00 בבוקר, כפי שהיא נוהגת לעשות לפני כל משחק (מחר במסגרת בגביע הטוטו הקבוצה תשחק נגד מכבי פתח תקווה, א"כ). במסיבת העיתונאים במתחם האימונים הוזמנו לדבר המאמן יוקאנוביץ' והשחקן יובל שפונגין.
אבל תהיה זו טעות לייחס את החלטתם של הכתבים היום, לראיון בידיעות. מזה כ-3 שנים, מאז נעשה חריש עמוק בקבוצה, הובא ג'ורדי קרויף וההנהלה התחלפה, מכבי הקשיחה את הנהלים, והקשתה את התנאים לדליפת מידע מהמועדון.
- העיתון שהתחיל לצאת לאור בישראל ומה קרה היום לפני 24 שנה
- עמית סגל עובר לכתוב טור קבוע ב-"ישראל היום" ועוזב את "ידיעות אחרונות"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
יש מבין הכתבים שזוקפים למהלך הזה חלק בהצלחה המרשימה של המועדון בשנים האחרונות, כמו זכייה באליפויות וגביע, והגעה למוקדמות הצ'מפיונס, וזאת לאחר ש"רעשי הרקע" סביב המועדון התנדפו, כשהיד של ההנהלה על שאלטר המידע.
יחד עם זאת, הכתבים הקבועים ביקשו הקיץ לשנות את ההתנהלות מול ההנהלה, בין היתר בכך שהמועדון יספק תגובות לפניותיהם, ויאפשר קיום יותר ראיונות עם שחקני הקבוצה. הערכות הן כי בין הצדדים דווקא נרשמה הבנה, אולם על רקע כל אלה, פורסם הבוקר הראיון בידיעות אחרונות.
לפני תחילת האירוע הבוקר ב-9:00, הודיעו הכתבים כי יישארו מחוץ לחדר, אולם מסיבת העיתונאים צולמה והועברה בשידור ישיר באתרים ובערוצי הטלוויזיה. לדברי גורם, לא הייתה מטרה "לפוצץ את הכלים, אלא להעביר מסר".
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
דובר מכבי תל אביב, עופר רונן, אמר לאייס: "את ההתנהלות שלנו מול העיתונאים אנחנו שומרים לעצמנו מול העיתונאים"
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
