האח הגדול עונה 4 ארז טל אסי עזר  קשת
צילום: רועי ברקוביץ
רייטינג

לקראת הגמר: נתון הרייטינג הנמוך ביותר של 'האח הגדול' ב-5 השנים האחרונות

פרק סיכום עונה בו נכנסו המגישים אסי עזר וארז טל לבית 'האח' לדבר עם המתמודדים, הניב 26.5%. מהדורות החדשות חוזרות למימדים הרגילים שלהן
אלכסנדר כץ |

3 ימים לפני גמר האח הגדול (קשת, ערוץ 2), והמגישים אסי עזר וארז טל נכנסו אמש (יום ד') לבית האח כדי לשוחח עם חמישיית הגמר. התכנית רשמה את הנתון הנמוך ביותר שלה מאז שנת 2009 (עונה 2), כשקיבלה 26.5% - כך על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה.

יש לציין כי לא מדובר בפרק רגיל, כזה שרושם נתון גבוה, וכי גם בעונות הקודמות הפרק שלפני הגמר רשם נתונים נמוכים יחסית, ואולם - עדיין מדובר ברייטינג נמוך עבור תכנית הדגל של 'קשת'.

שידור חוזר של 'נשואים פלוס' (קשת, ערוץ 2) הניב 13.4%, לפני שידור חוזר של 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) עם 9.3%. שידור חוזר של 'מעיין הנעורים' (ערוץ 10) רשם נתון חד ספרתי של 7.8%, ולאחריו - 'פינס בלילה' (ערוץ 10) עם 4.6%. 'היום שהיה' (ערוץ 10) קיבלה 7.8%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) זכתה ב-6.4%, 'מבט שני' (ערוץ 1) בהגשתו של יגאל רביד עם 3.7%.

לוהט בלילה: 'החדשות הלילה' (חדשות 2) עם 7.7%, מול 'צינור לילה' (ערוץ 10) שהניבה 5.2%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) רשמה נתון פושר של 9.9%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 13.6%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) רשמה 7.6%. הסדרה 'הסולטאן' (ערוץ 9) עם 2.1%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 24.9%, מול 'חדשות 10' עם 10.4% ו'מבט' (ערוץ 1) עם 5.7%.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.