כבר הצבעתם לישראלים בתחרות דוריטוס? צפו בסרטון שמוביל בדירוג
חגיגת הפרסומות במהלך שידור הסופרבול היא כבר אירוע לאומי באמריקה. המותג שהצליח יותר מכולם לקשר עצמו לאירוע הספורט הגדול בעולם (כמשחק בודד) תוך חיבור ישיר לפן הפרסומי הוא דוריטוס שמדי שנה מקיים את
השנה, בשונה משנים עברו אז אפשרה רק לאמריקאים להשתתף, התחרות פתחה את שעריה ונתנה ליוצרים מכל העולם הזדמנות שווה להשתתף. אתם יודעים מה זה אומר, נכון, הישראלים שם. 6 סרטונים ישראליים, חביבים למדי, הוגשו לתחרות שננעלה ב-24 בנובמבר וכעת נמצא בשלב השיפוט המקצועי.
סרטוני הפרסומת המתחרים נשפטים לפי 3 קריטריונים: מקוריות וקריאטיביות - 40%, הלימה למשימה הקריאטיבית - 30%, ומשיכה/התאמה כללית לשמש כפרסומת סופרבול - 30%. בשלב הבא (בעוד יומיים) יוכרזו 20 סמי-פיינליסטים, לאחר מכן תצטמצם הרשימה ל-5 פיינליסטים, ואז מתחיל שלב ה"חבר הטלפוני" - שבו המתמודדים שצלחו את הסינון הקשוח, משוועים לניקוד גבוה שיוענק להם על ידי הגולשים באתר דוריטוס.
הפרס לזוכה הוא, כאמור, לא דבר של מה בכך. הסרטון שהגיע למקום הראשון יזכה את הצוות המגיש במיליון דולר, שידור הפרסומת במהלך משחק הסופרבול ולא פחות חשוב עבודה על הסט של הסרט "הנוקמים" מבית מארבל. לצוות הזוכה במקום ה-2 יוענק פרס צנוע יותר של 50 אלף דולרים והצעת עבודה על הסט של "הנוקמים".
נכון לעכשיו, הסרטון שמוביל בדירוג נמצא שם בצדק, ונחשב לפייבוריט לקחת את הקופה הגדולה. כמות הצפיות בסרטון, כ-830 אלף, היא העדות הטובה ביותר למהלך המושקע של דוריטוס (לתחרות הוגשו מאות סרטונים) שמוכנה גם להיפרד ממיליון דולר - כסף קטן במונחי שוק הפרסום האמריקאי.
הסרטונים של הצוותים מישראל
קרדיטים: ירון ישינסקי, אלעד וויסמן, אור הגר, מיקי ירון, אלעד נעים, שי ווקס, אור טרי, טל מוסקוביץ', נאור לוי, יוסי רבינוביץ' איפור, ריבי טל, שחקן: עמרי גרוסמן. לדירוג:
קרדיטים: אייל עדות,יהונתן שובלי, ערן מי-רז, דניאל לאזו, תומר שחורי, עינת גור עטר. לדירוג:
קרדיט: אלון סיון. לדירוג:
קרדיטים: דני ישרלס, רלי לוקאץ', גיא גורביץ', טל הרצוג, עידו אופק, יעל טל, יעל גולדברג, יואב הרבל, אסף זליקוביץ', אמי ניימן, ניר בן דוד. לדירוג:
- דרהי מתכוון להיכנס לתקשורת הדתית; שת"פ עם "כיכר השבת" ו"סרוגים"
- תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
- תוכן שיווקי משכנתא הפוכה: מפתח לחוסן בעורף, יציבות בשוק הנדל"ן
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
קרדיטים: עידו מימון, עידן גלבוע, חגי שלו, נעם לייסט, טל טירנגל, אסף כץ, רני דר ויולה בולנוב. לדירוג:
קרדיטים: טל מנקס, עידן גלבוע ואוראל ביתן. לדירוג:
קרדיט: עידן קרביץ. לדירוג:
קרדיטים: ירון לויט, טל פרלמוטר, מעיין אריאל וקסלר, אורן שרון ועידן הלמן. לדירוג:
הזוכה המעולה של השנה שעברה

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו
כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים.
מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים.
בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים.
מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

דרהי מתכוון להיכנס לתקשורת הדתית; שת"פ עם "כיכר השבת" ו"סרוגים"
דרהי ביקש את רשות התחרות לבדוק שת"פ שיכול להגיע עד כדי רכישה - רשות התחרות אישרה את המהלך; וכמה שווים האתרים?
איש העסקים פטריק דרהי קיבל לאחרונה את אישור רשות התחרות לשיתוף פעולה עם שניים מאתרי החדשות הבולטים במגזרים הדתי והחרדי "כיכר השבת" ו"סרוגים". לפי ההערכות, מדובר במהלך אסטרטגי שעשוי להתפתח לרכישה מלאה בעתיד, כאשר שווי האתרים מוערך בכ-45 עד 50 מיליון שקל. העסקה בוצעה באמצעות חברת נקסט ויז'ון מדיה, שנמצאת בבעלות עקיפה של דרהי.
אתרי "כיכר השבת" ו"סרוגים" פונים לקהלים מובהקים: הראשון נחשב לפופולרי במיוחד במגזר החרדי, והשני לציבור הציוני־דתי. שני האתרים הוקמו לפני למעלה מעשור ונחשבים לבעלי נוכחות דיגיטלית בולטת.
דרהי, שמחזיק כיום גם בערוץ החדשות i24NEWS, לצד החזקה בהוט, השיק בשנה שעברה מהדורה בעברית לערוץ i24NEWS תוך שהוא מגייס אליה שדרים ומגישים מערוצים אחרים. במקביל, דרהי מנסה מזה חודשים למכור את HOT, חברת התקשורת שבאמצעותה נכנס לישראל לפני שנים. לצורך כך נשכרו בנקי השקעות בינלאומיים, בהם רוטשילד ו-UBS. לפי הערכות, התמורה הנדרשת עומדת על בין 6 ל-8 מיליארד שקל.
בנוסף לפעילותו בתחום התקשורת, דרהי השלים לאחרונה את רכישת פרויקט הנדל"ן מנדרין אוריינטל בתל אביב, מגדלי הדולפינריום לשעבר, תמורת סכום מוערך של כ-900 מיליון שקל. מדובר ברכישה שבוצעה באמצעות חברת הרב קוק נווה צדק שבשליטתו, אשר קיבלה לידיה כ-94% ממניות חברת סיגייט המחזיקה בפרויקט.
- פטריק דרהי מסתבך - עלול לאבד את השליטה בענקית התקשורת, אלטיס
- אאוטבריין פספסה את צפי האנליסטים בהכנסות אך הכתה אותו ברווח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7