כבר הצבעתם לישראלים בתחרות דוריטוס? צפו בסרטון שמוביל בדירוג
חגיגת הפרסומות במהלך שידור הסופרבול היא כבר אירוע לאומי באמריקה. המותג שהצליח יותר מכולם לקשר עצמו לאירוע הספורט הגדול בעולם (כמשחק בודד) תוך חיבור ישיר לפן הפרסומי הוא דוריטוס שמדי שנה מקיים את
השנה, בשונה משנים עברו אז אפשרה רק לאמריקאים להשתתף, התחרות פתחה את שעריה ונתנה ליוצרים מכל העולם הזדמנות שווה להשתתף. אתם יודעים מה זה אומר, נכון, הישראלים שם. 6 סרטונים ישראליים, חביבים למדי, הוגשו לתחרות שננעלה ב-24 בנובמבר וכעת נמצא בשלב השיפוט המקצועי.
סרטוני הפרסומת המתחרים נשפטים לפי 3 קריטריונים: מקוריות וקריאטיביות - 40%, הלימה למשימה הקריאטיבית - 30%, ומשיכה/התאמה כללית לשמש כפרסומת סופרבול - 30%. בשלב הבא (בעוד יומיים) יוכרזו 20 סמי-פיינליסטים, לאחר מכן תצטמצם הרשימה ל-5 פיינליסטים, ואז מתחיל שלב ה"חבר הטלפוני" - שבו המתמודדים שצלחו את הסינון הקשוח, משוועים לניקוד גבוה שיוענק להם על ידי הגולשים באתר דוריטוס.
הפרס לזוכה הוא, כאמור, לא דבר של מה בכך. הסרטון שהגיע למקום הראשון יזכה את הצוות המגיש במיליון דולר, שידור הפרסומת במהלך משחק הסופרבול ולא פחות חשוב עבודה על הסט של הסרט "הנוקמים" מבית מארבל. לצוות הזוכה במקום ה-2 יוענק פרס צנוע יותר של 50 אלף דולרים והצעת עבודה על הסט של "הנוקמים".
נכון לעכשיו, הסרטון שמוביל בדירוג נמצא שם בצדק, ונחשב לפייבוריט לקחת את הקופה הגדולה. כמות הצפיות בסרטון, כ-830 אלף, היא העדות הטובה ביותר למהלך המושקע של דוריטוס (לתחרות הוגשו מאות סרטונים) שמוכנה גם להיפרד ממיליון דולר - כסף קטן במונחי שוק הפרסום האמריקאי.
הסרטונים של הצוותים מישראל
קרדיטים: ירון ישינסקי, אלעד וויסמן, אור הגר, מיקי ירון, אלעד נעים, שי ווקס, אור טרי, טל מוסקוביץ', נאור לוי, יוסי רבינוביץ' איפור, ריבי טל, שחקן: עמרי גרוסמן. לדירוג:
קרדיטים: אייל עדות,יהונתן שובלי, ערן מי-רז, דניאל לאזו, תומר שחורי, עינת גור עטר. לדירוג:
קרדיט: אלון סיון. לדירוג:
קרדיטים: דני ישרלס, רלי לוקאץ', גיא גורביץ', טל הרצוג, עידו אופק, יעל טל, יעל גולדברג, יואב הרבל, אסף זליקוביץ', אמי ניימן, ניר בן דוד. לדירוג:
- משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
- הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
קרדיטים: עידו מימון, עידן גלבוע, חגי שלו, נעם לייסט, טל טירנגל, אסף כץ, רני דר ויולה בולנוב. לדירוג:
קרדיטים: טל מנקס, עידן גלבוע ואוראל ביתן. לדירוג:
קרדיט: עידן קרביץ. לדירוג:
קרדיטים: ירון לויט, טל פרלמוטר, מעיין אריאל וקסלר, אורן שרון ועידן הלמן. לדירוג:
הזוכה המעולה של השנה שעברה
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
