TV

כבר הצבעתם לישראלים בתחרות דוריטוס? צפו בסרטון שמוביל בדירוג

תחרות הפרסום של מותג החטיפים עוד בשלבים המוקדמים, אבל מסתמן שיש לגולשים כבר פייבוריט עם סיכוי גבוה לנצחון. הפרס שמחכה לו - מיליון דולר
משה בנימין |

חגיגת הפרסומות במהלך שידור הסופרבול היא כבר אירוע לאומי באמריקה. המותג שהצליח יותר מכולם לקשר עצמו לאירוע הספורט הגדול בעולם (כמשחק בודד) תוך חיבור ישיר לפן הפרסומי הוא דוריטוס שמדי שנה מקיים את תחרות Crash The Superbowl, במסגרתה מוזמן הקהל הרחב להגיש פרסומות למותג החטיפים ולהתחרות על הפרס הנחשק: מיליון דולר.

השנה, בשונה משנים עברו אז אפשרה רק לאמריקאים להשתתף, התחרות פתחה את שעריה ונתנה ליוצרים מכל העולם הזדמנות שווה להשתתף. אתם יודעים מה זה אומר, נכון, הישראלים שם. 6 סרטונים ישראליים, חביבים למדי, הוגשו לתחרות שננעלה ב-24 בנובמבר וכעת נמצא בשלב השיפוט המקצועי.

סרטוני הפרסומת המתחרים נשפטים לפי 3 קריטריונים: מקוריות וקריאטיביות - 40%, הלימה למשימה הקריאטיבית - 30%, ומשיכה/התאמה כללית לשמש כפרסומת סופרבול - 30%. בשלב הבא (בעוד יומיים) יוכרזו 20 סמי-פיינליסטים, לאחר מכן תצטמצם הרשימה ל-5 פיינליסטים, ואז מתחיל שלב ה"חבר הטלפוני" - שבו המתמודדים שצלחו את הסינון הקשוח, משוועים לניקוד גבוה שיוענק להם על ידי הגולשים באתר דוריטוס.

הפרס לזוכה הוא, כאמור, לא דבר של מה בכך. הסרטון שהגיע למקום הראשון יזכה את הצוות המגיש במיליון דולר, שידור הפרסומת במהלך משחק הסופרבול ולא פחות חשוב עבודה על הסט של הסרט "הנוקמים" מבית מארבל. לצוות הזוכה במקום ה-2 יוענק פרס צנוע יותר של 50 אלף דולרים והצעת עבודה על הסט של "הנוקמים".

נכון לעכשיו, הסרטון שמוביל בדירוג נמצא שם בצדק, ונחשב לפייבוריט לקחת את הקופה הגדולה. כמות הצפיות בסרטון, כ-830 אלף, היא העדות הטובה ביותר למהלך המושקע של דוריטוס (לתחרות הוגשו מאות סרטונים) שמוכנה גם להיפרד ממיליון דולר - כסף קטן במונחי שוק הפרסום האמריקאי.

הסרטונים של הצוותים מישראל

קרדיטים: ירון ישינסקי, אלעד וויסמן, אור הגר, מיקי ירון, אלעד נעים, שי ווקס, אור טרי, טל מוסקוביץ', נאור לוי, יוסי רבינוביץ' איפור, ריבי טל, שחקן: עמרי גרוסמן. לדירוג: לחצו כאן

קרדיטים: אייל עדות,יהונתן שובלי, ערן מי-רז, דניאל לאזו, תומר שחורי, עינת גור עטר. לדירוג: לחצו כאן

קרדיט: אלון סיון. לדירוג: לחצו כאן

קרדיטים: דני ישרלס, רלי לוקאץ', גיא גורביץ', טל הרצוג, עידו אופק, יעל טל, יעל גולדברג, יואב הרבל, אסף זליקוביץ', אמי ניימן, ניר בן דוד. לדירוג: לחצו כאן

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

קרדיטים: עידו מימון, עידן גלבוע, חגי שלו, נעם לייסט, טל טירנגל, אסף כץ, רני דר ויולה בולנוב. לדירוג: לחצו כאן

קרדיטים: טל מנקס, עידן גלבוע ואוראל ביתן. לדירוג: לחצו כאן

קרדיט: עידן קרביץ. לדירוג: לחצו כאן

קרדיטים: ירון לויט, טל פרלמוטר, מעיין אריאל וקסלר, אורן שרון ועידן הלמן. לדירוג: לחצו כאן

הזוכה המעולה של השנה שעברה

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.