אוקטובר מחזיר את הגולשים: וואלה מגדיל פער; ימי 'עמוד ענן' שייכים ל-ynet
לאחר שחודש החגים - ספטמבר, הביא לירידה משמעותית בתנועת הגולשים באתרי האינטרנט, חודש אוקטובר משיב את הגולשים למסכי המחשב והטאבלטים. מנתוני ועדת המדרוג לחודש אוקטובר, באמצעות גימיוס ישראל, עולה כי 9 מתוך האתרים בעשירייה הראשונה רושמים עלייה נאה.
הקרב בצמרת נותר דו קוטבי. אתר וואלה במקום הראשון מגדיל את היקף הגולשים ב-4.2% לכדי 2.527 מיליון, לעומת 2.425 בספטמבר. היקף הדפים הנצפים של וואלה רושם זינוק של 15.5%. במקום השני ynet עולה ב-3.5% בהיקף הגולשים לכדי 2.157 מיליון לעומת 2.083 בספטמבר. בקטגוריית הדפים הנצפים רושם האתר עלייה של 10.5%. וואלה מצליח להגדיל את הפער מיריבו גם בהיקף הדפים הנצפים וגם בהיקף הגולשים. בספטמבר עמד הפער על 16.4% בהיקף הגולשים ו-78.8% בדפים הנצפים. באוקטובר צמח הפער ל-17.1% בהיקף הגולשים ו-86.9% בהיקף הדפים הנצפים.
האירוע המשמעותי של השבוע האחרון - מבצע "עמוד ענן" מהווה מקרה בוחן מעניין להשוואה בין שני האתרים המובילים. על פי נתוני גימיוז בזמן אמת, מהימים האחרונים עולה כי ynet גובר על וואלה, למעט השבת האחרונה. עם ההסלמה במצב לאחר חיסולו של בכיר החמאס אחמד ג'עברי נרשמה תנועה ערה לכיוון ynet. הפער הגדול נרשם ביום חמישי האחרון עם 1.033 מיליון גולשים ב-ynet לעומת 875 אלף בוואלה.
עוד בעשירייה הראשונה של אתרי האינטרנט המובילים בישראל: mako מבית קשת, במקום ה-3 רשם עלייה של 2.1% בהיקף הגולשים לכדי 1.672 מיליון גולשים. תפוז, במקום ה-4 רשם עלייה של 3.3% לכדי 1.403 מיליון גולשים. במקום ה-5 אתר נענע10, היחיד שרושם קיטון מבין העשירייה המובילה עם איבוד של 2% בשיעור הגולשים. במקום ה-6 yad2 רושם עלייה של 8.4%, d.co.il רושם עלייה של 11.5%, העלייה הגבוהה ביותר בעשירייה הראשונה. Zap רושם עלייה של 7.7%, fxp רושם עלייה של 6.2% ודה-מרקר סוגר את העשירייה הראשונה עם עלייה של 7%.
הדירוג המלא - אתרי האינטרנט המובילים בישראל
בגזרת האתרים הכלליים נרשם שיפור נאה. בנוסף לדה-מרקר שסגר את העשירייה הראשונה רשם כלכליסט במקום ה-15 עלייה של 10% בהיקף הגולשים עם ירידה של שני שלבים בדירוג. כמוהו גם גלובס שרשם עלייה של 10% בהיקף הגולשים עם ירידה של שני שלבים בדירוג למקום ה-16. אתר Bizportal מקבוצת קו מנחה רשם עלייה של 16.1%, הגבוה ביותר בקרב האתרים הכלכליים.
בגזרת אתרי הספורט נרשמת תנועה מנוגדת של ONE וספורט5. ONE רושם עלייה של 3.2% למרות אובדן של שני מקומות בדירוג ואילו ספורט5 רושם ירידה משמעותית של 10.8% בהיקף הגולשים כולל אובדן 2 מקומות בדירוג. הפער בין האתרים שעמד בספטמבר על 19 אלף גולשים בלבד לטובת ONE גדל באוקטובר עד ל-86 אלף.
בתחרות הפנימית בקרב אתרי המסחר האלקטרוני: וואלה שופס רושם עלייה של 5% לעומת ספטמבר. buy2 מקבוצת mako רושם עלייה של 3.2% ו-ynet shops רושם ירידה קלה מ-72 אלף גולשים ל-71 אלף. wisebuy מקבוצת תפוז מגדיל את כוחו מ-59 אלף גולשים ל-65 אלף.
דירוג לפי קבוצות אתרים
*קבוצת בעלות: מתייחסת לכל אתר שמוחזק בשיעור הוני של מעל 50% מהון המניות על ידי מי מהקבוצות. הדרוג מתייחס לקבוצות בעלות החברות בוועדה למדרוג האינטרנט ואישרו הפצת נתוניהם.
קבוצת וואלה! כוללת את האתרים:walla.co.il, yad2.co.il, wallashops.co.il, tipo.co.il, zahav.ru, mazaltov.walla.co.il, jobcity.co.il, yoram.co.il, vgames.co.il, mogobe.walla.co.il
קבוצת וינט כוללת את האתרים:ynet.co.il, cacalist.co.il, net-games.co.il, xnet.co.il, alljobs.co.il, bigdeal.co.il, ynetnews.com, mynet.co.il, ynet-shops.co.il, ynetttours.co.il,
קבוצת מאקו כוללת את האתרים:mako.co.il, buy2.co.il,netex.co.il, shironet.co.il
קבוצת זאפ כוללת את האתרים:d.co.il, zap.co.il, doctors.co.il, rest.co.il, dday.co.il, wisebuy.co.il, madas.co.il, mitchatnim.co.il, ilimudim.co.il, mishpati.co.il, kamash.co.il, shavuz.co.il, adira.co.il
קבוצת תפוז כוללת את האתרים:tapuz.co.il, myfirsthomepage.co.il, il.blogtv.com
קבוצת הארץ דה מרקר כוללת את האתרים:themarker.com, mouse.co.il, haaretz.co.il, haaretz.com
קבוצת גלובס כוללת את האתרים: www.globes.co.il, www.feeder.co.il
קבוצת קו מנחה כוללת בתוכה את האתרים: bizportal.co.il, ice.co.il, takdin.co.il

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
